Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
69 volgers · 720618x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PoolcafeTheChurch op donderdag 7 februari 2013 om 16:43:
Hoe gaat dat eigenlijk met het pissen? Bij X kan ik nooit meer pissen.....hoe is dat bij 4fa?

Drang komt vaker op als normaal , en ff minder druk op de ketel. In het begin van de inname kun je het ook ff koud krijgen.
Vrij snel daarna kun je het weer erg warm hebben... :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PoolcafeTheChurch op donderdag 7 februari 2013 om 16:43:
Hoe gaat dat eigenlijk met het pissen? Bij X kan ik nooit meer pissen.....hoe is dat bij 4fa?

Pffff dacht dat ik de enige was. Heb het bij X ook, best irritant. Het is bij 4fa iets minder. Wel tijdens de trip, maar daarna (1 dag) normaal, terwijl ik bij X soms wel eens bij de 2e of 3e dag pas weer lekker normaal pis. ik weet dat er meer lotgenoten zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 7 februari 2013 om 15:37:
Ik hou zelf totaal niet van techno bijv. maar ik kan me goed voorstellen dat de space van mdma daar goed op aansluit en je dit niet echt uit fmp kan halen.

Ik ben een echte technoliefhebber (it's all in the name), maar vind 4-FA ook prima geschikt voor deze muziek. Voor mij is de lichte euforie in combinatie met de energie juist de reden dat ik kies voor 4-FA. Al moet ik wel toegeven dat ik best hoog doseer en dat dan een aantal maal. Van X wordt ik gaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op donderdag 7 februari 2013 om 15:29:
Voor mensen die niet weten hoe ze zelf poeders moeten bestellen en capsules moeten maken is dit een uitkomst.

erg handig indd! gewoon een pilletje zoals ze gewend zijn met xtc, maar dan met een veel fijner goedje als je het mij vraagt :D ik heb genoeg aan 1 stuk voor een nacht, maar voor sommige die redosen zou je er 2 kunnen nemen!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Technoasis op donderdag 7 februari 2013 om 21:27:
4-FA ook prima geschikt voor deze muziek

geen ervaring mee, dus blijft gissen voor mij ;) fijn dat het voor jou werkt!
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van *NG* op donderdag 7 februari 2013 om 12:37:
The C-F bond at the 4-position on the phenyl ring likely resists deactivation in the liver by cytochrome P450 oxidase

Interessant, thanks (Y)

Uitspraak van Technoasis op donderdag 7 februari 2013 om 12:52:
Ik denk dat dit mijn bewering en die van Chrizum onderschrijft en dus aangeeft dat de F niet loskomt van de fenylring.

Inderdaad. Toch wil dit nog niet zeggen dat dit alsnog geen schade kan toe doen. Het is niet op dezelfde manier toxisch als F- (fluoride ion), maar het kan als molecuul alsnog wel bijzonder schadelijk zijn voor de hersenen. Ik ga er overigens vanuit dat het afbraak product (4-fluorobenzene (-x)) misschien ook nog wel het een en ander aan schade kan aanrichten voor het word afgebroken.

Uitspraak van *NG* op donderdag 7 februari 2013 om 12:37:
doordat bij 4-fmp dit metaboliet niet gevormt kan worden door de sterke binding van de fluor aan de fenylring zou het dus ook minder toxisch zijn dan standaard amfetamine.

Het feit dat je te maken hebt met een sterke ionische binding wil nog niet zeggen dat fluor niet gesubstitueerd kan worden, vergeet dat niet ;) het blijft een halogeen.

Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 7 februari 2013 om 15:37:
Ik hou zelf totaal niet van techno bijv. maar ik kan me goed voorstellen dat de space van mdma daar goed op aansluit en je dit niet echt uit fmp kan halen.

Zelfde hier, maar werkt met techno prima hoor (Y). Je merkt alleen sneller dat je wat variatie in de muziek nodig hebt. Met M heb je dan minder, dan let je daar ook minder op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 12 juli 2012 om 00:12:
Gewoon een trechtertje maken van papier! Easypeasy!

caps vullen:

1. cap wegen op een weegschaaltje
2. bult poeder op een blaadje gooien
3. je cap volscheppen met een lepeltje/cap zelf mee scheppen/trechtertje van papier maken
4. opnieuw wegen
5. bijscheppen of er wat uitgooien tot t gewenste gewicht.

na een cap of 5-6 kun je wel redelijk inschatten hoeveel erin moet, en hoef je vaak maar 1x na te wegen voordat de dop er definitief op kan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R-ein op vrijdag 8 februari 2013 om 10:26:
caps vullen

