Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 689981x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kellogs:facepalm: op zondag 9 augustus 2009 om 02:14:
Uiteraard :9 maar ik wist niet dat je dan je verjaardag ging vieren ;)

Nja, 't is in de buurt, 't is rond m'n verjaardag en er zijn 'n hoop bekenden. Ben normaal niet zo van 't vieren. ;)

Uitspraak van Kellogs:facepalm: op zondag 9 augustus 2009 om 02:14:
laat je lipspieren thuis en het komt helemaal goed 8)

Ben benieuwd wat de 4-FMP daaraan gaat doen. De 2C uit zich iig niet fysiek zichtbaar. :)

Waarschuw beheerder
is dit nou nog bij de smartshop verkrijgbaar?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 augustus 2009 om 10:02:
is dit nou nog bij de smartshop verkrijgbaar?

Ja. Onder de naam Neyezzzz geloof ik.

Waarschuw beheerder
is dat gewoon bij elke smartshop verkrijgbaar?
weet je er toevallig eentje bij omgeving rotterdam? :$ :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof 't wel. Heb er geen idee van, ben er ook nieuw mee. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zondag 9 augustus 2009 om 02:52:
Ben benieuwd wat de 4-FMP daaraan gaat doen

valt heel erg mee de eerste uren, de laatste uurtjes krijg ik altijd zo'n soort geilheids "coke-rush" en dan worden je doppen wel behoorlijk groot. En scheve bek, mwah ligt eraan hoeveel je neemt :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pixiedust(6) op zondag 9 augustus 2009 om 14:35:
En scheve bek, mwah ligt eraan hoeveel je neemt :)

Daar ging het mij meer om, ghehe. 120mg gaat 'm worden, omdat 't gecombineerd is met 19+8mg 2C-I.
Waarschuw beheerder
Dan zal het heel erg meevallen, bij 4-fmp begin ik meestal pas lomp te kauwen als ik de 200 mg voorbij ga.
Zin in decibellllllll
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zondag 9 augustus 2009 om 10:38:
Ja. Onder de naam Neyezzzz geloof ik.

nee dat is onzin Neyezzz zitten piperazines in geloof ik.. geen 4-fmp in ieder geval! ik kan die neyezzz hier ook krijgen in de smart, maar weet zeker dat dat gewoon legaal spul is.. nog geen half jaar geleden kon je wel buisjes krijgen 'Flux' daar zat het wel in! maar dat was bij een andere smartshop en die was kort daarna ineens gesloten :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op zondag 9 augustus 2009 om 18:48:
nee dat is onzin Neyezzz zitten piperazines in geloof ik.. geen 4-fmp in ieder geval! ik kan die neyezzz hier ook krijgen in de smart, maar weet zeker dat dat gewoon legaal spul is.. nog geen half jaar geleden kon je wel buisjes krijgen 'Flux' daar zat het wel in! maar dat was bij een andere smartshop en die was kort daarna ineens gesloten

WRONG, that's all I'm saying ;) k ga niet meehelpen t illegaal te krijgen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Manic op zondag 9 augustus 2009 om 18:48:
nee dat is onzin Neyezzz zitten piperazines in geloof ik.. geen 4-fmp in ieder geval! ik kan die neyezzz hier ook krijgen in de smart, maar weet zeker dat dat gewoon legaal spul is.. nog geen half jaar geleden kon je wel buisjes krijgen 'Flux' daar zat het wel in! maar dat was bij een andere smartshop en die was kort daarna ineens gesloten :p

Flux was vloeibaar toch?

Anyway, Neyezzz is 'n mengsel waar 70% 4-FMP in zit. Iemand vertelde me erover. Kost 15,- en daar krijg je 2 buisjes voor. Weet niet meer precies hoeveel 4-FMP er in zat.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pixiedust(6) op zondag 9 augustus 2009 om 21:10:
2 capsules ;) van ieder 150 mg, waarvan 80 mg werkzame stof

Ik wist dat iemand 't zou corrigeren en aanvullen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zondag 9 augustus 2009 om 20:05:
Flux was vloeibaar toch?

klopt
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zondag 9 augustus 2009 om 20:05:
Anyway, Neyezzz is 'n mengsel waar 70% 4-FMP in zit. Iemand vertelde me erover. Kost 15,- en daar krijg je 2 buisjes voor. Weet niet meer precies hoeveel 4-FMP er in zat.

kan ik niet geloven.. bij mij kosten neyezz trouwens 12,50 voor 2 caps, en 4 caps voor 22,50

maar die flux heb ik 1 keer gehad en dat was echt typisch 4-fmp qua werking, het ging heel geleidelijk maar duurde echt super lang (had volgende dag om 6 uur savonds nog grote pupillen, dat heb ik normaal alleen van goeie pep)

maar neyezz moet je er wel 2 van hebben om er echt lekker op te gaan maar dat is veel meer richting mdma dan flux.. flux is meer pep achtig. neemt niet weg dat neyezz wel heel fijn is :p maar goed neyez is na 5 uurtjes ofzo ook wel echt uitgewerkt..

