| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Even lekker leeg schijten zeg maar
Wat voegt de methylone voor jou toe? Dat gaat namelijk de combi worden op mn volgende feest
euforische gevoel van de eerste 2 uurtjes
energie rush die je in die eerste 2 uur hebt?
Ook mijn happy gevoel werd minder en maakte meer plaatst voor het rottige onrust gevoel. Weg was het gevoel van verbondenheid met de rest van de mensen, weg was het gevoel van 'yeah leuk feestje'.
Half uurtje later voelde ik de speaker opkomen. Maar ook dit bracht me niet wat ik gehoopt had. Werd alleen maar meer en meer somber, en voelde me flink kut. Had ook echt moment dat ik voor mijn gevoel dat ik zo had kunnen gaan staan janken.
verhaal
of je goed kunnen concentreren op je werk is 40 mg genoeg
Of andere ideeën waarom het zo gelopen is?
Echter na zo'n 1,5uur ging het bergafwaarts.
4-FMP verbruikt ook serotonine maar niet zoveel als MDMA,
Nu denk ik zelf dat dit alles getriggerd is door de 4F.
ik heb een paar vraagjes mbt 4-fmp
-Ik las op dat engelse forum, wat paar paginas terug gepost werd, dat 4-fmp erg neurotoxisch, en dat ze je beter "aanraden" mdma te gebruiken? Men zei een post erna dat dit werd ontkracht, maar ik kan het niet erug vinden ?
-Ik las op dat engelse forum, wat paar paginas terug gepost werd, dat 4-fmp erg neurotoxisch, en dat ze je beter "aanraden" mdma te gebruiken? Men zei een post erna dat dit werd ontkracht, maar ik kan het niet erug vinden ?
Van mdma word ik altijd super vaag en kan ik echt bijna niks herinneren van het feest, alleen stukjes, lijkt dan meer 'n droom wat ik heb meegemaakt, waar ik stukjes van mee krijg.
Is dit nou ook bij 4fmp? Men zegt dat je "scherper" blijft, en minder "dromerig", maar hoe "scherp" blijf je dan?
Waar MDMA jou heel erg stuurt, ben je bij 4-FA zelf nog echt de baas zodat je op de muziek kunt letten etc.
ten eerste: Voor me harses als ik 4fmp gebruik ipv xtc met betrekking tor het neurotoxische gedeelte?
Nu ff duidelijk mijn vraag: Zal het beter zijn
ten eerste: Voor me harses als ik 4fmp gebruik ipv xtc met betrekking tor het neurotoxische gedeelte?
ten tweede: voor het meemaken van het feest dus: minder dromerig/watten in de oren achtig/vaag achtig etc.
Van mdma word ik altijd super vaag en kan ik echt bijna niks herinneren van het feest, alleen stukjes, lijkt dan meer 'n droom wat ik heb meegemaakt, waar ik stukjes van mee krijg.
Scherp genoeg om goed hard te feesten zonder alles te vergeten
Nu ff duidelijk mijn vraag: Zal het beter zijn
ten tweede: voor het meemaken van het feest dus: minder dromerig/watten in de oren achtig/vaag achtig etc.
Gewoon nuchter of op pep gaan dan onthoud je ongeveer alles
Minder pakken
Ja dat wil ik dus dit weekend proberen, weet alleen niet of ik dan net zo losjes kom als met xtc ben in 't dagelijks leven toch wel wat verlegen/terug getrokken, bedoel niet asociaal of in zich zelf gekeerd, maar gwn de wat stillere van de "groep"
Zal het daar aan liggen? Dus stel ik hou 't gwn op n halfje dan zou ik gewoon alles mee moeten krijgen ?
Hoeveel heb je gepakt op Masters?
En wat noem je het ''echte'' mdma gevoel?
Om dat te weten moet je toch wel wat vaker gebruikt hebben