Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 687806x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!

Waarschuw beheerder
Ja 4fluor is leuk spul, weinig kater en een enorme tintelende energy rush + praatkick, Kicke!

Had een paar witte 2cb hartjes gedropt, errug psychedelisch maar leuk op een feestje?

Wel jmmr dat het zo moeilijk te vinde is.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 april 2008 om 15:57:
Had een paar witte 2cb hartjes gedropt, errug psychedelisch maar leuk op een feestje?

Ooit een keer 2cb genomen op een hardcore feestje en ik zou het idd niet aanraden. Was op zich wel een prettige ervaring maar ik vind het niet echt een partydrug. Stond ik net 1 minuut in de rij te wachten bij de bar en dacht ik dat ik er al een half uur stond :lol: Doe maar liever een pilletje.

Waarschuw beheerder
O:):lol:

Waarschuw beheerder
Ik had nog een reportje beloofd na hardcore junky
150mg capsule oraal (ik moet wel zeggen i.c.m. met 2 buisjes G verspreid over de avond normaal gebruik ik er 5!)

Ik had het al om 21.30 genomen en was rond 23.30 binnen, helemaal vergeten zowat dat ik drugs had genomen tot ik in de spiegel keek op de WC, damn ik had best aardige stuiters maar ik voelde me heel natuurlijk energiek, net alsof ik 2 uur wakker was en een paar dagen gigantisch goed had geslapen, niets chemisch opdringend.

Door de muziek en de sfeer was ik na een tijd wederom vergeten dat ik 4 fluor-amphetamine had genomen en op het moment dat iedereen ff wilde gaan zitten kwam ik weer tot het besef dat ik 4-fla had genomen en eigenlijk al non-stop door aan het beuken was vanaf het moment dat ik binnen was en nog steeds geen zin had om te zitten. Tevens had ik ook totaal geen behoefte aan andere drugs (op een aangeboden nakkie sos na dan). Dit soort vergeten van iets genomen te hebben was nieuw voor mij. Ik had zelf een paar pillen mee maar allemaal weggegeven aan vrienden, fuck die shit ik voel me prima zo!

Ik maakte met iedereen vrienden en zag alles als 1 grote familie, enigste vergelijking met mdma die ik kan bedenken.

In totaal tot 5 uur doorgebeukt en toen begon ik eindelijk mijn benen te voelen, toch nog laatste half uurtje geknalt in achterste halletje en dat alles op maar 150mg! Geen 1 keer bijgedoseerd! :O

Nou weeg ik ook maar 60 kg en ben slechts een klein ettertje van 1.70 maar man oh man dat zegt normaal niets over de hoeveelheden drugs die ik tot me kan nemen voordat ik het gewenste effect bereik! :D

Ik ben aardig onder de indruk in ieder geval en het is erg lekker i.c.m. met GHB!

(Y) RC geslaagd, bedankt chemist!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 maart 2008 om 20:19:
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!

De werking begint binnen de 30 a 45 min, eerst krijg je een
dromerig gevoel, het horen zal vervolgens ook sterker worden en
uiteindelijk ervaar je een heerlijk tevreden,warm en fijn
gevoel(euforisch). Dit alles veroorzaakt al snel de slappe lach en
je krijgt ontzettend veel zin om te communiceren, dit kan tot
diepgaande gesprekken leiden en persoonlijke uitwisselingen.
Gemiddeld zal het effect maar liefst (!) tussen de 5 a 7 uur
aanhouden, dit is afhankelijk van je geslacht en je
lichaamsgewicht.

