| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Wat doet 5 milliliter flux?
Wat doet 5 milliliter flux?
Is buisje met 4-fmp. zou iets van 150 mg inzitten. maar laatst zei de verkoper dat er 180 mg in zat. weet alleen niet of hij actieve stof bedoeld of poeder.
maar wat raden jullie aan kwa hoeveelheid.
vrienden van mij zeggen 150 mg en naar 3 uur 80 bijnemen.
hun vonden 130 ook wel kunnen maar dat ze veel pieken hadden ene keer kei veel engergie en andere keer niet...
Je maakt de capsule open, verdeelt de hoeveelheid in ongeveer twee gelijke hoopjes, tada! Lege capsules kun je voor een paar euro zo online bestellen trouwens.
Is maar net wat je wil. Wil je flink wat energie met minder euforie en love gevoel, zou je evt kunnen bijpakken met 4fa en vice versa. Maar weet niet of je het op een feest gebruikt en hoelang het duurt maar ik kan vaak makkelijk 5u doen met een dosis 4fa, pak dan wel altijd 160mg.
Dat is wat ik bedoelde ja. Bijpakken van xtc zal zorgen voor een extra boost euforie en love gevoel, meer dan 4fa doet.
Maar je gaat ook verschrikkelijk rare bekken trekken als je van 4fa overstapt op x wordt je echt kneiter vaag. Zeg maar dag tegen de scherpte dan hoor.
Maar kom altijd energie te kort op feesten, wil altijd lekker losgaan en genieten van de muziek maar de energie.. Is 4fa (ook gelet op me psychologische gesteldheid) iets voor mij?
Angst om controle te verliezen (doodgaan)
is dan uberhaupt drugs wel goed? Gaat dan toch niet om de werking maar de angst dat wat je neemt misschien verkeerd zal uitpakken??
Lijkt mij dat je dan gewoon even niks moet doen....just my two cents...
Alleen dat wazige en wappie zijn van X de hele tijd, heb ook 80% van me dj's gemist die ik wou zien en welke ik had gezien vraag me me god niet meer wat ze hebben gedraaid
Heeft iemand enig idee waarom er 2C-B in deze tablet verwerkt wordt?
Een andere reden
Want van 2mg merk je niet eens wat lijkt mij.
Dosering is wellicht iets hoger als dat normaal wordt aangeraden (voornamelijk de redose met m1, normaal 70mg recommended), maar ik weet van mezelf dat ik net wat meer nodig heb.
Methylone los <200mg te laag
Zaterdag weer eens een feestje in lange tijdZat aan de combi 4-fa / mehtylone te denken, aangezien die hier zeer geprezen wordt.
+t0 h 140mg 4-fa
+t2 h 90mg methylone
Afhankelijk van feeling +t4 h 60mg methylone
Zou het hier op houden, en die 60mg liefst in de pocket houden, of zo lang mogelijk. Andere kant als je toch weet dat je hem gaat nemen dan mss anderhalf uur na de eerste.
Wat wil je er verder nog van weten?
Een andere optie is namelijk combi methylone (210/230mg) / 2cd (?)
De nieuwe batch 4f van slimmedokter , werkt als een trein
Dosering is wellicht iets hoger als dat normaal wordt aangeraden (voornamelijk de redose met m1, normaal 70mg recommended)
Methylone los <200mg te laag