Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 686580x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Haha idd dat denk ik ook.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2012 om 22:32:
niet gevind, doe het wel een keertje voor als ik je tegen kom op een feest (Y) :')

Ga je het dan tijdens een praatkick uitleggen? ;)

Uitspraak van J-ohanes op dinsdag 19 juni 2012 om 23:02:
zodra de 4fmp aan het werk is kan je dit dan ook verleng met pep aangezein het bijde amfetamine soorten zijn lijkt mij dit van wel. maar weet het niet zeker.

Uitspraak van Digitalism op dinsdag 19 juni 2012 om 23:43:
Lijkt mij dat het effect van 4FMP niet door snel verlengd kan worden, maar heb er geen ervaring mee.

Lijkt mij ook idd. Het zijn namelijk twee verschillende amfetamine varianten met een verschillende werking.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 20 juni 2012 om 00:21:
Logisch ook

Is ook een eigenschap van fenylethylamine toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2012 om 23:48:
de euforie niet maar die is ook na een paar uur weg daarna lijkt het nog erg op pep dus pep er bij zal de energie rush verlengen ongeveer maar de euforie is wel totaal weg dan

Dit is exact zoals het is! :-)
En vaak als je 4-FMP bijneemt, dan blijft het euforische wat achterwege en blijf je helder en hebt energie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 20 juni 2012 om 00:21:
Logisch ook, dat hou je met elk sympathicomimeticum. Hmm ja dat is er weer eentje die een aantal zal moeten opzoeken ;)

Inderdaad, deed je het erom of gebruik je dat woord in het echte leven wel vaker?

Om anderen de moeite te besparen:
Een sympathicomimeticum is een middel dat een stimulerende werking heeft op het sympathisch zenuwstelsel. Dit deel van het zenuwstelsel bereidt het lichaam voor op actie. Een sympathicomimeticum kan lichamelijke reacties oproepen zoals verhoging van het hartritme, verhoging van de bloeddruk, vernauwing van de bloedvaten (vasoconstrictie).
Bron

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 20 juni 2012 om 02:21:
Ga je het dan tijdens een praatkick uitleggen?

lukt zo ook wel

meerdere mensen trouwens last van een harde crash na ong 3-4 uur? Dan begint t bij mij echt al uit te werken en wil ik gaan slapen, nergens zin meer in behalve slapen, maar als ik dan eenmaal thuis ben barst ik van de energie en kan ik wel janken dat ik niet meer op het betreffende feest ben :-\
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2012 om 12:03:
meerdere mensen trouwens last van een harde crash na ong 3-4 uur?

Mja, eerder al. Dan kom je van dat euforische plateau naar beneden en dan is alle stimulatie of motivatie een beetje weg eigenlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2012 om 19:26:
Hoe is dit in gebruik met gewoon uitgaan?
Zijn er nog bijwerkingen? Ik weet alleen van grote pupillen, maar gaan je ogen ook strak in je kop staan en begin je ook onwijs te zweten of misschien zelfs kauwen?
Verder kan ik dit misschien gewoon krijgen bij smartshops?

is goed te doen, mits aangepaste dosering (+- 100-120mg)
erg sociaal / praatgraag en wat extra energie/feel good zonder echt veel bijwerkingen.
ik zou er dan wel niet echt bij drinken want dat heeft nauwelijks effect met als gevolg dat je maar door blijft tanken en de volgende dag een gigantische katert hebt :P

maar toen ik het eens met uitgaan nam merkte niemand aan me dat ik wat op had overigens. Denk dat je overigens meer kans van slagen hebt bij een online vendor als bij een smartshop.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 20 juni 2012 om 12:11:
Mja, eerder al. Dan kom je van dat euforische plateau naar beneden en dan is alle stimulatie of motivatie een beetje weg eigenlijk.

hoe kun je dit voorkomen of hoe kun je het effect verlengen? Want dat is best irritant op een feest van 12 uur lang XD
Waarschuw beheerder
ik praat ook graag als ik niks op heb! dus ik merk nooit zo van al dat praten haha :)
donateur
Uitspraak van House + Pirkies op woensdag 20 juni 2012 om 11:27:
of gebruik je dat woord in het echte leven wel vaker?

