Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 694670x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Mag ik hier vragen om namen van andere vendors, of is dat verboden? Kan namelijk niet echt goede websites vinden. ):

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 3 januari 2012 om 19:38:
Mag ik hier vragen om namen van andere vendors, of is dat verboden? Kan namelijk niet echt goede websites vinden. ):

Het handelen in veboden middelen enz is verboden maar dit is naar mij weten nog geen verboden middel.

Toch?:|

Bedoel geen drug en ja het is wel een geneesmiddel;)
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 januari 2012 om 20:02:
Het handelen in veboden middelen enz is verboden maar dit is naar mij weten nog geen verboden middel.

Toch?:|

Bedoel geen drug en ja het is wel een geneesmiddel;)

Handelen in geneesmiddelen is ook verboden knul ;) Wat dacht je zelf? :/
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 januari 2012 om 20:09:
2 Jaar?

Niet iedereen is zo'n grootgebruiker als jij. ^^
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 januari 2012 om 20:09:
Gelukkkig zijn er nog andere adressen maar niet zo goed als die bij mijn weten en bij een straat dealer verschilt de kwaliteit vaak veel of snel en bij vendor was het altijd hetzelfde

Ik haal het bij mijn 'exotische middelen dealer' en heb altijd hetzelfde topspul gehad. Ik vertrouw persoonlijk de vendors net minder, maar dat kan aan mij liggen.
Waarschuw beheerder
Wat is het verschil tussen 4FA en 4FMA?
Waarschuw beheerder
4-FA en 4fmp zijn wel hetzelfde stofje, toch?

Waarschuw beheerder
Weet je wat de verschillen zijn in effect toevallig?
Waarschuw beheerder
4-fluormethamfetamine zal absoluut wat heftiger zijn en langduriger met dezelfe dosis als de 4-FA/4-FMP
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Blijft toch een interessant stofje om eens te proberen;).Mits verantwoord gebruikt uiteraard.

Waarschuw beheerder
-1
donateur
3FA/3FMP

Hoe zijn die effecten iemand ervaring?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 januari 2012 om 23:06:
3FA/3FMP

Hoe zijn die effecten iemand ervaring?:P

Heb gehoord dat het meer puur speedy en nauwelijks euphorie is in vergelijking met 4fa en vooral wat minder potent, korter effect en heftigere comedown. Ik heb beide nog nooit gedaan maar mij lijkt 4fa toch wel wat interessanter.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 januari 2012 om 23:06:
3FA/3FMP

Hoe zijn die effecten iemand ervaring?

Pas nog van iemand gehoord die zei dat je met een zelfde dosis 4-F veel harder gaat met de 3-F..lijkt potenter, maar euforische is inderdaad minder. Lijkt er dus op dat de amfetamine de overhand heeft. Volgens zijn ervaring duurde de werking ook een stuk langer dan 4-F, maar dat weten we niet zeker. Hij had de tijd niet in de gaten gehouden.
donateur
Uitspraak van Converse op vrijdag 6 januari 2012 om 10:59:
En is gelukkig niet gangbaar in omloop en 4-FA/4-FMP wel

Maar des al niettemin gewoon verkrijgbaar op reguliere basis..

Zal vast bij een vendor te bestellen zijn idd, maar wie besteld het effectief? :P
Waarschuw beheerder
Inmiddels ben ik echt al tig van die vendors af gegaan, maar de juiste nog steeds niet tegengekomen. Of je kunt alleen met Visa betalen, of de prijs is achterlijk hoog, of ze hebben het (4fmp) zelfs helemaal niet..

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 7 januari 2012 om 13:20:
Inmiddels ben ik echt al tig van die vendors af gegaan, maar de juiste nog steeds niet tegengekomen. Of je kunt alleen met Visa betalen, of de prijs is achterlijk hoog, of ze hebben het (4fmp) zelfs helemaal niet..

en of ze betrouwbaar zijn vraag ik me dan ook nog eens af;)
Waarschuw beheerder
Er is een website waar je dat kunt controleren. Al is dat uiteraard ook geen volle garantie. Je moet de gok gewoon een keer nemen en een kleine hoeveelheid bestellen. Vervolgens nuttig je het spul en weet je of je er vaker gaat bestellen. ^^

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 7 januari 2012 om 13:38:
Er is een website waar je dat kunt controleren. Al is dat uiteraard ook geen volle garantie. Je moet de gok gewoon een keer nemen en een kleine hoeveelheid bestellen. Vervolgens nuttig je het spul en weet je of je er vaker gaat bestellen. ^^

Haha ja die manier kende ik ook maar ik ga het niet op het spel zetten:P
Waarschuw beheerder
Het is een (klein) risico wat je neemt. Als je voor €25,- iets bestelt, dan valt de schade nog te overzien mocht je troep opgestuurd krijgen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 januari 2012 om 12:51:
piperazine

Lekker kotsen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 januari 2012 om 13:27:
Licht eraan welke

Weer wat geleerd, dacht dat het gewoon mcpp was, maar zo te zien is het een verzamelnaam..

Je blijft bijleren :D

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van Martinozzz op zondag 8 januari 2012 om 13:39:
Weer wat geleerd, dacht dat het gewoon mcpp was, maar zo te zien is het een verzamelnaam..

Ik voel me zo goed nu dat ik weer iemand wat nuttig heb geleerd:rot:

Uitspraak van Martinozzz op zondag 8 januari 2012 om 13:39:
Je blijft bijleren :D

Zelfs Dooon:xtc:

:lol:
Waarschuw beheerder
Hier is het onderweg, komt morgen normaal aan, en hopelijk is het idd 4-FA! Dan gelijk ff testen of het even goed bevalt als pep :cheer:

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Moondude op zondag 8 januari 2012 om 21:36:
Hier is het onderweg, komt morgen normaal aan, en hopelijk is het idd 4-FA! Dan gelijk ff testen of het even goed bevalt als pep :cheer:

Ga je 4f met pep vergelijken?

Tip: Pak net zoon dikke lijnen 4FMP als speed zal je gegarandeerd hard gaan:facepalm:
Waarschuw beheerder
Ik vind dat de werkingen wel ietwat overeenkomen. Al spreekt 4fmp mij meer aan omdat het ook nog een euforische werking heeft (in het begin). Ook is de 'kater' veel minder.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op zondag 8 januari 2012 om 22:07:
Al spreekt 4fmp mij meer aan omdat het ook nog een euforische werking heeft (in het begin). Ook is de 'kater' veel minder.

Is bij de meeste zo denk ik;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 januari 2012 om 21:40:
Ga je 4f met pep vergelijken?

Tip: Pak net zoon dikke lijnen 4FMP als speed zal je gegarandeerd hard gaan:facepalm:

Heb niet gezegd dat ik ze met elkaar ga vergelijken... heb gezegd dat ik ga kijken of 4FA me evengoed BEVALT als pep...

Ben verder ook een coke liefhebber (zo nu en dan, beetje te duur om echt vaak te doen en iets te verslavend + deftig spul is moeilijk te vinden tegenwoordig hier). Gezien 4FA ook een euforische werking heeft in het opkomen en nadien toch gelijkaardige werking heeft als speed, lijkt me dit wel wat te zijn dat me aardig in de smaak zou kunnen vallen.
Waarschuw beheerder
Mij is het erg goed bevallen.

Met kerst voor eerst gedaan, duurde wel redelijk lang voordat begon te werken (vermoed ook wel mede door stevig eten met kerst) Voelde me lekker met voldoende energie :) Best helder op zich, btje kaakspanning wel.
Helaas heeft av het niet meer, ff op zoek naar een nieuwe.
Waarschuw beheerder
Jammer dat 4-FA zo slecht te vinden is. Hoe komt dat? Ik heb wel ff wat 3-FA geprobeerd. Niet heel bijzonder. Je krijgt wel energie maar euforie is heel licht. Wel de neiging tot redose. Als je het snuift (brandt wel) dan is het effect maximaal 2-3 uur.

Bij redose krijg ik wel last van koude handen en voeten. En sex is ook lastiger :)

Nou nog op zoek naar 4-FA het mag voor mij wel wat euforischer :)
Waarschuw beheerder
Goed zoeken er is wel wat te vinden ;)
Waarschuw beheerder
nou kan 1 site vinden in oostenrijk voor een normale prijs maar die schijnt niet heel betrouwbaar te zijn. Ik zou het wel willen proberen maar kan dan alleen betalen met een soort tegoedbonnen die ze alleen accepteren in 50 en 100 euro. Hmm dan maar niet :p

Of veuls te duur :p