Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 685410x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op donderdag 19 april 2012 om 07:52:
Komt heel erg bekend voor dit. Was ook wat ik had na een dosis van 160mg. Snel inslaan, daarna even korte tijd goed voelen, maar dit slaat over in een onrustig gevoel waarbij je je gewoon niet prettig voelt, en ook niet meer echt lost komt.

Gelukkig ben ik niet enige dus! Zaterdag (Op loudness) krijgt de 4fa alweer een herkansing, gooi der gewoon weer 180mg in, beste ervaring mee!
Mocht ik weer zo wazig worden kap ik er wel tijdje mee :p Heb echt moeilijk veel zin in Loudness :woop:
Waarschuw beheerder
Iemand al kwaliteit verschil gemerkt tussen de witte kristal achtige en de wat meer gele poeder achtige?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 19 april 2012 om 22:14:
Denk dat voortaan partydrug #1 is.

Welkom bij de club. ^^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paddie op donderdag 19 april 2012 om 22:40:
Gelukkig ben ik niet enige dus! Zaterdag (Op loudness) krijgt de 4fa alweer een herkansing, gooi der gewoon weer 180mg in, beste ervaring mee!
Mocht ik weer zo wazig worden kap ik er wel tijdje mee Heb echt moeilijk veel zin in Loudness

Zou het niet kunnen zijn dat jullie gewoon teveel nemen?

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Mocht ik weer zo wazig worden kap ik er wel tijdje mee Heb echt moeilijk veel zin in Loudness

Ik zou 2x zo veel nemen, dan weet je zeker dat je last krijgt van je hart :yes:
laatste aanpassing

Artiest The Dabbler
Waarschuw beheerder
Goeie avond gehad. Moet wel zeggen dat de 'need to' waziger worden wel erg aanwezig was. Kan ook aan de setting liggen. Ben gaan stappen in Nijmegen. Uiteindelijk nog een halve speaker erbij genomen en flinks wat gezopen. Speaker niet heel veel van gevoeld, alcohol ook niet echt, Dus het onderdrukt wel echt alles. Al met al een goeie ervaring, alleen vind ik de gloed(rush) wat kort duren, volgende keer methylone erbij denk ik dan maar.
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Zaterdag (Op loudness) krijgt de 4fa alweer een herkansing, gooi der gewoon weer 180mg in, beste ervaring mee!

Ik zou eerder wat minder nemen. Volgens mij is dat onrust gevoel eerder een teken dat je teveel op hebt dan te weinig.

Uitspraak van Digitalism op vrijdag 20 april 2012 om 11:36:
Zou het niet kunnen zijn dat jullie gewoon teveel nemen?

Heb zelf die conclusie toen zelf ook al getrokken ja, voor mij wordt het dus ietsje minder de volgende keer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 20 april 2012 om 12:58:
Moet wel zeggen dat de 'need to' waziger worden wel erg aanwezig was.

Klinkt bekend.

Speaker niet heel veel van gevoeld

De mdma wordt inderdaad erg onderdrukt, wat mij betreft ook het grootste nadeel van 4FMP.

Uitspraak van Bart1981 op vrijdag 20 april 2012 om 13:38:
Heb zelf die conclusie toen zelf ook al getrokken ja, voor mij wordt het dus ietsje minder de volgende keer.

(:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goeie ervaring, alleen vind ik de gloed(rush) wat kort duren, volgende keer methylone erbij denk ik dan maar.

brengt die gloed echt helemaal terug hehe, ik vind het echt een master combi :D komt erg dicht bij mdma maar minder brak de dag erna.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op vrijdag 20 april 2012 om 15:06:
brengt die gloed echt helemaal terug hehe, ik vind het echt een master combi komt erg dicht bij mdma maar minder brak de dag erna.

Klinkt goed!
Waarschuw beheerder
Miss hebben jullie wel gelijk maar ik heb alleen nog maar dosering genomen van 180mg, 190, 240 (2 caps), 60 (niks van gevoeld) en 150+50 (2caps) afgelopen zaterdag en dit was de 1e keer dat ik me zo voelde.. Het was overigens geen opgefokt gevoel maar ik kon me gewoon niet in ritme van de muziek plaatsen en in gesprek met iemand, echt wazig gewoon.. miss toch maar 150mg capsule maken, kan altijd nog beetje bijpakken (Nachtje doorhalen :cheer: )

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Paddie op zaterdag 21 april 2012 om 10:34:
Nachtje doorhalen )

Dat doen de meeste mensen als ze naar een feestje gaan 8)
Waarschuw beheerder
Je begrijpt wat ik bedoel :')

Ik zou graag een keer de beruchte 4fa+M1 combi willen doen maar hoe komen jullie aan methylone? Stuur maar een PM als je me kan helpen, anders gaan ze weer huilen hier :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Paddie op zaterdag 21 april 2012 om 12:02:
maar hoe komen jullie aan methylone

Kopen :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op vrijdag 20 april 2012 om 15:06:
brengt die gloed echt helemaal terug hehe, ik vind het echt een master combi komt erg dicht bij mdma maar minder brak de dag erna.

