Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
72 volgers · 706106x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruwepit op dinsdag 30 april 2013 om 11:43:
Weet iemand of de bekende testcentra ook (vloeibaar)4fa of 6apb testen?

Op de site staat dat ze vloeistoffen gewoon testen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op dinsdag 30 april 2013 om 09:50:
Bij deze

Zoals ik al dacht, ik kon niet wachten en heb wat geprobeerd. 2 sleutelpuntjes doorgeslikt met wat drinken er achteraan. Zo ff housefeestje checken. Ben benieuwd of het wat doet. Het een heel klein beetje door de neus gehaald en het brand vergelijkbaar met 2fa.
Waarschuw beheerder
Rond half 8, 8u was het op (met 4 man gedeeld). Heb de 4fmp zowel gelikt als een klein beetje gesnoven. Gok dat ik alles bij elkaar max 100mg heb gehad.
Rond 9u de 5apb opgehaald, genomen en die werkt echt als een tiet. Langzaamaan ga ik steeds en steeds harder. Rond 9u was de 4fmp nauwelijks nog te merken. De 5 apb hebben we ook met 3 man gedeeld, kleine likjes. Is nog genoeg over.
Wat een verschrikkelijke body high krijg je van dat 5apb. Mn benen liepen net gewoon onder me weg.
Van de 5apb heb ik ong 50mg gehad gok ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmm. De effecten van de 5apb bouwen nu niet meer op. Zit op een relax niveau. Beetje apfelkorn zuipen
Waarschuw beheerder
Kwartier geleden een kwart van dat buisje vloeistof genomen. Zie paar posts hiervoor. Sowieso dat dit 4fmp en 5apb is. Of iets zeer vergelijkbaars. Nu komen de effecten die ik eerst los van elkaar merkte nu samen op. En het is perfect. Wow :k

-edit-
00:08
Ga zo nog een kwartje nemen. Wauw, dat spul is echt het perfectste wat ik ooit heb gehad.

00:21
Nog geen kwartje bijgenomen. Op dit moment ga ik nog heerlijk van dat beetje net. Wauw, het langzame opbouwen van de 4fmp word opgeheven door de inklappende werking van de 5apb. Hierdoor merk ik met het moment dat ik steeds vager/relaxer word.

00:46
het doseren ging niet zo goed. Heb de overige driekwart bijna volledig naar binnen gegooid. Denk dat ik zometeen goed vaags ben. Achja, kom maar op.

01:42
sommige momenten net ff extreem vaags. Zo meteen het laatste kwartje nemen en dan straks lekker slapen. Ik ga heerlijk overigens. (Y)

04:54
Net terug thuis. Bij paar bekenden langs geweest die aan het afteren waren. Daar ondertussen behoorlijk lijps gegaan en op dit moment zijn met name de oppeppende effecten zeer duidelijk aanwezig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat is de combi met een snoepie toch lekker he?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JSKI op dinsdag 30 april 2013 om 23:46:
Denk dat ik zometeen goed vaags ben

Je kon nog prima typen!! :lol:
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van JSKI op dinsdag 30 april 2013 om 09:50:
denk inderdaad niet dat ik de gok ga nemen.

Uitspraak van JSKI op dinsdag 30 april 2013 om 23:46:
Kwartier geleden een kwart van dat buisje vloeistof genomen.

^^

Zag het overigens al aankomen. Zeker als je onder invloed bent van bepaalde stofjes wordt de drempel opeens een stuk lager.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 29 april 2013 om 18:45:
Beetje prijzig, niet veel over bekend verder.
Had wel een report gevonden van iemand die paar 100 mg te weinig in zijn zakjes had zitten.

Ik had een 160 mg capsule van de Gekko, afgelopen maandag bij een vriend afgewogen. Bleek 300! mg in te zitten. Dat was even schrikken.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Pieter.. op woensdag 1 mei 2013 om 12:31:
Ik had een 160 mg capsule van de Gekko, afgelopen maandag bij een vriend afgewogen. Bleek 300! mg in te zitten.

