Ik had nog een reportje beloofd na hardcore junky
150mg capsule oraal (ik moet wel zeggen i.c.m. met 2 buisjes G verspreid over de avond normaal gebruik ik er 5!)
Ik had het al om 21.30 genomen en was rond 23.30 binnen, helemaal vergeten zowat dat ik drugs had genomen tot ik in de spiegel keek op de WC, damn ik had best aardige stuiters maar ik voelde me heel natuurlijk energiek, net alsof ik 2 uur wakker was en een paar dagen gigantisch goed had geslapen, niets chemisch opdringend.
Door de muziek en de sfeer was ik na een tijd wederom vergeten dat ik 4 fluor-amphetamine had genomen en op het moment dat iedereen ff wilde gaan zitten kwam ik weer tot het besef dat ik 4-fla had genomen en eigenlijk al non-stop door aan het beuken was vanaf het moment dat ik binnen was en nog steeds geen zin had om te zitten. Tevens had ik ook totaal geen behoefte aan andere drugs (op een aangeboden nakkie sos na dan). Dit soort vergeten van iets genomen te hebben was nieuw voor mij. Ik had zelf een paar pillen mee maar allemaal weggegeven aan vrienden, fuck die shit ik voel me prima zo!
Ik maakte met iedereen vrienden en zag alles als 1 grote familie, enigste vergelijking met mdma die ik kan bedenken.
In totaal tot 5 uur doorgebeukt en toen begon ik eindelijk mijn benen te voelen, toch nog laatste half uurtje geknalt in achterste halletje en dat alles op maar 150mg! Geen 1 keer bijgedoseerd!
Nou weeg ik ook maar 60 kg en ben slechts een klein ettertje van 1.70 maar man oh man dat zegt normaal niets over de hoeveelheden drugs die ik tot me kan nemen voordat ik het gewenste effect bereik!
Ik ben aardig onder de indruk in ieder geval en het is erg lekker i.c.m. met GHB!

RC geslaagd, bedankt chemist!