180mg is mijn persoonlijke sweetspot voor de langere feestjes, maar ik ben dan ook weer zo'n 90kg. Pak een paar keer per jaar, eigenlijk alleen op Awakenings in de Gashouder, een capsule van 200mg, daar ga ik merkzaam fijner op, hoewel ik weet dat daar de max ook echt zit en niet zomaar iedereeen deze dosis moet pakken (gewicht, ervaring met het goedje). Maar ik doe dan niet aan redosen, alleen 2-3 keer per jaar met een kwart xtc pilletje.
Ook pak ik op de kortere feestjes of feestjes waar ik veel bekenden tegen kan komen, zo nu en dan (kan ze ook prima nuchter volhouden) 150mg. Geeft me geen echt euforisch gevoel, ga dr niet zo van zweten, maar maakt me net iets socialer en maakt me net iets scherper en opgewekter, zodat ik gewoon lekker van het feestje kan genieten.
Ik heb overigens ook het levende bewijs gezien van iemand die op een feestje tot 04:00 uur 600mg naar binnen heeft gewerkt (drie capsules van 200mg). Het is dan ook wel een forse kerel die qua xtc wel wat gewend is, dus ik raadde hem wel 200mg aan. Hij beweerde dat hij daar niks van voelde (van XTC heeft ie ook veel nodig zei hij) en die kerel is niet echt de slimste en verantwoordelijkste, dus die heeft gewoon 3 van die capsules opgevreten die nacht. Daarna bij iemand thuis een after gehad waar ik hem dus zag. Hij ging niet slecht of te hard ofzo, hij bleef gewoon beweren dat ie er nauwelijks wat van voelde (wat mij echt heel sterk lijkt), maar hij zat er alleen dood bij voor zicht uit te staren en heeft de hele after geen woord gezegd. Hij kon nog wel verder normaal lopen en naar huis fietsen enzo, dus verder merkte je niet echt dat ie veel te hard ging oid.
Zo goed ken ik hem ook weer niet, kom hem eens in de maand/twee maanden wel eens ergens tegen in de stad en kan er altijd wel gezellig mee praten, dus maakt me verder ook niet uit wat hij doet, maar heb hem toen wel ff een preek gegeven dat 200mg echt de max is en als ie er niks van blijft voelen moet ie het gewoon niet meer nemen. Zulke doseringen en onverantwoordelijk gedrag, ookal ging het bij hem zonder problemen, zorgen juist voor problemen. Maar het kan dus blijkbaar toch, 600mg nemen en nog niet te hard gaan of echt slecht gaan ofzo.