Inderdaad. Mee eens.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Net een gram 4fmp en methylone binnen gekregen. Op koniginnenacht maar eens experimenteren met de combi.
Ben van plan om rond 12/half 1 een capsule van 140 mg fmp te nemen. en dan ongeveer 1 1/5 a 2 uur na de eerste effecten een capsule van 100mg methylone en daarna misschien nog een redose methylone.

Iemand weet hier vast wel hoelang methylone aanhoud en heeft iemand misschien tips om het anders te doen. Het feestje duurt tot 6 uur...

Waarschuw beheerder
Weet er iemand welke capsule size ik nodig heb? , zat zelf aan een dosis van 140 mg te denken:).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
http://www.wapwereld.nl/capsule-hulp-van-wapwinkel/
Waarschuw beheerder
Vorige week 1ste x and I like it :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 april 2012 om 18:01:
Iemand weet hier vast wel hoelang methylone aanhoud en heeft iemand misschien tips om het anders te doen. Het feestje duurt tot 6 uur...

Een uurtje of anderhalf ongeveer.

Anderhalf tot 2 uur na de eerste eerste effecten van de 4-FMP bijpakken is prima, doe ik zelf ook. Met methylone zou ik om het anderhalf uur aanhouden.

Stel, je voelt de 4-FMP rond 01:00u, dan pak je die eerste dosis methylone om 02:30, die zul je dan een half uurtje later wel gaan voelen. Pak je rond 04:15 een redose, dan ben je wel zoet tot 06:00.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 april 2012 om 18:27:
Weet er iemand welke capsule size ik nodig heb? , zat zelf aan een dosis van 140 mg te denken:).

Ik moest even vlug kijken op de verpakking, ik heb maat 2. 140mg past er in, vanaf 150 vereist het wat meer handigheid, hehe. ;)
Waarschuw beheerder
gisteren eerste keer. eerst een 70 mg bommetje en daarna een bommetje van 150 open gevouwen en ongeveer de helft uitgehaald. De eerste zette niet echt door. Daarna kwamen er vlagen van appart gevoel. Nog even sterk gedacht aan het bij pakken van wat mdma, omdat ik dacht dat die vlagen de piek zouden zijn. Gelukkig niet bij gepakt, want daarna kwam het steeds meer doorzetten. Uiteindelijk erg lang lopen knallen! Toch best ook het wazige van mdma. Heb veel vrienden gemaakt/rondjes gelopen, maar nu geen last van me bek. Alleen wel koppijn, maar heb ook flink erbij lopen zuipen. Uiteindelijk was het wel ineens over. Toen nog kwartje gepakt, maar lichaam was gewoon moe, dus die gevoelens heb ik voor mezelf maar op de achtergrond gehouden en ben ik toch maar lekker naar huis gegaan.

Ja beter als mdma ook vanwege het niet staan te kauwen als een gek waar ik normaal last van heb. De piek hield bij mij ook erg lang aan! Eigenlijk tot het einde toe, maar was dan wel ineens over. Waardoor ik me weer beetje ruk voelde. Daarna kwam het kwartje ook nog wel door, maar zoals al gezegd niet meer de zaal in gewoon beetje relaxen en er niets mee doen. Energie was op. Positieve ervaring!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zondag 22 april 2012 om 11:20:
Stel, je voelt de 4-FMP rond 01:00u, dan pak je die eerste dosis methylone om 02:30, die zul je dan een half uurtje later wel gaan voelen. Pak je rond 04:15 een redose, dan ben je wel zoet tot 06:00.

Thanks, daar heb ik wat aan! nog een tip voor een fijne hoeveelheid methylone?

En weet iemand hier waar je in amsterdam in een winkel capsules kan kopen? of kan dat alleen op internet?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 april 2012 om 17:55:
nog een tip voor een fijne hoeveelheid methylone?

Ligt er maar net aan wat je lekker vind. Ik persoonlijk vind 100mg erbij al aan de hoge kant. Pakte meestal 130mg 4-FMP en zo'n 50/60mg methylone erbij.

En weet iemand hier waar je in amsterdam in een winkel capsules kan kopen? of kan dat alleen op internet?

