Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
72 volgers · 706050x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
donateur
flux (5ml) gevolgd door 150mg 4fmp is genoeg voor 10-12u lijkt me?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Whoehoeeee! Eindelijk ben ik ook fan! Afgelopen zaterdag 125 mg genomen tintelingen over mijn hele lijf lekkere energy! Ongeveer 4 uur daarna kwartje van XTC genomen beviel goed! Top spulletje!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 14 mei 2013 om 08:44:
Wat doet 5 milliliter flux?

Lekker vrolijk warm gevoel (mdma feeling) Maar scherp blijven en het belangrijkste, je krijgt (ik althans) geen kut kop ervan, grote pupil enzo.
Ik noem het altijd mdma light.
En dat opgevolgd door een capsule van 150mg 4fmp, beide werkings duur van 4-6u dus zal het genoeg zijn voor 12u iemand ervaring met de hoeveelheden :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 14 mei 2013 om 08:44:
Wat doet 5 milliliter flux?

Is buisje met 4-fmp. zou iets van 150 mg inzitten. maar laatst zei de verkoper dat er 180 mg in zat. weet alleen niet of hij actieve stof bedoeld of poeder.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar wat raden jullie aan kwa hoeveelheid.
vrienden van mij zeggen 150 mg en naar 3 uur 80 bijnemen.
hun vonden 130 ook wel kunnen maar dat ze veel pieken hadden ene keer kei veel engergie en andere keer niet...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Speurlok op dinsdag 14 mei 2013 om 12:08:
Is buisje met 4-fmp. zou iets van 150 mg inzitten. maar laatst zei de verkoper dat er 180 mg in zat. weet alleen niet of hij actieve stof bedoeld of poeder.

Mij is ook verteld dat er 180mg actieve stof in zat ja.

En ik heb dan alleen de beschikking over caps van 150 dus dat is een flinke om bij te pakke maar het werkt inprencipe milder dan echte mdma. Al vond ik het een behoorlijke hoeveelheid om bij te pakken, de een zegt dat het kan , de ander pakt zoals boven mij gezegd 80 bij.

Uitspraak van Colombian fun :) op dinsdag 14 mei 2013 om 14:52:
maar wat raden jullie aan kwa hoeveelheid.
vrienden van mij zeggen 150 mg en naar 3 uur 80 bijnemen.
hun vonden 130 ook wel kunnen maar dat ze veel pieken hadden ene keer kei veel engergie en andere keer niet...

na 3u 80 bij pakken of na 5u 130 zou dan lijkt me ook kunnen, ik was van plan zat. om 1u dus die flux (150-180mg 4fmp) te pakke en rond 6u cap van 150. en om 10u miss nog halve mk.

Denk dat als het eenmaal werkt een verschil van 50mg niet echt merkbaar is denken jullie wel ?

Waarschuw beheerder
Deel je capsule dan op in 2? Heb je 75mg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 mei 2013 om 17:59:
Deel je capsule dan op in 2? Heb je 75mg.

zou het kunnen proberen maar denk niet dat ik een halve capsule kan creëren anders koos ik daar wel voor, kon ze alleen per 150 of 200 krijgen :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op dinsdag 14 mei 2013 om 20:24:
denk niet dat ik een halve capsule kan creëren

Je maakt de capsule open, verdeelt de hoeveelheid in ongeveer twee gelijke hoopjes, tada! Lege capsules kun je voor een paar euro zo online bestellen trouwens.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 14 mei 2013 om 20:48:
Je maakt de capsule open, verdeelt de hoeveelheid in ongeveer twee gelijke hoopjes, tada! Lege capsules kun je voor een paar euro zo online bestellen trouwens.

Oke ja maar ik ben op een festival, leg dat andere hoopje wel in een mini sealed bag ofzo die heb ik hier ook nog wel liggen, en dan maar in het kluisje opbergen. Thanks voor de tip in ieder geval.
Waarschuw beheerder
Zonde dat sensearomatic is gestopt met verzenden naar NL..... wat doen jullie nu ? degekko oid?
Waarschuw beheerder
Ik wordt erg nieuwsgierig naar dit goedje, Is weer is wat anders dan alleen een pilletje.