Maar je weet zeker dat het ook 300 mg 4-FA was?
Want als ik bijvoorbeeld een capsule met 20 mg methylfenidaat heb, zit er ook veel meer dan 20 mg in.
Als je veel capsules in één keer maakt, gebruik je vaak een mengsel met een vulstof zodat de capsules allemaal tot de rand vol zitten.
Dan hoef je ze niet stuk voor stuk te vullen op gewicht, maar schuif je ze gewoon tot de rand vol met het mengsel.
Alleen dit weet je niet zeker natuurlijk, dus ik zou ze even een mailtje sturen met je vraag.

Ik zou je sowieso aanraden om gewoon zelf capsules te maken eigenlijk.
En om het niet bij deze vendor te halen, maar goed, dat weten jullie onderhand wel. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 1 mei 2013 om 12:53:
Maar je weet zeker dat het ook 300 mg 4-FA was?

100%. Gister de twee opgedeelde capsules van 150 mg genuttigd. 1 voor mezelf en 1 voor een maatje. Ik zelf ben heerlijk gegaan voor een uurtje of 9-10 :P. Ook mijn maatje ging als een raket.

Edit: moet er niet aan denken wat er gebeurd was, als ik die capsule niet had nagewogen en die naar binnen had gewerkt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 30 april 2013 om 10:05:
Tenzij zich nog iemand meldt die deze kleur ook herkent en er meer details over weet te vertellen. :)

Ook gehad, werkte prima. :) Die gelige die jij noemt heb ik destijds ook eens gehad, die voelde toch wat anders aan op één of andere manier. Maar dat is een ander verhaal.

Overigens tof om te lezen dat de combinatie 4-FMP + 5-APB redelijk lekker gaat. Zat hier zelf ook nog aan te denken voor Awakenings Festival.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op woensdag 1 mei 2013 om 11:50:
Zag het overigens al aankomen. Zeker als je onder invloed bent van bepaalde stofjes wordt de drempel opeens een stuk lager.

Jup :lol:
Het buisje werkte overigens veel en veel beter dan allebei de poeders.
Mn eerste ervaring met 4fmp/5apb is behoorlijk geslaagd. En ik ben niet eens naar de kloten, alleen vermoeid van het weinig slapen.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van JSKI op woensdag 1 mei 2013 om 14:47:
Mn eerste ervaring met 4fmp/5apb is behoorlijk geslaagd.

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 1 mei 2013 om 14:04:
Overigens tof om te lezen dat de combinatie 4-FMP + 5-APB redelijk lekker gaat

+1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 1 mei 2013 om 14:04:
Overigens tof om te lezen dat de combinatie 4-FMP + 5-APB redelijk lekker gaat. Zat hier zelf ook nog aan te denken voor Awakenings Festival.

(Y) Een aanrader
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JSKI op woensdag 1 mei 2013 om 15:07:
Een aanrader

Maar als ik de doseringen lees vraag ik me af hoe je daar zo onwijs van spaced. Ik las 100mg 4-FMP en 50mg 5-APB, klopt dat? Wordt de 5-APB enorm versterkt of? Ik weet dat als je begint met 5/6-APB en je er daarna MDMA bij doet dat die MDMA echt aankomt als een kanon. Daarbij vergeleken is de synergie tussen 4-FMP en MDMA kinderspel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 1 mei 2013 om 15:14:
Maar als ik de doseringen lees vraag ik me af hoe je daar zo onwijs van spaced. Ik las 100mg 4-FMP en 50mg 5-APB, klopt dat? Wordt de 5-APB enorm versterkt of? Ik weet dat als je begint met 5/6-APB en je er daarna MDMA bij doet dat die MDMA echt aankomt als een kanon. Daarbij vergeleken is de synergie tussen 4-FMP en MDMA kinderspel.

Dit is een gok. Ik heb dus geen weegschaaltje en heb het dus op gevoel genomen. De 4fmp heb ik zowel nasaal als oraal genomen. De 5apb alleen oraal. Overigens heb ik dus ook geen idee hoeveel er in die vloeistof zat. Alleen dat het ongeveer 50/50 4fmp/5apb was. Het blijft dus gissen voor mij.
De milligrammen die ik noem heb ik het puur over het poeder.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb eventjes alles terug gelezen, je hebt dus een mengsel van 4-FMP en 5-APB geprobeerd, zowel in poedervorm als in vloeibare vorm? Dan valt er niet zo gek veel zinnigs over de dosering te zeggen. Zeker omdat je niet eens echt met zekerheid kunt zeggen dat het die twee stoffen waren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 1 mei 2013 om 17:38:
Ik heb eventjes alles terug gelezen, je hebt dus een mengsel van 4-FMP en 5-APB geprobeerd, zowel in poedervorm als in vloeibare vorm? Dan valt er niet zo gek veel zinnigs over de dosering te zeggen. Zeker omdat je niet eens echt met zekerheid kunt zeggen dat het die twee stoffen waren.

