Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 695054x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
maar waarom gaat het dan eerst helemaal goed, maar pas in de 'staart' van de space niet goed?

ik dacht dat er misschien tips waren, bijv. van eet dit of dat van tevoren (of tijdens), of eet om een bepaald tijdstip, etc.

ik merk ook dat als ik het op een chilavond neem ik nergens last van heb. maar als ik dus hard los ga een paar uur dan komt het. naar mijn weten heb ik een best goede conditie. zou het kunnen komen door (te)veel beweging?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 29 december 2011 om 12:53:
Het afweersysteem kotmt in actie tegen pathogene stoffen, zoals eiwitten van (bijvoorbeeld onderdelen van de celwand van) micro-organismen als bacteriën. Ziekteverwekkers uitschakelen, dat is waar die afweer om draait. Niet tegen een klein chemisch molecuul. De misselijkheid is dan ook een serotonerg effect. Wel is het zeker zo dat de één hier gevoeliger voor is dan de ander.

Maar waarom pas aan het eind van het feest of als je al thuis bent? Ik heb hier nl ook last van, maar vooral bij grotere hoeveelheden. Het komt meestal uit het niets op en moet dan als een gek kokhalzen.

Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 29 december 2011 om 12:10:
met dus op het randje zitten de hele tijd van ga ik wel of ga ik niet ff vinger in mn keel steken.

als ik eenmaal heb gekotst ben ik er wel vanaf

ik neem zaterdag capsules met 140mg mee naar de gashouder. Word een mooie avond :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou het komt bij mij niet helemaal uit het niets. zo rond 5en als ik moe ben ga ik zitten en dan weet ik eigenlijk al wel dat het gaat komen. nogmaals, geen badtrip ofzo als van teveel alcohol, maar je voelt dat het even niet lekker zit allemaal.

en idd, als je er dan klaar mee bent ben je er ook klaar mee, alleen dan wel dat zombie gevoel :P

ik koop een gram die ik door 6 deel en dat in caps doe. dus zo'n 166 mg. maar heb hetzelfde met x
Waarschuw beheerder
166mg is wel veel hoor, hoeveel weeg je? Van 150mg+ voel ik me ook ff niet lekker als het uitwerkt. Ik weeg 60kg
Waarschuw beheerder
67kg, 1m 78. ik voel me al vrij nuchter van 166mg, heb t idee dat als ik minder doe ik er weinig van ga merken...
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 29 december 2011 om 14:32:
67kg, 1m 78. ik voel me al vrij nuchter van 166mg, heb t idee dat als ik minder doe ik er weinig van ga merken...

Meer is niet altijd beter. Ik ga helemaal goed op 125 mg. ben +90 Kg
Waarschuw beheerder
+6
Report eerste keer 4fmp in combinatie met X

Waar: bij m'n vriendin thuis
Wie: een vriend, een vriendin, m'n vriendin en ikzelf uiteraard

Eindelijk, het moment van de 4fmp uitproberen was aangebroken. Moet eerlijk bekennen dat ik er best wel naar uitgekeken heb.

Des middags had ik de capsules al gevuld met ongeveer de juiste hoeveelheden. De weegschaal was helaas nog niet binnen, dus door middel van verdelen met het blote oog heb ik zo nauwkeurig mogelijk geprobeerd te werken. Voor de mannen had ik twee capsules met 100 mg gemaakt en voor de vrouwen twee capsules met 80 mg.

0.45u
De capsules werden tevoorschijn gehaald en we besloten ze maar naar binnen te werken. Iedereen was enigszins gespannen en ikzelf twijfelde ook nogal erg aan de hoeveelheid. Het leek zo weinig, zou het wel werken? Tot mijn grote geluk kostte het me nauwelijks moeite om de capsule met een biertje weg te werken.

1.15u
Lichte tintelingen gaan door mijn lichaam. Ik merk aan mezelf dat ik meer ga praten en dat ik moeite begin te krijgen met stil zitten. Aan de rest zie ik dat zij met dezelfde verschijnselen te kampen hebben.

2.00u
Inmiddels gaan we allemaal erg lekker. De muziek klinkt optimaal en het praten met elkaar is super, terwijl het het grootste gedeelte van de tijd nergens over gaat. Bewegen is toch wel van essentieel belang. Zodra ik stil zit voel ik m'n lichaam tintelen, ik kan zelfs sturen waar de tintelingen naar toe moeten.

