Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 692474x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op donderdag 17 maart 2016 om 19:33:
dan denk ik dat het het best zou zijn om die rond twaalven te droppen. het is niet zoals bij x dat je er in 1 klap helemaal klaar mee bent als het uitwerkt. 4f heeft een soort van langzaam afnemend einde, daarmee kun je nog goed even langer door. maak je daarom maar niet te veel zorgen over of je het einde wel gaat halen ;)

Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op donderdag 17 maart 2016 om 18:19:
zelf drop ik altijd om half 11 een hele (~160 mg), en om half 1 een halfje. daarmee kom je de avond wel door en kun je redelijk normaal thuis komen:) 5 uur voor het eind moet je niet willen, dan zie je er s'middags nog steeds uit als gollem.

Dan hebben jullie het neem ik aan over een feest dat +/- tot 06:00 duurt? Ik ben van plan om zaterdag op DGTL (duurt tot 23:00) voor het eerst 4f te nemen. Vrienden van me die hier al ervaring mee hebben pakken altijd x bij, dat wil ik niet,dus die kan ik niet echt om advies vragen wat betreft bijpakken met 4f. Als ik het goed begrijp zou ik ik dus rond 15:30 een volledige dosis (+/- 150mg) kunnen nemen en ongeveer twee uur later nog een halve dosis om het tot het einde vol te kunnen houden?

Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van DS op maandag 21 maart 2016 om 15:39:
Als ik het goed begrijp zou ik ik dus rond 15:30 een volledige dosis (+/- 150mg) kunnen nemen en ongeveer twee uur later nog een halve dosis om het tot het einde vol te kunnen houden?

Dat kan ja! Mijn vrienden doen dit ook altijd. Houd er wel rekening mee dat die tweede dosis je behoorlijk wappie maakt. Ik pak nooit 4f bij, omdat ik de bijwerkingen dan als te heftig ervaar (niet kunnen slapen, erg hard gaan, ogen zo groot als knikkers) en ga hallucineren als een malle. Maar dat is persoonlijk, want ik heb vrienden die 2x 180 pakken en nergens last van hebben. Laatst had een kennis van me 100mg (ook eerste keer) en zij ging daar al van hallucineren. Twee andere vrienden nemen nooit 4f omdat ze er van moeten kotsen, maar dat heb ik nou weer totaal niet. Ervaringen met 4f lopen dus erg uiteen, het is echt zelf uitproberen. 150mg is een prima startdosis waar je wel even mee doorkan. Ik zelf pak altijd 150mg rond een uur of 1 (als een feest tot 6 duurt) en heb daar dan net voldoende aan om de nacht door te komen. Zorg dat je geen volle maag hebt wanneer je het neemt en niet de auto in hoeft als je nog hard gaat, have fun :)!!
Waarschuw beheerder
+1-5
Waarschijnlijk gaan wij al redelijk vroeg 4f proberen op het feest en dan een kwartje xtc bijpakken. Schijnt beste te doen na twee en half a 3 uur toch? Hoe lang ga je dan lekker na inname van de xtc?
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van TattooBoy op maandag 21 maart 2016 om 19:11:
Waarschijnlijk gaan wij al redelijk vroeg 4f proberen op het feest en dan een kwartje xtc bijpakken. Schijnt beste te doen na twee en half a 3 uur toch? Hoe lang ga je dan lekker na inname van de xtc?

hoor van alle kanten dat je dan wel lekker gaat, maar 4f en x hebben tegenstrijdige effecten op je hersenen. wordt wel eens frituren genoemd :rot: je kunt het doen, maar maak er geen gewoonte van. ik denk sowieso dat het voor je eerste keer 4f beter is om het gewoon bij 4f te houden.
Waarschuw beheerder
Ik denk dat het idd slimmer is om alleen voor de 4f te gaan, thanks
Waarschuw beheerder
+4-1
En toch weer over bijpakken beginnen, grappig hoe ik dat de vorige keer al vermoedde.
Waarschuw beheerder
Ik ga aanstaande vrijdag naar een feest waar ik normaal gesproken altijd X neem, maar ben nu aan het twijfelen om een keer 4F te nemen.
Ik heb paarse XTC-bars en Hallo Jumbo's. Ik ben alleen bang dat de ervaring minder intens is met 4F. De muziek klinkt altijd heel lekker met X, maar ik heb geen idee hoe dat overkomt met 4F. Is dat net zo intens? Ik heb 4F nog nooit op een feest genomen. Wel op thuisfeestjes en stapavondjes, maar dat is anders.
Verder ben ik nog benieuwd of 4F gebruik veel invloed heeft op XTC-gebruik. Als ik bijvoorbeeld afgelopen twee weekenden 4F heb genomen, merk ik dan minder van de XTC als ik dat aanstaand weekend zou gebruiken? Heeft iemand daar praktijkervaring mee?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 maart 2016 om 16:58:
Ik pak nooit 4f bij, omdat ik de bijwerkingen dan als te heftig ervaar (niet kunnen slapen, erg hard gaan, ogen zo groot als knikkers) en ga hallucineren als een malle.