Uitspraak van MaikelvB op donderdag 9 mei 2013 om 19:44:
Is maar net wat je wil. Wil je flink wat energie met minder euforie en love gevoel, zou je evt kunnen bijpakken met 4fa en vice versa. Maar weet niet of je het op een feest gebruikt en hoelang het duurt maar ik kan vaak makkelijk 5u doen met een dosis 4fa, pak dan wel altijd 160mg.

Misschien een stomme vraag maar voor meer euforie en love gevoel zou je moeten bij pakken met xtc?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jenner05 op woensdag 15 mei 2013 om 01:37:
Misschien een stomme vraag maar voor meer euforie en love gevoel zou je moeten bij pakken met xtc?

Dat is wat ik bedoelde ja. Bijpakken van xtc zal zorgen voor een extra boost euforie en love gevoel, meer dan 4fa doet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MaikelvB op woensdag 15 mei 2013 om 02:18:
Dat is wat ik bedoelde ja. Bijpakken van xtc zal zorgen voor een extra boost euforie en love gevoel, meer dan 4fa doet.

Maar je gaat ook verschrikkelijk rare bekken trekken als je van 4fa overstapt op x wordt je echt kneiter vaag. Zeg maar dag tegen de scherpte dan hoor. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op woensdag 15 mei 2013 om 07:07:
Maar je gaat ook verschrikkelijk rare bekken trekken als je van 4fa overstapt op x wordt je echt kneiter vaag. Zeg maar dag tegen de scherpte dan hoor. :P

Dat valt bij mij wel mee, maar ik neem ook niet super veel bij als ik al 4fa op heb. Maximaal 2x een kwartje ofzo. Dan blijft bij mij iig de scherpte nog wel aanwezig.
Waarschuw beheerder
Trippen (waus zijn) hoeft voor mij niet zo aangezien ik wat last heb voor bepaalde psychologische angsten :)
Maar kom altijd energie te kort op feesten, wil altijd lekker losgaan en genieten van de muziek maar de energie.. Is 4fa (ook gelet op me psychologische gesteldheid) iets voor mij?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van The Bishop op woensdag 15 mei 2013 om 15:31:
Maar kom altijd energie te kort op feesten, wil altijd lekker losgaan en genieten van de muziek maar de energie.. Is 4fa (ook gelet op me psychologische gesteldheid) iets voor mij?

Op korte termijn zal het een ideale partydrug voor je zijn. Zou er wel extra voorzichtig mee zijn, je angsten (niet echt toegelicht?) zullen er naderhand niet beter op worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TrueGrit op woensdag 15 mei 2013 om 16:06:
Op korte termijn zal het een ideale partydrug voor je zijn. Zou er wel extra voorzichtig mee zijn, je angsten (niet echt toegelicht?) zullen er naderhand niet beter op worden.

Angst om controle te verliezen (doodgaan) :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bishop op woensdag 15 mei 2013 om 16:27:
Angst om controle te verliezen (doodgaan)

is dan uberhaupt drugs wel goed? Gaat dan toch niet om de werking maar de angst dat wat je neemt misschien verkeerd zal uitpakken??

Lijkt mij dat je dan gewoon even niks moet doen....just my two cents...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bel112 op dinsdag 14 mei 2013 om 21:51:
Zonde dat sensearomatic is gestopt met verzenden naar NL..... wat doen jullie nu ? degekko oid?

er zijn gelukkig meer slimme dokters......... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PoolcafeTheChurch op woensdag 15 mei 2013 om 16:30:
is dan uberhaupt drugs wel goed? Gaat dan toch niet om de werking maar de angst dat wat je neemt misschien verkeerd zal uitpakken??

Lijkt mij dat je dan gewoon even niks moet doen....just my two cents...

Vorig jaar X gedaan, ging wel lekker behalve 10 minuten toen die insloeg. Alleen dat wazige en wappie zijn van X de hele tijd, heb ook 80% van me dj's gemist die ik wou zien en welke ik had gezien vraag me me god niet meer wat ze hebben gedraaid :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bishop op woensdag 15 mei 2013 om 16:44:
Alleen dat wazige en wappie zijn van X de hele tijd, heb ook 80% van me dj's gemist die ik wou zien en welke ik had gezien vraag me me god niet meer wat ze hebben gedraaid

4-FA helpt tegen deze klachten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TrueGrit op woensdag 15 mei 2013 om 16:58:
4-FA helpt tegen deze klachten ;)

