Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 694503x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.ebay.com/itm/321505548975
en deze goedkoper :D
Waarschuw beheerder
vanacht 210mg caps 4fa op. Ging best lekker, maar op 1.5 a 2 route66 ga ik wel een stuk harder (meer M gevoel) met meer tintelingen.
Heb ik dan gewoon meer nodig? Of is de 4fa uit Route66 toch net sterker ofzo?

2 uur later ook 185mg M1 genomen maar vrij weinig van gemerkt. Denk dat dit net als bij X niet inslaat bij mij na 4FA.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DNM surfer op maandag 20 oktober 2014 om 01:17:
vanacht 210mg caps 4fa op. Ging best lekker, maar op 1.5 a 2 route66 ga ik wel een stuk harder (meer M gevoel) met meer tintelingen.
Heb ik dan gewoon meer nodig? Of is de 4fa uit Route66 toch net sterker ofzo?

2 uur later ook 185mg M1 genomen maar vrij weinig van gemerkt. Denk dat dit net als bij X niet inslaat bij mij na 4FA.

2 route 66 is volgens mij ook meer dan /210 mg toch? Met zelf caps maken moetje ook naar de puurheid kijken 200mg 4fmp van 75 procent is 150 mg werkzame stof. Terwijl gedrukte pillen getest worden op het aantal mg werkzame stof(bij routes 120 fso? ) correct me if im wrong btw maar dit zou het verschil wel verklaren.
Waarschuw beheerder
-1
Heerlijk avondje kunnen dansen op 200mg vanaaf. Paar wodka s en echt nonstop zin in dansen (y)
Waarschuw beheerder
+4
Van het weekend voor het eerst 4fa geprobeerd. Uiteraard bij een normale/lage dosis gehouden, puur om te ervaren wat het is. Ik doe normaal gesproken om de twee maanden een xtc pilletje, dus ik was wel benieuwd naar de 4fa. De avond ervoor heb ik nog een lichte xtc pil gedaan en die heeft lekker gewerkt, ben redelijk mellow geweest en de energiefase duurde ook redelijk lang. Het was de volgende avond dus tijd voor de 4fa.

Om 0:00 ging de capsule met 125 mg naar binnen en ruim een uur later voelde ik wat lichte tintelingen en kleine trekjes in mijn gezicht die ik herken van de xtc. Echt mellow a la mdma werd het niet, maar het gevoel was er lichtjes. Ik voelde me op mijn gemak en had bijzonder veel zin om lekker te dansen. Ik heb dat de hele avond non-stop gedaan. Ongelooflijk eigenlijk hoe scherp je je voelt met dit spul. Leuk is het dan ook om al die mensen om je heen te checken, gekke bekken kijken en met vlagen lekker onzin babbelen met je maten.

Mijn ervaring is dat het spul eigenlijk de hele avond op een constant niveau heeft gewerkt. Rond een uur of 4, na enkele (vitamine) watertjes ben ik overgestapt naar bier. Raar om te merken dat ik na het feestje totaal niet aangeschoten was en ik gewoon nog goed kon praten, terwijl mijn maten al met een dikke tong moeite hadden met praten. :D Thuis rond 8.30 was het tijd om te gaan maffen, maar dat lukte niet erg. Heb uiteindelijk 2 uur kunnen pitten. Vandaag voel ik me toch redelijk moe en brak, maar na een goede eetsessie gaat het al een stuk beter. Kortom, mijn eerste ervaring was een prima ervaring.
Waarschuw beheerder
+1
Als je het bij die eenmalige dosis van +/- 120 mg houdt, zul je 8-9 uur naderhand geen woeste doppen meer hebben normaal gesproken..
Maar dit verschilt natuurlijk wel ook per persoon.
Misschien dat wanneer je de jaarbeurs uitloopt je ogen ff moet aanpassen, maar eenmaal thuis zul je er weinig meer van gaan zien hoor en kun je waarschijnlijk gewoon heerlijk gaan slapen;)
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van [D]aan.. op maandag 20 oktober 2014 om 18:44:
Als je het bij die eenmalige dosis van +/- 120 mg houdt, zul je 8-9 uur naderhand geen woeste doppen meer hebben normaal gesproken..
Maar dit verschilt natuurlijk wel ook per persoon.
Misschien dat wanneer je de jaarbeurs uitloopt je ogen ff moet aanpassen, maar eenmaal thuis zul je er weinig meer van gaan zien hoor en kun je waarschijnlijk gewoon heerlijk gaan slapen;)