Thanks voor de info! Helemaal wous zijn heb ik eigenlijk ook niet zo'n zin in, dat is juist een van de redenen dat ik 4f een x wil proberen. Heb namelijk gehoord dat je er dan meer bij bent met je hoofd.

Iemand enig idee hoe lang je ongeveer moet wachten met bijpakken van 4f om de kans op heel wous zijn zo klein mogelijk te houden? En als je niet bijpakt zou je het zo'n 5 uur vol moeten houden toch?
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van DS op woensdag 23 maart 2016 om 17:40:
Heb namelijk gehoord dat je er dan meer bij bent met je hoofd.

Uhm
Nee.
Na 4fa komt x vele malen harder
Tijden niet zo vdk geweest
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van RAiNb0wZ op woensdag 23 maart 2016 om 10:27:
Ik ben alleen bang dat de ervaring minder intens is met 4F. De muziek klinkt altijd heel lekker met X, maar ik heb geen idee hoe dat overkomt met 4F. Is dat net zo intens?

Nee, dat is niet net zo intens. Wel wat minder op zich.

Als ik bijvoorbeeld afgelopen twee weekenden 4F heb genomen, merk ik dan minder van de XTC als ik dat aanstaand weekend zou gebruiken?

Ik denk dat het antwoord al verscholen is in je vraag; dwz eigenlijk weet je het waarschijnlijk al wel..

In principe behoor je minder van de XTC te merken zo kort op 4F gebruik; dit spreekt ook serotonine aan en zeker met 2 weekenden achtereen heb je absoluut wel wat voorraad ingeleverd, waardoor XTC niet zoveel kan "losmaken", als wanneer je dat niet zou hebben gedaan de 2 weekenden er voor. Desondanks zegt dat natuurlijk niet dat het helemaal niet werkt. Maar dat het minder werkt, is zeer waarschijnlijk.

Verder valt dit zo kort op elkaar gebruiken natuurlijk alleen maar af te raden..

En als je niet bijpakt zou je het zo'n 5 uur vol moeten houden toch?

Op zich wel, maar het is geen wondermiddel. Met een slechte conditie zal je niet 5 uur staan snoeien..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op woensdag 23 maart 2016 om 21:52:
Uhm
Nee.
Na 4fa komt x vele malen harder
Tijden niet zo vdk geweest

Dat weet ik, ik had het ook enkel over 4fa. Niet over de combinatie 4fa en xtc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 23 maart 2016 om 22:14:
Nee, dat is niet net zo intens. Wel wat minder op zich.

Thanks!

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 23 maart 2016 om 22:14:
Ik denk dat het antwoord al verscholen is in je vraag

Ik hoopte dat 4F zo weinig serotonine zou verbruiken dat het binnen een week wel weer op niveau zit, maar dat is dus niet het geval.
Serotoninetechnisch zou ik vrijdag dus voor het beste effect aan de 4F moeten gaan..
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van RAiNb0wZ op donderdag 24 maart 2016 om 10:02:
Ik hoopte dat 4F zo weinig serotonine zou verbruiken dat het binnen een week wel weer op niveau zit, maar dat is dus niet het geval.

Het verbruikt minder, maar ja, de vraag is, wat is weinig? Het is nog redelijk substantieel, bovendien doseren gebruikers op intensiteit van de ervaring en laat zich niet heel makkelijk calculeren hoeveel het nou werkelijk is. Je had het ook nog over twee weekenden over elkaar..dat zal de voorraad natuurlijk zeker niet beter maken, dus ja na 2 weekenden 4F om dan het weekend daarna aan de XTC te gaan....het is niet perse gezegd dat het niet zal werken, maar je dient in ieder geval rekening te houden met een verminderd effect. Maar beter is in ieder geval één van die momenten van het gebruik af te zien..en in feite 2, voor zo ver dit nog van toepassing kan zijn.