Niet dagelijks, maar wel zo af en toe ja ;)

Het mooie eraan is dat als je eenmaal weet waar het voorstaat, dat je het waarschijnlijk ook wel goed kunt plaatsen :)

Fight-or-flight-response had ik ook kunnen gebruiken. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat een aantal mensen ook dat zou moeten opzoeken ;)
Uitspraak van House + Pirkies op woensdag 20 juni 2012 om 11:27:
lichamelijke reacties oproepen zoals verhoging van het hartritme, verhoging van de bloeddruk, vernauwing van de bloedvaten (vasoconstrictie).

ennnn....verwijding van de pupillen ;)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2012 om 12:51:
hoe kun je dit voorkomen of hoe kun je het effect verlengen? Want dat is best irritant op een feest van 12 uur lang XD

Net voor het einde van de piek iets bijnemen. Methylone, MDMA, net wat je wil. Methylone vind ik er geschikter voor, maar ieder zijn ding. Of, je begint gewoon wat later met de 4-FMP. ;)
Waarschuw beheerder
Met defqon er maar weer is aan :)

was van plan om het volgende te doen.

eerst op het begin 2c-i +- 20 mg
daar vervolgens lekker van genieten en zodra ik merk dat het begint af te nemen 140 mg 4-fmp.
neem ook nog 2 oranje q-dance mee zijn dacht ik 170 mg ??
na de 4-fmp die in halfjes nemen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 20 juni 2012 om 14:20:
Net voor het einde van de piek iets bijnemen. Methylone, MDMA, net wat je wil. Methylone vind ik er geschikter voor, maar ieder zijn ding. Of, je begint gewoon wat later met de 4-FMP.

ja maar methylone is ook een RC, lijkt me niet verstandig om 2 RC's te gaan gebruiken aangezien er niet veel over bekend is? En mdma gebruiken is dan ook zoiets... krijg je alsnog een dip, kan ik beter meteen op de pillen gaan of is er wat anders?

Waarschuw beheerder
Toch zou ik ook Methylone adviseren. Bij verstandig gebruik kun je best twee RC's op een avond nemen hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Als je na 4-FMP die pillen pakt, zijn halfjes van een pil met 170mg wel heel erg flink. Dan ben je gewoon flink van de kaart.

4-FMP en methylone samen zijn minder neurotoxisch dan speed en MDMA samen. Daarnaast is bij normaal gematigd gebruik de schade redelijk beperkt.

Mijn eerste suggestie voor die combo was methylone, maar MDMA is ook mogelijk. Je hebt veel minder nodig van de stof die je erbij neemt. Als je hooguit 2 keer een kwartje tot halve bij pakt (afhankelijk van de sterkte) dan zal je dip ook wel meevallen.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 20 juni 2012 om 18:11:
Als je na 4-FMP die pillen pakt, zijn halfjes van een pil met 170mg wel heel erg flink. Dan ben je gewoon flink van de kaart.

Ik neem nagenoeg altijd halfjes (van Q'tjes), ook nadat ik 4FMP heb gebruikt. Ik voel er helaas dan juist minder van.
Waarschuw beheerder
Vind 4-FMP wel leuk spul maar jammer dat het net iets te soft qua werking is, je krijgt gauw de neiging om iets bij te pakken, als dat niet zo was, dan was t voor mij de ideale drug.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van janes op woensdag 20 juni 2012 om 20:22:
net iets te soft qua werking is

Dat is juist wel lekker, vind ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 20 juni 2012 om 18:11:

4-FMP en methylone samen zijn minder neurotoxisch dan speed en MDMA samen. Daarnaast is bij normaal gematigd gebruik de schade redelijk beperkt.

Mijn eerste suggestie voor die combo was methylone, maar MDMA is ook mogelijk. Je hebt veel minder nodig van de stof die je erbij neemt. Als je hooguit 2 keer een kwartje tot halve bij pakt (afhankelijk van de sterkte) dan zal je dip ook wel meevallen.

hmmm,, maar wat verlengt mdma dan? Wat ik zemaar "zoek" is dat ik na 2-4 uur niet meer zo moe word en dat ik wil gaan slapen en geen zin meer in het feest heb...
Pep helpt er niet echt bij... houd me alleen maar wakker na het feest, maar tijdens het feest voel ik nauwekijks effect ervan, en als ik het voel zal het wel placebo zijn...
Heb nog een witte speaker liggen en een triforce eerste batch.

Vind 4FA echt super chill, maar het is niet echt om vol te houden oid...
Op intents festivqal heb ik van 12-16.00u zonder iets te nemen lopen hakken, maar toen was ik ook echt kapot, dikke verzuring en kon gwn niet meer haha, dus had ik 4FA genomen maar rond een uur of 9-10 's avonds had ik echt geen zin meer, en toen liep ik het terrein af, kon ik wel janken dat ik niet meer terug kon :roflol:
Waarschuw beheerder
Bij jou is het na een paar uur dus echt helemaal over, vreemd. Zou niet weten wat je daar aan kunt doen. Keertje nuchter misschien? ^^

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op woensdag 20 juni 2012 om 21:50:
Bij jou is het na een paar uur dus echt helemaal over, vreemd. Zou niet weten wat je daar aan kunt doen. Keertje nuchter misschien? ^^

ja ben al vaker nuchter gegaan haha, maar dat hou ik niet vol en is lang niet zo leuk als met :P
heb nu al 5 weken niks gdn... 30ste ben ik vanplan weer te doen.
Hoelang werkte mdma eigenlijk ong ? als je dus alleen xtc doet, 5 uurtjes echte stimulatie? kan me herinneren dat ik op masters of hardcore tyfus hard crashte..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2012 om 21:53:
Hoelang werkte mdma eigenlijk ong ? als je dus alleen xtc doet, 5 uurtjes echte stimulatie? kan me herinneren dat ik op masters of hardcore tyfus hard crashte..

Is bij iedereen anders, hangt ook samen met de dosis uiteraard. Maar krijg je daar wel energie van dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op woensdag 20 juni 2012 om 22:16:
Is bij iedereen anders, hangt ook samen met de dosis uiteraard. Maar krijg je daar wel energie van dan?

ja ik hak dan wel meer in totaal dan op 4FA alleen word ik er te vaag van, waardoor ik gwn niks onthou van het feest :nocheer: en heb ik ook als ik een dosis neem van 1 a 1.5mg per kg lichaamsgewicht...

met 4FA komt eerst de energie, dan ga ik echt flink hakken als n gek, dan komt die euforie, sta ik alleen te kaakschaatsen en lichjes te inspecteren, en gwn chill gevoel enz, maar hou me minder bezig met de muziek en het hakken. Heb dan meer behoefte om met mensen te praten en foto's te maken haha. En als die euforie weg is, heb ik opeens nergens meer zin in, ben ik moe en wil ik eigenlijk naar huis... Kan dextro misschien helpen? Want ik eet echt niks tijdens het spacen zegmaar, alleen drink ik water, afentoe cola, dus kan me voorstellen dat mijn brandstof op is ? kan dat mayb ?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2012 om 22:33:
Kan dextro misschien helpen? Want ik eet echt niks tijdens het spacen zegmaar, alleen drink ik water, afentoe cola, dus kan me voorstellen dat mijn brandstof op is ? kan dat mayb ?

Dextro werkt volgens mij eerder averechts. Eet je voor het snoepen wel voldoende? Tijdens eet ik meestal ook nauwelijks, maar ik probeer altijd wel een bodempje te leggen voordat ik de stoute schoenen aantrek.

Waarschuw beheerder
ik eet standaard voor het nemen ervan 2 borden spaghetti, 2 bananen en 1x 300ml melk + 2 schepjes massgainer(~850kcal)
dus lijkt me genoeg? Ongeveer 2 uur reizen, maar toch wel n flinke bodem

hoezo dextro averechts? is druivensuiker dus direct "energie" ? Kan me best voorstellen dat me suiker laag is omdat ik niks eet, veel beweeg en alleen water drink. Brandstof is toch op een gegeven moment op, dus word je ook slap en lusteloos?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2012 om 23:40:
hoezo dextro averechts?

Dextro geven zo bij de EHBO aan mensen die te hard gaan. Zal wel een of andere neutraliserende werking hebben?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Knots op donderdag 21 juni 2012 om 00:18:
Dextro geven zo bij de EHBO aan mensen die te hard gaan. Zal wel een of andere neutraliserende werking hebben?

aaah zo.... nooit op de EHBO geweest haha :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe zit het eigenlijk met de combinatie van 4-fmp en alcohol?
Ik heb namelijk de nare gewoonte om tijdens snacken net zo hard bier te drinken als normaal...:bier:
Op die manier merk ik alleen maar euforie en komt er als het uitwerkt geen erge dip.

Dat is natuurlijk al niet goed voor lichaam/hersens,
maar gaat nooit fout.
Hoe zit dat hiermee?
Grote (gezondheids)risico's dat jullie weten?
Waarschuw beheerder
donateur
Daarnaast hou ik ook gewoon van bier op een feest dus ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen;)
Waarschuw beheerder
+1-2
mensen: even op een rij! dextro bevat druiven suikers en druiven suikers zuiveren je bloed en zorgen ervoor dat je normalen energie weer op pijl komt. en idd dextro vermindert daatwerkelijk het effect van drugs. ze geven meestal bij de ehbo iets van druivensuikers of suikerwater.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toxic_hotel op woensdag 20 juni 2012 om 14:32:
Met defqon er maar weer is aan :)

was van plan om het volgende te doen.

eerst op het begin 2c-i +- 20 mg
daar vervolgens lekker van genieten en zodra ik merk dat het begint af te nemen 140 mg 4-fmp.
neem ook nog 2 oranje q-dance mee zijn dacht ik 170 mg ??
na de 4-fmp die in halfjes nemen.

geloof me hier heb je teveel aan. beter deze volgorde:
4-fmp,2c-i en dan bij doseren met halfjes hooguit 1/2 of 1 heb ik meestal meer dan genoeg aan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tttooommm op donderdag 21 juni 2012 om 00:40:
4-fmp en alcohol?

Heerlijke combi. bier smaakt naar fanta en je word niet zat. Maar het ochtends wel de kater :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-ohanes op donderdag 21 juni 2012 om 01:17:
geloof me hier heb je teveel aan. beter deze volgorde:

op 30 april ongeveer op de zelfde manier gehandeld alleen dan met 2c-b.
ook eerst weer 2c daarna lekker genieten, zodra het bijna is afgelopen 4-fmp genomen en daarna bij gedoseerd met halfjes :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op woensdag 20 juni 2012 om 18:16:
Ik neem nagenoeg altijd halfjes (van Q'tjes), ook nadat ik 4FMP heb gebruikt. Ik voel er helaas dan juist minder van.

Dan werkt de 4-FMP misschien wat langer door en blijf je helderder? Wel typisch iig, ik zou bij zo'n halfje dan meteen ram van de kaart zijn iig. :9

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2012 om 21:37:
hmmm,, maar wat verlengt mdma dan? Wat ik zemaar "zoek" is dat ik na 2-4 uur niet meer zo moe word en dat ik wil gaan slapen en geen zin meer in het feest heb...

Een beetje methylone erbij zou je iig wel moeten stimuleren, dan zou je uit jezelf blijven dansen etc. Maar als ik het zo hoor heb ik het idee dat jouw probleem lichamelijk is. Krijg je genoeg energie binnen dmv voeding/drinken?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2012 om 21:53:
Hoelang werkte mdma eigenlijk ong ? als je dus alleen xtc doet, 5 uurtjes echte stimulatie?

Korter, uurtje of 1,5-2 maar. Dat is minj ervaring ermee. En je lult en loopt meer dan dat je staat te dansen. Vind daarom MDMA geen geschikte partydrug, 4-FMP juist wel. Het stimulerende van speed, lekker willen bewegen etc, maar toch een klein beetje het lekkere gevoel erbij, net wat meer dan bij speed.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2012 om 22:33:
Kan dextro misschien helpen? Want ik eet echt niks tijdens het spacen zegmaar, alleen drink ik water, afentoe cola, dus kan me voorstellen dat mijn brandstof op is ? kan dat mayb ?

Uitspraak van Digitalism op woensdag 20 juni 2012 om 22:47:
Dextro werkt volgens mij eerder averechts.