Uiteindelijk kan ik dat zelf niet zeggen nee aangezien ik met beide nog geen ervaring had. Anderen hadden wel al ervaring met 4fmp en wisten zeker dat dit ook 4fmp was. Zelf heb ik wel ervaring met 6apb en de 5apb leek er in grote lijnen enigzins op.
In poedervorm had ik zowel een pakketje 4fmp en een pakketje 5apb. De vloeistof was een mengsel van beiden.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Oké, zo is het al wat duidelijker voor me. Denk dat ik toch nog eens wat ga rondzoeken naar ervaringen van mensen met deze combinatie.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 1 mei 2013 om 18:01:
Oké, zo is het al wat duidelijker voor me. Denk dat ik toch nog eens wat ga rondzoeken naar ervaringen van mensen met deze combinatie.

Kan er zelf weinig over vinden eerlijk gezegd. Als je wat vind hoor ik het graag.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van JSKI op woensdag 1 mei 2013 om 18:41:
Kan er zelf weinig over vinden eerlijk gezegd. Als je wat vind hoor ik het graag.

Dan heb je net zoveel gevonden als ik. :P Misschien als ik de toegewijde topics op Bluelight of Drugsforum er even op na sla, maar met een simpele Google zoekopdracht kom ik niet zo gek ver.

/edit; en dat is één: http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?p=1165299#post1165299
Alhoewel niet heel erg informatief of bruikbaar verder.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 1 mei 2013 om 19:21:
/edit; en dat is één: http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?p=1165299#post1165299

Hmmz is met 6apb. 6apb en 5apb hebben wel echt verschil qua body high
Met name de body high van de 5apb was waanzinnig. Zowel gisteravond als vanochtend toen ik wakker werd in bed ook nog.

Euphoria without outside stimulation:
6-APB 9/10
5-APB 5/10

Music appreciation:
6-APB 9/10
5-APB 8/10

Empathy:
6-APB 7/10
5-APB 8/10

Talkativeness:
6-APB 10/10
5-APB 8/10

Body High/Tactile Sensation:
6-APB 6/10
5-APB 10/10
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van JSKI op woensdag 1 mei 2013 om 19:35:
Hmmz is met 6apb. 6apb en 5apb hebben wel echt verschil qua body high

I know, maar was wel benieuwd naar beiden. Heb 6-APB nu 2 keer los geprobeerd en in januari een keer tegelijk met 5-APB. Ik voelde wel een duidelijk verschil in de ervaringen, dat verschil wijtte ik ook aan 5-APB. Persoonlijk vond ik het lekkerder aanvoelen met 5-APB erbij dan zonder. De body high is idd wel een noemenswaardig aspect van 5-APB. Ik vond hem wel ietwat vergelijkbaar met die van MDMA.

Benieuwd hoe het zou gaan in combinatie met zo'n 125mg 4-FMP. Zou willen dat ik daar wat meer over kon vinden.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 1 mei 2013 om 19:53:
I know, maar was wel benieuwd naar beiden. Heb 6-APB nu 2 keer los geprobeerd en in januari een keer tegelijk met 5-APB. Ik voelde wel een duidelijk verschil in de ervaringen, dat verschil wijtte ik ook aan 5-APB. Persoonlijk vond ik het lekkerder aanvoelen met 5-APB erbij dan zonder. De body high is idd wel een noemenswaardig aspect van 5-APB. Ik vond hem wel ietwat vergelijkbaar met die van MDMA.

De combi 5 en 6apb wil ik nu graag gaan proberen.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van JSKI op woensdag 1 mei 2013 om 19:56:
De combi 5 en 6apb wil ik nu graag gaan proberen.

Die is wel de moeite waard. Houd wel in gedachte dat 5-APB potenter is dan 6-APB. 70mg 5-APB zou 'gelijk staan' aan 100mg 6-APB.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 1 mei 2013 om 20:01:
Die is wel de moeite waard. Houd wel in gedachte dat 5-APB potenter is dan 6-APB. 70mg 5-APB zou 'gelijk staan' aan 100mg 6-APB.