Waarschuw beheerder
ondertussen 4 Flour geprobeert..

lkkr goedje, later wel kleine dosis mdma genomen omdat t persoonlijk voor mij het net niet had..
Waarschuw beheerder
donateur
jammer is dat he het net niet gevoel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op zondag 27 april 2008 om 23:53:
jammer is dat he het net niet gevoel

ja miss morgen nog maar een kansje aan de 4 flour geven:)

Waarschuw beheerder
nu weer heerlijk vaag van de 4 flour, zo lkkr stappen:)

deze x voelt t stukken beter als de vorige keer:)

Waarschuw beheerder
werking begint na een uur en omdat het een fluor atoom heeft wordt t zeer langzaam afgebroken in het lichaam zou me nix verbazen als de halflife 16 uur
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 29 april 2008 om 14:36:
4 flour

Uitspraak van actief op dinsdag 29 april 2008 om 14:36:
flour

het is fluor van F
flour is bloem ;)
weer wat geleerd :p

Waarschuw beheerder
hehe laten we het maar houden op dyslectie:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 23 april 2008 om 09:14:
lkkr goedje, later wel kleine dosis mdma genomen omdat t persoonlijk voor mij het net niet had..

Heb ik meer gehoord, je moet er ook geen waus gevoel van verwachten, meer een upper met sociale inslag :)

Met Qday weer wat 4 fluoro gedaan gedaan en hij was weer erg lekker :9
Waarschuw beheerder
Methylone is een stimulant. Het creeërt gevoelens van euforie en energie vergelijkbaar als dat van MDMA (XTC). Chemisch gezien lijkt het daar ook erg op.

In 2004 werd het verkocht in smartshops in Nederland onder de naam explosion. De huidige legale status van methylone is onduidelijk. Het wordt niet meer verkocht in smartshops maar is niet verboden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van t@rbo op vrijdag 2 mei 2008 om 15:54:
Methylone is een stimulant. Het creeërt gevoelens van euforie en energie vergelijkbaar als dat van MDMA (XTC). Chemisch gezien lijkt het daar ook erg op.

In 2004 werd het verkocht in smartshops in Nederland onder de naam explosion. De huidige legale status van methylone is onduidelijk. Het wordt niet meer verkocht in smartshops maar is niet verboden.

We hebben het hier niet over methylone, dit is veel leuker spul!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 2 mei 2008 om 13:56:
hehe laten we het maar houden op dyslectie:P

is cool :p

Waarschuw beheerder
Ik heb ondervonden dat je 4-fluor niet moet cobineren met concaine dit zorgt er voor dat de fluor totaal niets meer doet. (bij mij)

Meer mensen dit ondervonden? Het is wel lekker icm met GHB, verder zie ik het nut niet in van combineren. Heb ook al van meerdere mensen gehoord dat ze het idee hebben dat alcohol de werking doet afnemen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 13:41:
Heb ook al van meerdere mensen gehoord dat ze het idee hebben dat alcohol de werking doet afnemen?

persoonlijk vond k deze combi de 4 fluor iets versterken zelfs

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 8 mei 2008 om 13:43:
persoonlijk vond k deze combi de 4 fluor iets versterken zelfs

Grappig :) Zelf dit weekend eens proberen op het terassie in het zonnetje! :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 13:49:
Zelf dit weekend eens proberen op het terassie in het zonnetje! :jaja:

Zal het zondag nogmaals testen.. was al aardig in de olie toen ik t nam..

Welke dosis neem je?

Waarschuw beheerder
200mg vind ik persoonlijk fijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 15:28:
200mg vind ik persoonlijk fijn

1 cappie of in 2x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 8 mei 2008 om 15:29:
1 cappie of in 2x

1 cappie t.o.v. 150mg deed het bij mij alweer een heel stuk beter :)

Waarschuw beheerder
Nog getest?

Ben weer heerlijk uit geweest op 4-FMT:)

Waarschuw beheerder
zooooo thunderdome zaterdag, helemaal los! om 21.00 cap van 100mg, om 22.00 de 2de. Rond 23.30 binnen en toen voelde het net alsof ik een soort mdma tot me had genomen, dit heb ik met speed dus helemaal niet.

Ik had om 03.00 nog een buissie vloeibare 4fla genomen van 200mg en ik heb verder niets meer nodig gehad.

Deze jongen heeft zn favo partydrug gevonden! Samen met ghb zijn dit toppers die ook haast geen kater geven! (L)
(trouwens de combo van deze 2 is helemaal geniaal)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 mei 2008 om 14:46:
Deze jongen heeft zn favo partydrug gevonden! Samen met ghb zijn dit toppers die ook haast geen kater geven!
(trouwens de combo van deze 2 is helemaal geniaal)laatste aanpassing 26 mei 2008 14:49

kep honger gekregen van je post
ook maar een grammetje besteld

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 mei 2008 om 14:46:
Deze jongen heeft zn favo partydrug gevonden! Samen met ghb zijn dit toppers die ook haast geen kater geven! (L)

haha zo zie je maar een goede lange zoektocht wordt altijd beantwoord!

Waarschuw beheerder
Erg relaxte spul. Chille rush. Niet te spacend als MDMA. Je hebt alles onder controle. En toch zweef je :).
Plus geen echte nare gevoel als het begint af te nemen.
Heb goed kunnen slapen.
En heb nu ook geen kater :D.
(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 mei 2008 om 12:17:
Erg relaxte spul

hoeveel heb je gegeten?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Orgasm op zondag 1 juni 2008 om 11:54:
hoeveel heb je gegeten?

Phuuuuu.. eeeh.. Weet niet zo goed. Heb wat genomen van 1 gram.
Zal ergens tussen 120-160 mg liggen. Eerst grote deel en 30 min later kleine deel. Bommetje stijl. Je krijgt ook wel wat je bij andere uppers hebt, dat je meer wilt, maar viel erg mee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op woensdag 2 april 2008 om 00:04:
Uitspraak van Saber van PF op dinsdag 1 april 2008 om 19:03:
N-methyl-4flouro-alphamethyl-phenethylamine

4 fluor amfetamine (Y)

Nee, 4-Fluoromethamfetamine.

Uitspraak van Orgasm op zaterdag 12 april 2008 om 18:18:
iemand ervaring met Mephedrone?

Yes, is wel redelijk spul, maar niet het geld waard. Ik had een gram gratis gekregen van de Deense leverancier OGC, en dat was de enigste reden dat ik het geprobeerd heb, maar anders ook echt niet. Het is vrij kort werkend, en het geeft heel erg sel een verlangen naar meer. Ik vind het voornamelijk een wat empatische kortwerkende stimulant, maar een RC derivaat van MDMA is het niet te noemen, in tegenstelling tot de mening van sommige andere mensen. Methylone komt dan nog een stuk dicht bij MDMA dan Mephedrone, en het werkt nog langer ook, en is goedkoper.
Waarschuw beheerder
vandaag 150mg genomen.....redelijk tevreden....

kwam na een uurtje, lekker rustig en daarna het rustige broertje van speed.......lekker afgekoelt met wat G......

hij nu nog aan het uitrazen......benieuwd of ik strax kan slapen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 mei 2008 om 12:17:
Erg relaxte spul. Chille rush. Niet te spacend als MDMA. Je hebt alles onder controle. En toch zweef je .
Plus geen echte nare gevoel als het begint af te nemen.
Heb goed kunnen slapen.
En heb nu ook geen kater

Deze beschrijving lijkt ook precies op methylone, iemand die beide heeft geprobeerd? Wat beviel beter? (al dan niet in combi met g)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op woensdag 4 juni 2008 om 22:55:
iemand die beide heeft geprobeerd

ja moi.

Het lijkt inderdaad wel op elkaar....alleen heb ik van methylone 350 mg nodig en bij deze 150 mg.......
DE 4fmp is wel wat milder....komt lekkerder op en stort niet zo in...

oja....het is nu de volgende morgen en ik heb wel een beetje kunnen slapen.......nu weer achter de pc op het werk......wat wel een beetje raar aanvoelt haha
Waarschuw beheerder
Klinkt goed, de interesse is gewekt
Ik heb wel gemerkt dat methylone een vrij hoge verslavingspotentie heeft, althans voor mij
Het enige nadeel eigelijk;)

Waarschuw beheerder
Op defqon weer aan de 4FLA icm G (L) :D :bounce:
Waarschuw beheerder
ben erg benieuwd in ieder geval

:bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op woensdag 4 juni 2008 om 22:55:
Deze beschrijving lijkt ook precies op methylone, iemand die beide heeft geprobeerd? Wat beviel beter? (al dan niet in combi met g)

Heb ook beide gehad, vind methylone meer up dan 4 FMP maar de werking is veel korter en zoals Orgasm al beschreef veel grotere crash/comedown bij Methylone (waarna je evengoed niet kan slapen voor minstens 4 uur maar het wel duidelijk uitgewerkt is).
Doe eigenlijk alles wel i.c.m. G maar 4 FMP is toch echt wel veel meer favoriet dan Methylone (L)

Heb wel gemerkt dat bij veelvuldig gebruik van 4 FMP (6x in 1 maand tijd) je serotonine voorraad erg aangesproken wordt, anderen hier ook ervaring mee?

*edit typo*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van House + Pirkies op donderdag 12 juni 2008 om 23:07:
Heb wel gemerkt dat bij veelvuldig gebruik van 4 FMP (6x in 1 maand tijd) je serotonine voorraad erg aangesproken wordt, anderen hier ook ervaring mee?

Dat kan goed kloppen, de receptoraffiniteit lijkt erg veel op die van MDMA.
4 FMP heeft een flinke affiniteit met je serotonine receptoren.
Als voorbeeld een vergelijking met MDMA.
4 FMP vermindert de heropname van serotonine sterker dan MDMA dat doet, maar veroorzaakt een minder sterke release van serotonine dan MDMA. Hierdoor dus minder snel depletie, wat in normale mensentaal wil zeggen dat het serotoninepotje MINDER snel wordt leeggetrokken als bij MDMA, maar het wordt bij veelvuldig gebruik dus wel degelijk leeggetroken. Dopamine heropname is uiteraard een stuk hoger bij 4 FMP.
(Bron; F. Nagai et al., 2007)
Waarschuw beheerder
na gisteren kan ik zeggen dat het voor mij de ideale partydrugs is!
Waarschuw beheerder
ja? Wat vond je er zo goed aan dan? En hoeveel heb je genomen?

Waarschuw beheerder
ik heb wel in een week 6 buisjes genomen en dat een paar weeken achter elkaar maar ik kan nou niet zeggen dat het de serotonine voorraad aanspreekt zoals bij xtc
dan heb ik last van slaap verlamming en depressie
het werkt voor het overgrote gedeelte op je dopamine, en zo voelt t ook, gevoel lijkt op dat van ritalin alleen werkt t 3 uurtjes
enige nadeel is dat je hart flink tekeer gaat als het is uitgewerkt, maar dat heb je alleen als je teveel gebruikt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vond het weer geweldig op defqon en persoonlijk hou ik van een hoge dosering, heb het ook voor het eerst gesnoven. deed bizzar veel pijn maar de 'tintelrush' over mijn gezicht is vele malen intenser en erg lekker :D

grtz

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juni 2008 om 19:13:
hoge dosering

wat versta je daaronder?
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juni 2008 om 19:13:
deed bizzar veel pijn

does it beat 2cb;)

aanraden om te snuiven? voor de werking igg..
Waarschuw beheerder
werkelijk overal waar ik nuttige info over 4-mfp tegenkom raadt men ten sterkste af om deze substantie te snuiven.. een gast liep er een soort ontsteking door op, paar weken last van enzo.. conclusie: snuiven is gewoon kut, bommetjes ruleren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tms op maandag 16 juni 2008 om 23:07:
werkelijk overal waar ik nuttige info over 4-mfp tegenkom raadt men ten sterkste af om deze substantie te snuiven..

om de risico's zo veel mogelijk te beperken altijd oraal nemen ipv nasaal..

toch blijven sommige stofjes nasaal IMO iets lekkerder.. en werkt t sneller/harder
risico neem je altijd:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 16 juni 2008 om 20:54:
aanraden om te snuiven? voor de werking igg..

Ja en nee, het werkt veel sneller in maar de euforie houdt veel korter aan het werkt naar mijn idee op deze manier meer speedy
Waarschuw beheerder
donateur
als je het snuift brand het erger dan speed?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 21:24:
, gevoel lijkt op dat van ritalin alleen werkt t 3 uurtjes

Van ritalin word ik nou niet echt waus... of heb je het nu alleen over het dopamine gedeelte?