grappig dat je ervan uit gaat dat ie naar thrillogy gaat:P
overigens ken ik weinig mensen die grote doppen krijgen van 4f.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Treddy op maandag 20 oktober 2014 om 21:04:
grappig dat je ervan uit gaat dat ie naar thrillogy gaat:P

staat gewoon op zijn profiel hoor...
Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van D-Nial op maandag 20 oktober 2014 om 21:09:
staat gewoon op zijn profiel hoor...

oh, ja da kan ik ook nie ruiken he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 11 oktober 2014 om 19:03:
Bij mij ook idd. Doe eigenlijk altijd tussen 150-165, nooit hoger. Das op basis van eigen ervaringen..

idem. Op een feest nog wel is 180 - 200, maar zelden meer tenzij de weegschaal perongeluk nog op oz stond ipv g..
Waarschuw beheerder
-2
wie kan me helpen met welke betaal methode ik moet hebben bij SA. Je hebt 3 methodes . Ik ben een leek hierin en het is d 1ste keer dat ik bestel dus wie helpt mij ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Monique op dinsdag 21 oktober 2014 om 12:10:
wie kan me helpen met welke betaal methode ik moet hebben bij SA. Je hebt 3 methodes . Ik ben een leek hierin en het is d 1ste keer dat ik bestel dus wie helpt mij ???

Gewoon via bankoverschrijving..
Bij Checkout krijg je gewoon de gegevens waar je het naar over moet maken..
Als je ING hebt toevallig staat het er binnen 1 dag op..
Gisteravond toevallig nog wat besteld, vanmorgen 9 uur de invoice/bevestiging gehad en normaal gesproken ligt het morgen al op de mat:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recreant op zondag 19 oktober 2014 om 08:37:
Een aantal mensen hebben het over een kater en plafond dienst na gebruik van 4-FA maar daar heb ik zelf nog nooit last van gehad dus waarschijnlijk is dit voor iedereen anders. Sterker nog, ik slaap prima na 4-FA (4 uur na inname van 165 mg) en de volgende dag voel ik me juist nog steeds opgewekt. Ook een paar dagen later geen last van een katar. Wel moet ik opletten dat ik niet een te hoge dosis neem want ik heb al een paar keer last gehad van stekende pijn ergens tussen je achterhoofd en je nek, heb van meerderde mensen iets soortgelijks gelezen

Hé wow, ik heb datzelfde een tijdje geleden op een festival gehad. Barstende koppijn alsof mijn hoofd uiteenspatte. Nog nooit gehoord dat iemand dat had eigenlijk. Ik dacht dat het meer aan mezelf lag (in de volle zon, iets teveel wijntjes gedronken de dag ervoor). De dosis die ik nam was overigens 160 mg (wat volgens mij niet absurd hoog is).

4 maanden later toch nog maar eens geprobeerd (150 mg) en eigenlijk nergens last van gehad, op heel veel zin om te dansen na dan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xlady26 op dinsdag 21 oktober 2014 om 14:07:
Barstende koppijn

Ik had die koppijn bij 175-180mg, ook niet echt schokkend hoog, maar ik durf dus niet zo hoog meer te gaan nu...
Ik heb bij meerdere mensen hier op PF soortgelijke bijwerkingen gelezen, was die pijn bij jou ook onderin je achterhoofd zo richting je nek ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recreant op dinsdag 21 oktober 2014 om 14:23:
Ik had die koppijn bij 175-180mg, ook niet echt schokkend hoog, maar ik durf dus niet zo hoog meer te gaan nu...
Ik heb bij meerdere mensen hier op PF soortgelijke bijwerkingen gelezen, was die pijn bij jou ook onderin je achterhoofd zo richting je nek ?

