| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Heeft er iemand ervaring met 4-FMP om daarna MDMA te nemen?
Kontra heeft het elders net uitgelegd, ff die post opspitten in één van de bekende topics en je weet het antwoord
Uitspraak van Soepoog op dinsdag 18 augustus 2009 om 14:49:
Maar waarschijnlijk beter om te beginnen met MDMA, dat hakt er lekkerder in denk ik.
Nope, dat is in dit geval de verkeerde volgorde.
MDMA zorgt dat alle serotonine die is opgeslagen wordt afgegeven.
Na afloop van je MDMA-rush is er dus bijna geen serotonine meer over.
4-FMP nemen na afloop van MDMA geeft dus alleen een heel sterke dopamine-afgifte, word je niet echt aardiger van op dat moment.
Beter is het om met een verstandige dosis 4-FMP te beginnen (100-120 mg, max 140 mg) en dan uurtje of 6 à 8 na inname je MDMA te droppen.
Het is zeker waar dat 4-FMP ook serotonine aanspreekt, maar op een hele andere manier dan MDMA.
4-FMP zorgt dat de afgegeven serotonine langer in de synaps blijft hangen, waardoor de concentratie serotonine ook toeneemt maar op een minder intense manier (wat dus leidt tot minder verbruik van serotonine).
Er is dus nog genoeg serotonine over om een lekkere MDMA-rush te ervaren, hoewel je niet moet verwachten dat je piek net zo hoog is als wanneer je na 6 weken droogstaan een blauwe mitsu dropt of zoiets.
Wat betreft die roze swirl: Met de hoeveelheid die jij op dat moment al achter de kiezen had, had je er denk ik ook vrij weinig van gemerkt als je een halve intercity had geslikt ipv een swirl.
Voor de duidelijkheid: Als je al zoveel hebt gepakt is het nogal voorspelbaar dat je van een extra stukje XTC weinig gaat merken, is dus kort door de bocht om dat aan de 4-FMP toe te schrijven.
Werd er ook licht artistiek van, heb me uren op laptop van een vriendin bezig gehoude met in paint "kunstwerkjes" te maken
gewoon zuiver poeder 99,9%
Ik zelfg vind de 2CI al energiek genoeg, hoef daar echt geen 4-FMP overheen, zou ik dus ook niet aanraden.
Bij M kan het wel, daar kan je wel eens baat hebben bij een beetje extra energie...
Ik wil 't gewoon 'n keertje testen
is dat 'n goede startdosering
Maar heb aan de andere kant ook geen zin om 2 nachten over te slaan
En ik vind 2C-I wel stimulerend werken
Doen we binnenkort he?
Als je het in de middag pakt (wat je wss wel van plan was?) denk ik dat je, tegen de tijd dat je 's nachts thuis komt (infinity is niet heel erg naast de deur natuurlijk) gewoon wel kan slapen hoor, 120 mg is echt een prima dosis.
Ja stimulerend werkt t zeker..
Ik zelfg vind de 2CI al energiek genoeg, hoef daar echt geen 4-FMP overheen, zou ik dus ook niet aanraden. Bij M kan het wel, daar kan je wel eens baat hebben bij een beetje extra energie...
maar als ik ga party'n op de 2ci wil ik nog weleens afgeleid worden door al die mooie patroontjes en gekke beestjes op de grond enzo en dan ga ik me meer bezighouden met het trippen terwijl ik eigenlijk voor het feest kom
als ik 4fmp erbij neem hou ik mn hoofd er meer bij en focus ik alles op de muziek en het losgaan
echt een heerlijke partycombo. mijn persoonlijke favoriet
2cb'tje voor erna
Je bedoelt dat je er geil van werd?
Dat is idd wat 2C-I wat minder geschikt maakt voor feesten, 't trip-aspect.
Ja, hoewel ik afgelopen keer na een tijd te hard tripte om uberhaupt nog door te kunnen hebben dat ik in 't bezit ben van een kut.
Ik vond het op decibel wel leuk, maar van losgaan kwam nog vrij weinig terecht
Wat doet dat dan voor je? Da's misschien ook nog wel 'n idee.
Ja, hoewel ik afgelopen keer na een tijd te hard tripte om uberhaupt nog door te kunnen hebben dat ik in 't bezit ben van een kut.
Ben m'n pik anders ook snel kwijt met teveel amphs. Misschien kunnen we een keer samen zoeken. Lijkt me gezellig.
Dit had ik echt niet verwacht van een poedertje wat je zo kan bestellen.
Ga volgend weekend de mephedrone uit proberen.
Misschien kunnen we een keer samen zoeken. Lijkt me gezellig.
Ga volgend weekend de mephedrone uit proberen.
Met andere woorden dit is een erg leuk goedje.
ontopic: Titel eens laten aanpassen in de juisteFluor ipv flour
n eens benieuwd waar jij het hebt besteld
Ja, dacht er ook al aan. Maar dat kan nu niet meer toch of wel?
Ik irriteerde me er namelijk constant aan
Google maar en je zult het zelfs in Nederland vinden.
graag laten doen