
was erg gezellig met Bas ,Rudy en Matt
herkende mezelf b9ijna niet met die bril op me kop
was erg gezellig met Bas ,Rudy en Matt
was erg gezellig met Bas ,Rudy en Matt
Best lekker die linker,..
herkende mezelf b9ijna niet met die bril op me kop
....the story of the sunglasses...
herkende mezelf b9ijna niet met die bril op me kop
of het gat in je geheugen
vond het met iedereen superlachuh! en afgelopen weekend ook weer
zit geen gat in me geheugen
alleen een paar likkies M
KOEKIEMONSTER......mwhaaaaaaaah ik weet het zelf niet meer kwil van die naam af maar iedereen spreekt er mee aan
wen er maar aan