Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 692309x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met groene 'the north face'. Wordt verkocht als 4fmp..
Waarschuw beheerder
@danceup
Om het langer vol te houden met alleen 4f red ik t niet heel de avond.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kasperr94 op maandag 22 februari 2016 om 09:43:
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/meningen!

doe dit redelijk vaak, pak dan ook alleen 4f.
begin dan meestal met 185 en na ongeveer 4 uur neem ik er nog een van 100 bij, hier kan ik altijd het hele feest losgaan en voel me dan altijd goed.
heb ook wel eens voor een 2e keer bijgepakt met een cap van 100, dit was dan ongeveer 6 uur na de begin dosis en 2 uur na de 1e keer bijnemen, toen hier en daar wel wat dranghekken gezien en vond de kater ook wat minder aangenaam.
heb normaal gesproken namelijk nooit echt last van een kater en kan meestal de nacht zelf ook nog wel een paar uurtjes slaap pakken
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Bb op woensdag 24 februari 2016 om 23:08:
Iemand ervaring met combi 4fmp en speed ?

ja maar ga er maar vanuit dat je maandag pas weer slaapt dan
Waarschuw beheerder
+3-7
4f en xtc betere combi? maakt niet uit of het slecht is, Hoor van vele dat t een goude combi is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van Bb op zaterdag 27 februari 2016 om 17:49:
4f en xtc betere combi? maakt niet uit of het slecht is, Hoor van vele dat t een goude combi is

18 jaar en dan al deze instelling! Jij komt er wel
Waarschuw beheerder
+3-7
Je leeft maar een keer Dus leef je eigen leven !
Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van Bb op zaterdag 27 februari 2016 om 19:02:

Dus je vraag is .. ?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Bb op zaterdag 27 februari 2016 om 19:02:

Ok Jef Albers

Waarschuw beheerder
hoe betrouwbaar is de 'cash payment' betaaloptie bij MS en hebben mensen hier ervaring mee?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 maart 2016 om 20:43:
hoe betrouwbaar is de 'cash payment' betaaloptie bij MS en hebben mensen hier ervaring mee?

Die gebruik ik altijd, is nog altijd goed gegaan. Wel een briefje erbij doen voor welke bestelling t is, opsturen als brievenbuspakket en hen de track & trace code sturen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 3 maart 2016 om 20:46:
Die gebruik ik altijd, is nog altijd goed gegaan. Wel een briefje erbij doen voor welke bestelling t is, opsturen als brievenbuspakket en hen de track & trace code sturen.

Top! In zo'n envelop met bubbeltjesplastic doen dan neem ik aan?
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 maart 2016 om 20:56:
Top! In zo'n envelop met bubbeltjesplastic doen dan neem ik aan?

Ja, gewone enveloppen zijn te klein om als brievenbuspakket te versturen. Een gewone envelop wordt een aangetekende brief en dat is duurder.

Waarschuw beheerder
Geweldig! Thanks
Waarschuw beheerder
Vraagje, met XTC neem ik maximaal 3u voor het einde van een feest nog een beetje, maar 4fmp heb ik nog nooit gehad. Ik heb begrepen dat het een stuk langer werkt dan XTC en gelijkmatiger op- en afbouwt. Ook hoor ik dat je 4fmp niet moet bijpakken.
Nou wil ik binnenkort naar een feest gaan en daar voor het eerst dit mooie goedje gaan gebruiken. Het feest duurt tot 23u in de avond. Wat zou dan de meest geschikte tijd zijn om te gebruiken, zonder dat je het laatste uur een enorme comedown hebt? Die ervaring heb ik met XTC wel eens gehad, behoorlijk kut...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
4F bouwt indd gelijkmatiger op. Voor wat betreft bijpakken. Je kan gerust 4F bijpakken als je denkt dat dit nodig is.
Persoonlijk begin ik met een hele, en neem ik 3 uur nadien nog een halve bij. Hierop kan je gemakkelijk 6 uur hard op feesten. Hoeveelheid is bij iedereen natuurlijk verschillend. Maar 4F kan je gerust iets van bijpakken.
Waarschuw beheerder
-2
Ik heb caps ontvangen van 150 mg en wil die op een tof feest gaan proberen.
Als ik bijpak met x wil ik een kwartje bijpakken maar hoe laat moet dat dan ongeveer?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van TattooBoy op zondag 6 maart 2016 om 15:10:
Als ik bijpak met x wil ik een kwartje bijpakken maar hoe laat moet dat dan ongeveer?

het wijze antwoord: 4f en xtc combineren levert extra veel schade op dus is het niet verstandig om x bij te pakken na 4f.

het antwoord wat jij gaat doen omdat je eigenwijs bent: Ongeveer na 4 uur.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sharkie op vrijdag 4 maart 2016 om 19:55:
4F bouwt indd gelijkmatiger op. Voor wat betreft bijpakken. Je kan gerust 4F bijpakken als je denkt dat dit nodig is.
Persoonlijk begin ik met een hele, en neem ik 3 uur nadien nog een halve bij. Hierop kan je gemakkelijk 6 uur hard op feesten. Hoeveelheid is bij iedereen natuurlijk verschillend. Maar 4F kan je gerust iets van bijpakken.