Er zijn meerdere handige maniertjes indd :) maar gelukkig zijn er nu ook tabletten!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Saxoferrato op vrijdag 8 februari 2013 om 10:44:
Er zijn meerdere handige maniertjes indd :) maar gelukkig zijn er nu ook tabletten!

helaas kunnen ze tabletten alleen testen of er daadwerkelijk 4-fmp in zit, hoeveelheid kan niet aangegeven worden. dus vul ik liever zelf mn caps ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R-ein op vrijdag 8 februari 2013 om 12:33:
helaas kunnen ze tabletten alleen testen of er daadwerkelijk 4-fmp in zit, hoeveelheid kan niet aangegeven worden. dus vul ik liever zelf mn caps ;)

Ga er maar vanuit dat er 135 in zit :p maar uiteraard kun je nauwkeuriger je eigen caps maken!
Waarschuw beheerder
donateur
gister twee caps van 150 mg gekregen. heb ik aan 1 cap genoeg of moet ik er twee pakken. Totaal geen ervaring mee nl :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Saxoferrato op vrijdag 8 februari 2013 om 10:44:

Gewoon een capsulevulmachine kopen

[img width=705 height=505]http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20091218155014/borderlands/images/f/f0/Worlds_largest_excavator.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Heb et nu binnen, wou het vandaag of morgen probere, maar wat is een goede dosis voor?
Weeg zelf tussen de 95 en 100 kg dus dacht aan ongeveer zelfde als mdma rond de 140 mg?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R-ein op vrijdag 8 februari 2013 om 10:26:
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 12 juli 2012 om 00:12:Gewoon een trechtertje maken van papier! Easypeasy!
caps vullen:

1. cap wegen op een weegschaaltje
2. bult poeder op een blaadje gooien
3. je cap volscheppen met een lepeltje/cap zelf mee scheppen/trechtertje van papier maken
4. opnieuw wegen
5. bijscheppen of er wat uitgooien tot t gewenste gewicht.

na een cap of 5-6 kun je wel redelijk inschatten hoeveel erin moet, en hoef je vaak maar 1x na te wegen voordat de dop er definitief op kan

Helaas is de ene 4-FA niet de andere 4-FA
de substantie blijkt qua kleur maar ook vorm en soortelijk gewicht nogal eens te variëren.

Bij 4-FA zal je niet snel fout gaan als je wat meer hebt gehad maar deze manier is natuurlijk niet 1 van de betrouwbaarste.

Gewoon een briefje op de weegschaal.
ff tarren.
poeder/kristallen toevoegen tot de gewenste getallen op de scale staan en deze in een capsule pleuren.
dan kan je ter controle nog het gewicht van een lege capsule van het gewicht van de gevulde capsule aftrekken.

Zo zal je bij stofjes waarbij het belangrijker is hoeveel er in je cap zit ook niet snel fouten maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 9 februari 2013 om 10:18:
Gewoon een capsulevulmachine kopen

[img=http://img856.imageshack.us/img856/8071/3556806072d7c86134b7b.jpg][/img]

keek ff voor overtreffende trap, maar biologisch gezien zo 3 van die grote kerels hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mister-extreme op zaterdag 9 februari 2013 om 14:57:
Bij 4-FA zal je niet snel fout gaan als je wat meer hebt gehad maar deze manier is natuurlijk niet 1 van de betrouwbaarste.

Ach, bij 4-FA komt het toch niet zo precies. Ik heb 2gr op het oog verdeeld in 12. Ging prima!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Technoasis op zondag 10 februari 2013 om 17:58:
Ach, bij 4-FA komt het toch niet zo precies. Ik heb 2gr op het oog verdeeld in 12. Ging prima!

Zal ook prima gaan maar ik wil toch graag exact weten wat en joeveel ik slik,
Je kan pech hebben en je Vendor heeft je slechts 2 gram gegeven of je gematst en je ruim 3 gram gegeven.
Ik heb een voor mij bij ideale dosis bij 4FA gevonden en dat is niet te schatten.
Als je ook nog een x wil re-dosen (doe ik zelf nooit btw) dan moet je al weer die geschatte dosis verdelen.
Hoe dan ook het blijft natte vinger werk.
Bij de meesten maakt het niet zo veel uit of ze iets meer of minder nemen maar er zijn ook mensen die te hard of bijna stuk gaan als ze te hoog gaan zitten.
Het zal er ook mee te maken hebben dat ik veel stofjes afweeg waar het een stuk nauwer bij steekt en dus een voor mezelf goed werkende betrouwbare methode hanteer zodat ik me niet kan vergissen en niet voor onplezierige verrassingen kom te staan.
Sommige dingen wil je echt niet schatten :)
veilige routines rules
Waarschuw beheerder
4-FA net binnen. Dit weekend voor het eerst proberen. Ben zéér benieuwd!
Waarschuw beheerder
Kan je hierbij aan het bier? Of is dat net zo'n slecht idee als bij X (zwarte gaten)
Waarschuw beheerder
donateur
Na dit en enkele andere forums uitgebreid gelezen te hebben over dit goedje, ook maar eens even een bestelling geplaatst..... ben erg benieuwd!! :-)

