Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 686917x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mister-extreme op woensdag 13 februari 2013 om 13:27:
Leuke site maar idd door een vreselijke amateur in elkaar gezet.

"Door te bezuinigen op de grafische vormgeving kunnen we onze producten nóg goedkoper aanbieden. Meer winst voor u!"

Vendors zijn soms ook hilarisch ja. Vooral die Oost-Europese, die dan hun 'terms & conditions' in heel officieel Engels op proberen te stellen met totaal disfunctionele grammatica. :lol:

Uitspraak van Digitalism op woensdag 13 februari 2013 om 12:22:
Ik heb ze zelf ook, maar vind ze vrij klein. Vind het persoonlijk fijner als je het er in kunt stoppen zonder de deksel ook te hoeven vullen.

Mee eens. Plus dat volgepropte capsules veel eerder kapot gaan als ze in de verdrukking komen. Gebruik zelf eigenlijk altijd 00, of het nou voor 8 mg 2C-P of 250 mg methylone is. Nou zijn er genoeg mensen die zo'n grote capsule moeilijk wegslikken, dus het is zeker niet perfect. Maar mijn advies is om liever in een maatje groter te investeren dan dat je heel erg moet proppen. Of doe het zoals een echte diehard: Oplossen in een glas water en opdrinken. BAM! :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 13 februari 2013 om 13:57:
Of doe het zoals een echte diehard: Oplossen in een glas water en opdrinken. BAM! :9

In een bodempje heb ik wel eens gedaan, maar een heel glas is wel echt diehard, ja.
Waarschuw beheerder
Of doe het zoals een echte diehard: Oplossen in een glas water en opdrinken. BAM!

Waarom is dat die hard? Ik los al mijn poeders op in drinken, maar zie er niet zoveel bijzonders aan? Enige is dat het iets sneller word opgenomen, maar uiteindelijk blijft de werking hetzelfde. En de smaak heb je 1 sec, en daarna is het weer weg.

250 mg methylone

Sinds wanneer ben je overgegaan op de verhoogde doseringen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op woensdag 13 februari 2013 om 18:22:
Waarom is dat die hard?

Omdat het niet lekker smaakt, het lijkt me dat hij dat bedoelt. Een heel glas met gore inhoud opdrinken is daarom best wel voor bikkels.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op woensdag 13 februari 2013 om 18:22:
Sinds wanneer ben je overgegaan op de verhoogde doseringen?

Haha, wees gerust, 250 mg methylone zal ik nooit voor mezelf afwegen. Voor anderen wel eens gedaan, maar het was meer bedoeld als voorbeeld van extreem veel tot extreem weinig. ;)

Uitspraak van Digitalism op woensdag 13 februari 2013 om 18:28:
Omdat het niet lekker smaakt, het lijkt me dat hij dat bedoelt. Een heel glas met gore inhoud opdrinken is daarom best wel voor bikkels.

Dat bedoelde ik inderdaad. Vergeleken met een smakeloze tablet of een plakkerige capsule is een glas water met 100 mg 4-FMP toch wel een bitse sessie. Maar het was allemaal niet zo serieus haha. ;)

Uitspraak van Technoasis op woensdag 13 februari 2013 om 17:05:
Hey Kontra, long time no see!

Lang geleden inderdaad! Jij ook nog steeds lekker aan de RC's? ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van R-ein op woensdag 13 februari 2013 om 11:02:
slik jij je caps ook altijd zonder dop dan?

Standaard. Maar nee, bedoel meer dat het onhandig is om dan de bovenkant er weer af te moeten halen. Het is altijd knoeiwerk, liever in één keer goed afwegen en dan de capsule vullen.

Of doe het zoals een echte diehard: Oplossen in een glas water en opdrinken. BAM! :9

Pff, hoe meer water, hoe minder sterk de smaak is. Bodempje en dan eventjes rondcirculeren in de mond, BAM! B| Ik moet zeggen, na een paar jaar supplementen slikken raak je wel gewend aan het een en ander. Er gaat echter niets boven de smaak van L-arginine gecombineerd met wat creatine HCl. (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 13 februari 2013 om 19:29:
Standaard. Maar nee, bedoel meer dat het onhandig is om dan de bovenkant er weer af te moeten halen. Het is altijd knoeiwerk, liever in één keer goed afwegen en dan de capsule vullen.

vind een blaadje vouwen altijd ontzettend onhandig :P, t wil nooit lekker schuiven, en je knoeit ook wel veel (of ik ben gewoon echt een prutser met blaadjes vouwen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R-ein op woensdag 13 februari 2013 om 19:39:
en je knoeit ook wel veel

Dat hoeft niet.

(of ik ben gewoon echt een prutser met blaadjes vouwen)

Dat zal dan wel, muahaha.
Waarschuw beheerder
Ik had afgelopen maandag voor het eerst 4fa gedaan (was echt geweldig!). Maar toen het zo goed als uitgewerkt was (ongeveer 6,5 uur na inname) hadden ik en drie maten nog wat joints gerookt. Het rare was dat ik allemaal vage visualisaties kreeg (niet echt hallucineren maar ik kon wel allemaal dingen voor me halen door er alleen maar aan te denken). Heb hier volgens mij nog nooit gelezen dat je er echt visualisaties van kan krijgen (zag allemaal vage dingen als het donker was, beetje moeilijk uit te leggen haha). Ligt dit aan de wiet die ik gerookt had na de 4fa of kan dit ook gewoon door alleen de 4fa komen als het is uitgewerkt ofzo? Vond het iig wel een leuk pluspuntje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 13 februari 2013 om 19:10:
Haha, wees gerust, 250 mg methylone zal ik nooit voor mezelf afwegen. Voor anderen wel eens gedaan, maar het was meer bedoeld als voorbeeld van extreem veel tot extreem weinig.

Ik had niet anders verwacht (Y)
Waarschuw beheerder
een glas water met 100 mg 4-FMP toch wel een bitse sessie.

Capsule leeggooien op je tong, en dan met een slok drinken weg drinken (Y) werkt prima, geen amper vieze smaak. De actieve smaak pupillen zitten toch aan de zijkant van de tong voor dit chemische spul.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikelvB op woensdag 13 februari 2013 om 20:21:
Ligt dit aan de wiet die ik gerookt had na de 4fa of kan dit ook gewoon door alleen de 4fa komen als het is uitgewerkt ofzo?

Aan de combinatie. Ik had het ook namelijk. Ik werd niet stoned zoals normaal gesproken, werd er wel vet wazig van, ongeveer zoals jij beschrijft :P
Normaal word je vermoeit van wiet, toen totaal. Werd er alleen maar vaag van :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 13 februari 2013 om 03:37:
Indien je het eens per 2-3 weken gebruikt merk je wel dat er enige tolerantie is. Per 6-8 weken zou dit geen groot euvel moeten zijn.

vind je? heb het laatst nog 3 weekenden achter elkaar gehad ( niet slim, I know :') ) maar merkte totaal geen tolerantie en was altijd 150mg. Ook geen zwaardere day after oid.
Waarschuw beheerder
Lang geleden inderdaad! Jij ook nog steeds lekker aan de RC's? ;P

You bet my friend. I hou van RC's! 3-MMC is onderweg. Kan alleen wat weinig info vinden over een goede dosering. Wellicht dat jij, als de almighty, daar iets van afweet. Ik heb van 1 van de betrouwbare PF leden al wat tips gehad, maar toch, better safe than sorry!

Waarschuw beheerder
Maandag weer 4FMP genomen. Het deed zijn werk weer prima ondanks het bier drinken overdag en heb heel het feest keihard staan knallen! Ook nadat het uitgewerkt was voor mijn gevoel bleef er een hele tijd iets vaags hangen gedurende de nacht. Ik ben er wel weer achter gekomen dat dit goedje echt ideaal is en ik vind het toch wel beter dan XTC/MDMA.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Technoasis op woensdag 13 februari 2013 om 22:11:
3-MMC is onderweg. Kan alleen wat weinig info vinden over een goede dosering. Wellicht dat jij, als de almighty, daar iets van afweet. Ik heb van 1 van de betrouwbare PF leden al wat tips gehad, maar toch, better safe than sorry!

3-MMC persoonlijk geen ervaring mee. Normale dosering is vrij hoog (250-400 mg), dus misschien een goed idee om het eerst naar het testcentrum te brengen. Stel dat je het verkeerde stofje krijgt en je neemt daar 400 mg van... Het spreekt mij niet zo aan, maar ben erg benieuwd naar je bevindingen.
Waarschuw beheerder
donateur
vind een blaadje vouwen altijd ontzettend onhandig :P, t wil nooit lekker schuiven, en je knoeit ook wel veel (of ik ben gewoon echt een prutser met blaadjes vouwen)

Dubbel vouwen, dan krijg je een V-vorm. Kun je het via een smalle baan in de capsule schuiven. Het vereist wat oefening om zowel de capsule als het papiertje met één hand vast te kunnen houden, maar dan heb je ook wat. :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 14 februari 2013 om 00:12:
Het vereist wat oefening om zowel de capsule als het papiertje met één hand vast te kunnen houden, maar dan heb je ook wat

Als je het kan is een mooi stukje acrobatiek
Meestal zit zo,n weegschaal in doosje met foam of schuim onderin. Keer met de platte achter kant van een pen een gaatje in geduwd. Blijft zo,n halve capsule prima in rechtop staan.
Kun je met 2 handen werken. Bij een leuke avond ff een redose maken terwijl :vaag: bent best wel makkelijk en simpel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op donderdag 14 februari 2013 om 14:06:

Davidoff gooit er dan ook zo een salto uit. Adriaan is er niks bij.

Dubbel vouwen, dan krijg je een V-vorm

Best practice heeft voor mij het volgende knutselwerk opgeleverd. Op het einde schuin afknippen (net bloemen :lol:). Dan kun je het uiteinde in de capsule steken. Ging perfect!

[img width=320 height=240]http://i48.tinypic.com/xlayqw.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Meestal zit zo,n weegschaal in doosje met foam of schuim onderin. Keer met de platte achter kant van een pen een gaatje in geduwd. Blijft zo,n halve capsule prima in rechtop staan.

Daar gebruik ik mijn bob sleutelhanger voor :D
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Technoasis op donderdag 14 februari 2013 om 19:27:
Davidoff gooit er dan ook zo een salto uit.

Ik heb zo het idee dat Dave ongeveer dezelfde motorische ontwikkeling heeft als ikzelf. Ik betwijfel dan ook ten zeerste dat meneer een salto maakt. Aan de andere kant stelt Adriaan tegenwoordig niet zoveel meer voor, dus in die vergelijking krijgt Dave zeker het voordeel van de twijfel. :p

Best practice heeft voor mij het volgende knutselwerk opgeleverd. Op het einde schuin afknippen (net bloemen :lol:). Dan kun je het uiteinde in de capsule steken. Ging perfect!

...en toch zweer ik bij het direct van de weegschaal in een capsule scheppen. Veel makkelijker, minder kans op knoeien, en als je de capsule dicht boven je weegschaal haalt dan knoei je terug op de weegschaal en kan het helemaal geen kwaad. (Y)

Bij een leuke avond ff een redose maken terwijl :vaag: bent

Hèhè, slechte ervaringen mee. Waarschijnlijk niet de enige in dit topic trouwens. :lol:
Waarschuw beheerder
capsule als het papiertje met één hand vast te kunnen houden

8 vingers enzoo
Waarschuw beheerder
Haha, mooi om te lezen hoe iedereen het aanpakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 14 februari 2013 om 21:16:
...en toch zweer ik bij het direct van de weegschaal in een capsule scheppen. Veel makkelijker, minder kans op knoeien, en als je de capsule dicht boven je weegschaal haalt dan knoei je terug op de weegschaal en kan het helemaal geen kwaad.

Dan heb jij en grote weegschaal. Gewoon weegpapiertje gebruiken (rondje papier knippen en dubbel vouwen) en daarop wegen. Door de vouw in je weegpapiertje kan je alles makkelijk in een capsule krijgen en gewoon boven een ander papiertje vullen. Mocht het misgaan, gewoon capsule leegmikken en opnieuw starten (je troep ligt dan op het andere papiertje). Als je klaar bent je gevulde capsule vergelijken met een lege en je weet de vulling. Die milligram weegschalen kosten tegenwoordig ook niks meer (marktplaats 25 euro ofzo) dus dat is ook geen reden om maar gewoon maar op de gok te verdelen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OnlyPil(l)s op vrijdag 15 februari 2013 om 00:42:
Dan heb jij en grote weegschaal.

Hoezo dat? Je hebt het zelf ook al over weeg-papier, daarmee kan ik mijn weegschaal zo groot maken als ik zelf wil natuurlijk. Als je je eigen methode makkelijk vindt, heb je uiteraard niet echt reden om het op een andere manier te proberen. Maar je kunt pas oordelen welke methode het gemakkelijkst is, als je ze allemaal geprobeerd hebt. :)

Als je klaar bent je gevulde capsule vergelijken met een lege en je weet de vulling.

Voor 4-FMP is dit op zich wel te gebruiken als controle, maar voor bijvoorbeeld 2C'tjes zou ik het afraden. Er zit vaak een redelijk grote spreiding in het gewicht van capsules, kan gemakkelijk 5 mg schelen met misschien zelfs uitschieters naar 10 mg. Vragen om problemen en eindeloos opnieuw afwegen als je daar blind op vertrouwt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 15 februari 2013 om 08:41:
Voor 4-FMP is dit op zich wel te gebruiken als controle, maar voor bijvoorbeeld 2C'tjes

Dat is natuurlijk ook de hele discussie. In het geval van middelen waar het niet op tienden milligrammen komt is het prima te doen. Andere middelen zoals Kontra al noemt, 2c-x, maar ook MDPV is het zelfs een must.

Aan de andere kant stelt Adriaan tegenwoordig niet zoveel meer voor,

Tja wat wil je een kale acrobaat met een bierpens. Gooi 'm eens van 4 hoog naar beneden en als hij dan nog op z'n poten terecht komt, dan is het pas een echte acrobaat.

Ontopic: Inmiddels is het 8 dagen geleden dat ik o.a. 4-FA heb besteld, maar nog steeds niet binnen. Vorige keer duurde het ook 8 dagen, dus gisteren maar een mail gestuurd.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 15 februari 2013 om 08:41:
Er zit vaak een redelijk grote spreiding in het gewicht van capsules, kan gemakkelijk 5 mg schelen met misschien zelfs uitschieters naar 10 mg. Vragen om problemen en eindeloos opnieuw afwegen als je daar blind op vertrouwt.

Hoopte al dat iemand dat zou posten, want dat is inderdaad waar.
Waarschuw beheerder
donateur

Moet ik er een foto van maken? ;)

Ik heb zo het idee dat Dave ongeveer dezelfde motorische ontwikkeling heeft als ikzelf. Ik betwijfel dan ook ten zeerste dat meneer een salto maakt. Aan de andere kant stelt Adriaan tegenwoordig niet zoveel meer voor, dus in die vergelijking krijgt Dave zeker het voordeel van de twijfel. :p

Grove motoriek gaat prima, fijn daarentegen vereist meestal wat extra concentratie en geduld. :9
Waarschuw beheerder
donateur
Op het einde schuin afknippen (net bloemen :lol:)

Die is ook vrij slim opgelost ja. Zelf lukte het altijd prima zonder het schuine randje en luiheid heeft ervoor gezorgd dat ik het zo dan ook maar altijd bleef doen. ;)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
De truc is het papiertje tussen je wijsvinger en duim te klemmen, terwijl je de capsule tussen je duim en middelvinger houdt. Je ringvinger gebruik je om de capsule te ondersteunen, zodat je hem niet per ongeluk laat flikkeren. ;) Je kan dat met een vinger van je rechterhand onder tegen de zijkant van de capsule tikken zodat het poeder (of kruiden :rot: ) wat beter in elkaar valt en je de capsule makkelijker kunt vullen. Aangezien ik nooit zo vaak capsules maak, kom ik hiermee prima uit de voeten. Ik merk wel dat ik er geleidelijk aan steeds beter in ben geworden. :9

P.S. Dat bruingelige wat je ziet, komt door het laaste wat ik in een capsule heb gestopt. 5-APB en 6-APB, behoorlijk fijn bruin stof.

[img width=776 height=1296 cacheid=0015828c0030dfb97a13c58f1a02d9a98d]http://img690.imageshack.us/img690/6025/capsmaken1.jpg[/img]

[img width=776 height=1296 cacheid=0015828d0030dfba8ee0994b1a02d9a98d]http://img651.imageshack.us/img651/1295/capsmaken2.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+4
Gast, je vingerafdrukken staan op mijn scherm.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Ik vind ze stiekem nog best scherp, gezien ik mijn telefoon met één hand vast had om de foto te maken.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op vrijdag 15 februari 2013 om 12:41:
Moet ik er een foto van maken?

Als je de capsule vast kunt houden, het papiertje met je stuff en dan ook nog een foto kunt maken, dan weet ik zeker dat die 5 salto's ook nog kunnen. Allemaal tegelijkertijd he (Y)
Waarschuw beheerder
+1
Vouw een trechtertje mbv plakband en knip het onderste puntje weg. Doodsimpel en werkt perfect!
Waarschuw beheerder
+2
:lol: ik lach me kapot om deze discussie over het vullen van caps hier :lol:
Tenzij je parkinsons hebt (of een stel handen/vingers mist) moet het iedereen toch gewoon lukken. Komop zeg :facepalm:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 15 februari 2013 om 13:25:
dan weet ik zeker dat die 5 salto's ook nog kunnen. Allemaal tegelijkertijd he

Ik ga oefenen deze week. ;)

Uitspraak van Heartpressure op vrijdag 15 februari 2013 om 13:37:
moet het iedereen toch gewoon lukken. Komop zeg :facepalm:

Laat jouw foto's maar zien dan. ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op vrijdag 15 februari 2013 om 13:17:
Ik vind ze stiekem nog best scherp, gezien ik mijn telefoon met één hand vast had om de foto te maken.

ok je hebt iedereen de mond gesnoerd, leuke foto trouwens (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 15 februari 2013 om 10:23:
Ontopic: Inmiddels is het 8 dagen geleden dat ik o.a. 4-FA heb besteld, maar nog steeds niet binnen. Vorige keer duurde het ook 8 dagen, dus gisteren maar een mail gestuurd.

Heb je inmiddels al wat gehoord? Balen als het niet aan zou komen man. :(
Had je een grote order geplaatst?
Waarschuw beheerder
-3
donateur
Als je klaar bent je gevulde capsule vergelijken met een lege en je weet de vulling

Weeg maar eens een paar lege capsules, zit genoeg verschil tussen om dit soort capriolen met stofjes als 2C-P niet uit te halen.
De ene cap weegt 255+9mg poeder en de volgende cap weeg je ook af op een totaal gewicht van 264mg en de cap was misschien maar 250mg.
Het verschil tussen 9 en 14mg 2C-P moet groot zijn...gezien daar 1-2mg verschil al behoorlijk wat uit maakt ;)

Weeg dan ook echt de cap die je pakt van te voren af en na het vullen, dan sluit je die error iig uit. Met het vullen van 4-FMP komt dit gelukkig niet zo nauw, maar met iets als 2C-E, 2C-P of erger nog; DOI of DOB (dosis: 1-3mg) oid moet je dat echt niet doen.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 15 februari 2013 om 23:06:
Weeg maar eens een paar lege capsules, zit genoeg verschil tussen om dit soort capriolen met stofjes als 2C-P niet uit te halen.

ik heb caps tussen de 114-117mg, scheelt echt niet veel hoor. Alleen gaat het hier over 4fmp, waar 10-20mg verschil nog niet eens veel verschil maakt :)
Waarschuw beheerder
-4
donateur
Bijv 10, of 20mg oplossen in 20, 50 of 100ml water en dan goed rekenen wat je verder moet doen en dat met spuitjes oid afmeten. Dat is het beste zonder kostbare middelen..
Waarschuw beheerder
+3-3
donateur
Uitspraak van R-ein op zaterdag 16 februari 2013 om 00:32:
Alleen gaat het hier over 4fmp, waar 10-20mg verschil nog niet eens veel verschil maakt :)

Dat zei ik al:

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 15 februari 2013 om 23:06:
Met het vullen van 4-FMP komt dit gelukkig niet zo nauw

Maar als je je dit soort methoden maar niet aanleert voor als het wél daar op aankomt. Aangezien er relatief veel mensen hier die 4FMP gebruiken ook 2C'tjes gebruiken zou ik niet willen dat mensen dergelijke adviezen extrapoleren naar stofjes waar nauwkeurigheid dus wel geboden is.
Topic gaat hier idd over 4-FMP, maar goed, het leek al een tijdje meer over het 'vullen van capsules in het algemeen' te gaan, en dan is het niet een overbodig iets dit met de juiste kanttekeningen op te merken ;)

