Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 686312x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RefIex op woensdag 23 oktober 2013 om 10:00:
Heb nu 4fa van SA, is die minder sterk dan die van nederlandse source DR.SMRT (om beetje af te korten)?
Weet iemand dat?

Mijn ervaring is dat SA stuk sterker viel. Zeker bij onervaren mensen. Is wel half jaar geleden gekocht en sinds dien hoop veranderd binnen SA.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op dinsdag 22 oktober 2013 om 19:37:
Oke thanks! Langzaam meer waus klinkt als X na 4fa... Dan word ik ook meer waus. Heb je dit ooit geprobeerd, zo ja, was het te vergelijken met M1 na 4fa?

Met MDMA is de waus groter, ik had echt het idee dat ik veel heldereder was dan al die andere gebruikers.
Ook het kaakschaatsen is veel mindere en plassen blijft lukken.. en geen bijtwonden in mijn mond..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op woensdag 23 oktober 2013 om 12:56:
Met MDMA is de waus groter, ik had echt het idee dat ik veel heldereder was dan al die andere gebruikers.
Ook het kaakschaatsen is veel mindere en plassen blijft lukken.. en geen bijtwonden in mijn mond..

Geen dipje van de M1? Ik was me gisteren een partij depri niet normaal..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Bishop op woensdag 23 oktober 2013 om 14:41:
Geen dipje van de M1? Ik was me gisteren een partij depri niet normaal..

Iets, maar veel minder dan normaal.. :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 24 oktober 2013 om 17:57:
Combi met een lage dosering MDA :respect:

:o
Wow, dat is nog eens een interesante combi!!

Welke verhoudingen als ik vragen mag?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eeh people,

Ik had ff een vraagje, ik heb zojuist een paar buisjes 4-FMP bij de smartshop gehaald.
Ik vroeg mij af hoeveel mg er in zat.

Het is een blauw buisje met daar op de text "Alegria Azul, 4-FMP, Not for human consumption"

En oja... is het verstandig om voor de eerste keer 4-FMP gelijk 1 buisje te nemen? (ik heb niet zo'n hoge tolerantie... 100mg MDMA ga ik al erg goed op)
Waarschuw beheerder
Na aardig wat doorgelezen te hebben hier
Wil ik as zaterdag 4fmp gaan gebruiken

Nou lees ik verschillende start dosissen.
een vriend van me had op qbase 200mg op als beginner en vond het zeer aangenaam en niet te, maar kom hier vaker tegen dat dit voor een beginner gewoon te is.

Zal dus heel erg persoons verschillend zijn.

Ik dacht zelf aan 160 mg te nemen, vaak genoeg x op, ben zelf 1,83 lang en weeg 85kg

Komt overigens van SA af
donateur
Uitspraak van TripPiloot op donderdag 24 oktober 2013 om 18:22:
Het is een blauw buisje met daar op de text "Alegria Azul, 4-FMP, Not for human consumption"

En oja... is het verstandig om voor de eerste keer 4-FMP gelijk 1 buisje te nemen? (ik heb niet zo'n hoge tolerantie... 100mg MDMA ga ik al erg goed op)

Denk dat je in ieder geval niet méér dan 1 buisje moet nemen in jouw geval, weet niet precies wat er aan hoeveelheid in die buisjes zit, maar kan me zo eens voorstellen dat je bijv begint met 2/3e en het laatste 1/3e bewaard voor mocht dat nodig zijn. Uneducated guess is dat er een mg of 150 in zit. Maar zit zijn weer nieuwe buisjes zo te lezen..
Had wel handig geweest in de smartshop naar de dosering te vragen natuurlijk ;)

Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Kevinvtr op donderdag 24 oktober 2013 om 18:41:
200mg

De meeste mensen gaan best lekker op 140mg, zelf op ground zero 220-230 mg op (had 200 moeten zijn, weeg foutje) en dat was ook prima te doen. Op momenten wel een beetje intens, gevoel alsof ik hard ging, maar allemaal veel beter beheersbaar en je blijft helder en gefocust.
Je kan boven de 140 gaan zitten maar ik vond mijn eerste en 2de keer (beide 140mg) een prima ervaring.
donateur
Ik zou ook voor iets minder dan de genoemde 160mg gaan voor een eerste keer. Op 135-150 mg doen meeste mensen het prima. Blijkt het na die eerste keer toch (net) niet genoeg...nou ja..doe je de keer er op wat meer. Niks mis met met wat minder beginnen dan je veel ziet staan.
Waarschuw beheerder
Bedankt mensen dan ga ik tussen de 135 en 150 mg afwegen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 24 oktober 2013 om 19:03:
ca 150mg 4-FA en ca 45-60mg MDA

Zit je dan niet erg laag met je MDA?
Ik bedoel in combinatie met de 4-FMP, duwt die de MDA niet verder naar achteren?
laatste aanpassing
donateur
Eh neuh, geen last van gehad :) Maar goed, heb dan ook geen andere verhoudingen geprobeerd.
Wat maakt dat je dit stelt?
Zelf hands on ervaring met MDA?

