Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 691683x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van StyX op maandag 11 mei 2015 om 20:35:
Dus dat lijkt me wel een prima eerste keer dosis toch?

Ja, jij 160, zij 140 zou k doen
Waarschuw beheerder
+2
En ben van plan 160mg te doen van de laatste gd van so/ms.

160mg bruto neem ik aan? Dus zo'n 120mg+- werkzame stof. Dat is een prima dosering voor jou hoor. Voor de meid idd wat minder zoals hierboven al aangegeven was.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van mdmazing84 op maandag 11 mei 2015 om 20:56:
Ja, jij 160, zij 140 zou k doen

Uitspraak van Pepsi. op maandag 11 mei 2015 om 20:46:
140-150 max.

Uitspraak van SoZ op maandag 11 mei 2015 om 21:01:
160mg bruto neem ik aan? Dus zo'n 120mg+- werkzame stof. Dat is een prima dosering voor jou hoor. Voor de meid idd wat minder zoals hierboven al aangegeven was.

Ja bruto indd. Dank voor de reacties heren dan ga ik 160 voor mij en 140 voor haar doen gewoon. Zat zelf ook zoiets al te denken maar toch even vragen, better safe than sorry :)
Waarschuw beheerder
Bel112 was dus helemaal niet zo achterlijk wat z'n doseringen 4-FA betreft, hij adviseerde dergelijke dosissen al jaren (?) geleden. Toen wij (of in ieder geval veel mensen) daar nog op tegen waren.
Waarschuw beheerder
Hier in de omgeving nemen de meeste 200mg bruto.. Zelf hou ik het liever bij 170mg. Voordeel van 4fa vind ik wel dat je niet echt te hard kan gaan naar mijn gevoel. Uitzonderlijk hoge dosissen daargelaten uiteraard.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HardstyleIsOurWeapon op maandag 11 mei 2015 om 22:17:
Voordeel van 4fa vind ik wel dat je niet echt te hard kan gaan naar mijn gevoel. Uitzonderlijk hoge dosissen daargelaten uiteraard.

Agree, zelf ook 160mg van 80% genomen eerste keer en ik weeg 60kg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb al een beetje gezocht maar kan zo gauw niet het verschil in werking vinden van 4FMA en 4FA.
Iemand die een beetje uitleg kan geven?
Thanks!
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 11 mei 2015 om 23:30:
Ik heb al een beetje gezocht maar kan zo gauw niet het verschil in werking vinden van 4FMA en 4FA.
Iemand die een beetje uitleg kan geven?
Thanks!

http://drugsforum.info/research-chemicals/4-fa-vs-4-fma-t6731.html
Zou dit ff doorlezen en de bluelight link in dat topic ook
Waarschuw beheerder
Hier in de omgeving nemen de meeste 200mg bruto.. Zelf hou ik het liever bij 170mg. Voordeel van 4fa vind ik wel dat je niet echt te hard kan gaan naar mijn gevoel. Uitzonderlijk hoge dosissen daargelaten uiteraard.

Ik heb op thunderdome, 2012 dus, een capsule van zo'n 185mg gedropt en ik ging echt wel te hard.
Maar hey ik ben ook weer uitzondering op de rege misschien zoals bij de meeste drugs :')

Uitspraak van Digitalism op maandag 11 mei 2015 om 21:39:
Bel112 was dus helemaal niet zo achterlijk wat z'n doseringen 4-FA betreft, hij adviseerde dergelijke dosissen al jaren (?) geleden. Toen wij (of in ieder geval veel mensen) daar nog op tegen waren.

Dat weet ik nog goed, die sprak over dosissen van 200
terwijl het advies in deze groep toen nog op 100-120 lag. Maakte zelf altijd capsules van 140.

Of zou de shit vroeger beter geweest zijn ?
wel jammer dat er toen nog niet getest kon worden op de kwaliteit
laatste aanpassing
donateur
van plan 160mg te doen

Uitspraak van Pepsi. op maandag 11 mei 2015 om 20:46:
140-150 max.

Uitspraak van mdmazing84 op maandag 11 mei 2015 om 20:56:
jij 160, zij 140 zou k doen

Uitspraak van SoZ op maandag 11 mei 2015 om 21:01:
160mg bruto neem ik aan? Dus zo'n 120mg+- werkzame stof.

Uitspraak van StyX op maandag 11 mei 2015 om 21:35:
160 voor mij en 140 voor haar doen gewoon.

Uitspraak van Digitalism op maandag 11 mei 2015 om 21:39:
Bel112 was dus helemaal niet zo achterlijk wat z'n doseringen 4-FA betreft,

nemen de meeste 200mg bruto.

Uitspraak van itsmagic' op maandag 11 mei 2015 om 23:59:
Dat weet ik nog goed, die sprak over dosissen van 200
terwijl het advies in deze groep toen nog op 100-120 lag. Maakte zelf altijd capsules van 140.

Ligt het aan mij, of mag ik vinden dat de 140-160 league nog wel wat anders is dan 200mg?

Persoonlijk vind ik 140 tot echt wel max. 160 idd wel een prima dosis voor een 1e keer, een 200mg is echt nog een ander verhaal hoor qua dosering! Verder blijf ik er niks op tegen vinden een 1e keer eens af te tasten op zeg 120-130mg en de acceptatie vooraf al mee te nemen dat het dan wel eens te weinig kan zijn. Zoiets kan horen bij 1e keren... bij xtc doorgaans niet (te gedwongen qua uitwerking, maar het komt natuurlijk voor), maar bij bijv. 2C'tjes is dat wel. Vooral met tripmiddelen is dat rustig verkennen echt niet verkeerd. Met 4FA zal er niet snel wat mis gaan, maar let er op dat je deze lijn niet doortrekt naar middelen die je verder in je leven een keer voor het eerst probeert. "Gelijk goed willen zitten" is voor een eerste keer niet perse altijd de beste keuze, als dat inhoudt dat je de boel onderschat. (Als je wel daadwerkelijk utieindelijk echt gelijk goed zit, is dat alleen maar mooi natuurlijk..)
Als gezegd, met 4-FA gaat het niet zo snel fout, maar als je een keer wat obscuurder stofje probeert met wat minder fout-marge, moet je niet dezelfde denkfout maken..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 12 mei 2015 om 00:55:
Ligt het aan mij, of mag ik vinden dat de 140-160 league nog wel wat anders is dan 200mg?

Klopt.. Van 140-160mg ga ik lekker maar zonder body high, tintelingen e.d rond de 200~ komt echt alles naar boven maar zie ik er ook uit alsof mn ogen eruit vallen :D
Maar ik start liever goed en redose wat minder dan "matig" beginnen en meer redosen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 12 mei 2015 om 00:55:

mwa, als je zon batch hebt van 70% puur (heb ik voorbij zien komen) komt het nog neer op 140 netto als je 200 in een capsule propt.

Alhoewel nu ik er over nadenk vroeger (die goede oude tijd) had ik altijd al genoeg aan 140mg en zelfs als die gewoon 80% puur wou zou dat nog neerkomen op 'slechts' 112mg netto.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het lijkt wel of er meerdere pillen met 4FA op de markt komen. Hopelijk blijven er komen net zoals met mdma. 4FA heerlijk spulletje, al lijkt het maar minder en minder voor bij te komen..
donateur
Uitspraak van *NG* op dinsdag 12 mei 2015 om 17:26:
mwa, als je zon batch hebt van 70% puur (heb ik voorbij zien komen) komt het nog neer op 140 netto als je 200 in een capsule propt.

Blijft wat anders dan een 'gewicht van 140-160mg op de weegschaal' aan dezelfde 70% of zelfs tot aan de 80%.

Lijkt me nl. niet dat hij het over netto 200mg had, dus zal wel over 'gewicht op de weegschaal' gaan. Denk ook niet dat ieder hierboven het over een netto waarde had maar goed..blijft dan grote appels met kleine appels vergelijken he (om het maar geen peren te noemen).

Uitspraak van Crim3 op dinsdag 12 mei 2015 om 17:38:
Het lijkt wel of er meerdere pillen met 4FA op de markt komen.

Klopt.

Uitspraak van Crim3 op dinsdag 12 mei 2015 om 17:38:
al lijkt het maar minder en minder voor bij te komen..

Wacht ff, dus er komen meerdere pillen, maar het komt minder en minder voor bij? Wat bedoel je nu eigenlijk?
Het laatste is iig niet waar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 12 mei 2015 om 17:46:
Wacht ff, dus er komen meerdere pillen, maar het komt minder en minder voor bij? Wat bedoel je nu eigenlijk?
Het laatste is iig niet waar.

Bedoel dat ik ze hier op t forum wel zie voorbij komen, maar hier in de buurt niet (zal komen dat ik van België ben) 2jaar geleden wel een tijdje hier te verkrijgen maar nu al lang niet meer zo goed
Waarschuw beheerder
Hier wordt het alleen maar meer inderdaad, niet zozeer de gedrukte pillen, maar wel qua populairiteit:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 12 mei 2015 om 17:46:
Lijkt me nl. niet dat hij het over netto 200mg had, dus zal wel over 'gewicht op de weegschaal' gaan.

Precies, maar dat waren alle genoemde dosissen tot een jaar (?) geleden. Aangezien er alleen kon worden getest of het 4fa is en hierbij geen percentage gegeven kon worden.

maar goed dan nog blijft het dat de aangeraden en genuttigde dosissen tot 3 jaar terug een stuk lager lagen.

Ook werd er nooit positief gesproken over redosen, terwijl dat nu toch vaak gedaan wordt. Soms zelfs met een even grote dosis. Zelf geen positieve ervaringen met redosen maar dat terzijde.
Waarschuw beheerder
180mg is mijn persoonlijke sweetspot voor de langere feestjes, maar ik ben dan ook weer zo'n 90kg. Pak een paar keer per jaar, eigenlijk alleen op Awakenings in de Gashouder, een capsule van 200mg, daar ga ik merkzaam fijner op, hoewel ik weet dat daar de max ook echt zit en niet zomaar iedereeen deze dosis moet pakken (gewicht, ervaring met het goedje). Maar ik doe dan niet aan redosen, alleen 2-3 keer per jaar met een kwart xtc pilletje.

Ook pak ik op de kortere feestjes of feestjes waar ik veel bekenden tegen kan komen, zo nu en dan (kan ze ook prima nuchter volhouden) 150mg. Geeft me geen echt euforisch gevoel, ga dr niet zo van zweten, maar maakt me net iets socialer en maakt me net iets scherper en opgewekter, zodat ik gewoon lekker van het feestje kan genieten.

Ik heb overigens ook het levende bewijs gezien van iemand die op een feestje tot 04:00 uur 600mg naar binnen heeft gewerkt (drie capsules van 200mg). Het is dan ook wel een forse kerel die qua xtc wel wat gewend is, dus ik raadde hem wel 200mg aan. Hij beweerde dat hij daar niks van voelde (van XTC heeft ie ook veel nodig zei hij) en die kerel is niet echt de slimste en verantwoordelijkste, dus die heeft gewoon 3 van die capsules opgevreten die nacht. Daarna bij iemand thuis een after gehad waar ik hem dus zag. Hij ging niet slecht of te hard ofzo, hij bleef gewoon beweren dat ie er nauwelijks wat van voelde (wat mij echt heel sterk lijkt), maar hij zat er alleen dood bij voor zicht uit te staren en heeft de hele after geen woord gezegd. Hij kon nog wel verder normaal lopen en naar huis fietsen enzo, dus verder merkte je niet echt dat ie veel te hard ging oid.

Zo goed ken ik hem ook weer niet, kom hem eens in de maand/twee maanden wel eens ergens tegen in de stad en kan er altijd wel gezellig mee praten, dus maakt me verder ook niet uit wat hij doet, maar heb hem toen wel ff een preek gegeven dat 200mg echt de max is en als ie er niks van blijft voelen moet ie het gewoon niet meer nemen. Zulke doseringen en onverantwoordelijk gedrag, ookal ging het bij hem zonder problemen, zorgen juist voor problemen. Maar het kan dus blijkbaar toch, 600mg nemen en nog niet te hard gaan of echt slecht gaan ofzo.
donateur
Uitspraak van itsmagic' op dinsdag 12 mei 2015 om 21:56:
aar goed dan nog blijft het dat de aangeraden en genuttigde dosissen tot 3 jaar terug een stuk lager lagen.