en ik heb de ingrediënten van neyezz ook wel eens ergens gelezen (staan volgens mij ook op dat papiertje wat je er bij krijgt) en ik dacht dat daar op stond '4-fluorphenyl-piperazine' en dat is NIET 4-fluor amfetamine
Waarschuw beheerder
donateur
Like I said, ik meende het me te herinneren. Kwellebefje bevestigt 't iig. :)
Waarschuw beheerder
ik weet het ook niet zeker maar zoals ik al zei neyezz voelt niet als flux en ik geloof wel dat flux 4fmp bevat (op wikipedia staat zelfs dat flux een 'straatnaam' voor 4fmp is)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat laatste is wel een logische naam, flu van fluor, x van well, x :- flu-x; flux.

Verder geen idee als wat voor buisjes of wat het nu in omloop is, Neyezz zegt me iig niks..Ken alleen nog de Torro buisjes.

Hmm..laatste 4-fmp ervaring is ook al wel bijna één jaar geleden :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Manic op maandag 10 augustus 2009 om 20:17:
wikipedia

Hmm, als 't op Wikipedia staat, dan is 't zo hè. ;) Nja, ik kan er verder weinig zinnigs over zeggen. 't Zou goed kunnen hoor, ik weet 't niet. :)
Waarschuw beheerder
In neyezzz zit het volgende, heb ik ergens gelezen:
Per 1 Capsule (150mg);
Colanut extract (bevat cafeïne alkaloïden) 50mg
Ayurvedische Power Blend extract; Myristica fragrans, Chlorophytum arundinaceum, Alpinia Anacyclus pyrethrum, Caryophyllus aromaticus, Piper longum, Cinnamomum iners, Mucuna pruniens, Emblica officinalis, Ipomoea digitata, Hydrofilia spinosa, Allium cepa, Piper betle (-mengsel) 100mg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op maandag 10 augustus 2009 om 22:13:
Hmm, als 't op Wikipedia staat, dan is 't zo hè

nee dat niet :p maar goed dat was ook maar ff klein argumentje ter zijde :p

maar hoofdzaak is, dat ik 'Flux' en 'n-eye-zzz' allebei heb geprobeerd, en dat het totaal verschillend is, en dat 'Flux' wel lijkt op de beschreven symptomen van 4fmp en 'n-eye-zzz' NIET

dus ja ik weet het ook niet meer dan, misschien komt het omdat bij neyezz nog meer spul doorheen zit, want zit zoals lovelysammy1 hierboven zegt, ook geloof ik een hele hoop kruiden doorheen die misschien ook het effect wel iets veranderen.. maar kan zijn dat ze de 4fmp er express niet bij opzetten maar dat ie er wel in zit dan..

nouja ik kom er binnenkort achter want dan krijg ik gewoon pure 4fmp :D
Waarschuw beheerder
Van n-eye-zzz heb je weliswaar wat meer nodig, maar bij de juiste dosering is het effect wel degelijk hetzelfde als dat van puur 4-fmp poeder.

Uitspraak van Manic op dinsdag 11 augustus 2009 om 13:15:
nouja ik kom er binnenkort achter want dan krijg ik gewoon pure 4fmp

veel plezier ermee! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pixiedust(6) op dinsdag 11 augustus 2009 om 14:44:
Van n-eye-zzz heb je weliswaar wat meer nodig, maar bij de juiste dosering is het effect wel degelijk hetzelfde als dat van puur 4-fmp poeder.

hm ik heb een keer n-eye-zzz gehaald en daarbij was er wat mis gegaan met de machine :p de dosering werkzame stof was toen veel te hoog :D normaal gesproken neem je er 2 tegelijk en ga je lekker.. maar toen had me kameraad er 2 tegelijk gehad en het leek net alsof hij 3 xtc pillen tegelijk had gehad :p kerel helemaal tollen met ze ogen en zo hij wist niet wat hem overkwam :D later hadden wij er allemaal 1tje gehad en het voelde echt precies als mdma :D en dan wel 140 mg ofzo :yes: later hadden we er nog 1 over die haalde ik open, en er zaten dikke kristallen in leek net op mdma :p terwijl er normaal muffe kruidenpasta oid in zit met wat kleine kristalletjes hier en daar

was echt super vette avond haha maar het leek dus met een super sterke dosis meer op mdma dan op 4fmp

