Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 684949x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
-1
Bij MDMA treedt sowieso meer hersenschade op en dat merk je aan verminderde cognitieve functies: aandachtsfunctie wordt sterk aangetast. Bij gebruik van 4fmp is er geen vermindering merkbaar van de cognitieve functies.

Dat is wat ik merk. Sinds ik nagenoeg geen MDMA meer gebruik is mijn aandachtsfunctie naar oud niveau terug gegaan. (f)

Waarschuw beheerder
Haha, ja ik had na de eerste keer toch wel n flinke dip + slechte concentratie, moet zeggen dat ik me veel fitter, scherper en beter kan concentreren sinds de laatste keer, hoe gek het ook klinkt
Denk als 4fmp me bevalt, dat ik overstap :')

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2012 om 19:26:
Als je normale hoeveelheden neemt ja, maar ga je in de grotere hoeveelheden zitten kun je ook best het een en ander gaan vergeten :vaag:

Mn max was bijna 500mg das pas ongezond:lol:

Uitspraak van BeukerT op maandag 2 april 2012 om 20:45:
Bij MDMA treedt sowieso meer hersenschade op en dat merk je aan verminderde cognitieve functies: aandachtsfunctie wordt sterk aangetast. Bij gebruik van 4fmp is er geen vermindering merkbaar van de cognitieve functies.

Dat is wat ik merk. Sinds ik nagenoeg geen MDMA meer gebruik is mijn aandachtsfunctie naar oud niveau terug gegaan. (f)

Dat heb ik dus ook;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2012 om 20:51:
Dat heb ik dus ook

dan gaan we eens over op de 4fmp, sowieso geen behoefte meer in die kut afdraaiers :')
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2012 om 18:07:
Je weet het pas zeker als je het hebt laten testen in een TC

Het is ook getest, daarom weet ik zeker dat het echt 4F was. Dus daar kan het niet aan gelegen hebben.

Uitspraak van Paddie op maandag 2 april 2012 om 18:40:
een maatje van mij heeft eerst ook vaak een dipje maar daarna gaat ie gewoon lekker

Tja bij mij was het precies andersom, ik ging eerst lekker, maar sloeg daarna over naar mezelf erg onrustig voelen wat uiteindelijk na het nemen van M weer over ging in me klote voelen.

Als ik alles zo lees en bij mezelf het één en ander na ga, dan was ik gewoon in de verkeerde setting, kon mijn energie niet op een goede manier kwijt wat onbewust omgezet werd in een kut gevoel. Denk dat als je in de 'right set of mind' bent je ook langer het piek gevoel hebt, ipv het beroerde gevoel dat ik had. Zo terug denken ken ik het ook wel een beetje van mdma alleen, alleen dan neemt dat vanzelf ook wel weer af als ik aan leuke dingen denk en me gewoon ga richten op het feest, maar goed dat lukte nu niet.

Voor de volgende keer begin ik gewoon veilig op 140+mg.

Wat trouwens wel jammer is, is dat bijpakken van 4F weinig zin heeft en dat je er dan alleen maar meer speedy van wordt. Anders zou ik zo MDMA helemaal aan de kant kunnen schuiven denk ik.

Waarschuw beheerder
4FMP klinkt echt zo perfect eigenlijk, moet het nog steeds proberen.
Zijn er ook mensen die nooit meer MDMA gebruiken nu ze 4FMP ontdekt hebben?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2012 om 22:39:
4FMP klinkt echt zo perfect eigenlijk, moet het nog steeds proberen.

Nee, het zijn en blijven echt twee andere dingen:
XTC: vaag, spacen, mensen knuffelen, je kent de hele rimbam wel
4 fmp: helder, veel energie, veel socialer.

Ik heb niet vaak zin is XTC alleen, maar je hebt van die feestjes en festivals in de zomer met een wat diepere muziek dan is xtc heerlijk om lekker weg te dromen/spacen, dat moet je met 4fmp niet willen doen

4 fmp neem ik ook de feesten waar je heen gaan om echt hard te feesten en gewoon te knallen, niks hangen in de rookruimte...

Oja, 1 nadeel aan 4 fmp vind ik wel dat ik erna echt slecht slaap, veel slechter dan bij xtc... Laatste keer rond half 12 de 4 fmp genomen, rond half 1 begon ik wat te voelen en aan het eind van het feestje (6 uur) was de 4fmp wel echt bijna helemaal uitgewerk, maar toen ik thuis in bed ging liggen (7 uur) lag ik nog steeds heel spastisch met mijn voet op een ritme te tikken, heel onrustig dus

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2012 om 20:53:
dan gaan we eens over op de 4fmp, sowieso geen behoefte meer in die kut afdraaiers :')

We?
Ik ben al overgestapt

Ik dus MDMA is voor mij echt zelden gewoorden;)
Het is nu meer 4-FMP,MDMC enzenz..;d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2012 om 22:52:
MDMC

Die ga ik ook maar eens opzoeken.
edit: Owww, methylone misschien toch maar eens kijken of dat wat is dan.

Maar 4F is inderdaad wel ideaal middeltje als je niet zo vaag wil zijn maar toch een beetje het sociale gevoel wil hebben en energie wil hebben om door te kunnen gaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Ben min of meer wel overgestapt ja. Heb het nog een tijdje gecombineerd. Maar sowieso gebruik ik zelden nog MDMA. Ik vind de korte werkingsduur uiteindelijk de nogal vervelende dip naderhand niet waard. Ook de comingdown is nogal onplezierig, hoewel die natuurlijk enigszins op te vangen is met wat GHB bijvoorbeeld.

maar je hebt van die feestjes en festivals in de zomer met een wat diepere muziek dan is xtc heerlijk om lekker weg te dromen/spacen, dat moet je met 4fmp niet willen doen

Methylone erbij en het lukt al wat aardiger denk ik, hehe. Maar idd, het is nog steeds niet hetzelfde. ;) Hoewel ik dan eerder wat 2C-I zou nemen om heerlijk mee weg te spacen op een festival. :)
Waarschuw beheerder
+1
donateur

Met andere woorden, het is geen permanente beschadiging. ;) Ook het aanmaken (of opslaan) van herinneringen lukt vanaf bepaalde doseringen MDMA niet meer. Maar zo'n 2 uur na de laatste dosis is dat probleem weer voorbij en kunnen de hersenen prima nieuwe herinneringen aanmaken (of opslaan).

Tijdje terug ooit een onderzoek over gelezen. Maar goed, dat zegt dus niets over de schade op lange termijn. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2012 om 19:45:
Had op begin een kwart genomen, 30 min ofzo of uur later nog n kwart (anders krijg ik last van me maag)

Beetje scheten en boeren laten hoort er gewoon bij hè. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 3 april 2012 om 00:55:
Met andere woorden, het is geen permanente beschadiging.

Bij mij niet nee.. omdat ik kort heb gebruikt. Heb wel degelijk casus gezien waarbij permanente schade was :)

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 3 april 2012 om 00:55:
Maar zo'n 2 uur na de laatste dosis is dat probleem weer voorbij en kunnen de hersenen prima nieuwe herinneringen aanmaken (of opslaan).

Prima zou ik niet stellen als de aandachtsfunctie verminderd is :) kortetermijngeheugen is immers aangetast.

Wat 4FA gaat doen op langere termijn zal de toekomst uitwijzen, we zijn ons eigen proefkonijn. Ik blijf nauwgezet monitoren.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BeukerT op dinsdag 3 april 2012 om 01:21:
Prima zou ik niet stellen als de aandachtsfunctie verminderd is :) kortetermijngeheugen is immers aangetast.

Maar das voor kortetermijn (H)
:rot:

Uitspraak van BeukerT op dinsdag 3 april 2012 om 01:21:
Wat 4FA gaat doen op langere termijn zal de toekomst uitwijzen, we zijn ons eigen proefkonijn. Ik blijf nauwgezet monitoren.

Dat is met veel RC's
Daarom zijn het ook RC's

Waarschuw beheerder

Ja! En als ik wat vager wil gaan neem ik gewoon iets meer methylone bij dan normaal.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Oja, 1 nadeel aan 4 fmp vind ik wel dat ik erna echt slecht slaap, veel slechter dan bij xtc... Laatste keer rond half 12 de 4 fmp genomen, rond half 1 begon ik wat te voelen en aan het eind van het feestje (6 uur) was de 4fmp wel echt bijna helemaal uitgewerk, maar toen ik thuis in bed ging liggen (7 uur) lag ik nog steeds heel spastisch met mijn voet op een ritme te tikken, heel onrustig dus

Het speedy effect.
Na een nachtje pep pakken heb je dat ook, lig je heerlijk in bed klaar om te slapen maar je lichaam heeft er nog geen zin in :P

Waarschuw beheerder
donateur!
Uitspraak van [S.U.L]Laikris op maandag 2 april 2012 om 20:53:
dan gaan we eens over op de 4fmp, sowieso geen behoefte meer in die kut afdraaiers

We?
Ik ben al overgestapt

Ja zo zeg ik dat :p "we" xD ik probeer t gwn ff, kijke wat ik ervan vind

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
probeer eens 12/25mg melatonine ... dus 250x zo veel als je bij de doktur mee krijgt.. die 5mg pillen koop je gewoon via internet

Melatonine = adrenaline, dopamine SHUTDOWN = energie weg.. lijkt me dat je dan wel een keer in slaap valt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 april 2012 om 13:34:
probeer eens 25mg melatonine ... dus 250x zo veel als je bij de doktur mee krijgt.. die 5mg pillen koop je gewoon via internet

Val je daar ook echt van in slaap of bevorderd het alleen een rustige slaap?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2012 om 12:36:

gebruik het nog wel is, maar ik vind 4-FMP veel geschikter voor op feesten. Vooral met methylone erbij mis ik niks van de MDMA-space.
Waarschuw beheerder

Yep! Ik en mijn vriendin doen bijna nooit meer MDMA behalve heel soms nog ff thuis een feestje verder bouwen, om dan extra 4-FMP bij te pakken doet weinig tot niets nl.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van julian6 op dinsdag 3 april 2012 om 15:05:
Vooral met methylone erbij mis ik niks van de MDMA-space

Neem je het er dan letterlijk bij, of erna? En in welke doseringen dan?
Waarschuw beheerder
-2
Oké ...pil(XTC) effect volgen shogun..
4fa fmpt ....whatever als alternatief...
Noodzakelijkrwijs te combineren met methylone of ook op zichzelf effectief...?
Geadviseerd postorderbedrijf ? (gekko?) en dan aan de haal met weegschalen en capsules?
Val om van de scheikundige benamingen ( 2cb-Ci etc) als ik me als relatieve drugs virgin probeer te oriënteren betreffende de mogelijkheden/alternatieven....

Zie door de spreekwoordelijke ( vroeger bruine en blauwe) bomen het bos niet zo......
Maar wil toch weer lekker los van de zomer...
Als t ff ken ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Holy fuck, wat praat jij in raadsels. Vendors hier noemen is trouwens niet handig.

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 3 april 2012 om 16:59:
Holy fuck, wat praat jij in raadsels

Dat kun je wel zeggen ja :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op dinsdag 3 april 2012 om 16:12:

Ik neem het pas als de euforie van de 4-FMP voorbij is en ik neem dan iets minder als de helft bij maar dat is heel persoonlijk want ik lees ook wel eens mensen die 100 mg bijnemen.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Nicole :-) op dinsdag 3 april 2012 om 16:42:
Als t ff ken

Maar wat is nu precies je vraag?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op dinsdag 3 april 2012 om 16:12:

Soms nemen mensen tegelijk, maar zou zelf na doen.
Zo ong 2.5/3u na inname de mdmc dr bij.
Dan is je 4F piek misschien nog aanwezig of al aan het afnemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 3 april 2012 om 11:54:
En herstelt vervolgens weer.

Als je kapt met die rommel ja.. en dan nog niet bij iedereen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 3 april 2012 om 16:59:
Vendors

Naam staat in dit topic al 675 keer genoemd so excuse me.....:S
Ben me niet bewust van m'n raadselachtige opmerkingen...
Probeer gewoon aan te geven dat ik het niet zo eenvoudig vind om me via de partyflock fora te oriënteren betreffende de alternatieven voor x...
Wellicht ook niet de juiste ingang.... Maar ben oprecht geïnteresseerd in de ervaringen die hier met elkaar gedeeld worden... :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nicole :-) op dinsdag 3 april 2012 om 17:32:
betreffende de alternatieven voor x...

Het gaat hier dus over 4-FMP en dan Methylone bijnemen. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
20/25mg melatonine? Damn gast, da's belachelijk veel! Wat dacht je van gewoon uitzitten of op tijd je laatste dosering bijpakken? Ik weet dat het een lichaamseigen hormoon is, maar zoveel toevoegen is belachelijk!

Waarschuw beheerder
trouwens, nog n vraagje mbt het mannelijk geslachts orgaan. Krijg je met 4fmp ook een kleine piemel :P? Met speed namenlijk wel :')
Waarschuw beheerder
Zelf geen last van :P

Maar je krijgt er wel een droge mond van.
Met M kan ik nog wat eten, met 4F krijg ik niet eens fruit of pap naar binnen :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2012 om 18:53:
Krijg je met 4fmp ook een kleine piemel ?

Klein beetje g erbij nemen ,dat gaat wel goed.

Uitspraak van Yozzman op dinsdag 3 april 2012 om 19:10:
Maar je krijgt er wel een droge mond van.

Vooral de dag erna beetje een rubber bek :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2012 om 18:53:
Krijg je met 4fmp ook een kleine piemel

Hij was wat minder aanwezig dan normaal, maar pissen gaat geluk wel heel goed (bij mij) wat ik altijd zo vervelend vind bij mdma dat dat niet lukt!

Heeft iemand tips over de combinatie met methylone? Ik heb dit goedje nu wel zo goed ontdekt dat ik volgende keer wil ga mixen zag al dit :

Uitspraak van Yozzman op dinsdag 3 april 2012 om 17:14:
Zo ong 2.5/3u na inname de mdmc dr bij

Daar zat ik ook te denken, beetje als de euforie piek van de fmp weg gaat, maar hoeveel is verstandig? Wil niet totaal de weg kwijt raken maar toch wel ff zo'n tikkie vaag en een energue rush zoals bij xtc...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op dinsdag 3 april 2012 om 19:16:
Klein beetje g erbij nemen ,dat gaat wel goed.

na gebruik geen G :P Wilde gwn weten of je 't kreeg van alleen 4fmp, aangezien het ook n amfetamine is, dacht ik dat die bijwerking dus ook weer kwam, gelukkig niet dus :P Sta toch altijd te kijken of dat wel allemaal goed komt met die kleine kerel :')

Uitspraak van gerrit2 op dinsdag 3 april 2012 om 19:16:
Vooral de dag erna beetje een rubber bek

ja, van speed krijg ik echt een vies droge bek + volledig uitgedroogde lippen -0_ echt een kudt gevoel. doe altijd mijn wangen tussen me kaken en dan zon zuig beweging maken :') Gaat vanzelf -0_
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vind het meevallen, pissen lukt ook altijd nog wel. Het gaat pas fout als er methylone bij komt, haha. :9 Maar zelfs dan, gewoon concentreren en in een hokje gaan zitten, lukt prima.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nicole :-) op dinsdag 3 april 2012 om 16:42:
Val om van de scheikundige benamingen ( 2cb-Ci etc)

Ten eerste zijn dat geen scheikundige benamingen, dat is 4-bromo-2,5-dimethoxyphenethylamine voor 2C-B (wiki :P). Ten tweede is het niet zo lastig om de benamingen goed te onthouden (of in ieder geval beter dan 2cb-ci). Je moet alleen niet alles in 1dag willen onthouden want dat lukt niet.
Uitspraak van Yozzman op dinsdag 3 april 2012 om 19:10:
Met M kan ik nog wat eten, met 4F krijg ik niet eens fruit of pap naar binnen

Echt? Ik kan na MDMA 95% van de keren niet meer eten s'ochtends en met 4-FMP net wel, en de droge mond met 4-FMP valt ook wel mee. Sinds ik 4-FMP op feesten gebruik in plaats van MDMA drink ik zo ongeveer de helft minder, scheelt weer flink in consumpties.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2012 om 20:05:
Daar zat ik ook te denken, beetje als de euforie piek van de fmp weg gaat, maar hoeveel is verstandig? Wil niet totaal de weg kwijt raken maar toch wel ff zo'n tikkie vaag en een energue rush zoals bij xtc...