Uitspraak van Mr.Knots op donderdag 21 juni 2012 om 00:18:

Dextro zou wel kunnen helpen ja, het levert je lichaam namelijk iets om te verbranden voor energie. De enige reden dat suikers of dextro etc. worden gegeven aan mensen als ze te hard gaan, is omdat ze dan iets zoets proeven (en mensen zijn enorm dol op zoete dingen), dat smaakt lekker en als er dan iemand bij je zit die zegt: "Het komt allemaal goed", dan ga je je vanzelf beter voelen. Het is een combinatie van geruststellende tactieken die jou kalmeren. ;) Sorry dat ik dit nu verpest voor mensen, maar dit is echt een redelijke hardnekkige fabel. Suiker zou dan zogenaamd ineens alles opheffen ofzo? Dat is gewoon niet zo. :) De verschillende suikers worden enorm snel opgenomen en afgegeven aan het lichaam, daardoor zul je je misschien net wat beter voelen als je lange tijd geen energie binnen hebt gekregen.

Denk dat je gewoon moet proberen om wat te eten tijdens het spacen. Het is voor veel mensen echt kut, maar gewoon dwingen. Kleine happen, af en toe een slokje water om het mee weg te spoelen. Je hebt dan een paar minuten even een zwaar gevoel in je buik, je zult wat boeren en scheten laten, maar daarna voel je je aanzienlijk beter. :yes:

Uitspraak van tttooommm op donderdag 21 juni 2012 om 00:40:
Hoe zit het eigenlijk met de combinatie van 4-fmp en alcohol?

Als je flink doortankt zal het ook wel goed neurotoxisch zijn ja. Je organen vinden het niet al te relaxed iig.

Uitspraak van J-ohanes op donderdag 21 juni 2012 om 01:14:
even op een rij! dextro bevat druiven suikers en druiven suikers zuiveren je bloed en zorgen ervoor dat je normalen energie weer op pijl komt. en idd dextro vermindert daatwerkelijk het effect van drugs. ze geven meestal bij de ehbo iets van druivensuikers of suikerwater

Suikerwater bevat geen druivensuiker, dus die zogenaamd positieve werking zou in het geval van suikerwater niet aanwezig zijn. Dus je haalt je eigen bewering al deels onderuit. Een bewering die sowieso al niet klopt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 21 juni 2012 om 11:27:
Denk dat je gewoon moet proberen om wat te eten tijdens het spacen. Het is voor veel mensen echt kut, maar gewoon dwingen. Kleine happen, af en toe een slokje water om het mee weg te spoelen. Je hebt dan een paar minuten even een zwaar gevoel in je buik, je zult wat boeren en scheten laten, maar daarna voel je je aanzienlijk beter.

heb ik al eens geprobeerd, broodje frikandel, 1 hap ong 10 minuten lopen kauwen, wilde ik het doorslikken, moest ik dik kokhalzen :roflol: was nog zo droog als de pest.
Had drna me frikandel weggegeven :') en half broodje gegeten waar ik een halfuur over heb gedaan, maar voelde me niet echt beter ofzo

ik denk dat ik eens wat "snickers" ga meesmokkelen naar binnen, ~210kcal veel suiker en opzich wel makkelijk weg te krijgen met wat water erbij
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Neem dan gewoon wat fruit. Dat is wel makkelijk weg te krijgen. Is ook niet droog, dat scheelt echt een hoop.

Waarschuw beheerder
hoe wil ik een banaan mee naar binnen nemen xD
Waarschuw beheerder
+1
Dextro zou wel kunnen helpen ja, het levert je lichaam namelijk iets om te verbranden voor energie. De enige reden dat suikers of dextro etc. worden gegeven aan mensen als ze te hard gaan, is omdat ze dan iets zoets proeven (en mensen zijn enorm dol op zoete dingen), dat smaakt lekker en als er dan iemand bij je zit die zegt: "Het komt allemaal goed", dan ga je je vanzelf beter voelen. Het is een combinatie van geruststellende tactieken die jou kalmeren. Sorry dat ik dit nu verpest voor mensen, maar dit is echt een redelijke hardnekkige fabel. Suiker zou dan zogenaamd ineens alles opheffen ofzo? Dat is gewoon niet zo. De verschillende suikers worden enorm snel opgenomen en afgegeven aan het lichaam, daardoor zul je je misschien net wat beter voelen als je lange tijd geen energie binnen hebt gekregen.