Yes. Dat wist ik. Komende zondag denk ik eerst nog maar eens genieten van de combo 5apb en 4fmp. Heb nu een buisje met 5apb vloeistof en een buisje met 4fmp vloeistof. Allebei 5ml buisjes.
Waarschuw beheerder
Gisteren met een vriend weer 4-FMP gedaan. Eerst gedronken en na al redelijk lam te zijn 100 mg 4-FMP naar binnengewerkt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik snap nog steeds niet hoe het werkt, er zijn mensen in mijn omgeving die 100 MG of minder al voelen. Zelf maak ik geen capsules onder de 150 MG want dan voel ik niks en om het echt goed te voelen moet ik toch echt rond de 200 MG zitten :S
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van ? op donderdag 2 mei 2013 om 17:48:
Ik snap nog steeds niet hoe het werkt, er zijn mensen in mijn omgeving die 100 MG of minder al voelen. Zelf maak ik geen capsules onder de 150 MG want dan voel ik niks en om het echt goed te voelen moet ik toch echt rond de 200 MG zitten :S

Misschien dat bindmiddel eruit filtreren...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Towel op donderdag 2 mei 2013 om 18:15:
Misschien dat bindmiddel eruit filtreren...

:S ?
Waarschuw beheerder

Ik heb met diverse dosissen getest. 180mg is bij mij de standaard. En daar doe ik er zeker 2 van op een avond. 150 ook prima te doen hoor. Ik heb nauwelijks tolerantie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Ik snap nog steeds niet hoe het werkt, er zijn mensen in mijn omgeving die 100 MG of minder al voelen.

Dit dus. Ik sta op de kop van 180 mg, dan kan ik echt niet stilzitten. Stilstaan is ook een straf. 150 mg perfecte dosis voor mij, daarmee kan ik chillen en hard losgaan. Terwijl ik mensen ken die hier bijna niks van voelen, ook mensen die minder wegen als mij.

Ben toch wel benieuwd hoe dit in elkaar zit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Ik neem ook tussen 150mg en 200mg. Ik heb met Koninginnedag 100mg genomen om alleen een heel licht gevoel te krijgen en omdat ik natuurlijk ging drinken.

Waarschuw beheerder

Wat dat betreft is het een raar goedje inderdaad, ik zelf begin altijd met 150 mg en pak dan een paar capsules met zon 75 mg erin en eindig op 250-350 mg. Vrienden van me pakken meestal 2 a 3 capsules van 150 mg. Ik heb 1 x 2 capsules op maar dat kon ik niet hebben kreeg buikpijn en koppijn. Ook heb ik de laatste 2 x veel minder energie het lijkt wel of t elke x dat ik dit spul pak veel minder energie heb. Ik pak 1 x in de 4 a 5 weken dit spul en geen andere drugs, zou er dan zo vlug tolerantie en gewenning op treden?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 mei 2013 om 23:38:
Wat dat betreft is het een raar goedje inderdaad

Ik vind het raarder dat dit soort verhalen de afgelopen maanden pas de kop opsteken terwijl je hier 2-3 jaar terug niemand over hoorde.
Waarschuw beheerder
+13-10
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op vrijdag 3 mei 2013 om 10:16:
Ik vind het raarder dat dit soort verhalen de afgelopen maanden pas de kop opsteken terwijl je hier 2-3 jaar terug niemand over hoorde.

...en dat dit toevallig ook samenvalt met het steeds populairder en worden 4-FA. Dus nu de kans groot is dat er meer en meer mensen op duiken die vanuit hun professionele pep & sos handel gewend zijn om overal een schep bullshit bij te mengen. :/

Ach ja, op zich heb je bij elk stofje mensen die veel meer nodig hebben dan gemiddeld, en mensen die juist met de helft al genoegen nemen. Het valt alleen wel op dat mensen die meer dan 300 mg op een avond wegtikken nu ineens in de meerderheid lijken te zijn. Plus die fucking mongolen die nog steeds blijven volhouden dat 150+ mg een goede startdosering is voor een beginner. You know who you are, klik maar lekker op 't minnetje hierboven zodat je deze discussie weer gewonnen hebt! (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 3 mei 2013 om 10:31:
...en dat dit toevallig ook samenvalt met het steeds populairder en worden 4-FA.