2.15u
We besluiten buiten een rondje te gaan wandelen met de honden. Iedereen had wel zin in even een frisse neus halen. Ondanks de niet al te hoge temperatuur en de snijdende wind was het erg goed uit te houden. De wind was eigenlijk zelfs fijn. Na een half uurtje vinden we het wel weer mooi en gaan we weer op huis aan.

3.00u
De Play Station gaat aan en Crash Team Racing wordt opgestart. Het racen ging lang niet altijd goed, maar de focus was er wel. Ook kon het niemand iets schelen als er weer eens een race verloren werd. Op de een of andere manier waren we het na een half uur toch zat en gingen we weer lekker op de bank chillen, die overigens heerlijk zat.

3.45u
Het X-achtige gevoel van de 4fmp is inmiddels bijna helemaal verdwenen. De energie is er nog wel, maar we zouden graag weer een beetje in die lekkere roes komen, plus dat ik erg benieuwd was hoe de X op mij zou werken als ik al 4fmp tot me had genomen. We besluiten allemaal wat X te nemen, ikzelf besloot een half Q'tje te nemen.

4.15u
Als eerste begin ik de X te voelen. Ik merk aan mezelf dat ik nutteloze dingen begin te vertellen en dat ik me na het uitspreken van een zin telkens weer afvraag waarom ik dat eigenlijk gezegd heb. Ook wordt de muziek weer mooier en zit ik nog lekkerder.

4.30u
M'n vriendin voelde de X toch nog niet helemaal goed werken, de vlagen werden vervelend en we besloten de rest van de X ook te nuttigen. Ik had bewust maar een beperkte hoeveelheid meegenomen zodat de kans op teveel nemen niet aanwezig was. Iedereen nam nog een kwartje bij. We besluiten wederom naar buiten te gaan, waar de X bij de twee mensen die tot dusver niks voelden begon te werken. Eén iemand had nog geen ervaring met X en hij werd even goed misselijk toen de X begon in te werken. Na even op hem ingepraat te hebben gaat het weer helemaal goed met hem en genieten we van ons rondje buiten.

6.30u
Iedereen vermaakt zich nog optimaal, wat blijft X toch een heerlijk middel. Een vriendin en ik lopen nog een rondje buiten om nog even te genieten van het windje. Ook viel het me op dat zodra ik buiten was, ik ook weer heel erg uitkeek naar het weer naar binnen gaan. Buiten zijn was fijn, maar de warmte weer in voelde ook erg goed.

7.00u
De X begint uit te werken, alleen de energie van de 4fmp voelen we nog, maar zelfs die wordt stukken minder. De gedachte om bij te nemen spookt door ons hoofd, maar gelukkig was er niet meer. Op dat moment jammer, maar achteraf gezien een wijze beslissing denk ik.

8.30u
We zijn allemaal weer zo goed als nuchter, zo voelen we ons althans. Ik heb zelfs al een paar bakjes koffie en wat droge bolletjes naar binnen weten te krijgen. Vanaf dat moment hebben we allemaal nog lekker op de bank gelegen, maar beschouwden we de trip wel als afgelopen.

Samenvatting
Als ik terug kijk op de afgelopen nacht, dan komt er een glimlach op m'n gezicht. De 4fmp voldeed aan m'n verwachtingen, de energie stelde ik zeer op prijs en het lichte X-gevoel was ook erg aangenaam. Het helder kunnen blijven denken was ook een meevaller, van X word je toch wat vager. In combinatie met X was het ook erg heerlijk. Ze vullen elkaar in mijn ogen goed aan, zeker iets wat ik op Hard Bass weer wil gaan proberen. Al schroef ik waarschijnlijk de dosis wel ietwat omhoog. Zowel ik als m'n vriendin zouden het nog wel iets meer willen voelen, maar dit was zeker een fijne kennismaking. Al was heel de nacht eigenlijk nagenoeg perfect. De groep was nice, de middelen deden wat ze moesten doen, het deed me deugd om te zien dat de X bij de andere dude zo goed beviel en iedereen heeft vaak genoeg gezegd dat ze het zo naar hun zin hadden, awesome.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Super report, dank je.

Om de een of andere reden ben ik niet meer zenuwachtig omdat jij het ook uitgeprobeerd hebt, vaag eigenlijk :lol:

En na dit report weet ik beter wat ik kan verwachten. Heb er zin in!

(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeukerT op vrijdag 30 december 2011 om 00:33:
Om de een of andere reden ben ik niet meer zenuwachtig omdat jij het ook uitgeprobeerd hebt, vaag eigenlijk

En na dit report weet ik beter wat ik kan verwachten. Heb er zin in!

Kan ik me eigenlijk wel goed voorstellen, reports bieden toch wat houvast.

Uitspraak van BeukerT op vrijdag 30 december 2011 om 00:33:
Super report, dank je.

Graag gedaan!

Laat me weten hoe jouw ervaring was!
Waarschuw beheerder
Damn, wou het afgelopen weekend proberen maar is er toen niet van gekomen (truffels op vrijdag en xtc op zaterdag gooiden roet in het eten, wat vervelend nou :-P), wordt nu pas in februari. Mooi reportje in ieder geval, krijg er wel al een beetje zin in.

Hoe voelde je je emotioneel door de 4fmp? Zelfde euforie en liefde als xtc? Of toch anders?
Waarschuw beheerder
De 4fmp zorgde er bij mij wel voor dat ik lekker veel ging praten en muziek werd ook mooier, maar toch was het allemaal wel iets minder heftig als met X. Je blijft wel een stuk helderder en de energie die je er van krijgt is natuurlijk erg lekker. Ik zie 4fmp als een broertje van X.

Met Hard Bass ben ik van plan om aan het begin van het feest 4fmp te droppen, zodat ik heel de nacht lekker kan bewegen. Als vervolgens de euforie van 4fmp begint uit te werken neem ik wat X zodat ik weer lekker uit m'n dak kan gaan. (:
Waarschuw beheerder
En hoe was het met de kater? Is misschien wat moeilijk te zeggen aangezien je ook x hebt gebruikt, maar ben benieuwd
Waarschuw beheerder
goed report! krijg nu echt zin in morgen :D 140mg 4-fmp + een halve eekhoorn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robben op vrijdag 30 december 2011 om 13:47:
En hoe was het met de kater? Is misschien wat moeilijk te zeggen aangezien je ook x hebt gebruikt, maar ben benieuwd

Gisteren heb ik overdag al een uurtje of 3 a 4 geslapen en vannacht zo'n 9 uur. Momenteel heb ik op m'n vermoeidheid na nergens last van. Het lijkt wel alsof ik nog wat vrolijker ben dan normaal.
Waarschuw beheerder
Ik vraag me af hoe lang je nog wakker bent gebleven Digitalism. Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik gelijk door moet uit het feestje naar mn werk :')

Kan ik dan nog wat herdoseren vroeg in de ochtend? Iemand een tip, aantal mg?
Waarschuw beheerder
dat kan wel eens een hele zware werkdag worden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeukerT op vrijdag 30 december 2011 om 17:34:
Ik vraag me af hoe lang je nog wakker bent gebleven Digitalism. Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik gelijk door moet uit het feestje naar mn werk

Na het innemen van de 4fmp (100 mg) kon ik na een uurtje of acht a negen slapen.

Ik weet niet wat voor werk je doet, maar het lijkt me hoe dan ook vervelend. Je pupillen blijven heel de dag nog groot en op een gegeven moment begin je wel moe te worden.

Uitspraak van BeukerT op vrijdag 30 december 2011 om 17:34:
Kan ik dan nog wat herdoseren vroeg in de ochtend? Iemand een tip, aantal mg?

Volgens mij wordt dat afgeraden, eerder in deze topic staat daar geloof ik wat over.
Waarschuw beheerder
Normaal ga ik ook wel door uit een feestje hoor, hoe groot mn kijkers ook zijn. Alleen dan neem ik na 1 uur niks meer bij, en nu ga ik wel gewoon door. Maakt niet uit hoe vercrackt ik eruit zie :lol:
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 30 december 2011 om 18:00:
Volgens mij wordt dat afgeraden

Ja zoiets begreep ik ook, nou ja ik denk dat ik het wel aardig doortrek zo ;) thanks.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vanavond denk ik maar eens proberen..
Krijg je er ook een kaakie van?

Heb net caps gehaald bij de smartshop, denk 100mg,
Heb alleen echt geen zin om vol te spacen, verlang meer naar een euforische energie boost 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Cosovic op zaterdag 31 december 2011 om 16:20:
Krijg je er ook een kaakie van?

Ik heb niet echt last van het kauwen gehad. Wel heb ik blijkbaar iets anders vaags gedaan met m'n kaak, want the day after deed kauwen wel zeer.

Uitspraak van Mr. Cosovic op zaterdag 31 december 2011 om 16:20:
Heb alleen echt geen zin om vol te spacen, verlang meer naar een euforische energie boost

Hetgeen jij zoekt heb ik ervaren met de hoeveelheid die je aangeeft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 31 december 2011 om 16:47:
Ik heb niet echt last van het kauwen gehad. Wel heb ik blijkbaar iets anders vaags gedaan met m'n kaak, want the day after deed kauwen wel zeer.

8)
Heb altijd met andere chemies snel last van een klapperkaak.
Hoop dat 't met dit spul niet zo is.

Uitspraak van Digitalism op zaterdag 31 december 2011 om 16:47:
Hetgeen jij zoekt heb ik ervaren met de hoeveelheid die je aangeeft.

Nais:D
Weet alleen niet zeker of het 100mg. Kan ik helaas ook niet meer achter komen denk ik..
Waarschuw beheerder
Zonder goede weegschaal kom je daar niet meer achter inderdaad. Je moet maar vertrouwen op de smartshop. Hopelijk is het daadwerkelijk 4fmp en is het ook de juiste hoeveelheid.

Mijn eerste ervaring met 4fmp is hierboven trouwens te lezen, misschien heb je er wat aan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 31 december 2011 om 17:05:
Hopelijk is het daadwerkelijk 4fmp en is het ook de juiste hoeveelheid.

Heb dus niet gevraagd hoeveel mg 't was. Gok op 100 :D

Uitspraak van Digitalism op zaterdag 31 december 2011 om 17:05:
Mijn eerste ervaring met 4fmp is hierboven trouwens te lezen, misschien heb je er wat aan.

Had 'm gelezen ja (Y)

Ga 't ook met mensen doen op een feest die weinig drugs ervaringen hebben, dus hoop dat 't niet té is..
Waarschuw beheerder
Als je alleen 4fmp gaat doen en dus niet gaat combineren, dan is het prima te doen. (:
Waarschuw beheerder
Sws alcohol, en misschien klein puntje ket jwt :D
Waarschuw beheerder
+1
Wat? 125 mg 4FA en +- 180 mg MDMA
Waar? Qountdown

Ik voelde me niet zo lekker, had de dag ervoor wat gedronken, en aangezien ik dat nooit doe, was ik best wel ziek geworden. Ook die nacht ervoor al een feestje gehad, was moe. De week daarvoor al 1,5 speaker gesnoept. Had op de hele dag 3 crackers gegeten en een sinaasappel.

Bij gebrek aan de juiste capsules, besloten om het op te lossen in een klein beetje drinken. Om kwart voor 10 opgedronken. We waren net binnen, en toen sloeg het al in. Dit was iets minder dan 20 minuten. Ik kreeg allerlei heerlijke tintelingen en voelde me super, energiek. Niemand zag iets geks aan me. Ik voelde me euforisch, net even een wat mindere space dan met xtc. Eenmaal in de zaal, heb ik echt non-stop staan beuken als een gek. Zat dit keer in de muziek, in plaats van dat ik meer sociaal bezig was. Merkte wel dat ik gigantisch aan het zweten was, wat ik normaal niet zo snel doe.

Rond 2.30 uur merkte ik dat mn space een beetje over was, voelde me wel energiek. Toen een halve eekhoorn genomen. Merkte eigenlijk niet dat het in sloeg, maar ik ging weer heel lekker. Voor het eerst hallucinaties gehad: bar, statafels, bankjes. Was er van overtuigd dat er een groot hek in het midden van de zaal was. Daardoor wist ik waar mn groep was, maar helaas bij terugkomst van het halen van water, was het hek verdwenen en ben ik hen 2 uur kwijt geweest. Om half 5 mn laatste halfje genomen. Na 3 rondjes vond ik een groep die ik van een ander feest kende, dus daar nog even mee staan knallen. Op een gegeven moment kijk ik om me heen en zie mn groep 5 meter verder op staan :lol: Merkte dat ik rond half 5 erg pijn in mn rechtervoet had. Geen idee wat er aan de hand is, maar kon amper lopen toen we richting de trein gingen. Te hard gestampt denk ik. Had enorme ogen, merkte ook dat veel mensen om me aan het lachen waren, maar goed ik heb een mooiere avond gehad dan zij waarschijnlijk :D

Toen ik thuis kwam, ben ik nog even gaan zitten, maar ben toen vrijwel direct in slaap gevallen, waardoor ik 2 uur te laat op mn werk was.