(heb later bij die smartshop eigenaar wel aan de bel getrokken, eigenlijk wel jammer want hij heeft ze toen direct uit de verkoop gehaald :p had beter zijn hele voorraad kunnen opkopen :p)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
shit idd ja :D das best zonde. Maar ik vind 4-fmp in pure vorm (been there done that :P) ook gewoon sterk op mdma lijken, tis alleen zo dat je langer energie houdt, helderder bent, minder lang t euforische effect en na een hoop uur krijg ik altijd ineens nog een extra geilheidsrush (gelukkig ben ik dan altijd al thuis, anders kunnen ze echt alles in me steken :9) hihi.

oei best wel weer zin in.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pixiedust(6) op dinsdag 11 augustus 2009 om 17:27:
shit idd ja das best zonde. Maar ik vind 4-fmp in pure vorm (been there done that ) ook gewoon sterk op mdma lijken, tis alleen zo dat je langer energie houdt, helderder bent, minder lang t euforische effect en na een hoop uur krijg ik altijd ineens nog een extra geilheidsrush (gelukkig ben ik dan altijd al thuis, anders kunnen ze echt alles in me steken ) hihi.

oei best wel weer zin in.

hmm misschien is neyezz dan toch wel 4fmp maar dan wel heel weinig.. en zal flux dan toch wel wat anders zijn ofzo? ik weet het niet meer :p
Waarschuw beheerder
Omdat flux vloeibaar is, is t misschien sterker geconcentreerd. Kan me namelijk niet voorstellen dat er een piperazine bestaat met effecten soortgelijk aan die van mdma ;) ken mensen die flux prefereren om t sterkere speedy effect, maar ook mensen die je blijer maakt met n-eye-zzz. Wat je het beste kunt hebben is 4-fmp in pure vorm dan weet je het tenminste zeker whehe, en is denk ik ook wat makkelijker doseren :) maar maybe dat n-eye-zzz geschikter is om te combineren met andere drogen en flux als je veel energie nodig hebt en van amfetaminen houdt.
All I know is that I luvvvv 4-fmp.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pixiedust(6) op dinsdag 11 augustus 2009 om 19:27:
Kan me namelijk niet voorstellen dat er een piperazine bestaat met effecten soortgelijk aan die van mdma

zoo7 komt wel redelijk dichtbij hoor :yes: (zit BZP en TFMPP in)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pixiedust(6) op dinsdag 11 augustus 2009 om 19:27:
ken mensen die flux prefereren om t sterkere speedy effect, maar ook mensen die je blijer maakt met n-eye-zzz

kijk dus het is wel verschillend.. maar als er in allebei 4fmp zit dan moet het effect toch hetzelfde zijn, behalve dat neyezzz dan misschien minder sterk gedoseerd is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op dinsdag 11 augustus 2009 om 19:38:
kijk dus het is wel verschillend.. maar als er in allebei 4fmp zit dan moet het effect toch hetzelfde zijn, behalve dat neyezzz dan misschien minder sterk gedoseerd is?

Ja ik denk toch echt dat t van elkaar verschilt door de vloeibare of poeder-toestand. Naja het blijft een research chemical, dus niemand zal t helemaal zeker weten. :)
Veel plezier iig binnekort met je 4-fmp! \o/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 'n dagje werken, complete zinnige discussie. 't Moet niet gekker worden op Flock. ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pixiedust(6) op dinsdag 11 augustus 2009 om 22:18:
Veel plezier iig binnekort met je 4-fmp! \o/

thnx :p zaterdag @ decibel :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op woensdag 12 augustus 2009 om 16:08:
thnx zaterdag @ decibel

Decibel _O_ zin innnn.
K heb nu helaas even geen 4-fmp, maybe dat ik nog neyezzz caps haal maar heb ook
al een snoepje, kristallen en 2c-i :9
Gaat een mooie dag worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 12 augustus 2009 om 18:45:
zaterdag @ decibel

jij ook daar? gohhhhh dat wist ik nou echt nog helemaal niet zeg :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pixiedust(6) op woensdag 12 augustus 2009 om 18:48:
jij ook daar? gohhhhh dat wist ik nou echt nog helemaal niet zeg :D

Nee, wie zegt dat? Ik quotte alleen MP. :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 12 augustus 2009 om 18:49:
Nee, wie zegt dat? Ik quotte alleen MP

Ja maarrrr je hebt nog vanalles van me tegoed enzo.... so BE THERE ;)
Waarschuw beheerder
zaterdag op decibel weer :D
lekker in het zonnetje
Waarschuw beheerder
Net terug van de smartshop (wat gezellig was :P)
n-eye-zzz is denk ik idd NIET hetzelfde als 4-fmp maar het is dan toch BZP.
Goh apart, want ik ervaar bij 4-fmp en BZP dan dezelfde effecten wat opzich wel kan aangezien het allebei stimulerend werkt en voor energie+ euforie zorgt. De werkingsduur lijkt alleen anders nu ik erover nadenk, BZP heeft iets langer dat xtc-effect en van 4-fmp ben je iets langer wakker.

Zo, weten we dat ook weer _O_
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pixiedust(6) op vrijdag 14 augustus 2009 om 16:57:
n-eye-zzz is denk ik idd NIET hetzelfde als 4-fmp maar het is dan toch BZP.

ZEI HET TOCH!! :D ik had wel gelijk :D

YES YES YES :p

maar het is precies zoals je zegt, zo heb ik het ook ervaren.. neyezz is veel meer euforie en lang niet zo veel energie. plus neyezz is ook na 4-5 uurtjes uitgewerkt en je kunt prima slapen.. dat heb je met 4-fmp niet 8)
Uitspraak van Pixiedust(6) op vrijdag 14 augustus 2009 om 16:57:
Zo, weten we dat ook weer

(Y) hoe weet je het nou eigenlijk?? wist die gast wat er precies in zat?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Flux verkochten ze niet meer, best jammer. Had ik ook wel willen proberen opzich.
Maar ja, heb toch wel een halfuurtje met m staan praten was leuk want ik weet veel en hij weet veel dus ja, genoeg gespreksstof :P maar hij gaf dus uitleg over n-eye-zzz en flux, en de werkende stoffen waren volgens hem soortgelijk maar niet hetzelfde. Persoonlijk vind ie n-eye-zzz veel lekkerder. Uitleg gehad over BZP (heb me daar nooit echt in verdiept), en dat is t dan dus inderdaad :D

Voor mij maakt t verder niet veel uit, vind t allebei wel lekker :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op vrijdag 14 augustus 2009 om 18:41:
ZEI HET TOCH!! ik had wel gelijk

uiteindelijk wel ja _O_
Maar het heeft toch een leerzame discussie opgeleverd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Manic op vrijdag 14 augustus 2009 om 18:41:
en je kunt prima slapen.. dat heb je met 4-fmp niet 8)

Ligt overigens ook weer aan je dosering. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pixiedust(6) op vrijdag 14 augustus 2009 om 19:29:
Flux verkochten ze niet meer, best jammer. Had ik ook wel willen proberen opzich.
Maar ja, heb toch wel een halfuurtje met m staan praten was leuk want ik weet veel en hij weet veel dus ja, genoeg gespreksstof :P maar hij gaf dus uitleg over n-eye-zzz en flux, en de werkende stoffen waren volgens hem soortgelijk maar niet hetzelfde. Persoonlijk vind ie n-eye-zzz veel lekkerder. Uitleg gehad over BZP (heb me daar nooit echt in verdiept), en dat is t dan dus inderdaad :D

Voor mij maakt t verder niet veel uit, vind t allebei wel lekker :)

Flux is de Alegria same product other look other name en zeker nog verkrijgbaar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pff decibel was mooi heb eerst capsule genomen van ongeveer 100-150 mg (beetje lastig inschatten, heb de capsule gewoon voor 3/4 vol gegooid) daarna op het feest stuk of 5 keer over met een natte vinger door het zakje heen en opgelik :p zuur grei zeg! :D maar denk dat ik in totaal wel 250-300 mg heb gehad. was super relax gevoel, alleen op een gegeven moment kwam ik een kameraad tegen die em dik spacede van de pillen :p en toen ik hem zag kreeg ik eigelijk ook wel beetje zin om iets wouser te zijn :p want was wel heel helder nog, wel beetje euforisch, maar niet echt wous.. dat miste ik toch wel beetje (althans, op dat feestje) maar ik ehb toen nog pilletje bij genomen maar voelde daar niet zo heel veel meer van.. denk dat dat komt omdat mijn serotonine al beetje was uitgeput door de 4-fmp.. nouja goed maakt ook nie uit want voelde me wel super en heel veel energie heb lekker lopen hakke :D

maar wat duurde dat lang zeg!! had om ongeveer 21.00 voor het laatst nog een dikke vinger genomen, en heb de hele nacht niet geslapen :p en 12 uur na mijn laatste lik, om 9 uur vanochtend, had ik nog steeds doppen in de kop staan als een gek en voelde me nog topfit en klaarwakker :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op zondag 16 augustus 2009 om 14:34:
voelde me nog topfit

Ja ik ken t :D tof dat je je zo vermaakt hebt!

Ik heb vannacht een paar uur geslapen, en nu doet alles pijn :( mn kaken, mn spieren, mn keeltje omdat ik als een debiel aan sigaretten heb lopen hijsen. Heel waus geweest van mn kristallen en swirl en daarna keihard getript.

Decibel 2009: _O_
Waarschuw beheerder
hahaha klinkt goed :p heb net ff goed gegeten, wel klein beetje moeite mee, en nu ga ik mijn laatste dag van de vakantie nog even nuttig besteden in het cafe :bier: kijken of ik het vanavond nog lang volhou :p