Kruidenwinkeltjes misschien? Ik bestel ze altijd via eBay.
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 april 2012 om 18:27:
Weet er iemand welke capsule size ik nodig heb? , zat zelf aan een dosis van 140 mg te denken.

Maat 2 of maat 1 (= groter dan 2) idd.
Waarschuw beheerder

Gewoon pot met van die vitamine capsules halen bij kruidvat of supermarkt, kun je makkelijk legen en weer vullen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frankie.. op zondag 22 april 2012 om 23:55:
Gewoon pot met van die vitamine capsules halen bij kruidvat of supermarkt, kun je makkelijk legen en weer vullen!

Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
Volgens mij is het nog goedkoper om gewoon lege capsules te bestellen, en dan hoef je ze niet open te maken en te legen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 april 2012 om 23:56:
Volgens mij is het nog goedkoper om gewoon lege capsules te bestellen, en dan hoef je ze niet open te maken en te legen ;)

100 caps voor 2,50 ofzo en dan komen er nog 4 of 5 euro verzendkosten bij vanuit de VS. :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op maandag 23 april 2012 om 01:20:
100 caps voor 2,50 ofzo en dan komen er nog 4 of 5 euro verzendkosten bij vanuit de VS.

Je kunt ze hier in Nederland ook gewoon online bestellen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op maandag 23 april 2012 om 01:20:
100 caps voor 2,50 ofzo en dan komen er nog 4 of 5 euro verzendkosten bij vanuit de VS.

Als je goed zoekt kun je ze in NL krijgen voor minder dan 30 eutjes per 1k incl. verzendkosten.
Het is natuurlijk alleen de vraag of je die ook op maakt :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op maandag 23 april 2012 om 08:16:

Maar hier betaal je al snel meer denk ik.

Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2012 om 08:24:
Als je goed zoekt kun je ze in NL krijgen voor minder dan 30 eutjes per 1k incl. verzendkosten.
Het is natuurlijk alleen de vraag of je die ook op maakt :9

:lol: Een kilo? Ik woon thuis, vraag me af waar ik die ga verstoppen, haha. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op maandag 23 april 2012 om 10:32:

Maar heb je het wel sneller in huis :)

Een kilo? Ik woon thuis, vraag me af waar ik die ga verstoppen, haha.

Onder je bed :lol:
En ik denk dat het meer gaat om de ruimte die het in beslag neemt (in oppervlakte) dan het gewicht ;)

Uitspraak van Digitalism op maandag 23 april 2012 om 08:16:

Het ging om de prijs, niet om de beschikbaarheid
Waarschuw beheerder
Een kilo? Ik woon thuis, vraag me af waar ik die ga verstoppen, haha.

Vandaar dat je een pot vitamine capsules kan kopen.. Die hoef je niet te verstoppen, kun je gewoon op je nachtkastje laten staan;)
Waarschuw beheerder
Op black voor het eerst geprobeerd echt chill spul is dat 4FMP :bounce:!!!
beetje bijwerke met kwartjes en je gaat lekker helder man ! echt toppie haha :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2012 om 10:42:
Maar heb je het wel sneller in huis :)

Ik kan heus wel een paar weken wachten, bestel het ruim op tijd. ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2012 om 10:42:
En ik denk dat het meer gaat om de ruimte die het in beslag neemt (in oppervlakte) dan het gewicht ;)

Ja, dat bedoelde ik dus. Een capsule maat 2 weegt gemiddeld zo'n 60mg. 1kg is dan tussen de 16.000 en 17.000 capsules. 8)

Uitspraak van Frankie.. op maandag 23 april 2012 om 10:42:
Vandaar dat je een pot vitamine capsules kan kopen.. Die hoef je niet te verstoppen, kun je gewoon op je nachtkastje laten staan;)

Mja, je verstopt je sealtjes en stoffen toch ook ergens? Dus daar kunnen die capsules ook prima bij liggen. Heb alles nu netjes in het doosje van de weegschaal zitten. ;)
Waarschuw beheerder
:lol: Een kilo? Ik woon thuis, vraag me af waar ik die ga verstoppen, haha. ;)

1K = 1000 en geen kilo

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op maandag 23 april 2012 om 13:08:
1K = 1000 en geen kilo

Oooh, zo kwam ie dus aan de 1 kilo :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op maandag 23 april 2012 om 13:00:
je verstopt je sealtjes en stoffen toch ook ergens

Mijn sealtjes, poedertjes en pilletjes zijn wel iets makkelijker te verstoppen dan 1000 capsules die ik dan ook nog kwijt moet;)
donateur
Bestel je er 100 of 200 :) Zoveel ruimte neemt het nou ook weer niet in :)
Zeker een maatje 2 niet. 00 of 000 is weer een andere kwestie :)

