Ik zal hier even een report van mij uit een ander forum plakken. Is van afgelopen zaterdag en betreft ook de combo 4-fa + X.
Waar? Totally Summer
Met wie? Heleboel mensen, maar ben voornamelijk met K opgetrokken
Wat? Ik had 4-fa + Methylone meegenomen. Daar een blauwe superman gescoord
23:15 aangekomen op Station Eindhoven snel naar een openbaar toilet gerend om daar te pissen, m'n blaas ontplofde zowat. Toen iedereen klaar was zijn we richting het Klokgebouw gelopen. Ik kom er halverwegen achter dat ik al mn Methylone voor de rest kwijt ben geraakt. Shit happens dacht ik. Ik had voor mij en K een apart zakje, wat ik nog wel had.
23:25 K en ik nemen 180 mg 4-fa, vlak voor de ingang.
00:30 Een uur later en bijna geen space, vreemd. K had een los zakje 4-fa bij en we besloten daaruit te dippen. (Ranzigste wat er bestaat) Heb een kwartier met die smaak in m'n bek gelopen
01:00 K en ik zitten in rokershok op de grond, en de 4-fa begint eindelijk te werken.
02:30 Lekker gevoel, maar het lijkt of de 4-fa zich wat in houd. Merkwaardig genoeg bij K precies hetzelfde. Niet wat we gewend zijn.
02:35 Ik drop samen met K 130 mg M1.
03:45 M1 doet niks, we waren zowat bijna nuchter. Dat betekend maar één ding, heel de party afstruimen met 8000 man opzoek naar iemand die nog iets heeft. Maar voor de kenners, hoe moeilijk kan dat zijn? Nou.. heel moeilijk dus. Niemand had meer iets!
04:00 Ik zag 2 man lopen waarvan ik gewoon WIST dat die nog hadden. Bij hem samen met K één Blauwe superman gekocht. En blij dat ik was! Kwam m'n avond toch nog goed! Heb samen met K een halfje gedropt. Toen hij achter de kiezen zat voelde ik me opgelucht.
04:20 De kleine god begint te werken en ik voelde me weer helemaal thuis met m'n gevoel.
05:00 De main zalen gingen dicht en er ging een nieuwe kleinere zaal open. Hier draaide dj D-WAYNE. Deze zaal was wat kleiner en de muziek stond echt super (lekker) hard! O+
Het was leuk om te zien dat bijna iedereen die in deze zaal stond drugs op hadden. De echte die hards! :7 De sfeer was echt intens, iedereen was ook chill tegen elkaar etc. Heb de laatste twee uur hele tijd voor de speaker staan dansen. De tracks die er gedraaid werden waren ook echt van die zwaar harde tracks (vind ik). Tracks zoals TJR - ODE TO OI. Met van die zwaar harde drops, dus dat kon ik wel gebruiken!
07:00 Feest was afgelopen maar ik ging nog heel erg lekker! We zijn met 7 man de taxi ingestapt. We zijn heen met 15 man ong. gegaan. Iedereen die in de taxi zat had gebruikt, dus dat was een gezellige boel! De taxi-chauffeur was een held en had een of andere techno cd hard aangezet in de auto dus dat was verder spacen! Ik was zo onder de indruk dus hij heeft de cd aan mij gegeven!
07:50 Aangekomen op busstation, waar onze fietsen stonden hebben we nog een minuut of 10 gepraat.
08:00 Aangefietst naar huis, stukje met 2 mensen mee gefietst en daarna alleen. Het was echt zo fijn en ik ging echt nog heel lekker. Het was heel stil buiten, en ik fietste lekker op m'n gemakkie, peukie erbij :7
08:30 Thuis aangekomen en nog spacde ik. Ben in bed gaan liggen maar daar niet kunnen slapen.
Beste space die ik ooit gehad heb! Was niet compleet wazig, ging erg lekker en veel energie. En heb al heel wat X space's achter de rug zitten... toen ik net begon (2 jaar geleden) zeker niet netjes aan m'n pauzes gehouden. Ik wist niet eens dat dat moest toen, maar na veel ingelezen te hebben op internet heb ik me netjes aan m'n pauzes gehouden. Tussen m'n X pauzes door wel 4-fa ( een keer in de 3 weken, soms langer). Daarbij, heel veel vitamintjes eten, veel sporten en veel genieten! ^O^