Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 686882x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Ah zo..
Wel apart ja..
Heb het nooit weggebracht om te laten testen, maar ik heb wel altjjd goed spul/4fa gehad van SA (meerdere mensen die het op hebben, dus ja het is echt 4fa;))
Ik heb toevallig vrijdag weer wat binnen gekregen. Waar het eerst altijd een soort 'zandachtig' goedje was wat je wel prima kon kappen en zo eventuuel zelfs snuiven..
Is het nu echt gewoon wit en het lijkt veel op natte pep..(maar dan zonder die peplucht, en toch nog wel te kappen)
Stuk lastiger te kappen
Zaterdag 'testbommetje' op en die ging gewoon heerlijk..
Qua kwaliteit merk ik dus geen verschil, vind het wel heel opvallend dat die structuur(?) nu ineens toch best wel anders is

6APB heb ik alleen van DA gehad, niet SA dus daar kan ik niks over zeggen..
Ofja, kwaliteit van DA was gewoon prima, dat wel:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op maandag 30 september 2013 om 09:01:
Ah zo..
Wel apart ja..
Heb het nooit weggebracht om te laten testen, maar ik heb wel altjjd goed spul/4fa gehad van SA (meerdere mensen die het op hebben, dus ja het is echt 4fa;))
Ik heb toevallig vrijdag weer wat binnen gekregen. Waar het eerst altijd een soort 'zandachtig' goedje was wat je wel prima kon kappen en zo eventuuel zelfs snuiven..
Is het nu echt gewoon wit en het lijkt veel op natte pep..(maar dan zonder die peplucht, en toch nog wel te kappen)
Stuk lastiger te kappen
Zaterdag 'testbommetje' op en die ging gewoon heerlijk..
Qua kwaliteit merk ik dus geen verschil, vind het wel heel opvallend dat die structuur(?) nu ineens toch best wel anders is

Ik heb net 20mg (minimale dosis) als test genomen van 4FA

Volgende week 30mg 6abp als test. Als het goed gaat zal ik prima een normale dosis op het feest moeten kunnen nemen.

EDIT: 4FA is wel legit. Voelt alsof ik heel veel caffeine op heb met extra euforie en weet niet zeker of het placebo is maar muziek klinkt ook iets beter. (dat gaat leuk worden met 125mg)

A.S. Zaterdag 30mg 6ABP testen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op maandag 30 september 2013 om 09:01:
Is het nu echt gewoon wit en het lijkt veel op natte pep..

ik had zelf ook nooit problemen gehad met SA, en je zou ook nooit zo'n fout van hun verwachten, maar ik weet nu wel beter en ik hoop jullie ook!
Waarschuw beheerder
Dit weekend weer eens 4F alleen genomen (laatste keren alleen in combi met 5apb omdat ik de tintelingen niet meer kreeg). Zaterdag voor het eerst in capsule, poedervorm genomen. 160mg. En ze waren weer aanwezig :cheer: Enige nadeel was dat net het laatste stapje ontbrak, alsof ie op 95% van zn kunnen zat. Niettemin toch heerlijk van genoten :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand trouwens hoe het komt dat mijn weegschaaltje als ik hem aanzet dat die meteen naar 0.04 en hoger en lager tussen de 0.04 en 0.09 steeds springt?
Misschien is het gewoon een goedkoop rotding en moet ik een nieuwe halen :)

Weet iemand anders een goed weegschaaltje voor een niet al te hoge prijs?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kan door verschillende dingen komen:
1) Wind kan enkele gewichtsverschillen veroorzaken, zorg dat het absoluut windstil is;
2) Vuiltjes of stof op je weegschaal;
3) Je weegschaal moet worden gekalibreerd.
donateur
Zou beginnen met kalibreren idd.
En verder idd kijken naar tocht in het vertrek waar je afweegt. Een open raam in de nabijheid gaat je zeker niet helpen.
Als je steeds op dezelfde plek heb geprobeerd af te wegen, dan misschien eens een andere plek zoeken, kijken of dat scheelt.
Sowieso zorgen voor een stabiele ondergrond. Vanzelfsprekend gaat het met de weegschaal op een stevige tafel beter dan dat je hem op de bank neerlegt waar je zelf ook op zit. Maar dat had je zelf wrsch ook wel al bedacht.
Meeste weegschaaltjes hebben idd wat moeite met het begin van hun weegrange ;)

Uitspraak van The Bishop op dinsdag 1 oktober 2013 om 09:31:
mijn weegschaaltje

anders een goed weegschaaltje voor een niet al te hoge prijs?

Welke heb je eigenlijk, laten we daar ook eens mee beginnen ?
Waarschuw beheerder
4) ook van belang is de temperatuur. Even op kamer temperatuur laten komen als het uit de koude schuur komt bv
Waarschuw beheerder

Ik heb deze:

http://dx.com/p/high-precision-portable-digital-scale-10g-0-001g-2-aaa-52751

Niet al te duur, en werkt perfect.
Waarschuw beheerder
+3

Ik heb deze: http://dx.com/p/digital-precision-scale-20g-max-0-001g-resolution-10515

Ben er ook erg tevreden mee. (:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikelvB op dinsdag 1 oktober 2013 om 16:01:
en werkt perfect.

Bij mij echt totaal niet, toch maar eens kijken of ik de oorzaak kan vinden :p
Waarschuw beheerder
Iemand interesse in een duo-aankoop van 4-FA (4-FMP)? Scheelt verzendkosten (Via RC NL 25 (!) euro) en door een iets grotere hoeveelheid in te kopen zakt de prijs ook weer ietsje. 4-FA is gewoon nog legaal in Nederland, dus hiermee wordt niets illegaals gedaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 1 oktober 2013 om 19:09:
Uitspraak van DoeMaarWatHarder! op dinsdag 1 oktober 2013 om 19:06:duo-aankoop
Lijkt me niet zo heel handig om dit hier te bespreken.

Uitspraak van DoeMaarWatHarder! op dinsdag 1 oktober 2013 om 19:06:4-FA is gewoon nog legaal
Sure?

Zoals ik zei, het is legaal. Als verkooptopics toegestaan zijn op het forum dan mag ik deze vraag ook stellen :)
Sure?

Ja. Bron:

http://wetten.overheid.nl/BWBR0001941/geldigheidsdatum_01-10-2013
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 1 oktober 2013 om 19:09:
Uitspraak van DoeMaarWatHarder! op dinsdag 1 oktober 2013 om 19:06:duo-aankoop
Lijkt me niet zo heel handig om dit hier te bespreken.

Uitspraak van DoeMaarWatHarder! op dinsdag 1 oktober 2013 om 19:06:4-FA is gewoon nog legaal
Sure?

De smartshop in Deventer verkoopt het ook gewoon.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van DoeMaarWatHarder! op dinsdag 1 oktober 2013 om 19:53:
legaal

Dit is geen verkooptopic maar infotopic en even verder kijken dan je neus lang is. Lees maar even de Geneesmiddelenwet, waar heel veel (misschien wel alle) research chems onder vallen. Je mag een gebruikshoeveelheid in bezit hebben, hoe of wat dat is wordt niet vermeld en verder het is verboden om het te verhandelen, maken of te kopen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DoeMaarWatHarder! op dinsdag 1 oktober 2013 om 19:53:
dan mag ik deze vraag ook stellen

Doe vooral wat je niet laten kunt. Handig is het gewoon niet.
Waarschuw beheerder
Eindelijk weer een paar grammetjes weten te bemachtigen, ADE Drumcode lekker knallen dus :)
Wil het gaan combineren met X, zoals ik vaker doe, maar zal ik het bij 1cap 4fa houden en daarna op kwartjes x overgaan of eerst nog een licht gevulde cap bijpakken? Heb 1x eerder bijgepakt maar vond toen het effect van de tweede cap niet echt super meer maar dat zou ook aan de hoeveelheid kunnen liggen (tweede cap was rond de 110 mg dacht ik)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rascalnina op dinsdag 1 oktober 2013 om 23:20:
maar zal ik het bij 1cap 4fa houden en daarna op kwartjes x overgaan

(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rascalnina op dinsdag 1 oktober 2013 om 23:20:
Eindelijk weer een paar grammetjes weten te bemachtigen, ADE Drumcode lekker knallen dus :)
Wil het gaan combineren met X, zoals ik vaker doe, maar zal ik het bij 1cap 4fa houden en daarna op kwartjes x overgaan of eerst nog een licht gevulde cap bijpakken? Heb 1x eerder bijgepakt maar vond toen het effect van de tweede cap niet echt super meer maar dat zou ook aan de hoeveelheid kunnen liggen (tweede cap was rond de 110 mg dacht ik)

Wanneer neem je de X meestal na 4FA? En voel je nog steeds de volle effecten? Ik lees overal dat je na 4FA minder merkt van X en dat het veeeeel schadelijker is.
Merk je bijvoorbeeld een hardere comedown? Of is het liefdesgevoel minder?

Ga 4FA eerst op zichzelf proberen, maar op een lang festival zou het wel relaxed zijn te starten met 4FA en 5 uur later ook X te droppen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DNM surfer op woensdag 2 oktober 2013 om 12:21:
Wanneer neem je de X meestal na 4FA? En voel je nog steeds de volle effecten? Ik lees overal dat je na 4FA minder merkt van X en dat het veeeeel schadelijker is.

Ga 4FA eerst op zichzelf proberen, maar op een lang festival zou het wel relaxed zijn te starten met 4FA en 5 uur later ook X te droppen

Eerst 4FA en later X:
Uit eigen ervaring en verhalen van anderen kan ik bevestigen dat de XTC als een bom kan inslaan. Vandaar raad ik aan om in voorzichtige hoeveelheid X bij te nemen. Het euforische gevoel is dan nog sterk, maar tijdens de inslag kan je wel redelijk "vaag" worden.

Eerst X en later 4FA:
Uit verhalen van anderen blijkt dat dit z.g.a. geen effect heeft. Je zal er hooguit energieker en scherper van worden, maar het typische euforische gevoel zal hetzelfde blijven of zelfs verminderen.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
komt dat niet gewoon omdat je hart al harder pompt door t losgaan op de 4fa..
je maag is leger enz.. ja dan slaat ie zo in (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op woensdag 2 oktober 2013 om 13:51:
Uit eigen ervaring en verhalen van anderen kan ik bevestigen dat de XTC als een bom kan inslaan

Dat klinkt dan weer leuk. Hoor hetzelfde over 6apb, dus neem ook maar een halfje of kwartje ipv een hele. Maak me alleen een beetje zorgen over de verhoogde neurotoxiciteit
Waarschuw beheerder
Ook mijn ervaring. Lekkere combi voor op ze tijd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op woensdag 2 oktober 2013 om 13:51:
Uit eigen ervaring en verhalen van anderen kan ik bevestigen dat de XTC als een bom kan inslaan. Vandaar raad ik aan om in voorzichtige hoeveelheid X bij te nemen. Het euforische gevoel is dan nog sterk, maar tijdens de inslag kan je wel redelijk "vaag" worden.

Ik heb het ook gehoord, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik de X juist minder voelde nadat ik dit gedaan heb! Ging lekker geleidelijk en omdat het zo rustig was had ik het idee dat ik uiteindelijk meer moest gebruiken. Ik heb ongeveer hetzelfde (ong 3/4 pil *partyflock*) gebruikt, als dat ik zonder 4f doe en dat in een kortere tijdsduur. Werd op het einde wel vager van en kreeg er vooral veel meer hoofdpijn van :')
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anooniempje op woensdag 2 oktober 2013 om 21:54:
vooral veel meer hoofdpijn van

Genoeg gedronken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anooniempje op woensdag 2 oktober 2013 om 21:54:
Ik maar ik moet eerlijk bekennen dat ik de X juist minder voelde nadat ik dit gedaan heb!

Same here.
Waarschuw beheerder
+6
Ik zal hier even een report van mij uit een ander forum plakken. Is van afgelopen zaterdag en betreft ook de combo 4-fa + X.

Waar? Totally Summer
Met wie? Heleboel mensen, maar ben voornamelijk met K opgetrokken
Wat? Ik had 4-fa + Methylone meegenomen. Daar een blauwe superman gescoord

23:15 aangekomen op Station Eindhoven snel naar een openbaar toilet gerend om daar te pissen, m'n blaas ontplofde zowat. Toen iedereen klaar was zijn we richting het Klokgebouw gelopen. Ik kom er halverwegen achter dat ik al mn Methylone voor de rest kwijt ben geraakt. Shit happens dacht ik. Ik had voor mij en K een apart zakje, wat ik nog wel had.

23:25 K en ik nemen 180 mg 4-fa, vlak voor de ingang.

00:30 Een uur later en bijna geen space, vreemd. K had een los zakje 4-fa bij en we besloten daaruit te dippen. (Ranzigste wat er bestaat) Heb een kwartier met die smaak in m'n bek gelopen :')

01:00 K en ik zitten in rokershok op de grond, en de 4-fa begint eindelijk te werken.

02:30 Lekker gevoel, maar het lijkt of de 4-fa zich wat in houd. Merkwaardig genoeg bij K precies hetzelfde. Niet wat we gewend zijn.

02:35 Ik drop samen met K 130 mg M1.

03:45 M1 doet niks, we waren zowat bijna nuchter. Dat betekend maar één ding, heel de party afstruimen met 8000 man opzoek naar iemand die nog iets heeft. Maar voor de kenners, hoe moeilijk kan dat zijn? Nou.. heel moeilijk dus. Niemand had meer iets!

04:00 Ik zag 2 man lopen waarvan ik gewoon WIST dat die nog hadden. Bij hem samen met K één Blauwe superman gekocht. En blij dat ik was! Kwam m'n avond toch nog goed! Heb samen met K een halfje gedropt. Toen hij achter de kiezen zat voelde ik me opgelucht.

04:20 De kleine god begint te werken en ik voelde me weer helemaal thuis met m'n gevoel.

05:00 De main zalen gingen dicht en er ging een nieuwe kleinere zaal open. Hier draaide dj D-WAYNE. Deze zaal was wat kleiner en de muziek stond echt super (lekker) hard! O+

Het was leuk om te zien dat bijna iedereen die in deze zaal stond drugs op hadden. De echte die hards! :7 De sfeer was echt intens, iedereen was ook chill tegen elkaar etc. Heb de laatste twee uur hele tijd voor de speaker staan dansen. De tracks die er gedraaid werden waren ook echt van die zwaar harde tracks (vind ik). Tracks zoals TJR - ODE TO OI. Met van die zwaar harde drops, dus dat kon ik wel gebruiken!

07:00 Feest was afgelopen maar ik ging nog heel erg lekker! We zijn met 7 man de taxi ingestapt. We zijn heen met 15 man ong. gegaan. Iedereen die in de taxi zat had gebruikt, dus dat was een gezellige boel! De taxi-chauffeur was een held en had een of andere techno cd hard aangezet in de auto dus dat was verder spacen! Ik was zo onder de indruk dus hij heeft de cd aan mij gegeven! :9

07:50 Aangekomen op busstation, waar onze fietsen stonden hebben we nog een minuut of 10 gepraat.

08:00 Aangefietst naar huis, stukje met 2 mensen mee gefietst en daarna alleen. Het was echt zo fijn en ik ging echt nog heel lekker. Het was heel stil buiten, en ik fietste lekker op m'n gemakkie, peukie erbij :7

08:30 Thuis aangekomen en nog spacde ik. Ben in bed gaan liggen maar daar niet kunnen slapen.

Beste space die ik ooit gehad heb! Was niet compleet wazig, ging erg lekker en veel energie. En heb al heel wat X space's achter de rug zitten... toen ik net begon (2 jaar geleden) zeker niet netjes aan m'n pauzes gehouden. Ik wist niet eens dat dat moest toen, maar na veel ingelezen te hebben op internet heb ik me netjes aan m'n pauzes gehouden. Tussen m'n X pauzes door wel 4-fa ( een keer in de 3 weken, soms langer). Daarbij, heel veel vitamintjes eten, veel sporten en veel genieten! ^O^
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heel vreemd dat zowel je 4-FA als de methylone zo weinig heeft gedaan. Zijn toch geen lage dosissen. Is je spul getest?
Waarschuw beheerder
Dit weekend m1 proberen na 4fa ben benieuwd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op donderdag 3 oktober 2013 om 10:51:
Heel vreemd dat zowel je 4-FA als de methylone zo weinig heeft gedaan

4-fa komt wat laat op, bij mij duurde het ook gemiddeld een uurtje met 160mg. Hij heeft 180mg genomen en na een uurtje is die begonnen met dippen in het zakje. Ik denk persoonlijk dat je over de max van 200mg bent gegaan en de meeste gebruikers ervaren boven de 200mg veel minder effecten van de 4-fa of gaan erg zweten en krijgen hartkloppingen.

Waarschijnlijk als die wat langer had gewacht had die de 4-fa gevoeld en kon die 's morgens rond 8uur a 9uur gewoon slapen. Ik wel in ieder geval :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op woensdag 2 oktober 2013 om 22:06:
Uitspraak van Anooniempje op woensdag 2 oktober 2013 om 21:54:vooral veel meer hoofdpijn van
Genoeg gedronken?

Ja volgens mij wel. Het komt geloof ik omdat ik mijn kaken continu aanspan. Ik kan het ook niet loslaten en niks helpt tot nu toe, maar heb nog geen magnesium geprobeerd. Ik sta letterlijk strak en heb migraine en soms zorgt het strak staan er dus voor dat ik echt 5 uur lang knallende koppijn heb. Laatste keer deden mijn kaken ook wel echt heel erg veel pijn aan het einde. Maar ik vind het zo leuk dak het er dan wel weer voor over heb :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anooniempje op donderdag 3 oktober 2013 om 11:57:
a volgens mij wel. Het komt geloof ik omdat ik mijn kaken continu aanspan. Ik kan het ook niet loslaten en niks helpt tot nu toe

Snel magnesium proberen ja, ik heb daar tot nu toe alleen maar positieve geluiden over gehoord :)
Waarschuw beheerder
Is de methylone val sa een beetje vertrouwen. Mensen ervarin mee?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anooniempje op donderdag 3 oktober 2013 om 11:57:
kaken

Heb op mysteryland een trucje geleerd. Je tong tegen bovenkant gehemelte doen dan ontspant je kaak ofzo. Paar keer even paar minuutjes doen en had veel minder last.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van ? op donderdag 3 oktober 2013 om 12:33:
Snel magnesium proberen ja, ik heb daar tot nu toe alleen maar positieve geluiden over gehoord

Wel magnesium citraat of malaat nemen dan. De oxide vorm wordt namelijk nauwelijks opgenomen.
Waarschuw beheerder
+1
Slik al jaren voor het feesten Optimax Magnesium Citraat tabletten bij bol.com vandaan om het kaken tegen te gaan en een diarreeremmers om niet te hoeven schijten op die vieze dixies
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb gewoon een potje magnesium van kruidvat, kost 3 euro voor 50 tabletjes ofzo. 2 voor een feesje en werkt perfect. Heb alleen wel 1 keer op een 12+ uur feestje gehad dat het in 1 keer uitwerkte en ik van de ene op de andere seconde stond te kaakschaatsen als een malle. Heel maf :P
Waarschuw beheerder
Overigens ter bevestiging...... 4fa van SA is gewoon prima. Weet verder niet wat voor verhalen er rondspoken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bel112 op donderdag 3 oktober 2013 om 22:12:
Overigens ter bevestiging...... 4fa van SA is gewoon prima. Weet verder niet wat voor verhalen er rondspoken.

Uitspraak van Saxoferrato op zondag 29 september 2013 om 14:23:
Een waarschuwing voor iedereen die 6apb van SA heeft gekocht/gaat kopen --> vannacht echt een helse trip beleefd, bij inslag echt totaal van de wereld, niet meer kunnen lopen en in een psychedelische badtrip beland (op een feest). Ik en de vriend die hetzelfde had genomen (150 mg), wisten direct dat we daar weg moesten, maar onderweg naar buiten ging het al helemaal fout. Uiteindelijk na 1,5 uur kwam ik weer een beetje op aarde, maar mn vriend is in het ziekenhuis beland en 7 uur lang niet aanspreekbaar geweest.

Dit was absoluut geen 6apb, ik ga het binnenkort wegbrengen naar het tc. Gelukkig gaat nu alles weer goed, maar dit wens ik echt niemand toe...

Je bent gewaarschuwd!

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van bel112 op donderdag 3 oktober 2013 om 22:12:
Weet verder niet wat voor verhalen er rondspoken.

het kan bij jou in orde zijn, maar aangezien ze er dus een praktijk van maken om verkeerde spullen te verzenden, doe je er goed aan om gewoon ALLES te laten testen alvorens je gebruikt.
Waarschuw beheerder
+2
Ik heb voor zover ik weet ook goed spul gekregen. 4FA en hoogst waarschijnlijk ook de 6apb. Maar het is gewoon gestoord dat er zo'n fout gemaakt word.

Als je niet kunt/wilt laten testen. Doe dan iig een allergie test met 5% van de normale dosis en hierna een test met de minimale actieve dosis (makkelijk via google te vinden) Wanneer er geen gekke dingen gebeuren en de effecten komen overeen is het een ieder geval een stuk veiliger dan meteen de volle dosis nemen op een feest. Ik zou de waarschuwing van Saxoferrato in ieder geval niet zomaar negeren.

Be safe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DNM surfer op woensdag 2 oktober 2013 om 12:21:

Neem m'n eerste kwartje (heb echt genoeg aan een kwartje en hellyea die slaat altijd zo belachelijk hard in!) een uurtje of 3,5/4 na m'n cap 4fa. Liefdesgevoelis heerlijk,op de laatste keer na. Kwam toen niet echt lekker in m'n 4fa rush maar na m'n eerste kwartje ging ik wel echt als een speer.

Heb ook wat 6apb liggen, nog nooit gebruikt. Iemand die 6apb eerder aanraadt dan 4fa?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -FlockParty:yes: op zondag 22 september 2013 om 12:05:
Nadeel? Wel goed gevoel maar geen lang aanhoudend iets. Dat is ideaal op avondje zo tussendoor. Heb maandag toch nog weekend

Idd. Alleen wel tegelijkertijd het gevaar dat je te makkelijk een keer 'spontaan' wat neemt, iets wat je met b.v. methylone niet snel doet.
Moet eerlijk bekennen dat ik ook wel eens een paar keer op een verveelde avond 90-100 mg ofzo nam, als ik de volgende dag niet al te vroeg op hoefde.
Daarover gesproken: nemen jullie ook thuis wel eens wat 4-fa of alleen puur op feesten?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DNM surfer op zondag 29 september 2013 om 21:37:
Kan iemand mij in de richting van een testcentrum regio DenHaag sturen? En hoeveel mg is ervoor nodig?

Lijnbaan 4
2512VA Den Haag (PsyQ gebouw)
Tel. 088-357 10 60

(van unity.nl)

In principe kunnen ze bij b.v. MDMA al met een mg of 20 het testen, maar ze willen een hele pil volgens mij. Ze houden namelijk bij wat voor pillen (qua vorm, kleur, logo etc.) er rondgaan, zodat ze een klein beetje zicht hebben op specifieke gevaarlijke pillen en kunnen waarschuwen, zoals bij dat omgekeerde vraagteken.

Daarnaast weet ik niet of ze RC's (kunnen) testen. Bel ze ff :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rascalnina op donderdag 3 oktober 2013 om 22:59:
Heb ook wat 6apb liggen, nog nooit gebruikt. Iemand die 6apb eerder aanraadt dan 4fa?

Probeer de 6apb maar eens :)
Ga je zeker leuk vinden (y)
Ik was eerst fan van 4-FA icm methylone, maar nu vind ik nadat ik 6apb heb geprobeerd het toch wel de meest ideale partydrug omdat het gevoel zo constant is en het lekker lang aanhoud (y)
1x redoseren op een feestje is genoeg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TimmY-NL op vrijdag 4 oktober 2013 om 00:04:
Probeer de 6apb maar eens :)
Ga je zeker leuk vinden (y)
Ik was eerst fan van 4-FA icm methylone, maar nu vind ik nadat ik 6apb heb geprobeerd het toch wel de meest ideale partydrug omdat het gevoel zo constant is en het lekker lang aanhoud (y)
1x redoseren op een feestje is genoeg

Moet je er wel een beetje van houden om een beetje vaag te worden.
En vooral niet teveel tolerantie opgebouwd hebben met MDMA of methylone. Merkte duidelijk dat er bij mij enige kruistolerantie was tussen MDMA/M1 en 6-APB.