Waarschuw beheerder

wapwinkel 50 stks voor 5 euro, 10 cent perstuk, vind ik best meevallen, niet dan? zal paar euro verzenden zijn

Bij BLACK 4FA gebruikt, 145mg. Had niet echt een inslag ofzo, maar kreeg op een gegeven moment over tintelingen, en als ik over me haren streek voelde echt super chill aan :lol:
Voor de rest echt super scherp en helder, lekkere praatkick, heel sociaal. Had op de een of andere manier ook een "waaikick":lol: moest gewoon continu met me waaier waaieren :roflol:
Had de cap om een uur of 10 genomen, rond half5 werd ik wel een beetje moe, voelde dat alle energie wel op was, en had geen trek in eten, denk dat als ik wat had gegeten dat ik weer verder kon.

Overigens geen last van een dip, alleen toen ik vannochtend de wekker hoorde om half 9 dacht ik echt van moet dit nu weer :')?
Leuk spul, kan alleen niet de vergelijking vinden met MDMA, alle 2 hele andere drugs.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op maandag 23 april 2012 om 13:08:
1K = 1000 en geen kilo

Hoe de fuck kwam ik bij een kilo?! :lol: Pff, my bad..

Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2012 om 16:05:
Leuk spul, kan alleen niet de vergelijking vinden met MDMA, alle 2 hele andere drugs.

Waar wordt beweerd dat ze hetzelfde zijn dan? ;)

wapwinkel 50 stks voor 5 euro, 10 cent perstuk, vind ik best meevallen, niet dan? zal paar euro verzenden zijn

Mijn bron is aanzienlijk goedkoper. 100 stuks voor 2,25 (+2,25 verz.) en 500 stuks voor 9,88 (+2,99 verz.) ;) Het zijn geen wereldschokkende bedragen of verschillen, maar toch. En binnen een week of anderhalf heb je ze toch wel binnen. :)

Waarschuw beheerder
donateur
toen ik vannochtend de wekker hoorde om half 9 dacht ik echt van moet dit nu weer

Dat denk ik iedere morgen, hoe laat ik ook opsta :P

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op maandag 23 april 2012 om 17:20:
Mijn bron is aanzienlijk goedkoper.

Beetje goed rondkijken en je hebt ook ongeveer die prijzen in NL ;)
Wil je ze snel hebben, betaal een paar euro meer.
Kun je wel 2 weekjes wachten, kun je net zo goed voor ebay kiezen :)
donateur
Mijn bron is aanzienlijk goedkoper. 100 stuks voor 2,25 (+2,25 verz.) en 500 stuks voor 9,88 (+2,99 verz.) Het zijn geen wereldschokkende bedragen of verschillen, maar toch. En binnen een week of anderhalf heb je ze toch wel binnen.

Precies, lekker vooruit plannen :) Als de zak merkbaar slinkt en tot z'n einde komt, vast nieuwe bestellen. Je hoeft echt niet zonder te zitten, ook al kan de verzending soms wat langer duren via eBay. Heb bij mijn weten nooit gehad dat het 2 weken, of nog langer, duurde. Natuurlijk is het aan te raden wel een verkoper te zoeken die in een buurland zit, en niet voor Australië of Nieuw-Zeeland te kiezen ;)

Wat is er met de knipoogsmiley? :O Hij is gesqueezed :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 23 april 2012 om 17:45:
Hij is gesqueezed

idd :roflol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2012 om 17:28:
Dat denk ik iedere morgen, hoe laat ik ook opsta

True, maar had echt geen energie, nu nog steeds niet :P om 9 uur naar bed :cheer:
Waar wordt beweerd dat ze hetzelfde zijn dan?

Men bweerd dat de effecten wel sterk bij elkaar in de buurt komen en dus ook de euforie, maar had niet echt een gevoel van: jij bent leuk, dat is leuk, dit is leuk, de wc deur is leuk alles is leuk, nah, had mee van "ik heb zin om te hakken en om te praten" haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2012 om 18:08:
Men bweerd dat de effecten wel sterk bij elkaar in de buurt komen en dus ook de euforie, maar had niet echt een gevoel van: jij bent leuk, dat is leuk, dit is leuk, de wc deur is leuk alles is leuk, nah, had mee van "ik heb zin om te hakken en om te praten" haha

Vind het ook meer richting speed gaan dan richting MDMA, maar dan met een euforisch randje, minder opgefokt en minder helder dan met speed.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 23 april 2012 om 17:45:
Precies, lekker vooruit plannen :) Als de zak merkbaar slinkt en tot z'n einde komt, vast nieuwe bestellen.

Daarom. Met 100 van die dingen kun je (bij normaal persoonlijk gebruik) echt lang vooruit. :yes: