| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Leuke site maar idd door een vreselijke amateur in elkaar gezet.
Ik heb ze zelf ook, maar vind ze vrij klein. Vind het persoonlijk fijner als je het er in kunt stoppen zonder de deksel ook te hoeven vullen.
Door
Of doe het zoals een echte diehard: Oplossen in een glas water en opdrinken. BAM!
Of doe het zoals een echte diehard: Oplossen in een glas water en opdrinken. BAM!
250 mg methylone
Waarom is dat die hard?
Sinds wanneer ben je overgegaan op de verhoogde doseringen?
Omdat het niet lekker smaakt, het lijkt me dat hij dat bedoelt. Een heel glas met gore inhoud opdrinken is daarom best wel voor bikkels.
Hey Kontra, long time no see!
slik jij je caps ook altijd zonder dop dan?
Standaard. Maar nee, bedoel meer dat het onhandig is om dan de bovenkant er weer af te moeten halen. Het is altijd knoeiwerk, liever in één keer goed afwegen en dan de capsule vullen.
Haha, wees gerust, 250 mg methylone zal ik nooit voor mezelf afwegen. Voor anderen wel eens gedaan, maar het was meer bedoeld als voorbeeld van extreem veel tot extreem weinig.
een glas water met 100 mg 4-FMP toch wel een bitse sessie.
Ligt dit aan de wiet die ik gerookt had na de 4fa of kan dit ook gewoon door alleen de 4fa komen als het is uitgewerkt ofzo?
Indien je het eens per 2-3 weken gebruikt merk je wel dat er enige tolerantie is. Per 6-8 weken zou dit geen groot euvel moeten zijn.
Lang geleden inderdaad! Jij ook nog steeds lekker aan de RC's?
3-MMC is onderweg. Kan alleen wat weinig info vinden over een goede dosering. Wellicht dat jij, als de almighty, daar iets van afweet. Ik heb van 1 van de betrouwbare PF leden al wat tips gehad, maar toch, better safe than sorry!
vind een blaadje vouwen altijd ontzettend onhandig, t wil nooit lekker schuiven, en je knoeit ook wel veel (of ik ben gewoon echt een prutser met blaadjes vouwen)
Het vereist wat oefening om zowel de capsule als het papiertje met één hand vast te kunnen houden, maar dan heb je ook wat
Als je het kan is een mooi stukje acrobatiek
Dubbel vouwen, dan krijg je een V-vorm
![[img width=320 height=240]http://i48.tinypic.com/xlayqw.jpg[/img]](http://i48.tinypic.com/xlayqw.jpg)
Davidoff gooit er dan ook zo een salto uit.
Best practice heeft voor mij het volgende knutselwerk opgeleverd. Op het einde schuin afknippen (net bloemen :lol. Dan kun je het uiteinde in de capsule steken. Ging perfect!
Bij een leuke avond ff een redose maken terwijlbent
capsule als het papiertje met één hand vast te kunnen houden
...en toch zweer ik bij het direct van de weegschaal in een capsule scheppen. Veel makkelijker, minder kans op knoeien, en als je de capsule dicht boven je weegschaal haalt dan knoei je terug op de weegschaal en kan het helemaal geen kwaad.
Dan heb jij en grote weegschaal.
Als je klaar bent je gevulde capsule vergelijken met een lege en je weet de vulling.
Voor 4-FMP is dit op zich wel te gebruiken als controle, maar voor bijvoorbeeld 2C'tjes
Aan de andere kant stelt Adriaan tegenwoordig niet zoveel meer voor,
Er zit vaak een redelijk grote spreiding in het gewicht van capsules, kan gemakkelijk 5 mg schelen met misschien zelfs uitschieters naar 10 mg. Vragen om problemen en eindeloos opnieuw afwegen als je daar blind op vertrouwt.
Als je het kan is een mooi stukje acrobatiek
Ik heb zo het idee dat Dave ongeveer dezelfde motorische ontwikkeling heeft als ikzelf. Ik betwijfel dan ook ten zeerste dat meneer een salto maakt. Aan de andere kant stelt Adriaan tegenwoordig niet zoveel meer voor, dus in die vergelijking krijgt Dave zeker het voordeel van de twijfel.
Op het einde schuin afknippen (net bloemen :lol
Moet ik er een foto van maken?
dan weet ik zeker dat die 5 salto's ook nog kunnen. Allemaal tegelijkertijd he
moet het iedereen toch gewoon lukken. Komop zeg
Laat jouw foto's maar zien dan.
Ik vind ze stiekem nog best scherp, gezien ik mijn telefoon met één hand vast had om de foto te maken.
Ontopic: Inmiddels is het 8 dagen geleden dat ik o.a. 4-FA heb besteld, maar nog steeds niet binnen. Vorige keer duurde het ook 8 dagen, dus gisteren maar een mail gestuurd.
Als je klaar bent je gevulde capsule vergelijken met een lege en je weet de vulling
Weeg maar eens een paar lege capsules, zit genoeg verschil tussen om dit soort capriolen met stofjes als 2C-P niet uit te halen.
DOI of DOB (dosis: 1-3mg) oid moet je dat echt niet doen.
Alleen gaat het hier over 4fmp, waar 10-20mg verschil nog niet eens veel verschil maakt
Met het vullen van 4-FMP komt dit gelukkig niet zo nauw
Heb je inmiddels al wat gehoord? Balen als het niet aan zou komen man.
Had je een grote order geplaatst?
Bijv 10, of 20mg oplossen in 20, 50 of 100ml water en dan goed rekenen wat je verder moet doen en dat met spuitjes oid afmeten. Dat is het beste zonder kostbare middelen..
ik heb caps tussen de 114-117mg, scheelt echt niet veel hoor. Alleen gaat het hier over 4fmp, waar 10-20mg verschil nog niet eens veel verschil maakt
Om deze twee redenen zou ik mensen niet adviseren om iets in water op te lossen, maar om altijd voor een mengsel van water en alcohol te gaan, met als praktisch en goedkoop voorbeeld wodka.