Ja maar als deze meneer alleen de energy nodig heeft vraag ik me af of ie niet beter gewoon bommetje pep/speed kan doen of snuiven...
Waarschuw beheerder
Heb de uitslag van mijn 4FA pil terug:
Hoofdcomponent een niet gekwantificeerd hoeveelheid 4FA en 2mg 2C-B.
Heeft iemand enig idee waarom er 2C-B in deze tablet verwerkt wordt?
Want van 2mg merk je niet eens wat lijkt mij.
Waarschuw beheerder
donateur
Vraag me af of het dan überhaupt verstandig is om iets te nemen als je last hebt van bepaalde problemen.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Henkie! op donderdag 16 mei 2013 om 17:01:

Misschien dat dezelfde producten ook 2c-b pillen drukt en zijn machine niet zo goed schoonmaakt. Een andere reden zou ik zo niet 1, 2, 3 kunnen verzinnen. Heb zelf ooit mdma kristallen gehad waar 1mg cafeïne bij zat. Dat kwam ook wss doordat bepaalde dingen niet goed schoon zijn gemaakt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Uitspraak van MaikelvB op donderdag 16 mei 2013 om 17:16:
Een andere reden

Kan zijn dat ze bij het test centrum een 2c-b tablet of poeder hebben getest voor jouw pil aan de beurt was.

2C-B pil dosering
Geen effect 0 - 5 mg
Licht effect 5 - 15 mg
Normaal effect 10 - 25 mg
Sterk effect 20 - 50 mg

(y)
donateur
Want van 2mg merk je niet eens wat lijkt mij.

Daar merk je niks van nee.

Niet met opzet wrsch. Niet goed schoongemaakte drukmachine is een goede mogelijkheid

Waarschuw beheerder
Hey luitjes,

Zaterdag weer eens een feestje in lange tijd ;) Zat aan de combi 4-fa / mehtylone te denken, aangezien die hier zeer geprezen wordt.
+t0 h 140mg 4-fa
+t2 h 90mg methylone
Afhankelijk van feeling +t4 h 60mg methylone

Een andere optie is namelijk combi methylone (210/230mg) / 2cd (?)

Dosering is wellicht iets hoger als dat normaal wordt aangeraden (voornamelijk de redose met m1, normaal 70mg recommended), maar ik weet van mezelf dat ik net wat meer nodig heb.
Mdma = magie weg
Methylone los <200mg te laag
4fa = happy effects zeer kort merkbaar (korter dan de vaak aangegeven wordt)
6apb 125mg pellet, nauwelijks effect.

Maar goed aanbevelingen en tips zijn altijd welkom, dus vandaar toch mijn voorzetje :D

Nog een toevoeging, laatste keer een serotogeen stofje is meer dan 6 maanden geleden (6apb)

cheers
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 mei 2013 om 21:52:
Dosering is wellicht iets hoger als dat normaal wordt aangeraden (voornamelijk de redose met m1, normaal 70mg recommended), maar ik weet van mezelf dat ik net wat meer nodig heb.

Dan is dat prima. 20mg Methylone meer is ook niet echt gek veel meer verder. De ene ervaring op +70mg zal mss intenser zijn dan de andere op +90mg afhankelijk van andere factoren. Valt in de marge zeg maar. Meeste gevallen zal +90mg natuurlijk ietwat sterker uitpakken, niet altijd zal het ook als een intensere ervaring beleefd worden echter.

yep

Zaterdag weer eens een feestje in lange tijd ;) Zat aan de combi 4-fa / mehtylone te denken, aangezien die hier zeer geprezen wordt.
+t0 h 140mg 4-fa
+t2 h 90mg methylone
Afhankelijk van feeling +t4 h 60mg methylone

Zou het hier op houden, en die 60mg liefst in de pocket houden, of zo lang mogelijk. Andere kant als je toch weet dat je hem gaat nemen dan mss anderhalf uur na de eerste.
Waarschuw beheerder
Geen zin om hier dit topic door te spitten :P

Maar heeft iemand ervaring met het combineren van 4F en 2CB?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 16 mei 2013 om 22:03:
Zou het hier op houden, en die 60mg liefst in de pocket houden, of zo lang mogelijk. Andere kant als je toch weet dat je hem gaat nemen dan mss anderhalf uur na de eerste.

Laat ik afhangen van die eerste, aangezien het toch wel een nieuwe ervaring is. In dat opzicht houdt ik hem ook liever in de pocket, maar mocht de eerste nog een boost nodig hebben, is 1,5 uur idd een goede. Thanks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 16 mei 2013 om 22:16:
Wat wil je er verder nog van weten?

