| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Komt heel erg bekend voor dit. Was ook wat ik had na een dosis van 160mg. Snel inslaan, daarna even korte tijd goed voelen, maar dit slaat over in een onrustig gevoel waarbij je je gewoon niet prettig voelt, en ook niet meer echt lost komt.
Gelukkig ben ik niet enige dus! Zaterdag (Op loudness) krijgt de 4fa alweer een herkansing, gooi der gewoon weer 180mg in, beste ervaring mee!
Mocht ik weer zo wazig worden kap ik er wel tijdje mee Heb echt moeilijk veel zin in Loudness
Gelukkig ben ik niet enige dus! Zaterdag (Op loudness) krijgt de 4fa alweer een herkansing, gooi der gewoon weer 180mg in, beste ervaring mee!
Mocht ik weer zo wazig worden kap ik er wel tijdje mee Heb echt moeilijk veel zin in Loudness
Zaterdag (Op loudness) krijgt de 4fa alweer een herkansing, gooi der gewoon weer 180mg in, beste ervaring mee!
Zou het niet kunnen zijn dat jullie gewoon teveel nemen?
Moet wel zeggen dat de 'need to' waziger worden wel erg aanwezig was.
Speaker niet heel veel van gevoeld
Heb zelf die conclusie toen zelf ook al getrokken ja, voor mij wordt het dus ietsje minder de volgende keer.
Iemand weet hier vast wel hoelang methylone aanhoud en heeft iemand misschien tips om het anders te doen. Het feestje duurt tot 6 uur...
Stel, je voelt de 4-FMP rond 01:00u, dan pak je die eerste dosis methylone om 02:30, die zul je dan een half uurtje later wel gaan voelen. Pak je rond 04:15 een redose, dan ben je wel zoet tot 06:00.
nog een tip voor een fijne hoeveelheid methylone?
En weet iemand hier waar je in amsterdam in een winkel capsules kan kopen? of kan dat alleen op internet?
Gewoon pot met van die vitamine capsules halen bij kruidvat of supermarkt, kun je makkelijk legen en weer vullen!
100 caps voor 2,50 ofzo en dan komen er nog 4 of 5 euro verzendkosten bij vanuit de VS.
100 caps voor 2,50 ofzo en dan komen er nog 4 of 5 euro verzendkosten bij vanuit de VS.
Je kunt ze hier in Nederland ook gewoon online bestellen.
Als je goed zoekt kun je ze in NL krijgen voor minder dan 30 eutjes per 1k incl. verzendkosten.
Het is natuurlijk alleen de vraag of je die ook op maakt
Maar hier betaal je al snel meer denk ik.
Een kilo? Ik woon thuis, vraag me af waar ik die ga verstoppen, haha.
Je kunt ze hier in Nederland ook gewoon online bestellen.
Maar heb je het wel sneller in huis
En ik denk dat het meer gaat om de ruimte die het in beslag neemt (in oppervlakte) dan het gewicht
Vandaar dat je een pot vitamine capsules kan kopen.. Die hoef je niet te verstoppen, kun je gewoon op je nachtkastje laten staan
1K = 1000 en geen kilo
je verstopt je sealtjes en stoffen toch ook ergens
Maar hier betaal je al snel meer denk ik.
1K = 1000 en geen kilo
Leuk spul, kan alleen niet de vergelijking vinden met MDMA, alle 2 hele andere drugs.
wapwinkel 50 stks voor 5 euro, 10 cent perstuk, vind ik best meevallen, niet dan? zal paar euro verzenden zijn
toen ik vannochtend de wekker hoorde om half 9 dacht ik echt van moet dit nu weer
Mijn bron is aanzienlijk goedkoper.
Mijn bron is aanzienlijk goedkoper. 100 stuks voor 2,25 (+2,25 verz.) en 500 stuks voor 9,88 (+2,99 verz.) Het zijn geen wereldschokkende bedragen of verschillen, maar toch. En binnen een week of anderhalf heb je ze toch wel binnen.
Hij is gesqueezed
Dat denk ik iedere morgen, hoe laat ik ook opsta
Waar wordt beweerd dat ze hetzelfde zijn dan?
Men bweerd dat de effecten wel sterk bij elkaar in de buurt komen en dus ook de euforie, maar had niet echt een gevoel van: jij bent leuk, dat is leuk, dit is leuk, de wc deur is leuk alles is leuk, nah, had mee van "ik heb zin om te hakken en om te praten" haha
Precies, lekker vooruit plannenAls de zak merkbaar slinkt en tot z'n einde komt, vast nieuwe bestellen.