Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 695582x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AW__ op vrijdag 9 januari 2015 om 15:34:
flink last van m'n hart

Hoe merk je dit als ik vragen mag ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Recreant op vrijdag 9 januari 2015 om 17:35:

Ik zou zeggen dat ie dan gwn zo hard tekeer gaat dat je dr last van hebt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 9 januari 2015 om 17:58:
Dat of "pijn op je borst"..

Ok, het is dus wel iets wat je duidelijk merkt als ik het goed begrijp. Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt, wel een keer een vreselijk stekende pijn aan de achterkant van het hoofd richting de nek, toen had ik mogelijk een iets hogere dosering dan gebruikelijk (165mg is voor mij gebruikelijk) maar was niet schokkend hoog.
Waarschuw beheerder
+1-1
Laatst 4F voor de 2e keer geprobeerd, eerste keer icm met pep, niet goed bevallen.

Nu met oud & nieuw, eerst gezopen en rond half 11 160 mg 4f gepakt.
Leuk spul! Ik dacht er allemaal wat helderder van te worden maar eigenlijk was ik nog net zo dronken.

Veel subtieler als mdma, alleen soms had ik gewoon niet door dat m'n dronkenkop domme keuzes maakte waardoor de avond in een bed met een emmer er naast belande

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 4 januari 2015 om 19:17:
Na genoeg elke stimulant zal door release van de betrokken neurotransmitters (noradrenaline en dopamine daarin de meest potente) een knijpend effect op de vaten hebben.

Is dat eigenlijk potentieel schadelijk op langere termijn, voor mensen die verder een lage tot normale bloeddruk van zichzelf hebben en meestal wel voldoende beweging per dag/week krijgen (zoals ik zelf b.v. dus :P)? Oftewel: 'herstellen' die vaten normaal gesproken weer volledig uit zichzelf na een paar uur vernauwder geweest te zijn? Of kunnen b.v. de wanden van die vaten zwakker worden? (Wat volgens mij een van de oorzaken van een infarct is)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Smikkelmikkel op zaterdag 10 januari 2015 om 01:12:
Nu met oud & nieuw, eerst gezopen en rond half 11 160 mg 4f gepakt.
Leuk spul! Ik dacht er allemaal wat helderder van te worden maar eigenlijk was ik nog net zo dronken.

Wederom een eerlijke test dus. Eerst 4-FA gebruiken in combinatie met speed en nu ben je al dronken voordat je begint. Zo kun je inderdaad wel een goed beeld over een stofje vormen. (y)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Recreant op vrijdag 9 januari 2015 om 17:35:

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 9 januari 2015 om 17:58:
Dat of "pijn op je borst"..

Ik heb last van mijn hart zelf als ik echt tot het uiterste ga, maar dat heb ik zowel nuchter als wanneer ik teveel op heb en mijn lichamelijke grens echt volledig vervaagt. Toen ik 300mg op had had ik de dag erna flink last van mijn borst. Het is inderdaad zeker iets wat je wel merkt, al had ik er achteraf dus meer last van dan tijdens.

Als ik gewoon binnen de grenzen van normaal gebruik blijf heb ik van bovenstaande geen last. Kan geen verband aantonen maar zie het wel als mogelijk logisch gevolg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Oh trouwens in de wandelgangen weer gehoord: nieuwe 4FA GD bij SO,..... JOEPIE!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 10 januari 2015 om 18:48:
Oh trouwens in de wandelgangen weer gehoord: nieuwe 4FA GD bij SO,..... JOEPIE!!!!!

Mijn vorige bestelling is echt nog lang niet op hoor :lol:
Waarschuw beheerder

Zag dat ze het anders gingen aanpakken deze keer. ben benieuwd. hoop niet dat je straks minimaal 50 gram moet bestellen ofzo.
Waarschuw beheerder
Mensen ik heb een vraagje, hij is vast al gesteld maar kan het niet vinden.

Weet iemand hoe het precies zit als je op festivals ofzo gepakt wordt met dit middeltje (of andere smartdrugs), aangezien het niet op de opiumlijst staat?

Pakken ze het gewoon af als je een gebruikershoeveelheid bij je hebt, of loop je nog steeds het risico op een boete o.i.d?
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Pimm' op woensdag 14 januari 2015 om 15:56:
Mensen ik heb een vraagje, hij is vast al gesteld maar kan het niet vinden.