Als die euforie afneemt ben je net te laat eigenlijk, zou ongeveer 2,5 uur na inname van de 4-FMP aanhouden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op dinsdag 3 april 2012 om 21:02:
scheelt weer flink in consumpties.

True, consumpties zijn gwn absurt duur. Had op MoH een flesje water gekocht voor 5 euro 50 :') wilde de griet de dop er ook nog afhalen :roflol: dacht het niet :P gwn heletijd flesje gevuld op de wc.
Verder: plassen lukt wel met xtc, word me piemel ook niet klein van ofzo, misschien beetje, maar lang niet zo erg als bij speed, eerste keer was ik bang dat ik harry voorgoed kwijt was -0_

Eten op mdma lukt mij echt niet, ik moet het dan ook hebben van een flinke boden (Eet eigenlijk altijd spaghetti die avond en dan 2 bananen)
probeer altijd wel wat te eten, maar gaat erg moeizaam en moet het meestal wegspoelen met water :') Brintha Wake Up zou wel goddelijk zijn op festivals (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2012 om 21:42:
Eten op mdma lukt mij echt niet, ik moet het dan ook hebben van een flinke boden (Eet eigenlijk altijd spaghetti die avond en dan 2 bananen)

Vorig jaar op Soenda onder invloed van 140mg 4-FMP anderhalve wafel op en nog een halve hamburger. Ik heb de reputatie om iedereens "niet weg te krijgen restjes" op te kunnen eten. Sterker nog, na 3 of 4 uur krijg ik honger. Hoe langer ik wacht, hoe beroerder ik me kan gaan voelen. Dus, altijd eten! Gewoon dwingen, de eerste paar happen zijn bout, daarna gaat het wel. :9

Waarschuw beheerder
Ik heb echt een grote lievde voor eten. Als ik een joint rook is het puur om het eten NOG lekkerder te vinden en meer op te kunnen haha. zou willen dat ik dat ook had bij XTC, zou dat invloed hebben? als je n joint rookt als je xtc of 4fmp gebruikt dat je dan makkelijker eet?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 3 april 2012 om 21:37:
Als die euforie afneemt ben je net te laat eigenlijk, zou ongeveer 2,5 uur na inname van de 4-FMP aanhouden

:rot: 2,5uur voel ik al niets meer van euforie. Het begint altijd te werken na 30-45mins en dan ongeveer een uur dat ik de 4-FMP duidelijk voel, daarna nuchter maar wakker verder stampen. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 3 april 2012 om 20:43:
Maar zelfs dan, gewoon concentreren en in een hokje gaan zitten, lukt prima.

Ik heb ook vaak problemen, echt fucked up. Als het eenmaal lukt voel het wel goddelijk though, gelijk super blij. ^^
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2012 om 22:20:
als je n joint rookt als je xtc of 4fmp gebruikt dat je dan makkelijker eet?

Nee, volgens mij wordt je mond namelijk nóg droger. ;)

Uitspraak van Digitalism op dinsdag 3 april 2012 om 22:47:
Als het eenmaal lukt voel het wel goddelijk though, gelijk super blij. ^^

Haha, herkenbaar! (L)

Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op dinsdag 3 april 2012 om 22:41:
2,5uur voel ik al niets meer van euforie.

Ik zei 2,5 uur na inname. ;) Dus dan voel je de 4-FMP zo ongeveer anderhalf uur pieken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 4 april 2012 om 00:18:
Ik zei 2,5 uur na inname.

Weet ik. daarom had ik uitleg erbij gegeven met de inwerktijd voor mij persoonlijk. Bij mij stoppen de effecten zo'n 2uur na inname al.
Waarschuw beheerder
donateur
Da's vrij snel al ja. Ik houd zelf meestal het moment van inname aan, omdat het eigenlijk altijd wel even lang doort voor het op komt zetten bij mij. Daarna vergeet ik het tijdstip meestal. ;P
Waarschuw beheerder
Kan iemand met wat tips omtrent het bestellen van dit spul mij een PB sturen aub?