Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst 4f gebruikt, heerlijke ervaring

Rond 22:15 1 capsule van 150-170 mg gedropt.
Om 23:00 begon ik de euforie al te voelen, twijfelde eerst of het gewoon hitte en fijn voelen was omdat we net binnen waren en ik meteen blij werd door de muziek, maar kreeg toch wel door dat ik deze euforie in mijn lichaam niet zomaar zou kunnen krijgen dus dat het al lekker aan het opkomen was.
23:30 flink veel energie, kan niet stil staan, veel praten, lekkere euforie en tintelingen.
00:00 rond deze tijd voelde ik het telkens in golven opkomen, heerlijk gevoel, tintelingen, euforisch bijna net zo sterk als mdma zelfs en de energie van 3 man! Ik vond het heel fijn dat ik helder was, en niet zo in mijn eigen wereldje zat wat ik vaak heb bij xtc. Ik was heel blij en gelukkig, en de lovefeeling kwam er lekker in.
01:30 vanaf begin van inname geen grote doppies gehad, pas rond deze tijd begonnen ze flink te bewegen (groot middel klein, klein middel groot, etc)
03:00 het begon af te nemen, langzaam, voelde het steeds minder worden, geen vervelend gevoel omdat het geleidelijk afnam en ik het ook wel tijd vond. Pupillen net zo groot als iris, heel m'n oog zag zwart. Als ik in het licht keek werd ie meteen kleiner, maar dat werd na 3 sec weer groot.
05:30 slapen met moeite
10:30 wakker, kort geslapen, tussendoor veel wakker geworden en het idee dat ik maar half geslapen heb. Meer half slapen, half bewustzijn, soort doezelen. Erg moe.
Hele dag nog verschrikkelijk grote pupillen gehad en me de hele dag flink brak gevoeld en vreselijk moe. Het was het allemaal waard, top ervaring! Ik vind het net zo leuk als xtc, en ga het zeker niet bij deze keer laten

Ik moet ook zeggen dat ik 150-170 mg de perfecte dosering vond. Geen nadelen bij deze drug, alleen dat het slapen moeilijk is, en de pupilletjes

Top ervaring er weer bij

. Vond het wel leuk even een soort logboekje neer te zetten voor mensen die net op het forum komen en het nog nooit gebruikt hebben bijvoorbeeld