Hey m'n posts zijn al weer gevonden :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Mijn ervaringen met 4-fmp; tijdens 18hrs festival eerst wat fastfood gegeten en daarna samen met vriend +2hrs 120mg gedropt. Weinig van gemerkt. Beetje uplifting... vriend van me daarna hele blauwe boom genomen (175mg) en... 3 uur van het feest kwijt. Ik 1/2 blauwe en 'redelijk' naar mijn zin. What to do? Dosis naar 160 en daarna kiezeltjes (50-60mg) mdma? Vond het wel uplifting (maar had mezelf daar wel bij nodig), dus meer? Of gewoon alleen mdma (hou zelf wel van het beetje vage)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-3
donateur
Denk dat het fastfood 'in de weg' heeft gezeten en dat daardoor de opname niet vlot genoeg heeft verlopen. Vet eten vertraagd de maagontlediging enorm en kan me ook voorstellen de opname in deze kwestie. Erg gelijkmatige trage opname zal een lage gelijkmatige spiegel betekenen waarbij je dan niet echt een 'doorbraak' hebt. Of een combinatie van dat en net te weinig voor jou aan 4F.. dat weet je nl. ook niet met de eerste keer (was dit de eerste keer? haal ik niet concreet uit je post al lijkt het me van wel?)
Iig op het verhaal afgaande; wat ik zou veranderen voor een volgende keer; toch dat fastfood of niet, of een heel stuk eerder in de tijd. 4 tot wel 6 uur te voren. Maar een lichtere, minder vette maaltijd kan allicht wat schelen. En probeer dan eens 135-140 oid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 15 februari 2013 om 19:44:
Heb je inmiddels al wat gehoord? Balen als het niet aan zou komen man. :(
Had je een grote order geplaatst?

Nope, helaas. Wel al snel antwoord van SA, zoals gewoonlijk. Ze hebben gezegd tot maandag te wachten. Ben benieuwd of ze een reship doen.
Waarschuw beheerder
+7
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 16 februari 2013 om 00:35:
Bijv 10, of 20mg oplossen in 20, 50 of 100ml water en dan goed rekenen wat je verder moet doen en dat met spuitjes oid afmeten. Dat is het beste zonder kostbare middelen..

Het idee is goed, maar helaas zijn er veel stofjes die niet zo goed oplossen in water. Als je voor DOI een oplosbaarheid schat kom je uit rond 200 mg/L. Dan heb je dus een probleem als je 20 mg op probeert te lossen in 20 mL. Tenzij je voldoende lab-ervaring hebt, ga je het namelijk niet zien dat het niet volledig oplost. Waardoor een nauwkeurig afgemeten dosis zonder vaste deeltjes lager is dan je verwacht, en als er een paar vaste deeltjes in je spuitje raken pak je misschien onbedoeld 2 of 3 mg extra. Daarnaast kan water makkelijk bederven, waarbij je niet echt bang hoeft te zijn om ziek te worden natuurlijk, maar bacteriën gaan ook de werkzame stof afbreken en dat wil je uiteraard niet. Om deze twee redenen zou ik mensen niet adviseren om iets in water op te lossen, maar om altijd voor een mengsel van water en alcohol te gaan, met als praktisch en goedkoop voorbeeld wodka.

Uitspraak van R-ein op zaterdag 16 februari 2013 om 00:32:
ik heb caps tussen de 114-117mg, scheelt echt niet veel hoor. Alleen gaat het hier over 4fmp, waar 10-20mg verschil nog niet eens veel verschil maakt

Er zijn de afgelopen dagen minimaal drie technieken aan bod gekomen die superieur zijn aan de jouwe. Het argument uit de quote hierboven is vrij slecht. Als jij vijf of zes capsules weegt zegt dit niets over de daadwerkelijke uitschieters. Daarnaast hebben andere mensen andere capsules, met misschien een veel grotere spreiding. En als 20 mg 4-FMP in jouw ogen geen verschil maakt, verkoop ik je graag 450 gram voor de prijs van 500. (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 16 februari 2013 om 11:04:
Om deze twee redenen zou ik mensen niet adviseren om iets in water op te lossen, maar om altijd voor een mengsel van water en alcohol te gaan, met als praktisch en goedkoop voorbeeld wodka.

Weer wat geleerd. (: