Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 690949x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
+1-2
Is er iets bekend over 4FA en verslaving? Of het bijvoorbeeld een sterke verslavende werking heeft of totaal niet of alleen geestelijk/lichamelijk?
Waarschuw beheerder
+2-3
Uitspraak van hardstylerz op woensdag 19 maart 2014 om 22:41:
Is er iets bekend over 4FA en verslaving? Of het bijvoorbeeld een sterke verslavende werking heeft of totaal niet of alleen geestelijk/lichamelijk?

Probeer eens uit zal ik zeggen. ;)
Waarschuw beheerder
+8

Over het algemeen zijn dopamine losmakende middelen sneller verslavend dan serotonine losmakende middelen volgens mij...

Maar belangrijkste is gewoon streng voor jezelf zijn en wat voor jouw doen verantwoord gebruiken is en je daaraan houden! Ongeacht welk middel.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van TimmY-NL op donderdag 20 maart 2014 om 01:17:
Over het algemeen zijn dopamine losmakende middelen sneller verslavend dan serotonine losmakende middelen volgens mij...

Maar belangrijkste is gewoon streng voor jezelf zijn en wat voor jouw doen verantwoord gebruiken is en je daaraan houden! Ongeacht welk middel.

Daar geef ik je gelijk in ;)
Was benieuwd!
Artiest Maxcite
Waarschuw beheerder

Ik gebruik het middeltje zelf nu iets langer dan een jaar. En ik heb helemaal nergens last van.
Overigens gebruik ik het maar 1x per maand (en alleen op feestjes). Misschien dat het bij frequenter gebruik (1x per week of meer) weer anders ligt.
Maar ik ga er vanuit dat je dat niet van plan was ;).
Waarschuw beheerder
-3
Iemand die wat weet over 4FMP combineren met methylone?
Waarschuw beheerder
-2
Vorig jaar vd zomer hadden we fmp kristallen. Kan het nu alleen nog in poeder/brokjes krijgen, schijnt dat in kristalvorm niet meer gemaakt kan worden. Iemand enig idee?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Chaoot op donderdag 20 maart 2014 om 13:53:
Ik gebruik het middeltje zelf nu iets langer dan een jaar. En ik heb helemaal nergens last van.
Overigens gebruik ik het maar 1x per maand (en alleen op feestjes). Misschien dat het bij frequenter gebruik (1x per week of meer) weer anders ligt.
Maar ik ga er vanuit dat je dat niet van plan was ;).

Ah oké, dat ligt natuurlijk ook wel weer per persoon qua verslavingsgevoeligheid maar dan zal het inderdaad allemaal wel meevallen. Misschien inderdaad dat het bij veelvuldig gebruik wel sneller optreed. Nee dat was ik inderdaad niet van plan haha :p moet toch beetje op jezelf passen he ;)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Maikos op donderdag 20 maart 2014 om 14:28:
schijnt dat in kristalvorm niet meer gemaakt kan worden. Iemand enig idee?

waarom zou dat niet kunnen? is het ook niet zo dat poeder gewoon verkruimelde kristallen zijn, en dat er dan nog iets doorheen gaat? en ja, wat gaat er eigenlijk doorheen als het poeder (maar) voor 58% uit fmp bestaat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 20 maart 2014 om 15:32:
waarom zou dat niet kunnen? is het ook niet zo dat poeder gewoon verkruimelde kristallen zijn, en dat er dan nog iets doorheen gaat? en ja, wat gaat er eigenlijk doorheen als het poeder (maar) voor 58% uit fmp bestaat?

Geen idee of het klopt dat het niet zou kunnen, maar ik weet wel 100% zeker dat het poeder -niet- de verkruimelde kristallen zijn! :-)
Heb het namelijk zelf allebei, en als ik die kristallen ga crushen is het toch echt (heel) anders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanceUp op donderdag 20 maart 2014 om 16:52:
maar ik weet wel 100% zeker dat het poeder -niet- de verkruimelde kristallen zijn!

aaah ok. als je goed kijkt naar het poeder zie je eigenlijk ook altijd wel kleine kristalletjes die glinsteren. en het poeder wat je krijgt van de vendor is uiteraard niet puur kristal wat gecusht is, daar zit dan nog wat anders doorheen, dus dat zou misschien verklaren waarom je de 2 niet met elkaar kan vergelijken. maar het zou kunnen hoor! ik vraag me dan alleen af wat het poeder dan wel is, want uiteindelijk moet het toch wel afgeleid zijn van het kristal?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 20 maart 2014 om 15:32:
en ja, wat gaat er eigenlijk doorheen als het poeder (maar) voor 58% uit fmp bestaat?

