| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Hoe gaat dat eigenlijk met het pissen? Bij X kan ik nooit meer pissen.....hoe is dat bij 4fa?
Hoe gaat dat eigenlijk met het pissen? Bij X kan ik nooit meer pissen.....hoe is dat bij 4fa?
Ik hou zelf totaal niet van techno bijv. maar ik kan me goed voorstellen dat de space van mdma daar goed op aansluit en je dit niet echt uit fmp kan halen.
Voor mensen die niet weten hoe ze zelf poeders moeten bestellen en capsules moeten maken is dit een uitkomst.
4-FA ook prima geschikt voor deze muziek
The C-F bond at the 4-position on the phenyl ring likely resists deactivation in the liver by cytochrome P450 oxidase
Ik denk dat dit mijn bewering en die van Chrizum onderschrijft en dus aangeeft dat de F niet loskomt van de fenylring.
doordat bij 4-fmp dit metaboliet niet gevormt kan worden door de sterke binding van de fluor aan de fenylring zou het dus ook minder toxisch zijn dan standaard amfetamine.
Ik hou zelf totaal niet van techno bijv. maar ik kan me goed voorstellen dat de space van mdma daar goed op aansluit en je dit niet echt uit fmp kan halen.
Gewoon een trechtertje maken van papier! Easypeasy!
Er zijn meerdere handige maniertjes inddmaar gelukkig zijn er nu ook tabletten!
Er zijn meerdere handige maniertjes inddmaar gelukkig zijn er nu ook tabletten!
![[img width=705 height=505]http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20091218155014/borderlands/images/f/f0/Worlds_largest_excavator.jpg[/img]](http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20091218155014/borderlands/images/f/f0/Worlds_largest_excavator.jpg)
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 12 juli 2012 om 00:12:Gewoon een trechtertje maken van papier! Easypeasy!
caps vullen:
1. cap wegen op een weegschaaltje
2. bult poeder op een blaadje gooien
3. je cap volscheppen met een lepeltje/cap zelf mee scheppen/trechtertje van papier maken
4. opnieuw wegen
5. bijscheppen of er wat uitgooien tot t gewenste gewicht.
na een cap of 5-6 kun je wel redelijk inschatten hoeveel erin moet, en hoef je vaak maar 1x na te wegen voordat de dop er definitief op kan
Gewoon een capsulevulmachine kopen
![[img=http://img856.imageshack.us/img856/8071/3556806072d7c86134b7b.jpg][/img]](http://img856.imageshack.us/img856/8071/3556806072d7c86134b7b.jpg)
Bij 4-FA zal je niet snel fout gaan als je wat meer hebt gehad maar deze manier is natuurlijk niet 1 van de betrouwbaarste.
Ach, bij 4-FA komt het toch niet zo precies. Ik heb 2gr op het oog verdeeld in 12. Ging prima!
Bij 4-FA zal je niet snel fout gaan als je wat meer hebt gehad maar deze manier is natuurlijk niet 1 van de betrouwbaarste.
cap volscheppen is toch handiger dan met een blaadje lopen hannessen, je kunt hem immers perfect weer afwegen, zit er teveel in dan pleur je er gewoon wat uit. te weinig, dan schep je gewoon wat bij. gewoon blijven wegen tot je op de gewenste hoeveelheid zit, met gewoon volscheppen kun je ook op de milligram nauwkeurig doseren.
Veel nieuwe probeerders laatste tijd!
probeer hem dan maar eens op de weegschaal te leggen zonder dat er weer poeder uit flikkert.
Veel nieuwe probeerders laatste tijd!
Hoe is een capsule constant opnieuw wegen, er uit moeten halen of er weer bij moeten stoppen handiger dan het in één keer op een papiertje leggen waarvan je het gewicht hebt verwijderd voor de weegschaal door middel van de tarra-knop? Zeker als je capsules bijna vol zitten, probeer hem dan maar eens op de weegschaal te leggen zonder dat er weer poeder uit flikkert.
Ik moet nog eens zo'n mini trechtertje zien te vinden.
Here, take this. Site is beetje crappy, maar dit is een hele chille spatel. Heb er meerdere getest, en dit is mijn favoriet.
Ze hebben trouwens ook een geschikt trechtertje op die site: hier.
Here, take this. Site is beetje crappy, maar dit is een hele chille spatel. Heb er meerdere getest, en dit is mijn favoriet.
alle verhalen hier denk ik dat het wel tijd is om het daadwerkelijk te doen
Je moet alles toch een keer geprobeerd hebben
Hoe zit t nou eigenlijk met toleranties? ik las dat je er best snel tolerant voor wordt? klopt dit?
Tabletjes altijd leuk, maar het is altijd maar de vraag of er precies de hoeveelheid en het stofje in zit dat je denkt...
Uit eigen ervaring en ervaring omgeving; ja, tolerantie treed snel op.
Zeker als je capsules bijna vol zitten, probeer hem dan maar eens op de weegschaal te leggen zonder dat er weer poeder uit flikkert.
heb caps 3 en 4 binnen....iemand ervaring met hoeveel er ongeveer in deze caps gaat qua mg? Heb al gelezen dat het nog wel eens kan verschillen, maar om en nabij ???
heb caps 3 en 4 binnen....iemand ervaring met hoeveel er ongeveer in deze caps gaat qua mg? Heb al gelezen dat het nog wel eens kan verschillen, maar om en nabij ???
Tabletjes altijd leuk, maar het is altijd maar de vraag of er precies de hoeveelheid en het stofje in zit dat je denkt...