Nice, dat wist ik echt niet. Ik heb er eigenlijk nooit echt bij stilgestaan, maar dit had ik er sowieso niet achter gezocht.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juni 2012 om 12:43:
hoe wil ik een banaan mee naar binnen nemen xD

Vaak kun je fruit op een feest gewoon ergens kopen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op donderdag 21 juni 2012 om 13:51:
Vaak kun je fruit op een feest gewoon ergens kopen.

ja voor commerciële nazi prijzen... Op intents festival dacht ik ook even gezond te doen, 5 euro voor een 300ml "smoothie" :')

Ik ga de 30ste naar de Crystal Venue in Culemborg, gwn een disco, denk neit dat ze daar fruit verkopen ..
Waarschuw beheerder
vorig weekend was erg geslaagd met fmp

normaal heb ik een dosis van 160 .
en nu had ik een andere ( moest betere zijn )
dus 125 gepakt en na 3 uurtjes nog 80

en was idd veel beter, voelde me in het begin ook echt chill
dat was bij die andere niet het geval !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juni 2012 om 13:54:
a voor commerciële nazi prijzen

banaan is meestal half muntje :)

ik neem zelf meestal een stuk of 10 bananen mee :lol:
op de heen weg wat, vlak voordat ik het terrein op ga en op de terug weg nog wat :$

Heerlijk en krijg dat echt prima weg als ik :rot: ben

Waarschuw beheerder
maar hoe krijg je die bananen mee naar binnen dan xD? Want het gaat me erom dat ik halverwege de rit wat eet, want anders val ik in slaap :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juni 2012 om 14:23:
maar hoe krijg je die bananen mee naar binnen dan xD?

In je broek natuurlijk, voelen het verschil vast niet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op donderdag 21 juni 2012 om 14:37:
In je broek natuurlijk, voelen het verschil vast niet

[img]http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl&sa=N&biw=1280&bih=963&tbm=isch&tbnid=Bvc9RxpOerpaRM:&imgrefurl=http://www.vander-wal.nl/rollen%26zakjes.php&docid=ktSI9xr78S7w9M&imgurl=http://www.vander-wal.nl/shop/images/products/Haribo%252520Nederland/Haribo/15911_Haribo%252520Bananen%25252016x200gr.jpg&w=361&h=500&ei=LBbjT622HYb80QXgnqi_Aw&zoom=1&iact=rc&dur=204&sig=112849734062532321399&page=1&tbnh=135&tbnw=97&start=0&ndsp=30&ved=1t:429,r:20,s:0,i:136&tx=36&ty=59[/img]
Die dan zeker?
Waarschuw beheerder
Korter, uurtje of 1,5-2 maar. Dat is minj ervaring ermee.

Dat heeft dan toch echt met tolerantie te maken want een normale dosis mdma zou toch zeker 3 uur moeten aanhouden, zo niet langer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op donderdag 21 juni 2012 om 14:37:
In je broek natuurlijk, voelen het verschil vast niet

tros bananen in me broek zeker XDD
Waarschuw beheerder
Suikerwater bevat geen druivensuiker, dus die zogenaamd positieve werking zou in het geval van suikerwater niet aanwezig zijn. Dus je haalt je eigen bewering al deels onderuit. Een bewering die sowieso al niet klopt.

niet ? ik ben zelf 2x bij de ehbo mee geweest voor een maatje ja wat ze daar vroegen en ook gaven was letterlijk dextro in verpakking en al puur en alleen om zijn suikpijl omhoog te houden en zodat hij helder werdt. daarnaast werdt er ook nog iets van een oplossing geven bij 1 maatje wat dit was weet ik niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-ohanes op dinsdag 19 juni 2012 om 23:15:
ik vraag niet of pep erbij kan ik vraag of dit het effect van de 4f verlengt dat zijn 2 verschillende dingen

Na ongeveer 1, 5 uur als je een beetje uit je space begint te raken GHB nemen , kun je aardig het gevoel wat rekken ;) Zeer goede ervaring mee. ! Glas op tafel met Jus de orange en G en af en toe nippen
Krijg wel weer eens zin in dit stofje ,maar hou nog ff pauze tot 30 juni Awakenings wil toch helemaal van jetje gaan daar :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op donderdag 21 juni 2012 om 16:23:
Glas op tafel met Jus de orange en G en af en toe nippen

1 keer deze techniek uitgevoerd, ging bij mij faliekant mis :lol:
Lag na een vaag uurtje te slapen op de bank :P
Waarschuw beheerder
Ja de grenzen hier ook al een paar keer gezien. Blijft opassen met de dosering :vaag: