Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 684454x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 20 februari 2012 om 15:22:
De werking van methylone lijkt op die van X?

noppes ,geeft meer energie ,voelt wel prettig aan, verbruikt minder serotonine dus minder belastend voor je lichaam.
4-Fmp onderdrukt het xtc gevoel ,Methylone is samen 4-Fa een beter combinatie. Het echte diepe space gevoel haal je het beste met XTC alleen.
Pak nogwel eens G er achter aan om het wat te verlengen dat werkt wel goed.
Waarschuw beheerder
nog geen ervaring met dat goedje.

me neither, maar als ik het zo allemaal lees is dat toch wel het juiste middel voor waar jij naar streeft.

X dus nog minder invloed op mij zal hebben

ik bedoelde eigenlijk: meer fa in je cap doen, en dan gewoon geen x meer erna. want als ik meer in mn cap doe heb ik de energie, en een aardige space!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op maandag 20 februari 2012 om 15:41:
noppes ,geeft meer energie ,voelt wel prettig aan, verbruikt minder serotonine dus minder belastend voor je lichaam.
4-Fmp onderdrukt het xtc gevoel ,Methylone is samen 4-Fa een beter combinatie. Het echte diepe space gevoel haal je het beste met XTC alleen.
Pak nogwel eens G er achter aan om het wat te verlengen dat werkt wel goed.

Helder.

Uitspraak van Saxoferrato op maandag 20 februari 2012 om 16:04:
ik bedoelde eigenlijk: meer fa in je cap doen, en dan gewoon geen x meer erna. want als ik meer in mn cap doe heb ik de energie, en een aardige space!

Ah, op die manier. Misschien dat ik dat eens moet proberen.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
De werking van methylone lijkt op die van X?

Van alle stoffen die ik heb geprobeerd in ieder geval het meest. Als je naar één van de chemische namen (bk-MDMA) en de structuur kijkt ook niet zo verwonderlijk.
verbruikt minder serotonine dus minder belastend voor je lichaam.

Per milligram vergeleken is dit waar, echter gebruiken mensen ook doorgaans meer mg's om toch een beetje hetzelfde effect te voelen, dus dat doet dit effect ten dele te niet. Verder is er nog meer dan alleen 'verbruik van serotonine' wat effecten op je lichaam typeert. Denk maar eens aan dopamine en noradrenaline release en re-uptake.
Het echte diepe space gevoel

Ook wel gehad hoor met Methylone, diep, hard, rush en supereuforisch, allemaal wel gehad. Je hebt er alleen een stuk meer van nodig omdat het per mg minder doet.
Waarschuw beheerder
Zaterdag in de Matrixx voor het eerst probeer met een paar vrienden is zeker een blijvertje ben nu topfit voelt tijdens ook minder chemisch aan dan Mdma o.i.d.
Waarschuw beheerder
Iemand al iets bekend over gevolgen van 4fmp gebruik op langere termijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 20 februari 2012 om 19:16:
Ook wel gehad hoor met Methylone, diep, hard, rush en supereuforisch, allemaal wel gehad. Je hebt er alleen een stuk meer van nodig omdat het per mg minder doet.

Ik heb het helaas zo niet ervaren. Zelfs een keer 250 mg en 300 mg geprobeerd. Maar ik kom niet in de buurt van dat XTC gevoel helaas.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 20 februari 2012 om 13:05:
Ben toch wel tot de conclusie gekomen dat 4fmp X behoorlijk onderdrukt. Door die capsule 4fmp op Hard Bass bleef ik een stuk helderder, wat ik eigenlijk wel erg jammer vind. Ik was op zoek naar energie en die heb ik gelukkig gevonden, toch weet ik niet of ik een volgende keer weer 4fmp zou nemen. Ik houd er ook wel van om een beetje te spacen.

Dit dus.. voor mij.. omdat ik ook op zoek was naar een tikje vaagheid.

Uitspraak van BeukerT op maandag 20 februari 2012 om 02:18:
Ging weer super lekker! 120 mg, sloeg in na 20 minuten. Daarna na 15 minuten al een kwart speakertje gedropt. Was top!

