Halloa,
Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?
Brand los!
Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?
Brand los!
Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Uitspraak van PartyGangster op zondag 10 november 2019 om 00:48:Waarom mrgrey - minnen?
Hij heeft gewoon gelijk.
Uitspraak van Trancentrance op donderdag 28 november 2019 om 23:55:Even kijken hoe je hier er een foto van kan plaatsen. Normaal staat er toch ergens een een link of zo omdat te doen?
Aangezien dit niet meer zo in trek is kan het wel weer van de opiumlijst af lijkt me
placebo
Ik ben onwijs zuinig met mijn laatste paar grammetjes
Heb gelukkig dit jaar ook veel festivals gepakt zonder drugs en dat ging opzich ook wel goed. Maar het is toch anders.
na lichte 4FMA een reguliere 4FA dosis
Uitspraak van ®SupeRTRance® op donderdag 13 februari 2020 om 18:12:Bij mij werkt 4FMA wel goed, maar ook ik geef de voorkeur aan 4FA. En ook ik heb nog wat 4FA liggen, ..... dus als deze "truc" werkt, een langere en betere 4FA ervaring, dan is dit een welkome aanrader Mijn vraag, ben jij hier behoorlijk zeker van, .... of is het wellicht suggestie ??? Thx anyway
Ok hierbij mijn bevinding:
dus eerst 4FMA gesnoven (best flinke dosis) maar daar voel ik dus heel weinig van, op de lichamelijke dingen na. Maar zelfs die in mate (hr bleef laag)..
Uurtje later nog een beetje maar voelde weinig.
weer uur later 150 Mg 4FA erin en duurde vrij lang voor insloeg.
Zat in lekkere flow maar niet echt hard zeg maar. Omdat dit de eerst nacht was van ASOT en de zaterdag ook nog fris wou zijn hierbij gelaten.
Kortom kleine kickstart van de 4FA maar niet echt veel helaas.
Uitspraak van ®SupeRTRance® op donderdag 5 maart 2020 om 18:36:Bedankt !! Heb dezelfde route gevolgd, eerst capsule 150mg 4fma, en die kwam goed binnen en na 2,5 uur een capsule met 180mg 4fa. Zoals jezelf ook al zegt, lekkere flow maar niet echt hard. Ik heb toch de indruk dat naarmate de 4fa ouder wordt de werking ervan minder wordt.
Uitspraak van ®SupeRTRance® op donderdag 5 maart 2020 om 18:36:Ik heb toch de indruk dat naarmate de 4fa ouder wordt de werking ervan minder wordt.
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op zondag 8 maart 2020 om 18:22:Is destijds getest op 77% puurheid, verwacht zelf dat dit nog precies hetzelfde is nu.
Heb laatst 3MMC geprobeerd, Helaas nog niet in partymodus maar een leuke thuissetting en ik moet zeggen dat dit aardig in de buurt komt van 4-FA...
Wat is jullie ervaring?
ik moet zeggen dat dit aardig in de buurt komt van 4-FA...
Heeft veel weg van 4-FA, zit misschien wat meer richting pep qua gevoel. Volgens mij is het iets potenter en duurt het iets langer.
https://psychonautwiki.org/wiki/4-FMA
https://psychonautwiki.org/wiki/4-fa
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 15 januari 2022 om 06:02:Rode Duplo getest als zijnde de topictitel, gem. 125 mg (base), spreiding lag zo tussen 100-150 mg dacht ik, of ietsje nauwer nog.. iig vergelijkbaar met zo'n 150 mg aan poeder met een zuiverheid van 80% dus dus ja..dat vond ik best een lekkere dosis als ik dat aan aantal mg's op de weegschaal legde van zulk zuiver poeder (das bijna max..).
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 5 februari 2022 om 21:53:(of tussendoor, want: praktisch).
Positief nieuws! Ik ben ook bijna door de voorraad heen. +- 3gr ongeveer over. Tegen die tijd hopelijk wat verkrijgbaarheid
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 21 februari 2022 om 23:48:Als die bekend is dan kan het zijn dat het testcentrum je dat vertelt wanneer je je testuitslag krijgt van je ingeleverde exemplaar, daarnaast kan je er ook gericht naar vragen op dat moment natuurlijk
Het feit dat er een spreiding bekend is bij het test centrum suggereert ook dat jij niet de enige bent die de pil heeft ingeleverd lijkt mij.
Heb jij enig idee of dit nu nieuwe druk is, die in het wild te vinden is? Of toevalstreffer met oude batch?
kan mij nog steeds niet voorstellen dat men toen het illegaal werd direct helemaal zijn gestopt met produceren en dat er in die 5 jaar ook helemaal niks op de markt is gekomen dat vergelijkbaar is.
kan mij nog steeds niet voorstellen dat men toen het illegaal werd direct helemaal zijn gestopt met produceren en dat er in die 5 jaar ook helemaal niks op de markt is gekomen dat vergelijkbaar is.
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op donderdag 14 april 2022 om 14:52:Zo'n ingewikkeld productieproces zal het vast niet zijn en de vraag is er zeker.