32 opmerkingen
donateur
Leuke foto 
donateur
christa popjuh!!!
morgen ga ik je eindelijk weer zien 

*slik*
ehm, C-tje.. ik ken je lang/goed genoeg om je heel helder voor de geest te halen, maar je ziet er hier heel anders uit.. "volwassener"
champagne ontbijt met aardbeien en slagroom?
voortgegaan door impulz taferelen..
(sjeez, ik spreid hier oppervlakkigheid ten top troon, maar ik kan natuurlijk niet liegen op het internet, waar iedereen eerlijk over zijn/haar virtuele alter ego is.. en al helemaal op deze site..
)
ehm, C-tje.. ik ken je lang/goed genoeg om je heel helder voor de geest te halen, maar je ziet er hier heel anders uit.. "volwassener"
champagne ontbijt met aardbeien en slagroom?
voortgegaan door impulz taferelen..
(sjeez, ik spreid hier oppervlakkigheid ten top troon, maar ik kan natuurlijk niet liegen op het internet, waar iedereen eerlijk over zijn/haar virtuele alter ego is.. en al helemaal op deze site..