Ook werd er nooit positief gesproken over redosen, terwijl dat nu toch vaak gedaan wordt.

Hmm ja, er zijn wat mensen weg en wat nieuwe gekomen he, dan veranderen de algemene inzichten van de groep zeg maar :P

tot een jaar (?) geleden

Zoiets ja, tis al even, maar nog niet super lang.

Aangezien er alleen kon worden getest of het 4fa is en hierbij geen percentage gegeven kon worden.

Vind het zelf ook praktischer als je het over poeder hebt gewoon 'het gewicht dat op de weegschaal' ligt te noemen (zie post hier ietsjes boven). Een % (indien beschikbaar) kan er natuurlijk altijd wel tussen haakjes bij ofzo.
Waarschuw beheerder
donateur
Weer 4f bij CM besteld. Vorige keren blind vertrouwd en 3x top spul gekregen . Met deze bestelling wil ik wel een sample weg brengen om te laten testen na de commotie met de wisseltruuc.(mxe krijgen ipv 4f).
Hopelijk volgt de uitslag spoedig.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pepsi. op woensdag 13 mei 2015 om 22:33:
Weer 4f bij CM besteld

Waarom uberhaupt nog bestellen bij n site die niet het goedkoopst is en al meerdere malen bestellingen verkloot heeft..?
Waarschuw beheerder
-1
Pas wat 4f bij sa besteld. Iemand bekend met sa? Heb namelijk geen tijd meer om het te testen :s
Vind t wel een beetje eng om zomaar iets in mn strot te douwen misschien heeft iemand pas wat 4f van sa laten testen... laat maar weten :p
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van koekje123 op donderdag 14 mei 2015 om 12:25:
Pas wat 4f bij sa besteld. Iemand bekend met sa? Heb namelijk geen tijd meer om het te testen :s
Vind t wel een beetje eng om zomaar iets in mn strot te douwen misschien heeft iemand pas wat 4f van sa laten testen... laat maar weten :p

Yep, tot nu toe nooit problemen mee gehad.
Maar zou je toch niet ergens iets vandaan halen wat getest is?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van koekje123 op donderdag 14 mei 2015 om 12:25:

de kwaliteit van sa is goed.
Ik zou het toch laten testen als ik jou was
Een fout is zo gemaakt ook bij sa
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van ? op donderdag 14 mei 2015 om 12:33:
Yep, tot nu toe nooit problemen mee gehad.
Maar zou je toch niet ergens iets vandaan halen wat getest is?

Oke bedankt!
Ik denk dat wanneer t binnenkomt geen tijd meer is om te testen vanwege festival dus moet t maar proberen..
donateur
Uitspraak van koekje123 op donderdag 14 mei 2015 om 12:39:
geen tijd meer is om te testen vanwege festival

dus moet t maar

Tja, dat is geheel aan jou natuurlijk!

Volgende keer toch e.a. wat eerder organiseren voor de festivals, dan kun je het er voor getest hebben.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van bang123 op donderdag 14 mei 2015 om 12:38:
Een fout is zo gemaakt ook bij sa

Je zou haast zeggen dat het mensen zijn :p
Waarschuw beheerder
Hoeveel mg zal ik dan doen om te beginnen...
Gewicht 55 kg, dacht zelf aan de 130 mg...
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van koekje123 op donderdag 14 mei 2015 om 13:20:

Bruto zou ik 180 mg nemen
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van koekje123 op donderdag 14 mei 2015 om 13:20:

Ik zou zeggen ~150mg. Daar zul je zeker niet 'te hard van gaan' en je zal hoogstwaarschijnlijk ook geen 'net-niet ervaring' hebben.
Waarschuw beheerder
+3
Oke bedankt!
Ik denk dat wanneer t binnenkomt geen tijd meer is om te testen vanwege festival dus moet t maar proberen..