Oke thanks. Nu kan ik aan 2 capsules komen. Ik heb ze gezien en ze zijn vrij fors. Ik heb er een geprobeerd open te maken om die inhoud te verdelen in 2 capsules, maar ik krijg 'm niet open. Ze zijn ongeveer 7 maanden oud. Is dat erg, of is dat de reden waarom ik 'm niet (meer) open krijg?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rence op zondag 6 maart 2016 om 20:14:
Oke thanks. Nu kan ik aan 2 capsules komen. Ik heb ze gezien en ze zijn vrij fors. Ik heb er een geprobeerd open te maken om die inhoud te verdelen in 2 capsules, maar ik krijg 'm niet open. Ze zijn ongeveer 7 maanden oud. Is dat erg, of is dat de reden waarom ik 'm niet (meer) open krijg?

Vn die gelatine capsules hebben weleens de neiging om met een kleine beetje vocht en warmte wat zacht te worden waardoor de 2 losse delen aan elkaar komen te zitten. Maar capsules kun je het beste door beide helften in tegensgestelde richting draaiende beweging open proberen te maken. Sommige capsules gaan wat makkelijker open en de andere moeilijker.

Ik zou zelf persoonlijk liever een verse capsule met een zelf afgewogen hoeveelheid geteste 4fa in een capsule doen, maar dat moet je zelf weten.
Waarschuw beheerder
+4-1
Ik ga verstandig zijn voor een keer en alleen die 4f doen.
Waarschuw beheerder
+3
Het nu zeggen en het dan ook daadwerkelijk doen zijn twee verschillende dingen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TattooBoy op zondag 6 maart 2016 om 15:10:
Ik heb caps ontvangen van 150 mg en wil die op een tof feest gaan proberen.

Het is niet goed. Maar als ik om 23u 180mg 4F pak pak ik om 3u tenzij ik nog lekker ga om 03:30 een halfje. Weeg wel 85kg.
Waarschuw beheerder
+1-1
Ik wil echt de 4f ervaring goed opdoen dus dan start ik gewoon wat later met innemen. Schijnt dat je wel een uurtje of 4 lekker gaat? Eerst love gevoel en dan energie toch?
Waarschuw beheerder
Krijg volgende week zowel roze tulpjes (150mg word gezegd) als groene northface (175mg word gezegd) binnen. Zal ze dan meteen laten testen, iemand deze al laten testen oid?
Waarschuw beheerder
Net terug van test centrum, groene north face werd niet herkent, volgende week uitslag. Rode tulpen met 3 kruizen erin wel. 135mg netto 4fa (dus 150mg bruto)
(ps. veiliger is natuurlijk zelf testen ;) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een vraag: zit al te tobben over wat ik op defqon ga doen en dacht misschien een dag te beginnen met pep, dan een paar uur te stoppen en over te stappen op 4f. heeft iemand hier ervaring mee?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op zondag 13 maart 2016 om 16:18:
te beginnen met pep, dan een paar uur te stoppen en over te stappen op 4f. heeft iemand hier ervaring mee?

De pep voor de 4fa nemen zal er voor zorgen dat je veel minder van de 4fa gaat voelen.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van sharkie op donderdag 25 februari 2016 om 17:16:
Iemand ervaring met groene 'the north face'. Wordt verkocht als 4fmp..

Ehhh, laatst ineens recherche met die jassen??
Waarschuw beheerder
Binnenkort voor het eerst 4f proberen op een feest. 6 keer xtc gedaan maar 4f nog nooit. Uurtje of 5 voor het einde van het feest innemen als ik bij de laatste act nog los wil gaan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TattooBoy op donderdag 17 maart 2016 om 17:58:
Binnenkort voor het eerst 4f proberen op een feest. 6 keer xtc gedaan maar 4f nog nooit. Uurtje of 5 voor het einde van het feest innemen als ik bij de laatste act nog los wil gaan?

zelf drop ik altijd om half 11 een hele (~160 mg), en om half 1 een halfje. daarmee kom je de avond wel door en kun je redelijk normaal thuis komen:) 5 uur voor het eind moet je niet willen, dan zie je er s'middags nog steeds uit als gollem.
Waarschuw beheerder
Groene nortface getest op 180mg 4fmp en 3mg mdma.. dat is 221mg poeder, aardige dingen zeg :D
Waarschuw beheerder
Zijn afgewogen capsules van 150 mg en wil niet bijpakken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TattooBoy op donderdag 17 maart 2016 om 19:05:
Zijn afgewogen capsules van 150 mg en wil niet bijpakken

dan denk ik dat het het best zou zijn om die rond twaalven te droppen. het is niet zoals bij x dat je er in 1 klap helemaal klaar mee bent als het uitwerkt. 4f heeft een soort van langzaam afnemend einde, daarmee kun je nog goed even langer door. maak je daarom maar niet te veel zorgen over of je het einde wel gaat halen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op donderdag 17 maart 2016 om 19:33:
dan denk ik dat het het best zou zijn om die rond twaalven te droppen. het is niet zoals bij x dat je er in 1 klap helemaal klaar mee bent als het uitwerkt. 4f heeft een soort van langzaam afnemend einde, daarmee kun je nog goed even langer door. maak je daarom maar niet te veel zorgen over of je het einde wel gaat halen ;)

Zijn er anderen die dit ook zo ervaren? Ik vind die comedown van XTC altijd best kut als je nog een uur moet feesten. Zou een hoop zorgen bij me wegnemen als 4F dit niet/minder heeft.
Waarschuw beheerder
Ik twijfel over twee feesten. Feest 1 duurt tot 2 uur dus dan rond 9 innemen en feest 2 duurt tot 4 uur dus dan rond 11 innemen?
Waarschuw beheerder
+3-2
donateur
Uitspraak van TattooBoy op vrijdag 18 maart 2016 om 07:53:
Ik twijfel over twee feesten. Feest 1 duurt tot 2 uur dus dan rond 9 innemen en feest 2 duurt tot 4 uur dus dan rond 11 innemen?

Of feest 1; niets nemen, een beetje man kan wel tot 2 uur een beetje feesten, toch?

en feest 2 duurt tot 4 uur dus dan rond 11 innemen?

Kan :) Niet te mathematisch benaderen allemaal. Doen wat goed voelt :) (dwz go with the flow en als je rond die tijd op je klokkie kijkt en wat wil nemen..dan gewoon doen :) )
Waarschuw beheerder
+1
Het wordt sowieso een van de feesten niet gebruiken. Bij beide wil ik de afsluitende act graag kunnen genieten want daar ga ik voor. Maar idd go with the flow thanks.
donateur
Uitspraak van TattooBoy op vrijdag 18 maart 2016 om 14:10:
Het wordt sowieso een van de feesten niet gebruiken. Bij beide wil ik de afsluitende act graag kunnen genieten want daar ga ik voor.

In dat geval zou het mij vrij makkelijk lijken en op het feest dat tot 4:00 duurt overwegen wat te pakken, en die tot 2:00 duurt gewoon lekker 'nuchter' (lees: geen synthetica) met een biertje of wat (als je niet moet rijden, tenminste)
Waarschuw beheerder
+2

Sorry hoor maar wat een kut tijden :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rence op donderdag 17 maart 2016 om 21:17:
Zijn er anderen die dit ook zo ervaren? Ik vind die comedown van XTC altijd best kut als je nog een uur moet feesten. Zou een hoop zorgen bij me wegnemen als 4F dit niet/minder heeft.

Ik quote even mezelf. Gaat over de het uitwerken van 4fmp ten opzichte van xtc. Hoop dat iemand met ervaring hiermee, mij er wat meer over kan vertellen :)
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van Rence op donderdag 17 maart 2016 om 21:17:

Uitspraak van Rence op vrijdag 18 maart 2016 om 15:44:
Gaat over de het uitwerken van 4fmp ten opzichte van xtc. Hoop dat iemand met ervaring hiermee, mij er wat meer over kan vertellen :)

Das aspect is stukken minder bij 4F! Uiteraard gaat het er uiteindelijk om hoe je er zelf mee omgaat, het key-woord daarin is: acceptatie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Rence op vrijdag 18 maart 2016 om 15:44:
Ik quote even mezelf. Gaat over de het uitwerken van 4fmp ten opzichte van xtc. Hoop dat iemand met ervaring hiermee, mij er wat meer over kan vertellen :)

De come-down van 4fa is ten opzichte van de come-down bij X veel prettiger, vind ik. Veel subtieler, en niet echt onprettig. Daar ik de come-down bij X meerdere keren als heel naar heb ervaren, vind ik het bij 4fa prima, krijg er een voldaan gevoel van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op vrijdag 18 maart 2016 om 15:08:
Sorry hoor maar wat een kut tijden :(

Het begint al om 3 uur staat middags :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van TattooBoy op vrijdag 18 maart 2016 om 18:41:
Het begint al om 3 uur staat middags :)

Dat veranderd de zaak wel lichtelijk :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 18 maart 2016 om 16:03:
Das aspect is stukken minder bij 4F! Uiteraard gaat het er uiteindelijk om hoe je er zelf mee omgaat, het key-woord daarin is: acceptatie.

Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op vrijdag 18 maart 2016 om 18:23:
De come-down van 4fa is ten opzichte van de come-down bij X veel prettiger, vind ik. Veel subtieler, en niet echt onprettig. Daar ik de come-down bij X meerdere keren als heel naar heb ervaren, vind ik het bij 4fa prima, krijg er een voldaan gevoel van.

Thanks, fijn om te weten dit. 4fmp heeft toch wel mijn interesse gewekt, nu ik na een aantal keer xtc merk dat ik het wazig worden na het bijpakken toch niet zo fijn vind.