Ik zal even een uitgebreider verslagje schrijven.. Ik had mn 4FA opgelost in een beetje water, en opgedronken. Sloeg dus vrij snel in, omdat ik sinds de middag niets meer gegeten had. Daarna na een kwartiertje het kwartje ingenomen, want ik had toch zin om te spacen een klein beetje, dus voor een kleine hoeveelheid gekozen, en wist niet hoe dit ging uitpakken. De inslag was geleidelijk, maar voelde hem op een gegeven moment wel. Het leek nu of ik uit beide soorten de beste dingen kon halen. Resultaat.. extreme euforie, love gevoel, barstens vol energie, bewegen voelde super lekker aan, geen pijn, ontspannenheid en een kleine tik vaagheid (voor mijn gevoel dan, het zal er ongetwijfeld wel anders uit gezien hebben :rot: ). Na 2 uur nam de werking van het beetje MDMA ook weer geleidelijk af, in de zin van minder spacen, wel nog altijd euforie en energie. Na 12 uur nog steeds grote ogen en tot 20 uur nog regelmatig aan het kaakfietsen. Ik vond het helemaal geweldig zo, zeker voor herhaling vatbaar op deze manier!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yozzman op zondag 19 februari 2012 om 16:51:
Maar slapen kan lastig worden

Uitspraak van *NG* op maandag 20 februari 2012 om 00:26:
zou ik er vanuitgaan dat je moeite krijgt met slapen

Heerlijk geslapen :D en niks lastigs aan maar komt omdat ik misschien daarna nog een paar pillen heb gepakt.
Vond het een goede dosis alleen jammer op de fotos dat je toch wat strak kijkt. Ach ja (F)
Waarschuw beheerder
Bedankt voor je tip! Eerder X nemen gaat bij mij misschien ook wel werken. (:
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van gerrit2 op maandag 20 februari 2012 om 20:11:
Ik heb het helaas zo niet ervaren.

Uitspraak van gerrit2 op maandag 20 februari 2012 om 20:11:
Maar ik kom niet in de buurt van dat XTC gevoel helaas.

Het is dan wel gepast om er bij te zeggen dat het jouw ervaringen zijn, zoals je nu twee keer 'ik' zegt, en het niet brengt als vaststaande feiten zoals je het nu een beetje hebt gebracht (F) Persoonlijk zou ik dat in ieder geval zo doen, zoals ik nu zelf ook die nuance heb gebracht :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T@lletje Triforce op maandag 20 februari 2012 om 21:25:
Heerlijk geslapen en niks lastigs aan maar komt omdat ik misschien daarna nog een paar pillen heb gepakt.
Vond het een goede dosis alleen jammer op de fotos dat je toch wat strak kijkt. Ach ja

Hahaha ja spitsig ben je wel met die dosis ;P
Scheelt als je er zelf maar geen last van hebt xD

Hoe kwamen de ptjes aan eigenlijk?
Harder dan normaal?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yozzman op maandag 20 februari 2012 om 21:56:
Scheelt als je er zelf maar geen last van hebt

Nee zelf geen last van alleen als je nu je zelf terug ziet denk je JEZUS :lol:

Uitspraak van Yozzman op maandag 20 februari 2012 om 21:56:
Hoe kwamen de ptjes aan eigenlijk?
Harder dan normaal?

Nee niet harder.... Ik voel ze ook niet zo goed meer bij het inslaan. Maar des te vager weer wel.:vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik kan nooit slapen van 4-F. Maakt niet uit welke dosis of wat ik erbij/erna pak (heb het dan hier nat. niet over benzo's, maar dat komt meer omdat ik rommel niet ga combineren).
Overgevoelig voor amphetamines denk ik. Maakt verder niet uit, maar zo kan het dus ook :).
Waarschuw beheerder
moet zeggen dat ik laatste keer ook nauwelijks/niet heb geslapen, dat was wel in combinatie met genoeg alcohol. hartslag was ook verhoogd tot ver in de dag erna. ben benieuwd wat hier de oorzaak van was, want normaal slaap ik uiteindelijk nog wel prima en dag erna nergens last van. misschien toch teveel gehad omdat ik het niet afgewogen in een capsule heb genomen.
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Kan natuurlijk dat je teveel hebt genomen, als je een werkzame stof op een gegeven moment niet meer voelt, dan betekent dat natuurlijk niet dat ie niet meer in je bloedbaan aanwezig is. Dit, te samen met eventuele (werkzame?) metabolieten, kan er voor zorgen dat je hartslag nog langer verhoogd blijft dan dat jij de effecten nog voelt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op dinsdag 21 februari 2012 om 14:55:
Ik kan nooit slapen van 4-F

ik kan wel slapen...maar nooit langer dan 30 minuten na elkaar...
dan ben ik weer 10 minuten wakker dan weer slapen dan weer wakker en na 3,5/4 uur dat gedaan te hebben ben ik er wel klaar mee 8)
Waarschuw beheerder
Van het weekend voor het eerst proberen, is 150mg goed om mee te beginnen?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van janes op dinsdag 21 februari 2012 om 17:12:
Van het weekend voor het eerst proberen, is 150mg goed om mee te beginnen?