Dit.

Het valt alleen wel op dat mensen die meer dan 300 mg op een avond wegtikken nu ineens in de meerderheid lijken te zijn.

Dit.

Plus die fucking mongolen die nog steeds blijven volhouden dat 150+ mg een goede startdosering is voor een beginner.

En dit.
Waarschuw beheerder
ik ben een half jaar geleden ook begonnen met +- 125mg, was perfect toen, maar ik gebruik het ongeveer 1x in de 4 weken, maar nu heb ik naar mijn idee toch zeker 170mg nodig om er energie van te krijgen. ik maak zelf de capsules en merk hierbij ook dat de ene gram sterker is dan de ander dus daar kan het ook aan liggen. ik zou t niet weten.
Waarschuw beheerder
+1
het wordt tijd dat er op % getest kan worden! zo zal de kwaliteit gewaarborgd blijven
Waarschuw beheerder
Vandaag grammetje besteld bij drsmart. Als het voor woensdag binnen is (wat ik wel verwacht) ga ik het woensdag uitproberen. Laat wel even weten hoe t was.
Waarschuw beheerder
+16
mongolen die nog steeds blijven volhouden dat 150+ mg een goede startdosering is voor een beginner

Ah, jouw waarheid is de enige, zoals altijd. Waarop gebaseerd? Ik baseer mijn bevindingen op proefondervindelijk vaststellen. En dat proefondervindelijk vaststellen van +/- 10 mensen heeft mij geleerd dat de meeste mensen 150mg een prima startdosis vinden. Onder die 10 mensen waren er 2 die nog nooit enige drugs gebruikt hadden. Lage of hoge dosis, niemand ondervond ernstige problemen.

Maar voor mij is die 150mg slechts een constatering, geen waarheid. Ik ben ook maar een gewone boerenlul. Maar als jij jouw waarheid onderbouwt met "mongolen" dan so be it. (Y)
Waarschuw beheerder
+1
Aan de andere kant gaan de meeste beginenrs ook lekker op 120mg, en om te beginnen kan je altijd beter wat lager zitten zodat je de volgende keer eventueel wat meer kan nemen. Vergeet niet dat tolerantie ook veel sneller oploopt bij hogere doseringen.

Als ik om me heen kijk en na het lezen van ervaringen kom ik tot de conclusie dat tussen de 120mg en 140mg als ideale dosis ervaren wordt.

Waarschuw beheerder
+4
Het valt alleen wel op dat mensen die meer dan 300 mg op een avond wegtikken nu ineens in de meerderheid lijken te zijn.

Volgens mij is dit wel heel erg overdreven. Om mij heen zie ik dat mensen toch wel genoeg hebben aan één capsule op een avond gevuld met een inhoud variërend van 140 - 180 mg. Ook op internet is dit vaak het geval volgens mij, enkelen die pakken bij. De gemiddelde startdosis zal rond de 160 mg liggen. 240 mg is dan toch wel het maximale voor de meesten op een avond, natuurlijk heb je uitzonderingen maar die heb je overal, met alle drugs. Meer dan 300 mg is zeker geen standaard.

Plus die fucking mongolen die nog steeds blijven volhouden dat 150+ mg een goede startdosering is voor een beginner.

Het doel van de mensen is toch een mooie avond hebben, lijkt mij. Naar mijn inzien kun je bij een dosis onder de 150 mg het risico lopen om een wat mindere leuke ervaring te hebben dan als je er boven gaat zitten. Met ongeveer 160 mg hebben de meeste mensen die ik ken, inclusief mijzelf, de leukste ervaring en halen zo het meeste uit een avond. En bovendien ik heb wel meegemaakt bij mensen dat ze 140 mg eigenlijk te weinig vonden, maar ik hoor niemand klagen over dat een dosis van 160 mg te veel is.
Als mensen dit anders ervaren dan ben ik daar benieuwd naar dus vertel maar.
Waarschuw beheerder
+7-16
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 3 mei 2013 om 16:18:
Ah, jouw waarheid is de enige, zoals altijd. Waarop gebaseerd? Ik baseer mijn bevindingen op proefondervindelijk vaststellen. En dat proefondervindelijk vaststellen van +/- 10 mensen heeft mij geleerd dat de meeste mensen 150mg een prima startdosis vinden. Onder die 10 mensen waren er 2 die nog nooit enige drugs gebruikt hadden. Lage of hoge dosis, niemand ondervond ernstige problemen.

Hoeveel ongelukken kunnen er gebeuren als je 100 mensen adviseert om met 100 mg te beginnen, en er komen er 99 tot de conclusie dat ze eigenlijk 150 mg nodig hebben om lekker te gaan? Hoeveel ongelukken kunnen er gebeuren als je 100 mensen adviseert om met 150 mg te beginnen, en er komt er 1 tot de conclusie dat zelfs 100 mg al aan de ruime kant was? Wanneer geef je nou waardevol advies, als 99 mensen achteraf zeggen 'je advies was wel aan de voorzichtige kant', of als 1 iemand het niet na kan vertellen (ja ja, worst case scenario, maar 99 mensen die 150 mg nodig hebben is net zo goed een overschatting)? Als het gaat om nieuwe stofjes proberen, is er maar één waarheid, en dat is dat je voorzichtig moet beginnen omdat je geen enkele garantie hebt wat de uitwerking zal zijn.

Waarom denk je dat Alexander Shulgin na 120 stofjes nog steeds elk nieuw stofje uit heeft getest met een dosis waarvan hij verwachtte dat hij er nauwelijks iets van zou voelen? Omdat je beter 121 keer kunt concluderen 'precies wat ik dacht, ik kan wel wat meer pakken', dan één keer tot de conclusie komen 'dit was de domste beslissing van mijn leven en ik mag in mijn handjes klappen als dit goed afloopt'. En wat jij doet is helemaal onverantwoord, omdat je mensen die je niet eens kent gaat adviseren bij iets wat potentieel de domste beslissing van hun leven kan worden. En daarbij ga je ook nog eens in discussie met iemand die zes jaar studie achter de rug heeft, puur gericht op het beoordelen van zulke zaken. Way to go!

Uitspraak van Technoasis op vrijdag 3 mei 2013 om 16:18:
Ik ben ook maar een gewone boerenlul.

Precies. En gaat een boerenlul aan de tandarts uitleggen hoe hij die vulling moet zetten? Gaat een boerenlul aan een ingenieur uitleggen dat er nog een extra heipaal nodig is? Gaat een boerenlul nog een extra tegeltje toevoegen aan het hitteschild van de spaceshuttle? Volgens mij niet. Waarom gaat boerenlul Technoasis dan wel aan een farmacoloog uitleggen waarom XX mg een veilige dosis is? Kort door de bocht komt het er gewoon op neer dat je het belangrijker vind om jouw mening bevestigd te zien, dan om mensen te helpen bij veilig drugsgebruik.
Waarschuw beheerder
+8
Ik ben 't opzich wel met je eens hoor Kontra maar hier schiet je door. Alsof een farmacoloog weet wat een bepaalde dosis 4-FA precies met een persoon doet. Dat blijft giswerk. Er is nauwelijks wetenschappelijk onderbouwde kennis over dit middel voorhanden.
Waarschuw beheerder
Hoe je het ook went of keert het zal niet snel voor twee mensen exact hetzelfde zijn.
Waarschuw beheerder
+14
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 3 mei 2013 om 17:27:
Precies. En gaat een boerenlul aan de tandarts uitleggen hoe hij die vulling moet zetten

Ach gut. Meneer Kontra speelt op de man als hij niet kan winnen met z'n paternalistisch gelul Valt me dat even van je tegen. Ik respecteerde je kennis altijd.

Maar je opleiding is in deze totaal niet opportuun, want je hebt totaal geen cijfers of zelf onderzoek gedaan naar 4FA. er IS geen bekende veilige dosis van 4FA. Ook ik ben begonnen met 140mg. En dat was in principe prima, maar 150 of nog iets hoger was voor mij nog beter. Natuurlijk is laag beginnen beter, maar om dan maar iedereen weg te zetten als een mongool maakt het er allemaal niet leuker op.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 mei 2013 om 17:12:
Met ongeveer 160 mg hebben de meeste mensen die ik ken, inclusief mijzelf, de leukste ervaring

Voor mij ook de beste dosis.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
tjonge wat een vijandigheid, neem allemaal wat 4fa en iedereen is weer blij.