28 december 2008 22:29Rudolf en Luc! Leuk feestje gehad? Hoop jullie snel weer eens te treffen... xxx
29 december 2008 12:32Uitspraak van *Elise* op maandag 29 december 2008 om 12:02:▶chef senior & chef junior Luc, niet gezien...jammer...see ya next time...
Sid The Smoker Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1916, 2460} 29 december 2008 12:40Haha.. Wat een timing weer Mr. De fotograaf
VecinoNL Werkzaam bij V.C.N. Artiest {SHOWLIST artist 41643, 10552} 30 december 2008 13:33Uitspraak van Sid The Smoker op maandag 29 december 2008 om 12:40:▶Haha.. Wat een timing weer Mr. De fotograaf Was het niet gewoon het tijsdtip van de avond?laatste aanpassing 30 december 2008 13:33