9 opmerkingen
Uitspraak van Sid The Smoker op maandag 29 december 2008 om 12:40:Haha.. Wat een timing weer Mr. De fotograaf
Was het niet gewoon het tijsdtip van de avond?
laatste aanpassing
Hey die 2e van rechts (her)ken ik 
Uitspraak van Sid The Smoker op maandag 29 december 2008 om 12:40:Haha.. Wat een timing weer Mr. De fotograaf