| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
vanacht 210mg caps 4fa op. Ging best lekker, maar op 1.5 a 2 route66 ga ik wel een stuk harder (meer M gevoel) met meer tintelingen.
Heb ik dan gewoon meer nodig? Of is de 4fa uit Route66 toch net sterker ofzo?
2 uur later ook 185mg M1 genomen maar vrij weinig van gemerkt. Denk dat dit net als bij X niet inslaat bij mij na 4FA.
correct me if im wrong
Als je het bij die eenmalige dosis van +/- 120 mg houdt, zul je 8-9 uur naderhand geen woeste doppen meer hebben normaal gesproken..
Maar dit verschilt natuurlijk wel ook per persoon.
Misschien dat wanneer je de jaarbeurs uitloopt je ogen ff moet aanpassen, maar eenmaal thuis zul je er weinig meer van gaan zien hoor en kun je waarschijnlijk gewoon heerlijk gaan slapen
Bij mij ook idd. Doe eigenlijk altijd tussen 150-165, nooit hoger. Das op basis van eigen ervaringen..
wie kan me helpen met welke betaal methode ik moet hebben bij SA. Je hebt 3 methodes . Ik ben een leek hierin en het is d 1ste keer dat ik bestel dus wie helpt mij ???
Een aantal mensen hebben het over een kater en plafond dienst na gebruik van 4-FA maar daar heb ik zelf nog nooit last van gehad dus waarschijnlijk is dit voor iedereen anders. Sterker nog, ik slaap prima na 4-FA (4 uur na inname van 165 mg) en de volgende dag voel ik me juist nog steeds opgewekt. Ook een paar dagen later geen last van een katar. Wel moet ik opletten dat ik niet een te hoge dosis neem want ik heb al een paar keer last gehad van stekende pijn ergens tussen je achterhoofd en je nek, heb van meerderde mensen iets soortgelijks gelezen
Barstende koppijn
Ik had die koppijn bij 175-180mg, ook niet echt schokkend hoog, maar ik durf dus niet zo hoog meer te gaan nu...
Ik heb bij meerdere mensen hier op PF soortgelijke bijwerkingen gelezen, was die pijn bij jou ook onderin je achterhoofd zo richting je nek ?
testen
175
165
10 mg
Spuiten en slikken meen ik...
4fmp heeft vorig seizoen al zijn debuut gemaakt bij spuiten en slikken. Gingen ze het testen op een kermis
Nee het was geen spuiten en slikken.
Uitspraak van Thieske op woensdag 22 oktober 2014 om 08:16:4fmp heeft vorig seizoen al zijn debuut gemaakt bij spuiten en slikken. Gingen ze het testen op een kermis
Ja sorry mijn fout, heb je gelijk in
Uitspraak van Treddy op woensdag 22 oktober 2014 om 13:54:Nee het was geen spuiten en slikken.
Uitspraak van Treddy op woensdag 22 oktober 2014 om 13:54:Uitspraak van Thieske op woensdag 22 oktober 2014 om 08:16:4fmp heeft vorig seizoen al zijn debuut gemaakt bij spuiten en slikken. Gingen ze het testen op een kermis
Ja sorry mijn fout, heb je gelijk in
Dit bedoelde ik ook
Is er ergens een legitieme bron die deze stelling bevestigd?
k had die koppijn bij 175-180mg, ook niet echt schokkend hoog, maar ik durf dus niet zo hoog meer te gaan nu...
Ik heb bij meerdere mensen hier op PF soortgelijke bijwerkingen gelezen, was die pijn bij jou ook onderin je achterhoofd zo richting je nek ?
Ja bizar dat het ook bij die dosis kan. De hoofdpijn die ik had zat inderdaad in mijn achterhoofd en rondom mijn slapen. Ik werd er zo naar van dat ik maar frisdrank ben gaan drinken (drink nooit suikers).. en vervolgens een half uur in de schaduw ademhalingsoefeningen gedaan (ik werd ook echt licht in mn hoofd alsof ik ieder moment kon flauw vallen).
Aangezien ik de dag ervoor flink wat wijntjes gedronken had, durf ik de schuld niet geheel aan de 4fa toe te wijzen. In ieder geval een leerpuntje voor mezelf geweest... Ga nooit in de volle zon aan de 4fa als je de dag ervoor behoorlijk wat gedronken heb.
Heb hier capsules van 160 liggen, nu wil ik graag een halve dosis doen na een tijdje ipv de 160, iemand tips hoe ik dit voor elkaar krijg? Krijg de capsule niet open..
Nog meer mensen die niet de juiste hoeveelheid hebben ontvangen van de GD van SO?
Nog meer mensen die niet de juiste hoeveelheid hebben ontvangen van de GD van SO
Twijfel dan ook meteen of het uberhaupt wel fmp is