| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Ik bedoelde eigenlijk de dag/soms dagen na gebruik.
zat ook nog 1g 4MEC sample bij maar volgens mij is dat geen lekker spul.
Ah ok. Daar heb ik zelf eigenlijk ook geen last van.. Na bijvoorbeeld een Q-Base was ik naderhand wel moe, maar dat staat los van de 4FA.
Goed eten (eiwit- en vitamine rijk voedsel) is natuurlijk key na gebruik!
Afgelopen Zaterdag ochtend bij SA 1g 4FA besteld, Woensdag binnen gekomen, zat ook nog 1g 4MEC sample bij maar volgens mij is dat geen lekker spul.
k denk dat ze van de 4MEC afwillen
Wat ik nu voor de eerste keer geprobeerd heb is eten tijdens gebruik, had 1 bakje kwark met aardbeien op en 2 yoghurt smoothies. Smaakte heel goed had zelfs het gevoel als of ik drie borden eten op had haha. En heb ook t gevoel dat ik daar door minder vercrackt was de dag daar na. Kan ook tussen mijn oren zitten maar probeer het de volgende keer toch weer.
Ik denk dat ze van de 4MEC afwillen
Met 4FA lukt het me ook om met gemak een zak friet naar binnen te werken.
Same here, ook voor de dag erna. Gaat wel prima en smaakt wel prima, maar de eetlust is er lange tijd niet (op de day after)
Same here, ook voor de dag erna. Gaat wel prima en smaakt wel prima, maar de eetlust is er lange tijd niet (op de day after)
Ben eigenlijk op zoek naar een betrouwbare site om dit goedje te bestellen. Heb verschillende site's gevonden maar geloof dat de SA site er niet bij zit...
Kan me iemand vertellen welke site SA is.....
En is 4-FA ook echt een leuke vervanger voor mdma... Na 20 jaar mdma gebruik ben ik wel toe aan iets nieuws...
Afgelopen Zaterdag ochtend bij SA 1g 4FA besteld, Woensdag binnen gekomen, zat ook nog 1g 4MEC sample bij maar volgens mij is dat geen lekker spul.
Denk het ook, vandaag 5 gram gratis gekregen bij een bestelling van 5 gram 4fa
Ik kreeg bij 2gram 4fmp een zak van 5 gram 4mec.
Weet ook nog niet wat ik er mee ga doen
4FA icm 5APB is echt hemels! Nog meer mensen ervaring mee?
Nee..vertel..welke doseringen had je gepakt en hoeveel tijd zat daar tussen?
En een indicatie van je ervaring met stimulantia en hoe hoog je doorgaans je 4F doseert?
Nieuwe 4F doet het hier goed, heb het idee dat ie sterker is dan m'n vorige (nu witte ipv zandgrijze, dus ook qua uiterlijk iig evident een verschil; los van wat beter of minder is, wel iets dat opviel)
Heel lastig in te schatten voor mij. Het zijn 5ml buisjes 50/50 gemixt. Kan je dus niet zeggen qua mg. 4F puur doseer ik ook vloeibaar. Ervaring met stimulantia is er. 4fa, 2fa, 5apb, 6apb, mephedrone, vast nog wel iets wat ik vergeet.
Hoe vind je 5apb en 6apb solo? Een hoe is de combinatie van deze twee? Zit te twijfelen om ook 5-apb te bestellen, maar moet eerst nog een keer 4FA en 6APB solo ervaren
5apb solo is erg chill. Uurtje of 4/5 wel goed van de wap dan. Combinatie met drank en/of wiet werkt bij mij prima. 6apb is al een tijd terug. Laatste keer was december 2011. Helaas niet makkelijk meer aan te komen voor mij. Online bestellen zie ik niet zo zitten. Ivm thuis wonen + bestelling bij een vriend laten bezorgen is fout afgelopen. Was overigens hele vette shit. Heb het 2x gehad. Nog steeds wel het heftigste wat ik heb ervaren.
De 2e keer was overigens in de bioscoop. Vandaar dat het misschien zo heftig was
Wat was er precies misgegaan met je online bestelling als ik vragen mag?
Bij een vriend laten bezorgen. Zn huisgenoot vond het, maakte het open en het belande bij de politie. Worst case scenario. Echter niks meer van gehoord daarna. Maar ga de gok liever niet nog een x nemen.
Worst case scenario.
Verder is het gewoon een blanco envelop, ouders hebben niks (meer) met jouw post te maken toch?
Lekkere huisgenoot dan
Verder is het gewoon een blanco envelop, ouders hebben niks (meer) met jouw post te maken toch?
Tering, wat een kut huisgenoot... Maar ik snap je voorzichtigheid.
Zoiets zie je niet aankomen. Ten eerste fucked up dat die dude aan post zit wat niet voor hem bestemd is. Ten tweede nogal vreemd dat hij er gelijk mee naar de politie gaat. Je zou zoiets in mijn ogen beter onderling op kunnen lossen.
Nieuwe 4F doet het hier goed