Dat zou ik niet doen, altijd laten testen.

Lees onderstaand bericht maar eens, uiteraard een andere vendor maar het zou zomaar ook bij SA kunnen gebeuren. Ik raad je dus gewoon aan om het wel te laten testen en desnoods 1 festival iets anders pakken of niks.

Uitspraak van JOs op vrijdag 8 mei 2015 om 17:22:
Ik ben gisteren middag out gegaan op supersized Kingsday door vervuilde 4fmp of een andere stof die als 4fmp verkocht is. Daardoor heb ik heel het feest bij de EHBO gezeten. Normaal koop ik altijd bij een dealer maar nu had ik voor de eerste keer 1 gram via internet gekocht omdat ik dacht dat dit veiliger was dan bij een dealer. 2 andere die uit het zelfde zakje '4fmp' een capsule hadden gemaakt en genomen zijn ook out gegaan en een moest er zelfs naar het ziekenhuis.

Het ging om de vendor CM (Ik mag de volledige naam van de site/vendor hier waarschijnlijk niet neer zetten dus ik gebruik de afkorting) Voordat ik ging bestellen heb ik eerst commentaren o.a partyflock en drugs fora gelezen om te kijken hoe betrouwbaar deze vendor was en CM was een van de bekendste sites.

Gelukkig ziet het er naar uit dat er geen blijvende schade is en dat alles uiteindelijk goed komt. Ik heb mijn lesje wel geleerd en met deze post zou ik jullie willen waarschuwen dat je niet de zelfde fout maakt als ik door je drugs niet te laten testen omdat je het via een legaal 'betrouwbaar' bedrijf koopt ipv bij een dealer. Ook zou ik geen 4fmp meer bij de vendor CM bestellen omdat is gebleken dat deze site niet betrouwbaar

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Treddy op donderdag 14 mei 2015 om 16:05:
uiteraard een andere vendor maar het zou zomaar ook bij SA kunnen gebeuren.

Is al eens bij SA gebeurd, ik schat anderhalf jaar geleden. Ook MXE verkocht als 4fa. Is hier destijds ook vermeld.
Waarschuw beheerder
-2
Ik ga t maar gewoon proberen zal nog wel een berichtje sturen of t de werking van 4f heeft.. als ik dan nog leef :)

Waarschuw beheerder
-10
4-fluor amp s 1 vn mij favo drug. same met bier is da heel lekker vooral as je ook diazepam in gooi. ook boven de 40 mg diazepam is dat heel veel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Prijsverschil is nogal groot tussen SA en MS..
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 14 mei 2015 om 20:54:
Prijsverschil is nogal groot tussen SA en MS..

Nou? En? Dus? Wat moeten wij met deze info?

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Leown op donderdag 14 mei 2015 om 20:58:
Nou? En? Dus?

Lezen... of niet? eigen keus...
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 14 mei 2015 om 21:06:
Lezen... of niet? eigen keus...

Kratje bier bij de AH is ook duurder dan bij de Aldi bij wijze van.
Aan die info heeft ook niemand iets.

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Leown op donderdag 14 mei 2015 om 21:11:
Kratje bier bij de AH is ook duurder dan bij de Aldi bij wijze van.
Aan die info heeft ook niemand iets.

Ik vind het alleen maar opvallend omdat het verschil zo groot is, als dat al niet meer gezegd mag worden.
En wat jij zegt is appels met peren vergelijken omdat het kwalitatief zo ver uit elkaar ligt.
Ik vroeg me dus af of dat in dit geval ook zo zou zijn of dat het weinig uit maakt.
Nu weet ik ook wel dat er maar 1 manier is om daar achter te komen maar het is toch een forum om bepaalde informatie te vergaren naar elkaar toe of niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 14 mei 2015 om 21:15:
Ik vroeg me dus af of dat in dit geval ook zo zou zijn of dat het weinig uit maakt.

Zet dat er dan ook bij in plaats van alleen een melding te maken dat er een prijsverschil is ;)