Waarschuw beheerder
Volgende week dit snoepgoedje eindelijk proberen als het goed is, erg veel zin in!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mister-extreme op zaterdag 9 februari 2013 om 14:57:

ik heb een weegschaal die op 0.001gram nauwkeurig afweegt, in het slechtste geval heeft ie een afwijking van 1-2milligram, en dat is voor 4fmp nauwkeurig genoeg. cap volscheppen is toch handiger dan met een blaadje lopen hannessen, je kunt hem immers perfect weer afwegen, zit er teveel in dan pleur je er gewoon wat uit. te weinig, dan schep je gewoon wat bij. gewoon blijven wegen tot je op de gewenste hoeveelheid zit, met gewoon volscheppen kun je ook op de milligram nauwkeurig doseren.
Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
Uitspraak van R-ein op dinsdag 12 februari 2013 om 16:35:
is toch handiger dan met een blaadje lopen hannessen

Geef mij maar hannessen met een blaadje, doe al heel lang niet anders en kan er prima en vlot mee uit de voeten :D

Veel nieuwe probeerders laatste tijd!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van R-ein op dinsdag 12 februari 2013 om 16:35:
cap volscheppen is toch handiger dan met een blaadje lopen hannessen, je kunt hem immers perfect weer afwegen, zit er teveel in dan pleur je er gewoon wat uit. te weinig, dan schep je gewoon wat bij. gewoon blijven wegen tot je op de gewenste hoeveelheid zit, met gewoon volscheppen kun je ook op de milligram nauwkeurig doseren.

Hoe is een capsule constant opnieuw wegen, er uit moeten halen of er weer bij moeten stoppen handiger dan het in één keer op een papiertje leggen waarvan je het gewicht hebt verwijderd voor de weegschaal door middel van de tarra-knop? Zeker als je capsules bijna vol zitten, probeer hem dan maar eens op de weegschaal te leggen zonder dat er weer poeder uit flikkert.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 12 februari 2013 om 18:31:
Veel nieuwe probeerders laatste tijd!

Was er al een tijdje benieuwd naar en na mezelf goed ingelezen te hebben en alle verhalen hier denk ik dat het wel tijd is om het daadwerkelijk te doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 12 februari 2013 om 19:29:
probeer hem dan maar eens op de weegschaal te leggen zonder dat er weer poeder uit flikkert.

Je kunt het andere deel er gewoon los op doen. ^^ Maar snap je punt, werk zelf ook liever met een blaadje.
Waarschuw beheerder
-1
Onhandig al dat wegen en gedoe :p daarvoor zijn er 4fmp pilletjes!:p
Waarschuw beheerder
Hoe is een capsule constant opnieuw wegen, er uit moeten halen of er weer bij moeten stoppen handiger dan het in één keer op een papiertje leggen waarvan je het gewicht hebt verwijderd voor de weegschaal door middel van de tarra-knop? Zeker als je capsules bijna vol zitten, probeer hem dan maar eens op de weegschaal te leggen zonder dat er weer poeder uit flikkert.

Is de meest geschikte techniek niet gewoon om eerst een flinke hoop op een papiertje op je weegschaal te storten? Dan zet je je weegschaal op nul en schept het direct van dat hoopje in je capsule. Het 'negatieve' gewicht dat de weegschaal aangeeft, is dan de hoeveelheid die in je capsule zit. Zo kun je ook zonder onderbreking 20 capsules na elkaar doen, alleen tussendoor even op nul zetten elke keer. :)

Tabletjes altijd leuk, maar het is altijd maar de vraag of er precies de hoeveelheid en het stofje in zit dat je denkt...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb niet zo'n klein spateltje iig, ik gebruik een aardappelschilmesje om het uit het sealtje te scheppen en van het papier af te schuiven. Ik moet nog eens zo'n mini trechtertje zien te vinden. :9
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 12 februari 2013 om 21:08:
Ik moet nog eens zo'n mini trechtertje zien te vinden.

Here, take this. Site is beetje crappy, maar dit is een hele chille spatel. Heb er meerdere getest, en dit is mijn favoriet. ;)

Ze hebben trouwens ook een geschikt trechtertje op die site: hier.
laatste aanpassing
Artiest Maxcite
Waarschuw beheerder
En alweer een positieve ervaring met FMP! gistere genomen bij mindset! Was een klein hardstyle carnavals feestje.
Heb me werkelijk prima vermaakt daar! Heerlijk uit me dak gegaan en iedereens oren van de kop geluld haha.

Was vandaag wel redelijk geirriteerd :p Weet niet of t daar door komt maar verder geen last van dat soort dingen. Wel behoorlijke spierpijn! maar dat is natuurlijk alleen maar een goed teken :D

Ik ben er echt van overtuigd dat ik dit spul leuker dan xtc vind! :D (nouja t spacen op X.. daar gaat niks tegen op.. maar de dagen er na zijn t eigenlijk niet waard :P)
Hoe zit t nou eigenlijk met toleranties? ik las dat je er best snel tolerant voor wordt? klopt dit?
zou wel jammer zijn! haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 12 februari 2013 om 21:30:
Here, take this. Site is beetje crappy, maar dit is een hele chille spatel. Heb er meerdere getest, en dit is mijn favoriet. ;)

Nice, kan beide dingen goed gebruiken. Zeker de trechter, met een gevouwen papiertje gaat het soms toch wat lastig. Thanks!
Waarschuw beheerder
donateur

Handig!
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 februari 2013 om 19:59:
alle verhalen hier denk ik dat het wel tijd is om het daadwerkelijk te doen

Uitspraak van MissEs op dinsdag 12 februari 2013 om 20:41:
Je moet alles toch een keer geprobeerd hebben :p

Gewoon doen dan, you'll like it!

Enne...nou niet alles, maar een hoop kan wel ;)

Uitspraak van Chaoot op dinsdag 12 februari 2013 om 21:33:
Hoe zit t nou eigenlijk met toleranties? ik las dat je er best snel tolerant voor wordt? klopt dit?

Uit eigen ervaring en ervaring omgeving; ja, tolerantie treed snel op.

Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 12 februari 2013 om 20:43:
Tabletjes altijd leuk, maar het is altijd maar de vraag of er precies de hoeveelheid en het stofje in zit dat je denkt...

En het laten testen kost weer tijd (en bij sommige centra ook geld; plus het er komen is ook niet gratis doorgaans).
En het is maar de vraag of 4-FMP op het moment kwantificeerbaar is..(wel kwalificeerbaar iig)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 12 februari 2013 om 23:13:
Uit eigen ervaring en ervaring omgeving; ja, tolerantie treed snel op.

Toevallig enige maatstaf van hoe vaak per x aantal weken dat t effect nog het leukst blijft (zoals dat met xtc 6-8 weken is)? Weet niet precies op welke receptoren het werkt en hoelang deze nodig hebben om te herstellen.
Waarschuw beheerder
donateur
Indien je het eens per 2-3 weken gebruikt merk je wel dat er enige tolerantie is. Per 6-8 weken zou dit geen groot euvel moeten zijn.
Waarschuw beheerder
Zeker als je capsules bijna vol zitten, probeer hem dan maar eens op de weegschaal te leggen zonder dat er weer poeder uit flikkert.

slik jij je caps ook altijd zonder dop dan?
Waarschuw beheerder
heb caps 3 en 4 binnen....iemand ervaring met hoeveel er ongeveer in deze caps gaat qua mg? Heb al gelezen dat het nog wel eens kan verschillen, maar om en nabij ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PoolcafeTheChurch op woensdag 13 februari 2013 om 12:20:
heb caps 3 en 4 binnen....iemand ervaring met hoeveel er ongeveer in deze caps gaat qua mg? Heb al gelezen dat het nog wel eens kan verschillen, maar om en nabij ???

Geen idee of je daar een hele dosis 4FMP in kunt proppen. Ik heb ze zelf ook, maar vind ze vrij klein. Vind het persoonlijk fijner als je het er in kunt stoppen zonder de deksel ook te hoeven vullen. Maar goed, dit is eigenlijk niet echt een antwoord op je vraag. (':
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PoolcafeTheChurch op woensdag 13 februari 2013 om 12:20:

Ik heb maat 3 en daar past bij mij zonder aandrukken ong 200 mg in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 12 februari 2013 om 20:43:

The lazy-man-solution. Je krijgt straks dan natuurlijk ook weer dat die tabletten met 4F worden verkocht als 'MDMA' of misschien zelfs 'MDA' pillen.
Waarschuw beheerder

Leuke site maar idd door een vreselijke amateur in elkaar gezet.
Zelden zo'n crappy site tegengekomen.
Op misschien die van die Nederlandse vendor na dan :P
Waarschuw beheerder
Caps weer binnen en Methyldone ook maar eens proberen :)