Waarschuw beheerder
Ik ben alleen bang dat de ervaring minder intens is met 4F. De muziek klinkt altijd heel lekker met X, maar ik heb geen idee hoe dat overkomt met 4F. Is dat net zo intens?

Nee, dat is niet net zo intens.

Ook persoonlijk denk ik. Ik heb keren gehad dat ik op 4F echt ultiem lekker ging. Op Electronic Family afgelopen jaar deed ik voor de vierde keer 4F, die keer was net zo intens als de allereerste keer Xtc, ik zat toen op een level waar ik nooit meer op ben geweest na de eerste keer X. Maar er zijn ook feestjes geweest waar ik nauwelijks iets van intensiteit of love feeling ervaarde, ik kreeg toen uitsluitend energie van 4F. Het ligt aan vele factoren denk ik. Maar ik kan niet zeggen dat het minder intens is dan pillen, integendeel! Je bent er wel lekker bij met je hoofd en voelt je een stuk minder wazig dan met X. En nog een groot pluspunt van 4F: De tijd gaat niet zo bizar snel! Dat vind ik echt een enorm voordeel. Daarnaast krijg je er altijd energie van, ik word er nooit lam van, iets wat ik van x soms wel heb. Je zult het echt zelf moeten ervaren denk ik. Sommige mensen zweren erbij, anderen vinden het niets..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 maart 2016 om 20:08:
Ik heb keren gehad dat ik op 4F echt ultiem lekker ging. Op Electronic Family afgelopen jaar deed ik voor de vierde keer 4F, die keer was net zo intens als de allereerste keer Xtc, ik zat toen op een level waar ik nooit meer op ben geweest na de eerste keer X. Maar er zijn ook feestjes geweest waar ik nauwelijks iets van intensiteit of love feeling ervaarde, ik kreeg toen uitsluitend energie van 4F.

Klopt ja, wel mee eens! Maar over het algemeen (en ook farmacologisch qua werking) is het i.p. niet zo intens, maar set & setting kan een hoop bepalen waardoor je uiteindelijk inderdaad ultiem lekker kan gaan.

Je bent er wel lekker bij met je hoofd en voelt je een stuk minder wazig dan met X. En nog een groot pluspunt van 4F: De tijd gaat niet zo bizar snel! Dat vind ik echt een enorm voordeel.

Twee grote voordelen ja!

Je zult het echt zelf moeten ervaren denk ik. Sommige mensen zweren erbij, anderen vinden het niets..

Helemaal waar :) (Y)

Waarschuw beheerder
+3
Thanks voor de info! Helemaal wous zijn heb ik eigenlijk ook niet zo'n zin in, dat is juist een van de redenen dat ik 4f een x wil proberen. Heb namelijk gehoord dat je er dan meer bij bent met je hoofd.

Iemand enig idee hoe lang je ongeveer moet wachten met bijpakken van 4f om de kans op heel wous zijn zo klein mogelijk te houden? En als je niet bijpakt zou je het zo'n 5 uur vol moeten houden toch?

Als je niet waus wil zijn, zou ik niet bijpakken. En zoals Bad sounds al zei, het is geen wondermiddel. 4F werkt soms maar zeer kort. Wanneer je vervolgens bijpakt ga je echt als een malle en voel je je toch wel echt van de kaart vind ik. Als je perse wilt bijpakken zou ik niet meer dan 70-80mg bijpakken de eerste keer. Toen ik voor het eerst 4F deed had ik maar 100mg, voelde nauwelijks iets en moest constant naar de WC. Na 2 uur 100mg bijgepakt. Dat heb ik geweten! Ik ging echt vet hard en voelde me top, totdat ik ineens overal om me heen 'monsters' zag. Zag echt de vaagste dingen, mensen waarbij de ogen eruit hingen, krokodillen, brandwonden op gezichten, snorren, brillen. Echt mega waus!!! Ik werd er heel angstig van, omdat ik nog nooit hallucinaties gehad had. Voor mij was het feest toen verpest. Ik zou het persoonlijk echt ten zeerste afraden na de ervaring die ik gehad heb, maargoed zoals ik al zei; het is echt persoonlijk. Ik heb vriendinnen van 1.60 die hooguit 55 kilo wegen en die nemen 250mg op een avond en hebben een geweldige avond. Je moet voor jezelf proberen wat de juiste dosering is (voor mij is dat eenmalig 150mg en daarna accepteren dat het gewoon klaar is. Ik pak daarom ook altijd later op een feest). Ik wil je niet bang maken, maar ben gewoon voorzichtig de eerste keer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 maart 2016 om 20:18:
Ik wil je niet bang maken, maar ben gewoon voorzichtig de eerste keer!