Het is natuurlijk welk doel van de avond je nastreeft.. maar ik heb er prima avonden op gehad..dus los van dat het natuurlijk anders kan, in retrospect was het zeer enjoyable dus zou het zo weer doen, lekker energie, voldoende erbij. Maar een lekker trippie tintje erbij (wat ook kwam door het 2C'tjes wat er bij zat, overigens). Talking about edge ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 24 oktober 2013 om 22:35:
Zelf hands on ervaring met MDA

Buiten de 'bij effecten' van mdma helaas nog niet :nocheer:

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 24 oktober 2013 om 22:35:
Wat maakt dat je dit stelt?

Niet echt iets in het bijzonder, het is enkel een gevoel wat ik erbij had.

Het zou nu toch inmiddels wel eens tijd worden dat mda wat toegankelijker word :p
donateur
Wat meer MDA zou allicht wel kunnen ten koste van wat 4-FA, maar ja dan gaat het spacen weer meer op de voorgrond staan en wordt de kater ook weer groter de dag erna. Lijkt me met ADE, de week waarin ik de combinatie maar liefst een aantal keer probeerde :P geen winnaar iig. Met een losse avond kan dat zeker beter uitpakken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 oktober 2013 om 19:24:
De meeste mensen gaan best lekker op 140mg, zelf op ground zero 220-230 mg op (had 200 moeten zijn, weeg foutje) en dat was ook prima te doen. Op momenten wel een beetje intens, gevoel alsof ik hard ging, maar allemaal veel beter beheersbaar en je blijft helder en gefocust.
Je kan boven de 140 gaan zitten maar ik vond mijn eerste en 2de keer (beide 140mg) een prima ervaring.

Ik ben zelf een ervaren gebruiker en een dosering van 200mg is een fijne dosering!:)
Voor wat minder ervaren mensen of erg lichte personen is inderdaad 140-175mg een prima dosering.

Ik heb overigens nog nooit een hogere dosering dan 200mg genomen. Weleens meerdere capsules van 200mg in een weekend, maar dat is geen aanrader natuurlijk;)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 24 oktober 2013 om 23:54:
Wat meer MDA zou allicht wel kunnen ten koste van wat 4-FA, maar ja dan gaat het spacen weer meer op de voorgrond staan en wordt de kater ook weer groter de dag erna. Lijkt me met ADE, de week waarin ik de combinatie maar liefst een aantal keer probeerde :P geen winnaar iig. Met een losse avond kan dat zeker beter uitpakken

Ah, sorry, wist niet dat je dat uitgangspunt had.
Hmm, ik ga eerst binnenkort 4fmp en 2c-b maar eens proberen, daarna maar eens zien of we ergens MDA vandaan kunnen toveren :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [Sander] op woensdag 23 oktober 2013 om 11:06:
Mijn ervaring is dat SA stuk sterker viel. Zeker bij onervaren mensen. Is wel half jaar geleden gekocht en sinds dien hoop veranderd binnen SA.

Oke thanks kerel, dan doe ik het voorzichtig aan, heb al een slimme dokter gehad, maar je weet het nooit voorkomen is beter als genezen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kevinvtr op donderdag 24 oktober 2013 om 19:44:
ga ik tussen de 135 en 150 mg afwegen

Is niet helemaal gelukt :P maar gaat morgen zeker goedkomen :) we letten op elkaar as usual ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RefIex op vrijdag 25 oktober 2013 om 12:05:
Is niet helemaal gelukt :P maar gaat morgen zeker goedkomen :) we letten op elkaar as usual ;)

Komt goed maat
Waarschuw beheerder
Net gratis 4fa van SA gehad (nadat ze me methy/ethylone hadden gegeven), vorige keer was het wat beige zandkorrelig achtig, nu lijkt het net poedersuiker beetje gebroken wit :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bishop op vrijdag 25 oktober 2013 om 19:07:
Net gratis 4fa van SA gehad (nadat ze me methy/ethylone hadden gegeven), vorige keer was het wat beige zandkorrelig achtig, nu lijkt het net poedersuiker beetje gebroken wit :S

Bij mij laatste keer ook..
Kon niet echt zeggen of het nou mindere of betere kwaliteit was na een klein testje:jaja:
Maar heb het nog niet echt goed kunnen vergelijken
donateur
Ik moet zo in alle posts die ik zo al scrollend de laatste tijd tegen kom opmerken dat SA zichzelf niet heel geweldig in de schijnwerpers zet laatste tijd :/

Waarschuw beheerder
Deze zaterdag weer 4FA van de slimme, laatste keer erg bevallen.
Wat raden jullie aan, bijpakken met 4fa, x of 2cb?
Waarschuw beheerder
weten jullie ook hoelang 4fmp aantoonbaar blijft in het bloed ?
Waarschuw beheerder
Heb het laatst opgezocht, ik dacht 78 uur, wordt gezien als amfetamine (net als speed dus). Bind me er niet op vast want dit is ook gewoon google werk geweest maar hier zou ik dus vanuit gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jawnoh1994 op vrijdag 25 oktober 2013 om 19:41:
weten jullie ook hoelang 4fmp aantoonbaar blijft in het bloed ?

Ik denk inderdaad ook 2-3 dagen max zoals de meeste drugs..
donateur
Waarschijnlijk is met bovengenoemde cijfers gedoeld op urine, daarin is het, logischerwijs, namelijk, langer aantoonbaar dan in het bloed.
Een urinetest is (daarmee) ook een wat gangbaardere test dan een bloedtest.

Zal een dag of 3 zijn idd. Maar er zal niet specifiek op 4-FA getest worden.
Wel heb je kans dat je positief test voor 'amfetamine' door kruisgevoeligheid van de test ervoor.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van The Bishop op vrijdag 25 oktober 2013 om 19:07:

Klopt, hun huidige 4fa is al een tijdje wit. Werkt gewoon prima hoor, je hoeft je geen zorgen te maken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 25 oktober 2013 om 23:57:
Zal een dag of 3 zijn idd. Maar er zal niet specifiek op 4-FA getest worden.
Wel heb je kans dat je positief test voor 'amfetamine' door kruisgevoeligheid van de test ervoor.

het is niet echt specifiek controle voor drugsgebruik. maar ze gaan mijn hormoonspiegel bepalen.
maar ik zou het niet prettig vinden als ze dan de fmp ontdekken. geen idee of ze het met die test eigenlijk wel kunnen zien ..
donateur
Als er naar hormoonspiegels wordt gekeken dan ja; wordt er naar hormoonspiegels gekeken.
En niet naar niet voor de hand liggende drugs. Je hoeft je er dus geen zorgen over te maken.
Uit een test rollen de dingen naar gezocht worden, die worden aangekruist. Niet alle andere mogelijke dingen rollen daar verder automatisch uit oid :) So no worries!
Waarschuw beheerder
Als je 'getest' wordt voor wat dan ook, en het niet 100% zeker weet, lijkt het mij persoonlijk sowieso beter om overal ff van af te blijven..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op zaterdag 26 oktober 2013 om 02:51:
Als je 'getest' wordt voor wat dan ook, en het niet 100% zeker weet, lijkt het mij persoonlijk sowieso beter om overal ff van af te blijven..

En afhankelijk wie je test en waarvoor je getest word misschien ook gewoon eerlijk zeggen hoe de zaken ervoor staan :p
Waarschuw beheerder
+3
donateur
Eigenlijk nog belangrijker! En je realiseren dat je arts een beroepsgeheim heeft..dus die informatie niet mag delen met anderen.
Ook niet aan je ouders. Je bent immers meerderjarig.
Waarschuw beheerder
bedankt voor de reacties (y)
k kijk wel hoe ik me voel gedurende het feest. ;)
nuchter is wel het veiligst.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 13 oktober 2013 om 11:03:
Naar wat ik er van begrepen heb moet de machine een referentie punt hebben, een soort standaard, die moet ingekocht worden. Of het een sample is, of bepaalde waarden, getallen, of wat..not sure, maar het is niet een kwestie van de structuur kennen en scannen ('op de knop drukken en klaar') maar oid.

Ander punt daar in is, dat er zoveel RC's zijn, dat, behalve dat je toch wel kunt stellen dat 4FA nu wel heel populair is, het lastig zou zijn een keuze te maken in voor welke RC's wel die standaarden geïmplementeerd moeten worden, en voor welke niet.
Als je ziet wat voor waslijsten aan RC\s er zijn, en zelfs wat voor grote rij nog redelijk verkrijgbaar is, dan gaat dat wel om enorme investeringen.. voor iets dat een voorlichtend en niet een winstgevend doel heeft, is dat natuurlijk een lastige situatie

Ah, zo snap ik het. Bedankt voor de heldere uitleg :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 26 oktober 2013 om 01:29:
Als er naar hormoonspiegels wordt gekeken dan ja; wordt er naar hormoonspiegels gekeken.
En niet naar niet voor de hand liggende drugs. Je hoeft je er dus geen zorgen over te maken.
Uit een test rollen de dingen naar gezocht worden, die worden aangekruist. Niet alle andere mogelijke dingen rollen daar verder automatisch uit oid :) So no worries!

Dus 4-FA blijft buiten zicht als ze naar voor de hand liggendere drugs zoeken? Zelfs naar andere amfetamines?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 24 oktober 2013 om 19:05:
Denk dat je in ieder geval niet méér dan 1 buisje moet nemen in jouw geval, weet niet precies wat er aan hoeveelheid in die buisjes zit, maar kan me zo eens voorstellen dat je bijv begint met 2/3e en het laatste 1/3e bewaard voor mocht dat nodig zijn. Uneducated guess is dat er een mg of 150 in zit. Maar zit zijn weer nieuwe buisjes zo te lezen..
Had wel handig geweest in de smartshop naar de dosering te vragen natuurlijk

Idd. Ik neem aan dat ze in zo'n buisje een gemiddelde gebruikershoeveelheid voor 1 persoon in stoppen, en niet dat er een dosis van 400 mg 4-FA ofzo in zit (hoewel je natuurlijk nooit 100 % zekerheid hebt, zelfs al heeft de maker 'goede intenties'; het kan ook een productiefout zijn). 2/3e buisje is dan idd verstandig. Als er dan toch een hoge dosis van 200-250 mg in zou zitten, zit je nog steeds redelijk safe en kun je later bepalen of je de overige inhoud nog neemt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruwepit op zaterdag 12 oktober 2013 om 10:46:
Dat is het juist niet. Mocht er een afwijking geconsteerd worden met de database que afmetingen en uiterlijke kenmerken wordt de pil gewoon opgestuurd.
Die kenmerken zijn meer dan alleen kleur of logo.
Ze doen daar prima werk.

De namaak pil zou namelijk aan alle kenmerken moeten voldoen en dat is nagenoeg nooit.

Mm ok, dus zelfs de 'copycat-pillen' (die willen meeliften op succes) halen ze er zo uit?

Waarschuw beheerder
+1-7
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 24 oktober 2013 om 19:59:
Ah kijk, hier staat nog gewoon 4-FMP op ipv de hier wat populairdere afkorting 4-FA

4fmp is eigenlijk een andere stof ( 4-fluormethamfetamine ), het is en het zal altijd 4fa blijven, mensen die 4fmp schrijven hebben 't gewoon fout, want dat is gewoon 4-fluormethamfetamine
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Ik dacht altijd dat 4-FMP en 4-FA hetzelfde stofje waren en dat 4-FMA de fluormethamfetamine is.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 26 oktober 2013 om 15:27:
Ik dacht altijd dat 4-FMP en 4-FA hetzelfde stofje waren en dat 4-FMA de fluormethamfetamine is.

Ik weet ook niet beter :p
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 26 oktober 2013 om 15:27:

Is ook hetzelfde:

"4-FA, ook wel 4-fluoramfetamine genoemd, is een research chemical die thuishoort in groep fenylethylamines. Qua structuur is 4-FA nauw verwant aan speed. Andere namen zijn 4-FA, 4-FMP, 4-Flava, 4Floor en 4-fluor."

En de fluormethamfetamine is idd 4-FMA

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikelvB op zaterdag 26 oktober 2013 om 15:41:
"4-FA, ook wel 4-fluoramfetamine genoemd, is een research chemical die thuishoort in groep fenylethylamines. Qua structuur is 4-FA nauw verwant aan speed. Andere namen zijn 4-FA, 4-FMP, 4-Flava, 4Floor en 4-fluor."

En de fluormethamfetamine is idd 4-FMA

Idd, ik dacht ook gewoon dat het hetzelfde was?

En wat betreft zo'n speed-drugstest van je bloed of urine, op welke waarden van wat testen ze dan precies? Want als 4-FA zo op speed lijkt, zullen veel van waarden in je bloed bij 4-FA gebruik ongeveer in de buurt liggen? Of heeft dat subtiele verschil in samenstelling een dermate ander effect op de processen je lichaam?