Ik hoor deze klachten steeds vaker altijd steken vanuit nek het hoofd in.
zelf nooit last van gehad...tot en met 180mg uitgeprobeerd
maar vrienden van me durven het niet meer doen...
Vreemd dat het dus soms wel soms niet is bij dezelfde persoon ..
vraag me af waarom dan wel of geen problemen ??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FLOW op dinsdag 21 oktober 2014 om 15:02:
vraag me af waarom dan wel of geen problemen ??

Kan toeval zijn, kan dat het bij sommige mensen hoofdpijn oplevert, maar hebben jullie je spul wel eens laten testen?
Waarschuw beheerder
Eerste keer dat ik 4fmp nam, werd ik na het roken van een sigaretje enorm misselijk. Moest op een gegeven moment ook constant overgeven en de misselijkheid was pas de volgende middag weg..

Hopelijk kwam het door het sigaretje, of hebben meer mensen hier last van?

Ik had een dosis van 150 mg btw. Ben 170 en ong 60 kg.Redelijk wat ervaring met XTC.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op dinsdag 21 oktober 2014 om 16:23:
testen

Ik heb het niet laten testen, maar rond de tijd dat ik het aangeschaft heb waren er wel anderen die hebben laten testen van dezelfde vendor. Geen garantie natuurlijk... En ik heb een keer of 7-8 van die partij gebruikt en 2 keer koppijn gehad. 1 keer met rond de 175-185 mg en 1 keer niet zorgvuldig genoeg afgewogen dus zou ook 180-190 geweest kunnen zijn. Andere keren allemaal rond de 150-165 nergens last van gehad.
Waarschuw beheerder
Zag net in aanleiding met de drie doden van het ade festijn dat 4-fmp zojuist zijn tv dibuut heeft gemaakt. Owjee
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Treddy op dinsdag 21 oktober 2014 om 20:23:
Zag net in aanleiding met de drie doden van het ade festijn dat 4-fmp zojuist zijn tv dibuut heeft gemaakt. Owjee

Waar zag je dat op tv en wat werd er over verteld?
Waarschuw beheerder
+1
4fmp heeft vorig seizoen al zijn debuut gemaakt bij spuiten en slikken. Gingen ze het testen op een kermis :facepalm:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Recreant op dinsdag 21 oktober 2014 om 18:24:
175

Uitspraak van Recreant op dinsdag 21 oktober 2014 om 18:24:
165

Ik neem even de 2 die het meest bij elkaar liggen, maar dat zou net zo goed het geval kunnen zijn geweest. Stel het is zo, die 10 mg kan echt niet het verschil zijn tussen knallende hoofdpijn en lekker gaan... En als er 20-30 mg verschil tussen zat eigenlijk ook niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 22 oktober 2014 om 10:37:
10 mg

Misschien is er nog een andere factor die ik nu nog niet weet. Ik zal tzt weer eens proberen met een iets hogere dosis. Ben echter als de dood dat dit gebeurt tijdens een leuke avond uit, die zou dan gigantisch verpest worden. Beter om een keer in een thuis situatie te proberen. Gelukkig tot nu toe beide keren in een thuis situatie gebeurd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op dinsdag 21 oktober 2014 om 22:09:
Spuiten en slikken meen ik...

Nee het was geen spuiten en slikken. Het kwam op het nieuws van NOS. Na aanleiding van die drie doden. Er werdt niet veel over verteld maar er werdt iemand een paar vragen gestelt. Die persoon had xtc (goudstaafjes) en 4fmp pillen op tafel liggen. Verder is er niet veel over verteld. die persoon vertelde ook dat het 4-fmp was. buiten spuiken en slikken heb ik dit nog niet eerder gezien op tv, zelfs niet op Discovery channel (drugs inc).

Uitspraak van Thieske op woensdag 22 oktober 2014 om 08:16:
4fmp heeft vorig seizoen al zijn debuut gemaakt bij spuiten en slikken. Gingen ze het testen op een kermis :facepalm:

Ja sorry mijn fout, heb je gelijk in
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Treddy op woensdag 22 oktober 2014 om 13:54:
Nee het was geen spuiten en slikken.

Uitspraak van Treddy op woensdag 22 oktober 2014 om 13:54:
Uitspraak van Thieske op woensdag 22 oktober 2014 om 08:16:4fmp heeft vorig seizoen al zijn debuut gemaakt bij spuiten en slikken. Gingen ze het testen op een kermis :facepalm:

Dit bedoelde ik ook :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 22 oktober 2014 om 14:52:
Uitspraak van Treddy op woensdag 22 oktober 2014 om 13:54:Nee het was geen spuiten en slikken.
Uitspraak van Treddy op woensdag 22 oktober 2014 om 13:54:Uitspraak van Thieske op woensdag 22 oktober 2014 om 08:16:4fmp heeft vorig seizoen al zijn debuut gemaakt bij spuiten en slikken. Gingen ze het testen op een kermis :facepalm:
Dit bedoelde ik ook :p

maar dat was het dus niet:P kijk 2-3 posts naar boven, daar heb ik omschreven wat het wel was
Waarschuw beheerder
Gast :lol: ik heb het ook over dat debuut waar jij het over had!
Waarschuw beheerder
Dit weekend op een feest ga ik weer 150mg 4F nemen. Vorige keer (eind augustus) heb ik na 150mg 4F nog een half snoepje (xtc) genomen. Dat vond ik een aangename combinatie. Dit wilde ik komende zaterdag weer doen alleen dit zou volgens vele op het internet neurotoxisch werken. Nu kan iedereen van alles op internet zetten en weet ik dat men elkaar veel na praat. Is er ergens een legitieme bron die deze stelling bevestigd? Vind het erg jammer, als ik 4F bijneem kan ik slaap wel vergeten, hetgeen ik het niet waard vind.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Sinaasappelsap op donderdag 23 oktober 2014 om 20:49:
Is er ergens een legitieme bron die deze stelling bevestigd?

Dit is volgens mij vaak gebaseerd op het feit dat amfetamine + mdma extra neurotoxisch en dat, aangezien 4fa en amfetamine qua chemische structuur en effecten veel op elkaar lijken, het logisch is dat dat dus met 4fa en mdma ook zo is. Echt harde bewijzen zijn hier niet voor. Wordt wel eens tijd dat hier wat meer aandacht aan wordt besteed.
Waarschuw beheerder
+1
Zo net alles besteld en nu maar wachten tot alles binnen is en dan kan mijn privé feestje gaan beginnen mijn eerste keer 4f
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recreant op dinsdag 21 oktober 2014 om 14:23:
k had die koppijn bij 175-180mg, ook niet echt schokkend hoog, maar ik durf dus niet zo hoog meer te gaan nu...

Ja bizar dat het ook bij die dosis kan. De hoofdpijn die ik had zat inderdaad in mijn achterhoofd en rondom mijn slapen. Ik werd er zo naar van dat ik maar frisdrank ben gaan drinken (drink nooit suikers).. en vervolgens een half uur in de schaduw ademhalingsoefeningen gedaan (ik werd ook echt licht in mn hoofd alsof ik ieder moment kon flauw vallen).
Aangezien ik de dag ervoor flink wat wijntjes gedronken had, durf ik de schuld niet geheel aan de 4fa toe te wijzen. In ieder geval een leerpuntje voor mezelf geweest... Ga nooit in de volle zon aan de 4fa als je de dag ervoor behoorlijk wat gedronken heb.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xlady26 op vrijdag 24 oktober 2014 om 14:32:
Ja bizar dat het ook bij die dosis kan. De hoofdpijn die ik had zat inderdaad in mijn achterhoofd en rondom mijn slapen. Ik werd er zo naar van dat ik maar frisdrank ben gaan drinken (drink nooit suikers).. en vervolgens een half uur in de schaduw ademhalingsoefeningen gedaan (ik werd ook echt licht in mn hoofd alsof ik ieder moment kon flauw vallen).
Aangezien ik de dag ervoor flink wat wijntjes gedronken had, durf ik de schuld niet geheel aan de 4fa toe te wijzen. In ieder geval een leerpuntje voor mezelf geweest... Ga nooit in de volle zon aan de 4fa als je de dag ervoor behoorlijk wat gedronken heb.

Het kan inderdaad ook gewoon uitdroging zijn. Als ik te lang hardloop zonder genoeg water te drinken, krijg ik ook pijn aan de achterkant van mijn hoofd. De eerste keer dat het me overkwam, had ik even snel gegoogled of meerdere mensen dat probleem hadden en ik was niet de enige.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mmooig op vrijdag 24 oktober 2014 om 20:45:
uitdroging

Als ik 4-FA (of X) gebruik drink ik juist meer dan normaal....

Waarschuw beheerder
Heb hier capsules van 160 liggen, nu wil ik graag een halve dosis doen na een tijdje ipv de 160, iemand tips hoe ik dit voor elkaar krijg? Krijg de capsule niet open..

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2014 om 10:12:
Heb hier capsules van 160 liggen, nu wil ik graag een halve dosis doen na een tijdje ipv de 160, iemand tips hoe ik dit voor elkaar krijg? Krijg de capsule niet open..

Capsule kapot maken (desnoods even doorsnijden) en een hoopje van het poeder maken. Hoopje door twee delen en vervolgens in vloeitjes schuiven en dichtvouwen.

Tenzij je de capsule gewoon open krijgt, dan gewoon de helft er uit kloppen in een vloeitje.
Waarschuw beheerder
Nog meer mensen die niet de juiste hoeveelheid hebben ontvangen van de GD van SO?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op zondag 26 oktober 2014 om 14:05:
Nog meer mensen die niet de juiste hoeveelheid hebben ontvangen van de GD van SO?

Heb het eerlijk gezegd nog niet gewogen :P
Ik zal straks even voor je kijken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op zondag 26 oktober 2014 om 14:05:
Nog meer mensen die niet de juiste hoeveelheid hebben ontvangen van de GD van SO

Hier ook nog niet gewogen. Zal dat later ook nog even wegen. Ik neem aan dat je minder hebt gehad ?
Waarschuw beheerder
Als het meer was geweest had je mij niet gehoord (6) Het wordt al opgelost, maar toch wel vervelend... Twijfel dan ook meteen of het uberhaupt wel fmp is, maar dat wordt me verzekerd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op zondag 26 oktober 2014 om 16:26:
Twijfel dan ook meteen of het uberhaupt wel fmp is

Meten is weten, vorige groupdeal was 80% 4-FMP. Maar altijd goed om even wat weg te brengen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tecitw op maandag 27 oktober 2014 om 06:48:
Meten is weten, vorige groupdeal was 80% 4-FMP. Maar altijd goed om even wat weg te brengen.

Oh da klikt goed, was de hoeveelheid bij jou correct? ik had totaal 10,75 gram, ik ga er dan maar even vanuit dat het zakje 0,75 gram weegt.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Treddy op maandag 27 oktober 2014 om 12:47:
10,75 gram

Hier 10,79 gram incl zakje.
Waarschuw beheerder
Mischien kennen jullie deze nooit eerder tegen gekomen het schijnen 4fmp pillen te zijn

Blauw met als logo een zonnebril en 1 breuklijn

iemand hem eerder gezien ?
[img width=1024 height=768 cacheid=00161ea100323ae39df917ce1a02e48472]http://www.fotosop.nl/afbeeldingen/351412731151020141027_144632[1].jpg[/img]
laatste aanpassing