Dus voor mij zeker een mooie eerste ervaring, het heeft mijn feestervaring tot het ultieme punt gebracht, van begin tot eind. Volgende keer probeer ik een hogere dosis 4FA.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha, leuk om te lezen. Je hebt je prima vermaakt dus. (:
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Klinkt als een goede avond;).

Leuke combi om te proberen is 4FMP +2CI, krijg je nog net wat meer vervormd beeld zoals je dat meet hogere doseringen MDMA ook krijgt.
donateur
Net wat meer tot een stuk meer :P :9
Voeg er nog wat ketamine (oraal) bij, en af en toe lachgas en je hebt een kijkje op mijn O&N ;)
Waarschuw beheerder
Ja dit is voortaan helemaal mijn ding. Ik voel me gewoon super fit, mentaal sterk. Alleen veel spierpijn en een ontsteking in mijn hiel door overbelasting, maar dat vind ik niet zo gek :lol:

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 januari 2012 om 23:10:
4FMP +2CI

Lijkt me zeker wat ja ;)
Waarschuw beheerder
Wat is het verschil tussen 3-fa en 4-fa? Aangezien een zekere vendor geen 4-fa meer verkoopt sinds het nieuwe jaar...
Waarschuw beheerder
Fuck, ik zie het inderdaad. Zou erg balen zijn als ik nu geen 4fmp meer kan hosselen.

Waarschuw beheerder
Is toch legaal 4FMP?

Waarschuw beheerder
Zijn zat andere vendors die het verkopen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op maandag 2 januari 2012 om 19:21:
Wat is 3-fa

Er is nog weinig over bekend en wat er wel bekend is maakt het niet direkt iets wat ik zou proberen.
Qua potentie wordt het op wikipedia vergeleken met meth-amphetamine, dus heel erg potent vooral op dopamine en nor-adrenaline. Als t heel erg de levels van die stoffen in t bloed laat stijgen dan daalt dat na gebruik ook pijlsnel wat een behoorlijke crash met bijbehorende craving kan veroorzaken...
Nou weet ik niet of dat waar is maar voorzichtigheid lijkt me wel gewenst.
Ik zou liever de echte 4-fmp nemen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 januari 2012 om 20:16:

Sweet. Binnenkort maar even goed zoeken dan.
Waarschuw beheerder
Vanavond heb ik een mailtje gestuurd naar de vendor waar ik het de vorige keer besteld had, krijg net de onderstaande reactie binnen.

''Beste *****,

4-FA is niet meer leverbaar. We hebben alle nieuwsbriefleden op de hoogte gebracht, maar schijnbaar zat je daar niet tussen.

Wij gingen er in eerste instantie vanuit dat 4-FA gewoon legaal zou zijn in Nederland, maar er is veel onduidelijk over het wel of niet legaal zijn van 4-FA en omdat wij enkel en alleen legale producten verkopen en geen enkel risico willen nemen hebben we besloten het momenteel niet meer in te kopen en te verkopen.

Met vriendelijke groet,
Dutch Aromatics''
Waarschuw beheerder
Domper! Goed zoeken idd dan :nocheer:
Waarschuw beheerder
True, en mocht je wat vinden, dan gelijk een paar gram bestellen. ^^
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 januari 2012 om 20:16:

Dit.

En verder is er ook genoeg in het circuit in omloop (waarschijnlijk door anderen gekocht bij vendors)
bij een deel van de mensen waar je ook p'tjes, kristal of juist meer exotische andere stofjes kunt halen.

Het niet meer verkopen van 4-FMP door één vendor hoeft dus ZEKER niet te betekenen dat je het niet meer kunt krijgen :)
Waarschuw beheerder
dat spul van hun (av.com) was wel echt kwaliteit. Goed verpakt, stickertje met info erop en kristalletjes :D zo goed heb ik het nog niet eerder gehad. Zonde dat ze gestopt zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was mijn eerste bestelling, maar wat je zegt, het was erg goed verzorgd allemaal. Hopelijk vind ik snel een goede vervanger. (:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op maandag 2 januari 2012 om 19:21:
Wat is het verschil tussen 3-fa en 4-fa? Aangezien een zekere vendor geen 4-fa meer verkoopt sinds het nieuwe jaar...

ik dacht ga vandaag ook mooi even wat 4-fa bestellen.
Maar ben inderdaad benieuwd naar 3-fa kan er alleen nog niet echt veel over vinden.

is even goed zoeken naar andere vendors voor 4-fa