Sonne Mond Sterne · · Festivalwiese · Saalburg
fotografie: Tom™
• DeeZZZ Da Prutserige Klutser
• ®µD!

??? · DeeZZZ Da Prutserige Klutser · ®µD! · ???
26 opmerkingen
donateur
was erg gezellig met Bas ,Rudy en Matt
herkende mezelf b9ijna niet met die bril op me kop
of het gat in je geheugen
was erg gezellig met Bas ,Rudy en Matt
ook met de huubist
djezus wat een moeilijke kop trek ik zeg...zwaar leven
was erg gezellig met Bas ,Rudy en Matt
jah zeker huubist ook met jou
Best lekker die linker,..
ghhahahahaah
herkende mezelf b9ijna niet met die bril op me kop
die heb ik voor je uitgekozen huub
....the story of the sunglasses...
helemaal hubistisch!
vond het met iedereen superlachuh! en afgelopen weekend ook weer!
herkende mezelf b9ijna niet met die bril op me kop
tis dat je t zegt..
hubisme 4 life
laatste aanpassing
of het gat in je geheugen
zit geen gat in me geheugen
alleen een paar likkies M
vond het met iedereen superlachuh! en afgelopen weekend ook weer
zo hoort het ook op een festival en in het weekend...nja dan doordeweeks er ook maar bij
donateur
zit geen gat in me geheugen
alleen een paar likkies M
klopt een paar likkie m
Monster 
KOEKIEMONSTER......mwhaaaaaaaah ik weet het zelf niet meer kwil van die naam af maar iedereen spreekt er mee aan
En hebben ze er ook nog je artiestennaam van gemaakt
Maar lekkere foto ja.. niet heel raar dat je een aantal dagen moest recoveren
wen er maar aan
je hele leven WAUS genoemd worden wil je wel zeker.....