Weet iemand hoe het precies zit als je op festivals ofzo gepakt wordt met dit middeltje (of andere smartdrugs), aangezien het niet op de opiumlijst staat?

Pakken ze het gewoon af als je een gebruikershoeveelheid bij je hebt, of loop je nog steeds het risico op een boete o.i.d?

Volgens mij had ik paar pagina's terug gelezen dat het inmiddels wel op de opiumlijst staat.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Treddy op woensdag 14 januari 2015 om 16:01:
Volgens mij had ik paar pagina's terug gelezen dat het inmiddels wel op de opiumlijst staat.

Dat lijkt me sterk, je kunt het gewoon nog bestellen op internet.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Pimm' op woensdag 14 januari 2015 om 15:56:

Geen idee, vind dit eigenlijk wel n goeie voor de vraag van de week
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [W.P.C] Patjeee op woensdag 14 januari 2015 om 16:53:
https://partyflock.nl/topic/1163802:Juridische-vragen-m-b-t-RCs-drugs-topic

die discussie is al eens gestart;)

Heb n groot deel doorgelezen, komt er volgens mij op neer dat ze er in eerste instantie gewoon van uitgaan dat t iets van lijst 1 is? T is mij alleen niet helemaal duidelijk hoe t dan verder gaat, behalve dat als je de boete meteen betaald je dus eigenlijk verklaart dat t idd iets van lijst 1 is?
Waarschuw beheerder
+4
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 14 januari 2015 om 17:31:
Heb n groot deel doorgelezen, komt er volgens mij op neer dat ze er in eerste instantie gewoon van uitgaan dat t iets van lijst 1 is? T is mij alleen niet helemaal duidelijk hoe t dan verder gaat, behalve dat als je de boete meteen betaald je dus eigenlijk verklaart dat t idd iets van lijst 1 is?

ben zelf toevallig een keer met 6 capsules 4fmp eruit gepikt.. heb de bewaker uitgelegd dat het geen lijst 1 stof is en dus ook niet bereid was iets te betalen en als ze me niet geloofden maar een test moesten uitvoeren. Hij reageerde er op dat hij door het zero tolerance bereid alles bereid is te weigeren.. caps weg gegooid dus en kmocht fijn naar binnen zonder gevolgen.. Het is al vaker gezegd maar je moet eig nooit direct betalen, zeker als je niks 'illigaals' bij hebt
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Pimm' op woensdag 14 januari 2015 om 16:11:
Dat lijkt me sterk, je kunt het gewoon nog bestellen op internet.

Ja dat zegt helemaal niks. Je kunt ook andere drugs op internet bestellen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Treddy op woensdag 14 januari 2015 om 18:22:
Misschien staat het woord 4-fluoramfetamine er niet tussen maar ik denk toch wel dat als de politie het goedje laat testen dat ze het zo onder de amfetamine schuiven en je gewoon een boete krijgt.

Zou idd goed kunnen ja:/

Uitspraak van [W.P.C] Patjeee op woensdag 14 januari 2015 om 18:16:
Het is al vaker gezegd maar je moet eig nooit direct betalen, zeker als je niks 'illigaals' bij hebt

Altijd eerst met de advocaat praten, die kan er misschien ook voor zorgen dat ze je nie naaien door t onder amfetamine te schuiven
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van Treddy op woensdag 14 januari 2015 om 18:20:
Je kunt ook andere drugs op internet bestellen.

Dat wel, maar aan opium 1 lijst producten wagen Nederlandse vendors zich iig niet, dus als je kijkt naar wat betreft verkoop binnen NL en binnen soort van "semi-legale still-grijs-gebied-sites" dan gaat die vlieger wel op.

Als je Silkroad (2.0., 3.0, etc enz en andere gelijken) en het buitenland er bij betrekt; nee dan gaat die vlieger natuurlijk idd niet op.

Misschien staat het woord 4-fluoramfetamine er niet tussen

Die staat er idd niet tussen.

maar ik denk toch wel dat als de politie het goedje laat testen dat ze het zo onder de amfetamine schuiven

Ehm het gaat er niet om wat jij denkt, maar wat de feiten zijn. Feit is dat 4-fluoramfetamine een amfetamine is, als in, uit de groep "amfetaminen", maar het staat niet gelijk aan specifieke stof amfetamine (waarvan je de dex en levo stereo-isomeer hebt), en is daarmee geen opiumlijst 1 product, gezien deze niet als zodanig op het lijstje staat. En bovendien we hier niet een wet hebben die zo ingericht als de Analog Act.
Als genoemde gebeurd dan heb je dus dikke gronden dit aan te vechten!

en je gewoon een boete krijgt.

Aanvechtbaar dus.
En verder; ja voor handel in iets wat "semi-legaal" (lees: geen opiumlijst 1 of 2 product) is, maar waar je geen belasting over afdraagt, geldt natuurlijk altijd wel dat je een "economisch delict" pleegt, dus dat je in dat licht inderdaad wel een boete kunt krijgen. En verder de veel aangehaalde "Geneesmiddelenwet" als die van toepassing zou gaan zijn. Dit gaat eigenlijk echt pas een keer een inhoudelijke zaak goed duidelijk maken, veel duidelijkheid hier omtrent is er niet. Veel speculatie however, dat wel, die staat overal..

Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 14 januari 2015 om 18:52:
Altijd eerst met de advocaat praten, die kan er misschien ook voor zorgen dat ze je nie naaien door t onder amfetamine te schuiven

Dat sowieso! Nooit gelijk schikken, altijd laten voorkomen, daar heb je recht op! Hier zijn recentelijk artikelen over verschenen (na ADE, Lowlands en eh Open Air Festival en weet ik het wat.). Oók op pf is hier een redelijk artikeltje over verschenen, dus ff nazoeken kan behulpzaam zijn in de toekomst ;) (maar beter vermijden! ;) )
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 14 januari 2015 om 20:08:
En verder; ja voor handel in iets wat "semi-legaal" (lees: geen opiumlijst 1 of 2 product) is, maar waar je geen belasting over afdraagt, geldt natuurlijk altijd wel dat je een "economisch delict" pleegt, dus dat je in dat licht inderdaad wel een boete kunt krijgen.

Uiteindelijk is iets legaal of illegaal, behalve het gedoogbeleid (wat uiteindelijk nog steeds illegaal is) zijn daar geen uitzonderingen op. Vanuit dat perspectief is het een legale stof. Vergelijk het met de GBL sites totdat de handel daarin verboden werd: zij brachten nergens naar voren dat het de grondstof voor GHB was maar velgenreiniger of graffiti verwijderaar. Ook al kreeg je bij sommige leveranciers toevallig een heel handig 5 ml spuitje bij waar je nog geen eens 1 velg schoon mee zou krijgen hehe.
Qua economisch delict zou ik als eindgebruiker ook niet wakker liggen, ervan uitgaande dat je niet met meer dan een gram op zak loopt. Of je hebt het via via gekocht en de politie heeft wel wat beters te doen als een boete berekenen voor 1 gram of je hebt het via internet gekocht waarbij jij er van uit mag gaan dat er belasting afgedragen wordt.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van House + Pirkies op woensdag 14 januari 2015 om 21:48:
Uiteindelijk is iets legaal of illegaal, behalve het gedoogbeleid (wat uiteindelijk nog steeds illegaal is) zijn daar geen uitzonderingen op. Vanuit dat perspectief is het een legale stof. Vergelijk het met de GBL sites totdat de handel daarin verboden werd: zij brachten nergens naar voren dat het de grondstof voor GHB was maar velgenreiniger of graffiti verwijderaar. Ook al kreeg je bij sommige leveranciers toevallig een heel handig 5 ml spuitje bij waar je nog geen eens 1 velg schoon mee zou krijgen hehe.

Mja het keywoord in het stukje wat je van mij citeert is dan ook handel, laten we het gauw eens zijn dat het dan idd gaat om meer dan 1 gram, hoeveelheden die bij het politie/justitie apparaat als relevant worden gezien.
Voor wat betreft hoeveelheid op een feest bij je, zal het idd doorgaans niet snel een interessante hoeveelheid voor ze betreffen, dat ben ik met je eens. Maar daarin hadden we het dan net over verschillende dingen.
Maar goed daarin moet ik dan toegeven dat ik iets van het onderwerp was afgedwaald ja. Maar wel even wat uitgebreider de zaak daarmee wilde belichten, net als dat jij me nu hierin aanvult (Y)

Uitspraak van House + Pirkies op woensdag 14 januari 2015 om 21:48:
Qua economisch delict

Ging hierin dus ook even om handel, niet om de gram (of minder) die je idd op een festival aantreft. Wat dat betreft had ik even niet van het onderwerp moeten afdwalen idd.

Waarschuw beheerder
Net de uitslag van SO gehad, 76% dus ik ben tevreden!

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van bel112 op dinsdag 6 januari 2015 om 11:34:
wat een onzin verhaal. Als ik een euro kreeg voor elk onzin verhaal dat te maken had met drugs, was ik nu miljonair.

net als dat ik ergens hoorde dat iemand van 1 capsule van 150 mg verlamd is geraakt....

hoe "bekend" is die persoon? Durf te wedden dat je dit via via ergens hebt gehoord, v3t errug jwz

Hoeft geen onzin-verhaal te zijn natuurlijk. Je moet het alleen wel in perspectief zien. Er zijn ook elk jaar enkele mensen die in de sportschool tijdens het sporten een infarct of hartaanval krijgen. Maar dat wil toch ook niet zeggen dat sporten gevaarlijk of slecht is? Niet dat ik drugs wil gaan vergelijken met sporten ofzo, maar een RC als 4-FA en sporten hebben allebei met elkaar gemeen dat je bloeddruk ervan omhoog gaat. En dus dat als er al iets niet helemaal goed is met je bloeddruk/hart-vaatstelsel etc. je zoiets kan triggeren. Maar als diegene dat niet van die 250 mg 4-FA had gekregen, dan was de kans groot dat ie het vroeg of laat wel van iets anders kreeg. Intensief bewegen, stress, alcohol... En zo zijn er nog wel 100 dingen. Een gezond mens met een normale bloeddruk etc. krijgt niet opeens van een dosis 4-FA een infarct of aanval.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 januari 2015 om 18:44:
76% dus ik ben tevreden!

is dat van die GD?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 15 januari 2015 om 21:02:
Hoeft geen onzin-verhaal te zijn natuurlijk. Je moet het alleen wel in perspectief zien. Er zijn ook elk jaar enkele mensen die in de sportschool tijdens het sporten een infarct of hartaanval krijgen. Maar dat wil toch ook niet zeggen dat sporten gevaarlijk of slecht is? Niet dat ik drugs wil gaan vergelijken met sporten ofzo, maar een RC als 4-FA en sporten hebben allebei met elkaar gemeen dat je bloeddruk ervan omhoog gaat. En dus dat als er al iets niet helemaal goed is met je bloeddruk/hart-vaatstelsel etc. je zoiets kan triggeren. Maar als diegene dat niet van die 250 mg 4-FA had gekregen, dan was de kans groot dat ie het vroeg of laat wel van iets anders kreeg. Intensief bewegen, stress, alcohol... En zo zijn er nog wel 100 dingen. Een gezond mens met een normale bloeddruk etc. krijgt niet opeens van een dosis 4-FA een infarct of aanval.

Probleem is dat meneer het niet in perspectief plaatst. Dat is mijn punt. Waardeer wel je goede bedoeling
Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
Uitspraak van bel112 op vrijdag 16 januari 2015 om 20:18:
Probleem is dat meneer het niet in perspectief plaatst.

Ah, vandaar dat je er zelf ook niet in slaagt het in perspectief te plaatsen en het dan dus maar af doet als onzin? :)

We waarderen je uitermate goed bedoeld ogende bijdrage (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op vrijdag 16 januari 2015 om 13:20:
is dat van die GD?

Ja, klopt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bel112 op vrijdag 16 januari 2015 om 20:18:
Probleem is dat meneer het niet in perspectief plaatst. Dat is mijn punt. Waardeer wel je goede bedoeling

We zijn het verder eens hoor ;) maar het is natuurlijk niet zo dat het niet KAN (zie m'n post dus).

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 15 januari 2015 om 21:08:
En dat heb jij goed gedaan (Y) :)

Thx :) Niet dat ik de risico's van 4-FA (of welke drug dan ook) wil gaan lopen bagatelliseren, maar je krijgt niet zomaar een aanval of infarct van 4-FA lijkt me. Dan ben je er of al 'gevoelig' voor door b.v. een hoge bloeddruk van jezelf, of het komt door bij-effecten zoals uitdroging, uitputting of extreme temperaturen.

Maar zeggen dat een verhaal dat iemand 'door' 4-FA een infarct/aanval kreeg per definitie onzin zou zijn, is ook wat kort door de bocht.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Nice! Gister mail ontvangen. Nu ik weet hoe fijn 4fa is doe ik zeker mee deze keer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van daft op zondag 18 januari 2015 om 11:34:
Nice! Gister mail ontvangen. Nu ik weet hoe fijn 4fa is doe ik zeker mee deze keer.

Ja ik had de vorige keer iets te weinig besteld. Nu maa rwat meer!
Waarschuw beheerder
Iemand recentelijk nog bestelling bij sa gedaan?
Vorige keren naar mijn idee snelle levering (ongeveer 1 week)

Nu al 2 weken geleden besteld maar nog steeds niks binnen..

Word dit goedje nog wel eens onderschept?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chaantje11 op zondag 18 januari 2015 om 20:25:
Iemand recentelijk nog bestelling bij sa gedaan?
Vorige keren naar mijn idee snelle levering (ongeveer 1 week)

Nu al 2 weken geleden besteld maar nog steeds niks binnen..

Word dit goedje nog wel eens onderschept?

Denk, gezien de berichten de laatste tijd, dat je het eerder bij SA zelf moet zoeken. Daar gaat het over het algemeen wel weer goed, maar ze staan de laatste tijd bekend om dat ze hier en daar wat steekjes laten vallen. De kans is heel klein dat zoiets bij een postorderbedrijf, voora als het binnenlands is, onderschept wordt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Nial op zondag 18 januari 2015 om 22:27:
Denk, gezien de berichten de laatste tijd, dat je het eerder bij SA zelf moet zoeken. Daar gaat het over het algemeen wel weer goed, maar ze staan de laatste tijd bekend om dat ze hier en daar wat steekjes laten vallen. De kans is heel klein dat zoiets bij een postorderbedrijf, voora als het binnenlands is, onderschept wordt.

Thanks daar was ik al een beetje bang voor..
Maar kan geen contact met ze maken.

Wacht het nog even af! Wie weet ligt er morgen wen verrassing in mijn brievenbus
Waarschuw beheerder
donateur
Weet er toevallig iemand in welke capsule maat 150-200mg 4fa past? Ik heb n tabel gevonden maar aangezien ik de dichtheid van 4fa niet weet kan ik er niet echt veel mee:/
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 20 januari 2015 om 10:37:
Weet er toevallig iemand in welke capsule maat 150-200mg 4fa past?

3 is te klein ervoor (maar gaat wel 130 oid in), 2 lijkt me groot genoeg. In 0 en 00 past het zeer ruim..
Waarschuw beheerder
donateur
Dankjewel, ik bestel maat 2:)
Waarschuw beheerder
Ben van plan om 20 gram 4fa te bestellen, voor mijzelf en een aantal vrienden.
Kans is nihil om gepakt te worden, maar wat nou als mij pakketje toch gecontroleerd wordt?
Omdat het in dit geval om een RC gaat kan ik vrijwel niks vinden op Google.

Iemand die mij hier meer over kan vertellen?
Alvast bedankt!
Waarschuw beheerder
+3
donateur
Om te beginnen, zullen er niet veel mensen zijn met ervaring met het door jou gevraagde..
Uitspraak van dirkkkk op dinsdag 20 januari 2015 om 14:32:
maar wat nou als mij pakketje toch gecontroleerd wordt?

..dan...waarschijnlijk...eigenlijk niet zo heel veel. Waarschijnlijk wordt het gewoon naar je doorgestuurd.

Komt het vanuit binnen- of buitenland?

Er zijn mensen die hun pakketje doorgestuurd kregen na controle, en een briefje er bij kregen dat het aangeraden werd geen medicatie via het internet te bestellen.
Bij een aantal vendors is het zo dat je nog een reship kunt krijgen, dit hangt soms van de gekozen verzendwijze af.
Dwz meestal is het zo dat met een aangetekende/registered zending, je daar eerder rechtop hebt, dan met een normale postzegel/unregistered zending.

Verder kan ik je er niet echt mee helpen..hier altijd wel alles aangekomen..
Omdat het in dit geval om een RC gaat kan ik vrijwel niks vinden op Google.

Dat zal kloppen ja.

Realiseer je je iig dat het hier een heel GRIJS gebied betreft met weinig/geen (duidelijke) regelgeving, realiseer je daarmee dat het per situatie kan verschillen hoe er gehandeld wordt. Maar zou me er niet al te veel zorgen over maken tbh.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 20 januari 2015 om 14:47:
Komt het vanuit binnen- of buitenland?

Komt van SO, (volgens mij) gewoon uit nederland dus.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 20 januari 2015 om 14:47:
Maar zou me er niet al te veel zorgen over maken tbh.

Vertrouw het vooral niet omdat het in dit geval dus om wat meer dan een gebruikers voorraad gaat.

Het ''verliezen'' onderweg met de post zou jammer zijn, maar de controles maak ik me meer zorgen over.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3
donateur
Uitspraak van dirkkkk op dinsdag 20 januari 2015 om 15:18:
Komt van SO, (volgens mij) gewoon uit nederland dus.

Dan NL ja. Briefgeheim. Nog minder reden je zorgen te maken.

Uitspraak van dirkkkk op dinsdag 20 januari 2015 om 15:18:
maar de controles maak ik me meer zorgen over.

lijkt me niet nodig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 20 januari 2015 om 10:37:
Weet er toevallig iemand in welke capsule maat 150-200mg 4fa past? Ik heb n tabel gevonden maar aangezien ik de dichtheid van 4fa niet weet kan ik er niet echt veel mee:/

Is wel heel erg afhankelijk van je 4FA. Vorig jaar begin een leuke voorraad van CM gehaald, die pastten perfect in maat 1 (ging vaker richting de 180-200mg bij ons) en ik hou graag wat ruimte over, als het net past is de kans op morsen groter.

Die van de eerste SO group deal gaan in 180-200mg echt moeilijk in maat 1 en daar gebruik ik maat 0 voor.

Kans is nihil om gepakt te worden, maar wat nou als mij pakketje toch gecontroleerd wordt?

Grijs gebied. Voor menselijk gebruik is het verboden om het te produceren, verhandelen en bezitten, maar voor onderzoeksdoeleinden kunnen ze je weinig maken, dat is een beetje kort door de bocht de insteek. Maar ja, mocht het zover komen dat ze het gaan onderzoeken, dan moet je wss wel aan kunnen tonen voor welk onderzoek en komen ze er wel achter dat het voor menselijk gebruik is. Maar ja, zoals gezegd is die kans al nihil, is het waarschijnlijk niet eens de moeite waard om er een zaak van te maken.

Er zijn mensen die hun pakketje doorgestuurd kregen na controle, en een briefje er bij kregen dat het aangeraden werd geen medicatie via het internet te bestellen.

Is vooral met medicijnen als etizolam enzo uit India. Ik denk wel dat als ze 20gr 4fmp onderscheppen, dus 20 gram wit poeder in een gripzakje, de gemiddelde mens, dus gemiddelde postmedewerker, eerder aan cocaïne zal denken en het mss wel door zullen sturen. Dan nog zal onderzoek uitwijzen dat het om 4fmp gaat (staat ook wel op het zakje zelf geschreven, maar kans is groot dat de postmedewerker dat niet zal begrijpen).

In december hingen altijd wel foto's bij een postorderbedrijf waar ik werkte waar je pakketten met illegaal vuurwerk uit Polen aan kon herkennen. Niet meegemaakt dat we ze aantroffen, maar die zouden wel in beslag genomen worden. Maar goed, dat is dan ook illegaal en 4fmp is dus grijs gebied.

Maar om een indicatie te geven van hoe groot de kans is dat je bij die pakketservice waar ik werkte gepakt werd: 3 pakketjes op de 5.000-6.000 worden dagelijks gecontroleerd op inhoud.

Risk worth taking als je het mij vraagt. En als je wel gepakt wordt is de kans ook nog reëel dat ze het niet eens willen vervolgen (20 gram RC is niet heel interessant voor de politie) of dat je ermee weg komt omdat het grijs gebied is.
laatste aanpassing