Bedankt voor je advies, ik denk dat ik inderdaad redelijk laat ga nemen en niet pak tenzij ik echt te weinig voel, ik zal in ieder geval voorzichtig zijn!
Waarschuw beheerder
+3
Nou ik heb het afgelopen zaterdag dus geprobeerd. Erg leuk spul, na een half uurtje voelde ik het rustig op komen. Een lekker ontspannen gevoel, tintelingen en zoals ik ook verwacht had, totaal geen waus gevoel. Ik ben begonnen met een oranje boom!. Een paar uur later wilde ik bijpakken; dit was wel even een blunder. Een vriend van mij had naast 4f ook xtc bij zich, ik dacht dat hij paarse xtc bars had, maar het bleek dat hij een groene boom! mee had. Toen ik een halfje 4f van hem wilde bijpakken, heb ik per ongeluk die groene gepakt (totaal niet op de kleur gelet omdat ik dus dacht dat hij paarse xtc bars had). Nou toen sloeg ie in hoor, eerst overgeven (dat heb ik nog nooit gehad), toen kwam het spacen en waus zijn. Dat duurde in totaal ongeveer een uurtje, daarna was ik weer terug op aarde. Toen we 's avonds thuis kwamen kwamen er pas achter dat we de verkeerde pil hadden genomen. Heel dom natuurlijk maar het was wel een leuke dag :).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op woensdag 30 maart 2016 om 21:25:
zijn er hier mensen die ervaring hebben met het combineren van 4f en 2cb? (voor op een feest)

Had je dit niet al eerder gevraagd? Vraag is hier vaker langs gekomen in het recente verleden iig.

Ja is het antwoord, overigens :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 30 maart 2016 om 21:55:
Had je dit niet al eerder gevraagd?

klopt, op het 2c- topic geloof ik...

wel dan ben ik benieuwd naar jouw ervaringen :-9 checkte een kaartje op t internet voor t combineren van die drugs, en daarop kwam geel (niet echt raadzaam) uit. twijfel daarom nog een beetje. kan jouw ervaring mijn twijfel wegnemen? :banana:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Volgende week vrijdag de uitslag van de afgelopen GD van MS
Waarschuw beheerder
donateur
zijn er hier mensen die ervaring hebben met het combineren van 4f en 2cb? (voor op een feest)

Ga ik morgen proberen, 150mg 4fa (bruto, poeder van 76%) en 14mg 2cb (netto, 25mg poeder van 55%)
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 1 april 2016 om 17:56:
Ga ik morgen proberen, 150mg 4fa (bruto, poeder van 76%) en 14mg 2cb (netto, 25mg poeder van 55%)

ik ook morgen, op qapital. ben van plan om rond 22:30 160 mg 4f te doen, en rond half 1 80 mg. ben dan nog aan het rondkijken wat de handigste tijd is om 2cb 1 (groen knvb schildje, 16 mg*) te doen.

*van de dealer. heb hier geen resultaten van kunnen vinden
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op vrijdag 1 april 2016 om 20:14:
*van de dealer. heb hier geen resultaten van kunnen vinden

18-20 mg getest, groene leeuwtjes zul je denk ik bedoelen.
Zijn opvolger van de gele leeuwtjes. Sterkste die ik tot nu toe gehad heb, weet niet of dit je 1e keer wordt?
Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op vrijdag 1 april 2016 om 21:42:
18-20 mg getest, groene leeuwtjes zul je denk ik bedoelen.
Zijn opvolger van de gele leeuwtjes. Sterkste die ik tot nu toe gehad heb, weet niet of dit je 1e keer wordt?

nee heb t 2 keer eerder gedaan. de vorige keer 1,5 gele mario toad (14mg/stuk) wat me voor een feest wel wat veel van het goeie lijkt. zal ik anders proberen een klein beetje van de pil af te schaven om m dan 1/8 kleiner te maken of zo? ik zie het niet zitten om straks in een hoekje te eindigen omdat het me te veel wordt - vooral omdat ik hier voorbij zag komen dat 2cb en 4f elkaar kunnen versterken.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op vrijdag 1 april 2016 om 21:46:
zal ik anders proberen een klein beetje van de pil af te schaven om m dan 1/8 kleiner te maken of zo?

Lijkt me wel verstandig

ik zie het niet zitten om straks in een hoekje te eindigen

Heb je geluk dat je op qapital op de tribune kunt gaan zitten;p
Waarschuw beheerder

Ik ga ook met qapital voor het eerst 4f met 2c proberen.

22.00 180mg 4f
00.30 10 mg 2c
02.30 80 mg 4f
02.30 7 mg 2c

Zoiets zal het ongeveer worden, voorzichtig met de 2c dus. Als de 2c het net niet wordt maakt het mij niet zoveel uit, dan weet ik dat voor de volgende keer.
laatste aanpassing
ik ga niet redosen met de 2c, en wil er graag om een uur of 8 weer nuchter van zijn. hoe laat moet ik dan droppen? de totale werktijd van 2c is een uur of 6 als ik het me goed herinner, dan zou ik om 2 uur moeten droppen?

een stukje van die pil af snijden is trouwens heel mooi gelukt. heb er een hoekje af gesneden met een stanleymes :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op zaterdag 2 april 2016 om 17:13:
ik ga niet redosen met de 2c, en wil er graag om een uur of 8 weer nuchter van zijn. hoe laat moet ik dan droppen? de totale werktijd van 2c is een uur of 6 als ik het me goed herinner, dan zou ik om 2 uur moeten droppen?

een stukje van die pil af snijden is trouwens heel mooi gelukt. heb er een hoekje af gesneden met een stanleymes :)

Persoonlijk ben ik na een uur of 4 wel weer gewoon mezelf, de 'naspace' kan dan nog wel een uur of 2 aanhouden ja. Dit zou icm 4f wel kunnen verschillen.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Pepsi. op donderdag 24 maart 2016 om 20:15:
Ik zit met een vraag, kun je veilig 4f gebruiken als je in een cyclus zit waarin je dit gebruikt :
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/bodybuilding-supplementen/athletic-xtreme/mass-fx-black/

Ik zou het niet doen. Na een google search kom ik tegen niet te nemen met:

if you are taking a MAO-B inhibitor or any other medication, including but not limited to MAOIs, SSRIs or any other compounds with serotonergic activity.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DNM surfer op zaterdag 2 april 2016 om 17:29:
Ik zou het niet doen. Na een google search kom ik tegen niet te nemen met:

if you are taking a MAO-B inhibitor or any other medication, including but not limited to MAOIs, SSRIs or any other compounds with serotonergic activity.

Bedankt voor de duiding, ik had ondertussen besloten om die kuur te beginnen na moh, vond de combinatie toch twijfelachtig en zonder duidelijkheid wilde ik het risico niet nemen. Aangezien die capsules ook bloeddruk verhogend zijn en andere bijwerkingen hebben die niet zo goed samen leken te gaan met stimulanten als 4f.
Waarschuw beheerder
+3
donateur
Nu ik 140 mg genomen heb ipv de 160 die ik normaal pak (ivm later bijpakkem van 2cb ) denk ik dat ik dit toch wel chiller vind dan 160 mg. Wel iets minder energie dan anders, maar de negatieve bijwerkingen (warm en superveel zweten) zijn ook een stuk minder:)
Edit: net 2cb gedropt, heb ook al redelijk wat bier op dus we zullen t zo gaan zien..
Edit 2: geweldige combinatie:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op zondag 3 april 2016 om 01:54:
geweldige combinatie:)

Mooi dat het goed is bevallen, ik ben van plan deze combi ook binnenkort keer te doen!
Kunnen we een report verwachten?;)
Waarschuw beheerder
nee heb t 2 keer eerder gedaan. de vorige keer 1,5 gele mario toad (14mg/stuk) wat me voor een feest wel wat veel van het goeie lijkt. zal ik anders proberen een klein beetje van de pil af te schaven om m dan 1/8 kleiner te maken of zo? ik zie het niet zitten om straks in een hoekje te eindigen omdat het me te veel wordt - vooral omdat ik hier voorbij zag komen dat 2cb en 4f elkaar kunnen versterken.

1/8 van een pil afschrapen zou ik zelf nooit doen allemaal gedoe. Liever iets meer en dan thuis, vind dat op een feest echt niet chill :p
donateur
Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op zondag 3 april 2016 om 12:13:
1/8 van een pil afschrapen zou ik zelf nooit doen allemaal gedoe.

Haha nee echt!

Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op zondag 3 april 2016 om 12:13:
Liever iets meer en dan thuis

Dat bijvoorbeeld ja. Of het nog op het feest nemen maar het zo timen dat je er thuis nog op kan naspacen.. maar dat hangt dan natuurlijk wel af van hoe lang je terugreis is, hoe deze geregeld is en of je nog thuis woont of niet bijv. :)
Waarschuw beheerder
-1
nou, ik kan al met al concluderen dat het geen succes was... dropte om 22:30 160mg 4f, en om 0:30 80 mg, dat ging allemaal prima. tintelende kop en schouders, ben heerlijk losgegaan. maar toen ik om 2:00 dat groene schildje dropte die tegen drieën insloeg was al mijn energie weg. raakte er pittig van in de war ook.

het effect zelf was op de top wel leuk, maar op een feest geen toevoeging. dat het al mijn energie wegnam en alles totaal vaag maakte waren grote minpunten. ik denk niet dat ik 2cb nog eens op een feest zal proberen.
Waarschuw beheerder
Laat 4f alleen serotonine vrij, of ook dopamine? In hoeverre is het verslavend zoals cocaine is? Of helemaal niet, zoals xtc?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rence op zondag 3 april 2016 om 19:47:
Laat 4f alleen serotonine vrij, of ook dopamine? In hoeverre is het verslavend zoals cocaine is? Of helemaal niet, zoals xtc?

Schijnt zowel serotonine en dopamine te releasen maar in veel mindere mate dan beide apart en bovendien zou je voorraad al binnen 48uur hersteld zijn.
Het is niet lichamelijk verslavend. En al helemaal niet zoals coke. De vergelijking met X is beter inderdaad :). Door de lange werking duur ook totaal niet verleidelijk om bijvoorbeeld te gebruiken tijdens uitgaan en vanwege de energie vind ik het persoonlijk ook niet fijn in thuis setting.
Waarschuw beheerder
+4-1
donateur
2cb op een feest, die combo heb ik nooit begrepen. Lijkt me totaal niets.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op zaterdag 2 april 2016 om 19:30:
Bedankt voor de duiding, ik had ondertussen besloten om die kuur te beginnen na moh, vond de combinatie toch twijfelachtig en zonder duidelijkheid wilde ik het risico niet nemen. Aangezien die capsules ook bloeddruk verhogend zijn en andere bijwerkingen hebben die niet zo goed samen leken te gaan met stimulanten als 4f.

Graag gedaan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op zondag 3 april 2016 om 20:02:
2cb op een feest, die combo heb ik nooit begrepen. Lijkt me totaal niets.

Idem, waus gaan op de sofa in een duistere living met kaarsen en glowsticks lijkt me een leukere bezigheid dan met een bodyload en trippy effecten op een feest te zijn. Maar goed elk zijn hobby :-P
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van HardstyleIsOurWeapon op zondag 3 april 2016 om 11:25:
Kunnen we een report verwachten?

23:30 140 mg (bruto) 4f gedropt
02:30 14 mg (netto) 2cb gedropt
Effecten waren niet heel overheersend trippy, ik bleef er vrij helder onder. Energie bleef behouden en ik had geen last van bodyload. Op het begin ben ik wel een half uurtje misselijk geweest, heb toen ook ff op de tribune gezeten. Daarna weer lekker losgegaan tot het einde:)
Ik denk dat de dosering wel heel belangrijk is, die moet niet te hoog zijn..
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van mdmazing84 op maandag 4 april 2016 om 11:33:
Ik denk dat de dosering wel heel belangrijk is, die moet niet te hoog zijn..

Ik heb 10 mg netto 2cb gehad, na 180 mg 4f + redose van 80. Was echt perfect, precies zoals ik had gehoopt dat het zou zijn eigenlijk. De lasers en lichten nog nooit zo intens meegemaakt, maar wel non-stop los kunnen gaan en vrijwel geen bodyload gehad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rimar op woensdag 13 januari 2016 om 16:18:
Kan iemand over deze iets zinnigs vertellen ??

Weet niet of je er nog iets aan hebt maar ik heb ze toen nog laten testen: 114mg.
Waarschuw beheerder
-1
Hoe lang blijft 4f in capsule bruikbaar? Wij hebben sinds een maand ongeveer capsules 4f thuis en willen ze pas eind zomer gebruiken, kan dat?
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Als je jezelf zo lang in kunt houden wel ja