Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 695806x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D-Nial op dinsdag 20 januari 2015 om 16:03:
Is wel heel erg afhankelijk van je 4FA

Dacht dat t bij dezelfde puurheid altijd t zelfde was eigenlijk, misschien ligt t eraan of je m aangedrukt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 20 januari 2015 om 16:09:
Dacht dat t bij dezelfde puurheid altijd t zelfde was eigenlijk, misschien ligt t eraan of je m aangedrukt?

Nee, deed op beide manieren precies hetzelfde, op dubbelgevouwen papiertje afwegen en zo de capsule in laten glijden, deed niet met het een wat anders dan de andere. Zat wel wat verschil in structuur, die van SO was witter en meer poederachtig dan die van CM (meer kristalachtig, maar alsnog wel heel fijn). Die van SO was echter wel plakkeriger.

Qua puurheid verschilden beide soorten elkaar niet zoveel. CM niet laten testen maar voelde niet duidelijk minder dan die van SO.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D-Nial op dinsdag 20 januari 2015 om 16:16:
Nee

Maar heb je t niet aangedrukt? K heb al maat 2 besteld dus k hoop dat t er in past:p
Nog bedankt voor je reactie trwns:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 20 januari 2015 om 16:22:
K heb al maat 2 besteld dus k hoop dat t er in past:p

Hmm anders stuur je ze maar naar mij door..dan ben ik de schuldige, ik doe er wat minder in dus..zal dan bij mij wel lukken!

Is wel heel erg afhankelijk van je 4FA

Goeie aanvulling,dichtheid lijkt nog wel eens te wisselen ja..wat dat betreft ook wel verschillende gehad.

en bezitten,

Zonder opiumlijst 1 notering is dat zo hard nog niet. Productie en handel en geen btw afdragen is natuurlijk iets dat sowieso niet kan.

dan moet je wss wel aan kunnen tonen voor welk onderzoek en komen ze er wel achter dat het voor menselijk gebruik is.

Dan nog..is er gezien geen notering op opiumlijst geen vaststaande strafmaat. Zo'n eerste zaak wordt dan ook daadwerkelijk juridisch gezien interessant.

dus gemiddelde postmedewerker, eerder aan cocaïne zal denken en het mss wel door zullen sturen

Mja met een label en een zakje en afkomst niet uit cocaïne gebied zal dat denk wel meevallen, maar ja weet je wat het ook zal zijn...de ene postmedewerker is de andere niet..

Maar goed, dat is dan ook illegaal en 4fmp is dus grijs gebied.

En vuurwerk is een stuk groter, wat daarmee de kans op een onderzoekje van de pakketjes groter maakt dan een pakketje met 20gr 4F wat nog gewoon door de brievenbus kan.

ie pakketservice waar ik werkte gepakt werd: 3 pakketjes op de 5.000-6.000 worden dagelijks gecontroleerd op inhoud.

Risk worth taking als je het mij vraagt.

(Y) Goed om te weten en idd eens met risk worth taking :yes: (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 20 januari 2015 om 16:28:
Hmm anders stuur je ze maar naar mij door..dan ben ik de schuldige, ik doe er wat minder in dus..zal dan bij mij wel lukken!

Haha goeie, komt goed:)
K laat t nog wel weten, moet eerst ook nog wachten tot mn nieuwe weegschaal binnen is
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 20 januari 2015 om 16:28:
Mja met een label en een zakje en afkomst niet uit cocaïne gebied zal dat denk wel meevallen, maar ja weet je wat het ook zal zijn...de ene postmedewerker is de andere niet..

Ja als je een klein beetje knowhow van drugs of scheikunde hebt, snap je het misschien wel, maar vergeet niet dat er ook genoeg mensen rondlopen die er helemaal niks van snappen. Die types die ervan uitgaan dat 1 zuivere xtc pil dodelijk is omdat ze een bericht over roze supermans hebben gelezen (geloof me, ik ken zelfs mensen die wiet als gevaarlijk beschouwen door die berichten over xtc doden). Die kijken wel over die aanduiding op het zakje heen en zien alleen een gripzakje met wit poeder.

Maar voor de rest wel met je eens ja, er zijn gewoon eigenlijk nog geen juridische zaken over 4fa bekend, dus wat dat betreft is het wel interessant inderdaad en is de kans groter dat men juridisch gezien nog niet weet wat ze er exact mee aanmoeten en dus nog grotere kans dat je echt in de problemen komt.

Maar heb je t niet aangedrukt? K heb al maat 2 besteld dus k hoop dat t er in past:p

Nee, aandrukken niet, ik tik altijd wel als ik ongeveer de helft van de 4fmp erin heb even een keer met de achterkant van de capsule op mn bureau/tafel zodat er weer wat meer ruimte ontstaat. Als ik dat niet doe 'overstroomt' de capsule al met dat poeder.

Overigens is die maat 2 wel handig om te houden voor als je met bijneem capsules gaat werken van 80-100mg. Ik gebruik ze zelf ook niet, maar vrienden van mij wel. En ze zijn wel bruikbaar mocht je ooit stofjes gebruiken waar je weinig van nodig hebt, zoals 2-C's (als dat je ding is dan :p)
donateur
Dat vergeet ik niet maar een deel van die mensen zal ook juist niet echt wat doen. Een ander deel wel. Hangt er ook vanaf hoe het verpakt is en daarmee dus wat voor werk de vendor er van maakt. Ik kan je vertellen; ze zijn niet allemaal hetzelfde ;)

Juist bij een gebrek aan regelgeving zal, als het er op aan komt, je juist eerder vrij uitgaan! Onschuldig tot het tegendeel bewezen is immers, niet andersom!

Ik gebruik juist het maatje 3 als redose capsule. De maat 4 is sowieso te klein om praktisch te zijn.
3 is mooi klein en prima voor 2C's of 80-100mg 4-FA oid :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D-Nial op dinsdag 20 januari 2015 om 16:54:
Overigens is die maat 2 wel handig om te houden voor als je met bijneem capsules gaat werken van 80-100mg

HHmm is trouwens eigenlijk ook wel handig om twee verschillende caps te hebben voor eerste dosis en bijpakken..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 20 januari 2015 om 17:21:
HHmm is trouwens eigenlijk ook wel handig om twee verschillende caps te hebben voor eerste dosis en bijpakken.

Ik schrijf er altijd met watervaste stift op hoeveel mg erin zit. Zo weet ik altijd wat ik pak. (ik stop zelf het poeder in de caps)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Treddy op dinsdag 20 januari 2015 om 20:05:
Ik schrijf er altijd met watervaste stift op hoeveel mg erin zit. Zo weet ik altijd wat ik pak. (ik stop zelf het poeder in de caps)

Ga ik ook proberen! (Als t dan nog maar leesbaar is:p) bedankt voor de tip:)
Waarschuw beheerder
Ik heb zelfs 3 of 4 soorten capsules vaak. Een voor de startdosis (ookal verschilt die per persoon in onze groep, ene wil 150, andere 170 en weer iemand 200mg), een voor de bijpakdosis (voor wie dat wil, 80, 90 of 100mg). En soms wil iemand nog methylone of 2c-d erbij of alleen 6-APB. Dan is een derde soort cap (ander kleurtje) ook wel handig.
Waarschuw beheerder

Geen probleem neem ik aan en anders heb je ook nog capsules waar 650mg in past.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PoppenGoHard op dinsdag 20 januari 2015 om 21:17:
Geen probleem neem ik aan en anders heb je ook nog capsules waar 650mg in past.

Da's denk weer n beetje overkill want dr hoeft maar 150-200 in:p

Uitspraak van D-Nial op dinsdag 20 januari 2015 om 21:00:
heb

Ja k denk dat k toch maar op iets anders ga besparen deze maand:/ nja over n paar dagen weer stufi(y)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 20 januari 2015 om 17:21:
HHmm is trouwens eigenlijk ook wel handig om twee verschillende caps te hebben voor eerste dosis en bijpakken..

