Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
72 volgers · 707745x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-railed op dinsdag 3 september 2013 om 21:03:
SA niet naar NL verscheept?

"We do not ship to:

Lithuania, Latvia, Finland, Switzerland, Sweden, Norway, Israel, Denmark, Estonia, Turkey, USA, Australia and New Zealand.."

Ik zie Nederland daar niet tussen staan
Waarschuw beheerder
Ik heb maar ns bescheiden 1gr 4FA en 1gr M1 besteld op SA, zodra het binnen is ga ik het meteen laten testen hier in de lokale testcentra :) Duurt nog wel ff dus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bishop op dinsdag 3 september 2013 om 21:51:
Ik heb maar ns bescheiden 1gr 4FA en 1gr M1 besteld op SA, zodra het binnen is ga ik het meteen laten testen hier in de lokale testcentra :) Duurt nog wel ff dus.

Goed om te weten dat Designer Drugs ook kunnen worden getest, laat normaal altijd alles testen maar dacht dat dit niet kon

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Cortini op dinsdag 3 september 2013 om 23:35:
Goed om te weten dat Designer Drugs ook kunnen worden getest, laat normaal altijd alles testen maar dacht dat dit niet kon

Je kunt 4fa wel laten testen op wat voor stof het is maar ze kunnen je niet vertellen hoe zuiver die is. Het is in ieder geval beter dan niks!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb nu een dikke maand niks gebruikt, en X was als laatst 6 juli.

Ik heb 14 september een feest waar ik 4-fa + m1 wil doen, en 2 weken later ook een feest met 4-fa + m1.

Het is een uitzondering, maar moet kunnen voor een keertje toch? vraag is of ik het effect op het 2e feest wel gewoon goed voel?
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van FreakOpMuziek op woensdag 4 september 2013 om 11:13:
14 september een feest waar ik 4-fa + m1

Ik zou hier enkel 4FA doen.
Waarschuw beheerder
Hoe zit t met de combinatie alcohol en 4fa? Verstoord alcohol de werking van 4fa of doen een aantal biertjes (maximaal 5) er niet toe?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van HC_Sjorzel op donderdag 5 september 2013 om 19:23:
Hoe zit t met de combinatie alcohol en 4fa? Verstoord alcohol de werking van 4fa of doen een aantal biertjes (maximaal 5) er niet toe?

5 pilsjes moet geen probleem zijn (:
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand ervaring met het nemen van 4fa terwijl hij/zij lichtelijk verkouden was, neus vol met slijm en beetje vaste keel met ook veel slijm ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op donderdag 5 september 2013 om 19:51:
Iemand ervaring met het nemen van 4fa terwijl hij/zij lichtelijk verkouden was, neus vol met slijm en beetje vaste keel met ook veel slijm ?

de 4fa zou juist moeten tegen helpen aangezien het het neusslijmvlies en de mond(niet als je gewoon voldoende drinkt) uitdroogt

voor mij is dat al meerdere keren bevestigd :)
Waarschuw beheerder
4FA en M1 binnen, 3 dagen geleden besteld bij SA. Klopt het dat de M1 echt heel fijn poeder is, is lichter gekleurd dan de 4FA.
Waarschuw beheerder
Structuur en vooral kleur zijn vaak anders. Denk niet dat je aan de hand van de structuur en de kleur met zekerheid kunt zeggen dat het om een bepaalde stof gaat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op donderdag 5 september 2013 om 22:16:
Denk niet dat je aan de hand van de structuur en de kleur met zekerheid kunt zeggen dat het om een bepaalde stof gaat.

tijdje geleden hier een foto van 2 verschillende stofjes geplaatst, en toen wisten er een aantal toch met zekerheid te zeggen wat het was! vervolgens een ez test op gedaan en het klopte ;) maar niks veiliger dan naar het tc gaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bishop op vrijdag 6 september 2013 om 09:07:
Ben gisteren naar testcentrum geweest, volgende week terugbellen. De 4FA

Bij een TC kunnen ze alleen vertalen of de stof 4fa er in zit of niet toch? Ze kunnen niks over de zuiverheid vertellen geloof ik?
Waarschuw beheerder
Klopt. Maar ben al blij om te weten dat er 4FA inzit en niet dat er een fout is gemaakt oid en er Mephedrone oid in zit :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op vrijdag 6 september 2013 om 14:31:
kunnen ze alleen vertalen of de stof 4fa er in zit of niet toch?

Ja, sort of:

Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op vrijdag 6 september 2013 om 14:31:
Ze kunnen niks over de zuiverheid vertellen geloof ik?

Globaal de zuiverheid in een oordeel in woorden. ('goed zuiver' / 'erg zuiver' / 'vervuild' oid). Maar zeker geen percentage.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 26 augustus 2013 om 23:21:
Vervelend. Drugs gaan er bij mij altijd in als zoete koek. (:

Ik slik zo 2 grote vitamine-pillen of aspirientjes naar binnen, maar sommige anderen krijgen een half aspirientje niet eens naar binnen.
Toch vreemd..
Waarschuw beheerder
Zooooo. Gisteren een festival gehad. 200mg 4FA op en daarna nog 250mg MDAI. Supercombo! De energie van de 4FA ging daarna over in een hele dromerige space.
Waarschuw beheerder
Ook heerlijk gegaan @ Q-base gisteren!:jaja:
Begonnen met 4-fa en na 3-4 uur nog wat X erbij, zeer goed bevallen(y)
Erg gezond zal het niet zijn, dus voorlopig maar ff laten voor wat het is8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gisteren op qbase voor t eerst 4fa gedaan. Rond kwart voor 8 begonnen met 160mg, om 22u voelde ik nog steeds niets. Vlak daarna 2de capsule gepakt, 100mg maar die heb ik ook niet gevoeld. Helaas, had me er veel bij voorgesteld..
Waarschuw beheerder
Heel vreemd dat je niets hebt gevoeld. Wanneer heb je voor Q-Base het laatste drugs gebruikt? En om welke drugs en hoeveelheden gaat het? En weet je zeker dat hetgeen je hebt genuttigd daadwerkelijk 4-FA was?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zondag 8 september 2013 om 18:45:
Heel vreemd dat je niets hebt gevoeld. Wanneer heb je voor Q-Base het laatste drugs gebruikt? En om welke drugs en hoeveelheden gaat het? En weet je zeker dat hetgeen je hebt genuttigd daadwerkelijk 4-FA was?

De laatste x voor qbase was 3 weken geleden een half pilletje. Ja het was zeker 4fa.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HC_Sjorzel op zondag 8 september 2013 om 19:24:
De laatste x voor qbase was 3 weken geleden een half pilletje. Ja het was zeker 4fa.

Dat is geen lange pauze, maar naar mijn mening ook weer niet zo kort dat de 4-FA helemaal niets zou moeten doen. Raar verhaal.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van HC_Sjorzel op zondag 8 september 2013 om 19:23:
Het enige wat ik daarvoor heb gehad waren 4 puntjes pep.
En wat alcohol betreft heb ik 3 biertjes gehad. Een vriendin van mij had 3 capsules, 150 en 2x 80 en zij heeft in totaal maar een uurtje iets gevoeld..

Je moet ook geen andere middelen zoals pep, sos etc nemen voordat je 4fa neemt. Want hierdoor werkt het niet meer ;)
Waarschuw beheerder
@Q-Base: 150mg 4fa en 150mg 3mmc gepakt. Stuiterde tot in de kleinste uren. 4fa gaf weer het vertrouwde rushgevoel met wel wat euph. De 3mmc gaf aansluiting op ENERGIEEE voor 10.
Goede combo
Waarschuw beheerder
Oh, je hebt wel speed gebruikt. Dan zit het hem daar in, I guess.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dubtrip op zondag 8 september 2013 om 19:41:
Je moet ook geen andere middelen zoals pep, sos etc nemen voordat je 4fa neemt. Want hierdoor werkt het niet meer ;)

Uitspraak van Digitalism op zondag 8 september 2013 om 21:28:
Oh, je hebt wel speed gebruikt. Dan zit het hem daar in, I guess.

Klopt idd, als je een beetje goede pep hebt overruled die de 4-FA.
Waarschuw beheerder
Nja oke dan weet ik dat voor de volgende keer:)
Waarschuw beheerder
Zaterdag weer aan de 4-fa en 28ste aan de 4-fa + methylone :D
Waarschuw beheerder
+1
Op Q-base 200mg capsule op, voelde hem al werken na 25min.
Rustig opzetten, zette niet te hard door en voelde me heel lekker, maar niet spacen ofiets.
Na een uurtje of 5 een halfje X erbij gepakt, toen was me energie helaas wel en kwam niet terug.

