| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Ik dacht altijd dat 4-FMP en 4-FA hetzelfde stofje waren en dat 4-FMA de fluormethamfetamine is.
mensen die 4fmp schrijven hebben 't gewoon fout, want dat is gewoon 4-fluormethamfetamine
Rond 11.30 de eerste hele er in gedaan.
Na 2.5 uur de volgende er in gegooid. Damn wat een super kwaliteit 4 is dat zeg. Wat ik normaal bij 200 ervaar ervaar ik nu nog veel meer met 150 dus.
Volgens mij zit je dan toch echt al op 280-300 mg
Op het eerste gevoel voelde t alsof t minder sterk was dan andere fmp vooral toen ik later een capje van iemand anders er bij genomen had toen merkte ik het echte fmp gevoel!
Heb tevens 2cb. is dat te combineren?
maar alcohol voor de 4fmp erg beperkend? Erna lekker? tijdens?
Iemand die Route66 al in Amsterdam gespot?
155mg am told?
Heb een 4fmp avondje gepland vrijdag. Techno feestje. Alleen 4fmp is bij maar 2 tot 3 uur echt merkbaar.
Alcohol is dan een optie natuurlijk, maar alcohol voor de 4fmp erg beperkend? Erna lekker? tijdens?
Heb tevens 2cb. is dat te combineren?
Denk dat er hier bedoeld is dat er 155mg bruto in gedrukt is, dwz dat de dosering van de drukkers af komt.
Rond die waarde zit sowieso m'n sweetspot dus zou het wel moeten herkennen of het ongeveer zoiets is of niet.
Handkarren?
wel redelijk wat energie. Op een gegeven moment zelfs lichte hallucinaties gehad die ik met mdma ook vaak had
Meer mensen dit gehad met 4fa?
Weet dat dat ook vermoeidheid kan zijn, maar vind het toch vreemd
negatieve bijwerkingen van 4-FMP
400 - 450 mg
Maar het lijkt wel alsof de groep die 250-400mg op een avond slikt aan het groeien is.
na -achteraf- te grote hoeveelheden: 400 - 450 mg
de negatieve bijwerkingen dat je van 4-FMP het gevoel kan krijgen dat mensen je niet aardig vinden, dat mensen je de hele tijd vreemd aankijken (wat dus niet is!))
(na -achteraf- te grote hoeveelheden: 400 - 450 mg en de laatste keer heel sterk).
less is more.
Uitspraak van Mo'DancingMo'Activity op woensdag 30 oktober 2013 om 07:10:400 - 450 mg
Dan vraag je er ook wel een beetje om, vind ik.
Uitspraak van TrueGrit op woensdag 30 oktober 2013 om 07:46:Maar het lijkt wel alsof de groep die 250-400mg op een avond slikt aan het groeien is.
Dat idee heb ik ook.
dat het bij die hoeveelheden niks toevoegt en negatief kan werken (psychose, waanbeelden).
XTC, waar je op een goede lange avond toch 2 xtc-pillen kan pakken (2x 200 mg).
4-FMP is natuurlijk ook fantastisch, maar dan met mate(duh). Heb het vaker dan 2x geprobeerd, dus ik weet ook hoe het is als het wel goed gaat.
En daarbij is t waarschijnlijk ook nog eens een extra schadelijker voor je. Ook niet onbelangrijk om erbij te melden
Ik heb zaterdag feesie, maar heb geen tijd gehad de nieuwe 4fa die ik van SA heb gekregen te testen, kan je gewoon 30mg bijv nemen om te kijken of het wel goed is?
Gaat mij er meer om dat er niet wat anders in het zakje zit
Zo dat is niet fijn kerel jammer dat het verkeerd uitpakte.
Driekwart van een Android was inderdaad teveel van het goede.
Ik zou zeggen probeer de volgende keer als je 4F neemt een M1 capsule als aansluiter.
Of anders een kwartje in plaats van 3/4 van een Android of ander soort.
Gelukkig is het goed afgelopen voor je next time will be better
Ja de volgende keer probeer ik het gewoon nog een keer maar dan met minder. Ben niet zo snel uit het veld geslagen
De day after was wel een drama. Nog geprobeerd te werken maar ik viel in slaap op de wc
Zo'n 3 uur later 3/4 groene android naar binnen gewerkt. Ik had verwacht wel redelijk van de kaart te zijn maar het was veel erger. Ik weet niet meer wat ik na de inslag heb gedaan! Ik heb ruzie gekregen met een vriend van me, heb veel stil gestaan en ik kreeg schijnbaar veel hallucinaties (mijn vriendin en ik typen alles wat we zien in de telefoon zodat we het later terug kunnen lezen).
Misschien kwam het door de warmte binnen maar het ging veel te hard voor mij. 3/4 android was misschien ook iets te veel van het goede.