Hoe zou je doseren ?

Met enkel 4f, deed ik vaak rond de 160/170
Weet alleen niet zo goed hoeveel 2cb ik er dan bij zou moeten pakken,
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik zaterdag die combi maar ga proberen,
Heb die 4f pillen, gele, bevatten 140mg. Ben van plan 1 en een kwartje te nemen, en halverwege de dag een witte blanco, 10mg, er bij op

Doen off ?
donateur
Uitspraak van itsmagic' op donderdag 16 mei 2013 om 22:32:
Met enkel 4f, deed ik vaak rond de 160/170
Weet alleen niet zo goed hoeveel 2cb ik er dan bij zou moeten pakken,

Persoonlijk zou ik zeggen doe eens 30mg minder en dan een mg of 20 aan poeder, een mg of 15-17 uit geteste tabletten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op donderdag 16 mei 2013 om 22:04:
Maar heeft iemand ervaring met het combineren van 4F en 2CB?

Brute combi, volgens mij vertel ik hier elke pagina over..
Misschien dat ik morgen zin heb om het toe te lichten :p
Waarschuw beheerder
Een andere optie is namelijk combi methylone (210/230mg) / 2cd (?)

Pak zelf 250 mg + 25 mg 2C-D, vind deze combi nog beter zelfs als XTC.
Pak ik solo bv 200 mg Methylone merk ik er eigenlijk weinig van, beetje warm klein beetje tinteling
2C-D en 4-Fmp gaat ook heerlijk maar zoals vaak beschreven werking is iets te kort na +/- 1.5 uur zakt de euforie weg
Veel mensen voelen daarna nog uren speedy werking , maar zelf merk ik daar weinig van
Waarschuw beheerder
De nieuwe batch 4f van slimmedokter , werkt als een trein :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bye: partieflok op vrijdag 17 mei 2013 om 14:43:
De nieuwe batch 4f van slimmedokter , werkt als een trein :D

Ik kan dit ook bevestigen. Vorige week uitgetest op hardcore vibes en beviel erg goed! Levering was ook netjes binnen 2 werkdagen
Waarschuw beheerder
Zijn er meer ervaringen met de slimme dokter? Het is dus een doorschakeling van degekko, maar hierover lees ik geen goede ervaringen. Zijn er dus betere ervaringen met de 4f van de dokter dan bij gekko?
Waarschuw beheerder
donateur
In hoeverre is 4fmp kristal ruikbaar bij hondjes, en is poeder een sterkere geur dan kristal. Als ik er zelf aan ruik (kristal) ruik ik niet de standaard vieze chemische pep of pillen geur, eigenlijk ruikt het niet. Mensen nog tips om de geur te bedekken, ik beschik zelf over een ijzeren kokertje(soort van koffiekan maar dan op mini formaat (past precies 2-3 pilletjes in) en is zeer goed af te sluiten, zal dit voldoende zijn.

En naast alcohol drinken is er nog iets om wat te doen tegen eventuele angst hondjes , want ik ben er toch redelijk zenuwachtig voor. :$:x.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op vrijdag 17 mei 2013 om 18:37:
hondjes

Gewoon niet te druk om maken. Gedraag je normaal, dan is er niets aan de hand. (y)

Waarschuw beheerder
Dosering is wellicht iets hoger als dat normaal wordt aangeraden (voornamelijk de redose met m1, normaal 70mg recommended)

Is dat echt zo ? :/ Ik doe deze combi wel vaker, en dan wel 1-3 (T+2, T+4, T+6) redoses methylone tussen de 100 en 150mg (na 130mg 4-FA) :O. Nooit echt veel last daarmee gehad, maar moet zeggen dat ik dit meer gegokt had dan goed ingelezen want idd:

Als 70mg tot 90mg per redose voldoende blijkt, dan ga ik dat maar eens proberen de volgende keer (evt 4-FA dosis iets opschroeven).

Waarschuw beheerder
he

kwil graag het effect van 4fmp verlengen want na 2 uur na inslag is het bij mij verdwenen (130-140mg)
Hoe moet ik bijpakken, of wat kan ik beter gebruiken om bij te pakken?
qua neurotoxiteit is het (waarschijnlijk) veel minder erg als bij MDMA toch ?

grgr