Jup dat is wel handig.

. Dan is een derde soort cap (ander kleurtje) ook wel handig.

Ik hou het op 2 maten caps, heb van de kleine caps (maatje 3 heb ik daarvoor) wel div. kleurtjes. Verder merk ik de caps met een stift mocht dat nodig zijn.. gezien wat je tot je neemt maak ik me over dat stift gedeelte en het formaat van wat er opgekalkt wordt, dan ook niet echt druk meer..)

methylone

hehe dan heb je meestal wel een wat grotere capsule nodig ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 20 januari 2015 om 21:53:
Ik hou het op 2 maten caps, heb van de kleine caps (maatje 3 heb ik daarvoor) wel div. kleurtjes. Verder merk ik de caps met een stift mocht dat nodig zijn.. gezien wat je tot je neemt maak ik me over dat stift gedeelte en het formaat van wat er opgekalkt wordt, dan ook niet echt druk meer..)

Ja, heb ook idd 2 maten waarvan 1 maat in twee kleuren. Maar is idd een uitzondering dat ik drie verschillende kleuren nodig ben.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 20 januari 2015 om 21:53:
hehe dan heb je meestal wel een wat grotere capsule nodig ja.

Haha dat zeker. Ik heb een keer 250mg in een maat 0 gekregen, dat ging net. Gelukkig past een bijpakdosis wel wat ruimer, maar 4fmp heeft duidelijk een hogere dichtheid dan methylone!
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van D-Nial op dinsdag 20 januari 2015 om 22:25:
Ik heb een keer 250mg in een maat 0 gekregen, dat ging net. G

Ja dat lukt net idd. In 00 kan je wel weer meer kwijt..die gebruik ik voor G 8)

Uitspraak van D-Nial op dinsdag 20 januari 2015 om 22:25:
maar 4fmp heeft duidelijk een hogere dichtheid dan methylone!

Zeker! Al had ik laatste x (en derhalve nog steeds) Methylone kristal..dat is dan weer..compacter natuurlijk zoals het kristal betaamt. Maar het poeder is vrij volumineus idd!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
donateur
ik doe altijd een zakje in het zakje zeg maar.. buitenste is dan de standaard dosis en de binnenste de redose;) handig als je niet verschillende capsules bij de hand hebt
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 20 januari 2015 om 23:04:
Want die capsules lossen toch op als je dr vloeistoffen in doet?

Als je dat even zo laat wel ja, maar als je ze direct daarna inneemt valt het mee :) (M'n vriendin kan de smaak niet hebben...dus dan is het een uitkomst..)
donateur
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op woensdag 21 januari 2015 om 12:16:
Hoeveel ml krijg je daar in dan?

1,4 ofzo..? Worden dus idd meerdere caps ;)

Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op woensdag 21 januari 2015 om 12:16:
Blijft nog steeds erg vies, doe het vaak in m'n laatste 2 slokjes cola light en hou een kauwgompje bij de hand die ik er gelijk achteraan gooi.

Ik zoek iets sterks van smaak uit, grapefruitsap, sinaasappelsap of red bull. Fanta gaat ook wel. In cola kan ik het niet meer hebben..
..en dan een tweede glas (of de fles) erbij om gelijk door te spoelen. Maar als ik een redose neem (vaak 1ml ofzo) dan is één cap dus ook wel erg geschikt.
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 21 januari 2015 om 12:24:
grapefruitsap, sinaasappelsap of red bull. Fanta gaat ook wel. In cola kan ik het niet meer hebben..