Ik heb hier geen kaas van gegeten hoor maar is het niet zo dat om de stof te maken de moleculen aan elkaar moeten kleven en dat niet alles in de atoom werkzame stof is oid? Zeg maar de verbindingen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op donderdag 20 maart 2014 om 17:52:
Ik heb hier geen kaas van gegeten hoor maar is het niet zo dat om de stof te maken de moleculen aan elkaar moeten kleven en dat niet alles in de atoom werkzame stof is oid? Zeg maar de verbindingen...

ik heb daar (ook) geen verstand van hoor, maar als je 58% hebt wat maximaal ... is (kut ik weet niet meer hoeveel fmp maximaal kan zijn :P), dan is de rest dus opvulstof. wat is dat dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op donderdag 20 maart 2014 om 17:52:

Je gebruikt atoom en molecuul net andersom ;) er is hier al besproken dat met hcl of een andere soortgelijke stof wordf gemaakt ;) Tone diary heeft daar een heel stuk over geschreven dacht ik.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van -FlockParty:yes: op donderdag 20 maart 2014 om 18:09:
81% :P paar pagina's terug in je eigen comment :lol:

haha ok dan, ik wilde gewoon even graag meedoen aan de rage (niets opzoeken, just ask!) :lol:

maar goed, ik ben dan dus benieuwd wat de rest is!

Uitspraak van Carlaaaaaaaa op donderdag 20 maart 2014 om 18:12:
Tone diary heeft daar een heel stuk over geschreven dacht ik.

erg verhelderend idd!
Waarschuw beheerder
-1
Heeft het oplossen van 4F in water of een ander drankje net zo'n vercrackte smaak als XTC/MDMA? Wil het namelijk gaan oplossen omdat ik denk dat ik de capsule niet doorgeslikt krijg 8)
Las al wel dat het vies was maar is de smaak te vergelijken met die van XTC? Heb namelijk weleens een stukje van een pilletje per ongeluk kapot gebeten en dat was echt te smerig voor woorden dus als het dezelfde smaak heeft ga ik het denk ik toch maar niet oplossen 8)
Waarschuw beheerder
Lekker is het niet, maar in cola ofzo prima te doen denk ik (zelf nooit gedaan)
Af en toe wel eens in een vloeitje gedaan als er geen capsules waren, als die dan open valt of blijft hangen dan heb je toch wel ff een slokje nodig ja..
Waarschuw beheerder
Je gebruikt atoom en molecuul net andersom ;) er is hier al besproken dat met hcl of een andere soortgelijke stof wordf gemaakt ;) Tone diary heeft daar een heel stuk over geschreven dacht ik.

MMisschien een idee dit stuk in de openingspost te plaatsen?
Waarschuw beheerder
-1
donateur
schijnt dat in kristalvorm niet meer gemaakt kan worden. Iemand enig idee?

Er zijn heus nog mensen die dat kunnen.

Uitspraak van hardstylerz op donderdag 20 maart 2014 om 18:33:
Heeft het oplossen van 4F in water of een ander drankje net zo'n vercrackte smaak als XTC/MDMA? Wil het namelijk gaan oplossen

Het heeft een zeer vieze smaak ja.

denk dat ik de capsule niet doorgeslikt krijg 8)

8)

en dat was echt te smerig voor woorden dus als het dezelfde smaak heeft ga ik het denk ik toch maar niet oplossen 8)

Niet dezelfde smaak, maar zoals hier boven wordt gezegd, lekker is het zeker niet..

Uitspraak van [D]aan.. op donderdag 20 maart 2014 om 20:32:
Af en toe wel eens in een vloeitje gedaan

Goed vouwen ;)
Waarschuw beheerder
Je gebruikt atoom en molecuul net andersom

:p Wist dat ik ergens de mist in ging xD

Maar verder denk ik dat het aardig klopt toch?
Waarschuw beheerder
Vorig jaar vd zomer hadden we fmp kristallen. Kan het nu alleen nog in poeder/brokjes krijgen, schijnt dat in kristalvorm niet meer gemaakt kan worden. Iemand enig idee?

Nog even nagevraagd: kristallen zijn zeker nog in omloop :) nog niet getest op %, maar dat ligt (lijkt mij) in ieder geval hoger dan de poeder van verschillende vendors!
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Saxoferrato op vrijdag 21 maart 2014 om 14:04:
nog niet getest op %, maar dat ligt (lijkt mij) in ieder geval hoger

Dat moet eerst maar 'ns getest worden. Het is aannemelijk dat het hoger kan zijn, omdat er nog zoveel marge in is naar boven (qua haalbaar percentage) maar...ja..eerst maar 'ns laten bevestigen of het zo is. Voor hetzelfde geld is het more of the same (in another package)
Waarschuw beheerder
-2
Ja, zou het ook niet precies weten wat het dan wel is. Ik heb in het verleden wel eens 4-fmp besteld, en dat werkte helemaal niet, ook niet bij vrienden. Later laten testen, maar bleek wel gewoon om 4-fmp te gaan, alleen gaven ze toen nog geen % erbij. Dus ik wist alleen dat het wel om het stofje ging, maar bleek niet werkzaam te zijn, ook niet bij +220mg.

Misschien bedoelen die vendors wel iets heel anders met hun percentages als "wij"? :-) Als er staat 99% zuiverheid bedoelen ze misschien dat er alleen maar 4-FMP inzit en geen toegevoegde vulmiddelen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanceUp op zondag 23 maart 2014 om 12:23:
iets heel anders met hun percentages als "wij"?

Geloof dat hier in dit topic al een aantal discussies daarover waren! Weet zelf niet precies hoe of wat, zou effetjes terug zoeken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -FlockParty:yes: op zondag 23 maart 2014 om 14:34:
Het hoogst haalbare pure percentage zou 81% zijn.

En dat is waar ze dan op doelen als zij het over 99% zuiverheid hebben dacht ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op zondag 23 maart 2014 om 14:35:
En dat is waar ze dan op doelen als zij het over 99% zuiverheid hebben dacht ik.

idd (Y) behoorlijke faal dus als ze 'maar' 71% halen...
Waarschuw beheerder
+8
4-fmp is de toekomst
Waarschuw beheerder
Ja, dat weet ik, en heb ik toen ook gelezen..Ik bedoel dat ik niet weet hoe ze die 99% interpreteren. Misschien liegen ze wel, of hebben ze zelf verkeerde informatie of bedoelen ze het anders. In alle gevallen is het gewoon belangrijk om gewoon je spullen te laten testen inden mogelijk. Die max. 81% lijkt me niet onwaarschijnlijk nee.
Waarschuw beheerder
+5-3
donateur
Uitspraak van DanceUp op maandag 24 maart 2014 om 09:00:
of bedoelen ze het anders

Er is niet echt een manier om het anders te bedoelen, zowel absoluut als relatief is het geen 99% nl, by far niet.
Dus het is of liegen, of ze hebben verkeerde informatie zelf.. denk het laatste. Eerste zou kut zijn op zich, maar doet aan het feit niets af te het gewoon te laag is.

Uitspraak van DanceUp op maandag 24 maart 2014 om 09:00:
Die max. 81% lijkt me niet onwaarschijnlijk nee.

Dat is gewoon hoe het is, afgerond dan. Heeft verder niet iets met wel/niet onwaarschijnlijk meer te maken ;) :)

Uitspraak van -FlockParty:yes: op zondag 23 maart 2014 om 14:34:
Het hoogst haalbare pure percentage zou 81% zijn.

Iets anders gezegd; 100% zuivere 4-FMP.Hcl bevat 81% 4-FMP (en de rest .HCl om er een zoutvorm van te maken als het ware).
1000mg bevat derhalve 810mg (eh 807,7) werkzame stof. De laboratoria bij ons duiden, bij het geven van een uitslag hiervan, dit als 81% zuiver (afgerond) omdat het ja..nou eenmaal dat aan werkzame 'vrije base' bevat.

Van een andere zoutvorm, liggen de getallen wat anders, denk aan een sulfaatzout of eh citraatzout oid. Die zijn zwaarder en het max. percentage daarvan ligt daardoor lager (het zout gedeelte neemt meer gewicht van het totaal in, dus het aandeel 'vrije base' is kleiner).

Om maar weer even iets te herhalen, wellicht ter verduidelijking :bloos: :)
Waarschuw beheerder
+8
Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst 4f gebruikt, heerlijke ervaring :)
Rond 22:15 1 capsule van 150-170 mg gedropt.
Om 23:00 begon ik de euforie al te voelen, twijfelde eerst of het gewoon hitte en fijn voelen was omdat we net binnen waren en ik meteen blij werd door de muziek, maar kreeg toch wel door dat ik deze euforie in mijn lichaam niet zomaar zou kunnen krijgen dus dat het al lekker aan het opkomen was.
23:30 flink veel energie, kan niet stil staan, veel praten, lekkere euforie en tintelingen.
00:00 rond deze tijd voelde ik het telkens in golven opkomen, heerlijk gevoel, tintelingen, euforisch bijna net zo sterk als mdma zelfs en de energie van 3 man! Ik vond het heel fijn dat ik helder was, en niet zo in mijn eigen wereldje zat wat ik vaak heb bij xtc. Ik was heel blij en gelukkig, en de lovefeeling kwam er lekker in.
01:30 vanaf begin van inname geen grote doppies gehad, pas rond deze tijd begonnen ze flink te bewegen (groot middel klein, klein middel groot, etc)
03:00 het begon af te nemen, langzaam, voelde het steeds minder worden, geen vervelend gevoel omdat het geleidelijk afnam en ik het ook wel tijd vond. Pupillen net zo groot als iris, heel m'n oog zag zwart. Als ik in het licht keek werd ie meteen kleiner, maar dat werd na 3 sec weer groot.
05:30 slapen met moeite
10:30 wakker, kort geslapen, tussendoor veel wakker geworden en het idee dat ik maar half geslapen heb. Meer half slapen, half bewustzijn, soort doezelen. Erg moe.
Hele dag nog verschrikkelijk grote pupillen gehad en me de hele dag flink brak gevoeld en vreselijk moe. Het was het allemaal waard, top ervaring! Ik vind het net zo leuk als xtc, en ga het zeker niet bij deze keer laten :)
Ik moet ook zeggen dat ik 150-170 mg de perfecte dosering vond. Geen nadelen bij deze drug, alleen dat het slapen moeilijk is, en de pupilletjes ;)
Top ervaring er weer bij :D. Vond het wel leuk even een soort logboekje neer te zetten voor mensen die net op het forum komen en het nog nooit gebruikt hebben bijvoorbeeld :)
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van hardstylerz op woensdag 26 maart 2014 om 22:29:
heerlijke ervaring :)

Leuk om te lezen. En welkom bij de club uiteraard. ^^
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Digitalism op woensdag 26 maart 2014 om 22:31:
Leuk om te lezen. En welkom bij de club uiteraard. ^^

Jaajaa jullie hebben er weer een fan bij :D
Waarschuw beheerder
Bestaan die Alegria buisjes nog?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Dopey MHL op donderdag 27 maart 2014 om 10:37:
Bestaan die Alegria buisjes nog?

Volgens mij wel maar weet niet zeker...
Paar maanden geleden nog gehaald bij een smartshop in Utrech (voorstraat)

EDIT: en in Zutphen verkopen ze heel wat verschillende buisjes waar volgens mij RC's in zitten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardstylerz op woensdag 26 maart 2014 om 22:29:
Hele dag nog verschrikkelijk grote pupillen gehad en me de hele dag flink brak gevoeld en vreselijk moe.

Heb je tijdens- en na de ervaring nog gegeten? Dit zou enorm verschil moeten maken met je brakheid de volgende dag. Een paar flinke glazen yoghurt helpen bijvoorbeeld enorm voor je herstel.

Waarschuw beheerder
Ik ga morgen weer 4-fluor doen, de laatste keer is bijna een halfjaar terug. Nu wil ik er weer x bij doen maar nu vroeg ik me af of iemand het ook wel eens andersom heeft geprobeerd door eerst de mdma te doen en daarna pas de 4-fluor te droppen en of dat beviel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 20 maart 2014 om 21:07:
Het heeft een zeer vieze smaak ja.

Vond ik wel meevallen, smaakt gewoon naar opgeloste paracetamol. Weet niet of mensen hier dat wel eens gedaan heb fijnprakken en het water opdrinken?
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2014 om 22:07:
smaakt gewoon naar opgeloste paracetamol.

Gewoon zegt ie :lol: Dat vind ik dus ook zo vies als wat...dus no wonder :P
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2014 om 22:01:
of iemand het ook wel eens andersom heeft geprobeerd door eerst de mdma te doen en daarna pas de 4-fluor te droppen en of dat beviel.

Vriend had het laatst gedaan, merkte vrij weinig van de 4-F, behalve wat meer energie dan normaal.
Maar kan per persoon verschillen uiteraard, zelf nog niet gedaan btw!