Ik zou voor de eerste keer voor 120mg gaan.
Waarschuw beheerder
oke
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 21 februari 2012 om 16:55:
Kan natuurlijk dat je teveel hebt genomen, als je een werkzame stof op een gegeven moment niet meer voelt, dan betekent dat natuurlijk niet dat ie niet meer in je bloedbaan aanwezig is. Dit, te samen met eventuele (werkzame?) metabolieten, kan er voor zorgen dat je hartslag nog langer verhoogd blijft dan dat jij de effecten nog voelt.

klopt, dit was dan ook de enige logische verklaring die ik zelf kon bedenken. normaal lig ik ook veel later in mn nest als ik 4fmp gehad heb, pas 10-11 uur in de ochtend, tegenover nu rond 3-4 :p laat het goedje ook even links liggen nu tot er weer partys aankomen, aangezien ik wel van mijn slaapje hou :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2012 om 16:57:
dan ben ik weer 10 minuten wakker dan weer slapen dan weer wakker en na 3,5/4 uur dat gedaan te hebben ben ik er wel klaar mee

:lol: snap ik wel ja ;)

Waarschuw beheerder
Binnekort voor het eerst gebruiken, ga voor een dosis van 130 mg. Maar ik had een vraagje over de duur... het feestje duurt 7 uur lang tot 6 uur. Ik wil niet voor het einde naar huis en dus ook niet totaal uitgespaced zijn maar ik wil ook niet midden in de space naar huis moeten... wat raden jullie aan?
Waarschuw beheerder
ik heb met een cap van 160 mg die ik om 12 drop, dat om 4 uur de echt energie er wel vanaf is. ben dus ook wel benieuwd naar wat dan de beste optie is om net nog ff die laatste 2/3 uurtjes een goede energie te kunnen krijgen. halfje x werkt niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2012 om 17:15:
wat raden jullie aan?

Met die dosis heb je wel voor 5 uur genoeg. Dus wat je kan doen is rond 1h droppen, dan red je het wel tot 6h.
Je kunt ook een redose van 30-50mg nemen om het speedy effect te verlengen/versterken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2012 om 17:15:
Binnekort voor het eerst gebruiken, ga voor een dosis van 130 mg. Maar ik had een vraagje over de duur... het feestje duurt 7 uur lang tot 6 uur. Ik wil niet voor het einde naar huis en dus ook niet totaal uitgespaced zijn maar ik wil ook niet midden in de space naar huis moeten... wat raden jullie aan?

dosis is goed, ik zou hem dan tussen 2 em 3 droppen, tenzij je mogelijkheid hebt tot een redose of wat methylone, in dat geval zou ik de 130mg om 12-1 droppen en rond 3-4 er nog een kleine redose (30-50mg idd) of een dosis methylone bijgooien :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Saxoferrato op vrijdag 24 februari 2012 om 17:34:
ik heb met een cap van 160 mg die ik om 12 drop, dat om 4 uur de echt energie er wel vanaf is. ben dus ook wel benieuwd naar wat dan de beste optie is om net nog ff die laatste 2/3 uurtjes een goede energie te kunnen krijgen. halfje x werkt niet

methylone doet het goed, hoor ik vanuit de omgeving, zelf nog niet geprobeerd :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op vrijdag 24 februari 2012 om 18:34:
tenzij je mogelijkheid hebt tot een redose of wat methylone,

Redose 4 fmp is altijd mogelijk, maar ik heb gehoord dat slapen dan helemaal niet meer gaat lukken...
methylone ken ik niet en daar kan ik waarschijnlijk niet zo een, twee, drie aan komen

aanpassing: ik zie net dat er wel degelijk een mogelijkheid is om aan methylone te komen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2012 om 19:52:
Redose 4 fmp is altijd mogelijk, maar ik heb gehoord dat slapen dan helemaal niet meer gaat lukken...

Nou mijn ervaring was met redosen dat ik de dag erna nog met grote pupillen op school aan kwam...
Naja redosen het was meer 'Nog meer pakken'...

