Ik neem nagenoeg altijd halfjes (van Q'tjes), ook nadat ik 4FMP heb gebruikt. Ik voel er helaas dan juist minder van.
Dan werkt de 4-FMP misschien wat langer door en blijf je helderder? Wel typisch iig, ik zou bij zo'n halfje dan meteen ram van de kaart zijn iig.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2012 om 21:37:
hmmm,, maar wat verlengt mdma dan? Wat ik zemaar "zoek" is dat ik na 2-4 uur niet meer zo moe word en dat ik wil gaan slapen en geen zin meer in het feest heb...
Een beetje methylone erbij zou je iig wel moeten stimuleren, dan zou je uit jezelf blijven dansen etc. Maar als ik het zo hoor heb ik het idee dat jouw probleem lichamelijk is. Krijg je genoeg energie binnen dmv voeding/drinken?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2012 om 21:53:
Hoelang werkte mdma eigenlijk ong ? als je dus alleen xtc doet, 5 uurtjes echte stimulatie?
Korter, uurtje of 1,5-2 maar. Dat is minj ervaring ermee. En je lult en loopt meer dan dat je staat te dansen. Vind daarom MDMA geen geschikte partydrug, 4-FMP juist wel. Het stimulerende van speed, lekker willen bewegen etc, maar toch een klein beetje het lekkere gevoel erbij, net wat meer dan bij speed.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2012 om 22:33:
Kan dextro misschien helpen? Want ik eet echt niks tijdens het spacen zegmaar, alleen drink ik water, afentoe cola, dus kan me voorstellen dat mijn brandstof op is ? kan dat mayb ?
Dextro werkt volgens mij eerder averechts.
Dextro geven zo bij de EHBO aan mensen die te hard gaan. Zal wel een of andere neutraliserende werking hebben?
Dextro zou wel kunnen helpen ja, het levert je lichaam namelijk iets om te verbranden voor energie. De enige reden dat suikers of dextro etc. worden gegeven aan mensen als ze te hard gaan, is omdat ze dan iets zoets proeven (en mensen zijn enorm dol op zoete dingen), dat smaakt lekker en als er dan iemand bij je zit die zegt: "Het komt allemaal goed", dan ga je je vanzelf beter voelen. Het is een combinatie van geruststellende tactieken die jou kalmeren.

Sorry dat ik dit nu verpest voor mensen, maar dit is echt een redelijke hardnekkige fabel. Suiker zou dan zogenaamd ineens alles opheffen ofzo? Dat is gewoon niet zo.

De verschillende suikers worden enorm snel opgenomen en afgegeven aan het lichaam, daardoor zul je je misschien net wat beter voelen als je lange tijd geen energie binnen hebt gekregen.
Denk dat je gewoon moet proberen om wat te eten tijdens het spacen. Het is voor veel mensen echt kut, maar gewoon dwingen. Kleine happen, af en toe een slokje water om het mee weg te spoelen. Je hebt dan een paar minuten even een zwaar gevoel in je buik, je zult wat boeren en scheten laten, maar daarna voel je je aanzienlijk beter.
Hoe zit het eigenlijk met de combinatie van 4-fmp en alcohol?
Als je flink doortankt zal het ook wel goed neurotoxisch zijn ja. Je organen vinden het niet al te relaxed iig.
even op een rij! dextro bevat druiven suikers en druiven suikers zuiveren je bloed en zorgen ervoor dat je normalen energie weer op pijl komt. en idd dextro vermindert daatwerkelijk het effect van drugs. ze geven meestal bij de ehbo iets van druivensuikers of suikerwater
Suikerwater bevat geen druivensuiker, dus die zogenaamd positieve werking zou in het geval van suikerwater niet aanwezig zijn. Dus je haalt je eigen bewering al deels onderuit. Een bewering die sowieso al niet klopt.