Nu moeilijk vooruit te krijgen op me werk?
Komt dit door de 4fmp? of X?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van RefIex op maandag 9 september 2013 om 17:49:

Denk een combinatie van beide, maar natuurlijk ook gewoon uit je ritme omdat je een nacht hebt overgeslagen + veel energie hebt verbruikt.

Waarschuw beheerder
+1
Rustig opzetten, zette niet te hard door en voelde me heel lekker, maar niet spacen ofiets.
Na een uurtje of 5 een halfje X erbij gepakt, toen was me energie helaas wel en kwam niet terug.

door de X waarschijnlijk, 4fmp geeft niet zon hele erge kater.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 september 2013 om 17:57:
erge kater

Nee inderdaad, kater heb ik amper tot nog toe, maar kom wel bekkie energie te kort :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 september 2013 om 17:56:
Denk een combinatie van beide

Ja dat is zo, hoop energie verbuikt ook.
Verder denk ik volgende keer gewoon alleen 4fmp en missch dat ik nog een capsule erna doe als die na x aantal uur is uitgewerkt?
Waarschuw beheerder
+2
Dan krijg je alleen maar de energie terug. Dan kun je beter voor methylone kiezen.

Waarschuw beheerder

Heb dat altijd van 4f dat ik me eigen voel als of alle energie uit me getrokken is.
Waarschuw beheerder
Zo'n chick die volgende week met ons mee gaat naar een feest, waar ze voor de 1e keer 4-fa gaat doen heeft zaterdag dus X gehad. (ze is nog vrij nieuw met alles enzo) Maar ben benieuwd of ze die 4-fa aankomend weekend wel goed gaat voelen?
Waarschuw beheerder
Als het meevalt met aantal keren X kan het wel hoor..
Afgelopen tijd in de weekenden best vaak 4 gedaan en werkte elke keer toch wel prima (dosis wel iets omhoog gedaan)..
Zaterdag op Q-base ook nog, ging ook lekker, daarna X ook..
Dus als het geen dagelijkse/wekelijkse kost word kan het wel:jaja:
Voor mijn gevoel verbruikt 4 niet echt serotonine a la mdma..ofja, volgens mij herstel je stukken sneller en is je voorraad/receptoren niet langdurig naar de klote
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn vorige post heb ik verwijderd omdat deze niet meer van toepassing is. Heb SA gevonden en hier een bestelling geplaatst voor 4FA en 6APB. Doe ik er verstandig aan dit nog te laten testen of is SA wel betrouwbaar. Ga het namelijk voor het eerst proberen. Bedankt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DNM surfer op woensdag 11 september 2013 om 00:29:
Mijn vorige post heb ik verwijderd omdat deze niet meer van toepassing is. Heb SA gevonden en hier een bestelling geplaatst voor 4FA en 6APB. Doe ik er verstandig aan dit nog te laten testen of is SA wel betrouwbaar. Ga het namelijk voor het eerst proberen. Bedankt

SA is betrouwbaar, maar kan nooit kwaad om te laten testen! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dru1v op woensdag 11 september 2013 om 01:32:
SA is betrouwbaar, maar kan nooit kwaad om te laten testen! :)

Bedankt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FreakOpMuziek op dinsdag 10 september 2013 om 16:16:
Zo'n chick die volgende week met ons mee gaat naar een feest, waar ze voor de 1e keer 4-fa gaat doen heeft zaterdag dus X gehad. (ze is nog vrij nieuw met alles enzo) Maar ben benieuwd of ze die 4-fa aankomend weekend wel goed gaat voelen?

Ja hoor dat gaat ze zeker (y)
150mg doet het vast goed :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 september 2013 om 18:41:
Heb dat altijd van 4f dat ik me eigen voel als of alle energie uit me getrokken is.

Dat heb ik dus totáál niet bij 4FA, wat eigenlijk de hoofdreden is dat ik het zulk tof spul vind. Zelfs uren na de piek voel ik me nog fit en energiek.

Uitspraak van [D]aan.. op dinsdag 10 september 2013 om 16:23:
(dosis wel iets omhoog gedaan)..

Op Decibel ging ik 6 uur lang lekker van 130mg, terwijl ik bij Q-Base met dezelfde dozering maar 2 uurtjes ging. Heel apart. Waarschijnlijk was het gewoon even anders gevallen, maar tijdens het volgende festival ga ik de dosis ook iets opschroeven.