Cassis en jus 'd orange doen het ook wel goed.
Waarschuw beheerder
Ik zie allemaal problemen met caps uit elkaar houden, als je nou gwn in elke cap evenveel doet dan pak je eerst 2 caps en de redose is dan 1 cap, simpel toch
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PoppenGoHard op woensdag 21 januari 2015 om 13:39:
Ik zie allemaal problemen met caps uit elkaar houden, als je nou gwn in elke cap evenveel doet dan pak je eerst 2 caps en de redose is dan 1 cap, simpel toch

Liever zo min mogelijk capsules ivm eventuele problemen mocht dr n keer n chagrijnige bewaker zijn:p
En krijg nu toch al meerdere maten:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 20 januari 2015 om 20:44:
Ga ik ook proberen! (Als t dan nog maar leesbaar is:p) bedankt voor de tip

Ja makkelijk leesbaar, gewoon een watervaste stift pakken met een dunne punt, dan komt het goed
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 20 januari 2015 om 10:37:
Weet er toevallig iemand in welke capsule maat 150-200mg 4fa past? Ik heb n tabel gevonden maar aangezien ik de dichtheid van 4fa niet weet kan ik er niet echt veel mee:/

Ik deel mijn gram altijd door 6 of 7. Nu door 5 omdat ik graag 200mg pak.

Ik heb zelfs ooit 25gr verdeeld op het oog. Ging prima
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op woensdag 21 januari 2015 om 20:02:
Ik deel mijn gram altijd door 6 of 7. Nu door 5 omdat ik graag 200mg pak.

Ik heb zelfs ooit 25gr verdeeld op het oog. Ging prima

Hahaha kan ook:p maar k heb wel n weegschaal en krijg als t goed is binnenkort n nieuwe preciezere. T ging er eigenlijk meer om welke capsules k moest bestellen maar heb uiteindelijk toch maar n paar maten besteld
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Ik zie allemaal problemen

Jij ziet problemen, wij hebben gewoon gewerkt met oplossingen hoor :) Wereld van verschil ;)

als je nou gwn in elke cap evenveel doet dan pak je eerst 2 caps en de redose is dan 1 cap, simpel toch

Ook gewoon -een- oplossing ja :)
Waarschuw beheerder
-1
Vraagje:

Zou het als ik thuis kom om 10u nog aan mij te zien zijn dat ik 4fa heb genomen? Enige ervaring met X en 4FA, niet veel.

0.00 150 mg
3.00 75-100 mg
Waarschuw beheerder
+1
Bij mij hetzelfde als met x. Krijg flinke doppen van en duurt tot volgende dag voordat het weer normaal is :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardest123 op donderdag 22 januari 2015 om 18:40:
Vraagje:

Zou het als ik thuis kom om 10u nog aan mij te zien zijn dat ik 4fa heb genomen? Enige ervaring met X en 4FA, niet veel.

0.00 150 mg
3.00 75-100 mg

Het ligt het er natuurlijk aan hoe argwanend je ouders zijn. Denk dat het wel mee valt, gewoon doen alsof je moe bent. Beetje naar beneden kijken, ogen lichtjes dichtknijpen. Of lekker bij een vriend/vriendin slapen
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Treddy op donderdag 22 januari 2015 om 20:07:
Het ligt het er natuurlijk aan hoe argwanend je ouders zijn. Denk dat het wel mee valt, gewoon doen alsof je moe bent. Beetje naar beneden kijken, ogen lichtjes dichtknijpen.

Ja dat idd.. zou zelf geen uren met ze op gaan zitten maar lekker naar bed gaan..of hooguit onschuldig koppie thee samen drinken (tenzij je normaal -nooit- thee drinkt misschien natuurlijk 8) )
Waarschuw beheerder
donateur
Zou

Je kunt ook gwn de hele dag met vrienden ergens rondhangen en dan zeggen dat je bij een van hen geslapen hebt:z
Waarschuw beheerder
-2
als ik thuis kom om 10u nog aan mij te zien zijn dat ik 4fa heb genomen? Enige ervaring met X en 4FA, niet veel.

:')
Waarschuw beheerder
Zou het als ik thuis kom om 10u nog aan mij te zien zijn dat ik 4fa heb genomen?

Verschilt een beetje per persoon. Bij mij is het altijd duidelijk zichtbaar, behalve als het al weer erg licht is met wat zon. (Moet je niet ineens een donkere huiskamer in hoeven lopen :D )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 14 januari 2015 om 22:37:
Voor wat betreft hoeveelheid op een feest bij je, zal het idd doorgaans niet snel een interessante hoeveelheid voor ze betreffen, dat ben ik met je eens. Maar daarin hadden we het dan net over verschillende dingen.
Maar goed daarin moet ik dan toegeven dat ik iets van het onderwerp was afgedwaald ja. Maar wel even wat uitgebreider de zaak daarmee wilde belichten, net als dat jij me nu hierin aanvult (Y)

Wilde idd vooral het een & ander verduidelijken, excuses als het lomp overkwam (non verbale communicatie zuig ik soms in :P)
Waarschuw beheerder
Als je verschillende capsules hebt met verschillende inhoud (zowel qua stof als hoeveelheid): ik knip een klein stukje papier af, zet er op wat & hoeveel het is en doe die vervolgens in de capsule.
donateur
Uitspraak van House + Pirkies op vrijdag 23 januari 2015 om 12:08:
Als je verschillende capsules hebt met verschillende inhoud (zowel qua stof als hoeveelheid): ik knip een klein stukje papier af, zet er op wat & hoeveel het is en doe die vervolgens in de capsule.

Oh dat kan ook nog ja, worden wel hele kleine stukjes papier bij de kleinere capsules dan :P Ik doe meestal met een markeer stift één of twee letters en een getal. Maar als het niet nodig is..(bijv maar één stof mee, of capsules beide even hoog gedoseerd) laat ik het..
Waarschuw beheerder
Ik doe gewoon altijd precies even veel in alle capsules, ik had ook geen weegschaal toen dus deed ik tot hoever ze ongeveer vol moesten voor 180-200mg en maakte er daar gewoon genoeg van :) En als iemand die meeging niet een hele wilde moest ie iemand vinden om een mee te delen en dan in 100ml water oplossen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Ik vul voor m'n vrienden ook altijd capsules en schrijf er gewoon met een soort cd marker op hoeveel mg erin zit, makkelijker kan het echt niet.
Waarschuw beheerder
Hahaha, ja ik heb het geluk dat het niet echt uitmaak wat ik neem. Ik slaap altijd als een roosje :), tenmiste... had een keer 200mg 3u genomen voordat ik ging slapen.. dat werkt niet echt hahaaaha
Waarschuw beheerder
+1-9
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 16 januari 2015 om 20:41:
Ah, vandaar dat je er zelf ook niet in slaagt het in perspectief te plaatsen en het dan dus maar af doet als onzin? :)

We waarderen je uitermate goed bedoeld ogende bijdrage (Y)

Ik waardeer je poging een mooie zin te schrijven, maar het lukt je niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+7-1
donateur
Uitspraak van bel112 op zondag 25 januari 2015 om 15:23:

Gast ga gewoon weg ofzo
Waarschuw beheerder
+8-1
donateur

Opvallend dat je je post nog hebt moeten aanpassen, was je op jouw beurt ook iets niet gelukt? :D :bye:

en mooie zin te schrijven, maar het lukt je niet.

Boeiend ook! Goed verhaal joh (Y)
Waarschuw beheerder
Heb wat 4FA weten te bemachtigen en ben erg benieuwd, 180mg capsules gemaakt. Maar op zich ga ik nog heel lekker (love) op xtc, totaal een keer of 6 gedaan nu over twee jaar verspreid. Bij het volgende feest is dat dan wel laatste keer 8 weken geleden, en daarvoor 7 weken. Twijfel nu om 4FA te proberen straks, omdat (wat ik lees) de ervaring toch wat milder is, zeker als je de xtc rush verwacht. Of toch gewoon aan de x gaan? Proberen kan geen kwaad, maar wil mezelf niet teleurstellen. En kwart/halfje erna combineren doe ik absoluut niet.