Maar al met al als je goed redosed met wat verstand is het helemaal geen probleem(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2012 om 19:52:
methylone ken ik niet en daar kan ik waarschijnlijk niet zo een, twee, drie aan komen

aanpassing: ik zie net dat er wel degelijk een mogelijkheid is om aan methylone te komen...

dan raad ik je aan om rond 12-1 ja 4fmp te droppen en rond 3-4 je methylone (volgens mij heb je 130-150mg nodig dan) bij te nemen, dan heb je wel een leuk avondje. en je serotonine reserves zullen minder verbruikt worden dan dat je aan de mdma gaat.
Waarschuw beheerder
4F blijven mn ogen normaal (y)
Met methylone krijg ik wel weer grote pupillen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op vrijdag 24 februari 2012 om 23:02:
methylone (volgens mij heb je 130-150mg nodig dan) bij te nemen

80 - 100 mg
Waarschuw beheerder
Als jullie een bommetje 4-fa nemen, hoe laat na de inname voelen jullie de 4-fa op zijn hoogtepunt?

Bij mij is dat toch zeker wel 2uur. Ongeveer een uur na inname voel ik de 4-fa beginnen met werken, en na 2 - 2.5uur voel ik de heerlijke golven met tintelingen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op zondag 26 februari 2012 om 10:45:
methylone (volgens mij heb je 130-150mg nodig dan) bij te nemen

80 - 100 mg

onder de 150 m1 merk ik al geen zak meer van na 4fa
Waarschuw beheerder
45minuten na inname begin ik al lichte tintelingen te voelen en na een 1 - 1.5 uur zit ik al op mn top, hangt er ook wel vanaf of je volle maag hebt en wat je precies gegeten hebt.. Had met oud en nieuwe volle bak oliebollen zitten vreten toen duurde het ook gelijk halfuur langer voordat ie op kwam :p
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van Eend op zondag 26 februari 2012 om 11:06:
hoe laat na de inname voelen jullie de 4-fa op zijn hoogtepunt?

bij mij standaard zeker niet eerder dan een uur na inname, daarna begint het toch wel te komen, 60-90min zeg maar.
Uitspraak van Paddie op zondag 26 februari 2012 om 12:21:
hangt er ook wel vanaf of je volle maag hebt en wat je precies gegeten hebt..

Absoluut
Uitspraak van Paddie op zondag 26 februari 2012 om 12:21:
Had met oud en nieuwe volle bak oliebollen zitten vreten toen duurde het ook gelijk halfuur langer voordat ie op kwam

Hehe, can imagine :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yozzman op vrijdag 24 februari 2012 om 23:45:
4F blijven mn ogen normaal
Met methylone krijg ik wel weer grote pupillen...

Denk dat je bedoeld dat je ogen er niet extra groot uit gaan zien van 4fmp. Je pupillen worden sowieso vergroot want 4f is gewoon een amfetamine derivaat en vergroot dus altijd je pupillen ;)
Waarschuw beheerder
Idd pupillen ;)

Uitspraak van os1989 op zondag 26 februari 2012 om 16:45:
vergroot dus altijd je pupillen

Nee... Dat is puur persoonlijk.
Ken mensen die idd schhoteltjes krijgen, maar ook zat waar je niks aan ziet.
Met 4F kun je niet aan mijn pupillen zien dat ik wat op heb (y)
Alleen al daarom is 4F zwaar relaxed :)
Waarschuw beheerder
nou hoop dat deze week een envelop hier op de mat ligt.
met 5 gram 4f
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ze hem hier bezorgen. ^^

Waarschuw beheerder
-3
donateur
Uitspraak van Digitalism op zondag 26 februari 2012 om 22:00:
Ik hoop dat ze hem hier bezorgen. ^^

Ik ga die postbode wel effe opwachten^^
Waarschuw beheerder
Om in te haken op het grote pupillen onderwerp:

Het klinkt debiel (athans voor xtc), maar van 4fmp A kreeg ik geen grote pupillen, maar van 4fmp B weer wel. En dan krijg ik van de ene weer tintelingen en van de ander niet. Kan het liggen aan een andere soort of zit het tussen mijn oren?

Ik ben heet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Towel op maandag 27 februari 2012 om 13:22:
of zit het tussen mijn oren?

Dat denk ik wel. Vergroting van de pupil is gewoon een reactie van het lichaam op amfetamine. "Amfetamines zorgen voor een vaatverwijding, Hierdoor vergroten de pupillen. Men krijgt een droge mond. De spieren worden meer opgespannen."
Waarschuw beheerder
zit idd tussen je oren, tenzij je niet zeker weet of beide stoffen 4-fa zijn, heb je ze laten testen?
verder is set en setting ook heel erg grote factor bij 4-fmp is mijn ervaring. ene keer heb ik veel meer de euforie en is de energie op de achtergrond aanwezig, andere keer andersom.