😏

house × 10, techno × 6, progressive trance × 3, club × 2, eclectic × 2, minimal × 2, hard dance, hard techno, lounge
Tickets & prijzen Dance in the Park 2012
| Voorverkoop: | € | 15 | ,- |
| passepartout: | € | 25 | ,- |
| VIP: | € | 65 | ,- |
Minimumleeftijd?
16Opmerkingen
VIP-ticket:
- Parkeren achter VIP deck met bewaking
- Speciale VIP ingang
- Slechts toegankelijk op vertoon VIP-kaart
- Glas champagne als welkomsdrankje
- Overzicht area's vanaf riant balkon
- Onbeperkt keuze uit frisdranken,wijn en bieren
- Diverse trendy hapjes
- Luxe warm/koud Buffet
- Persoonlijke bediening
- Parkeren achter VIP deck met bewaking
- Speciale VIP ingang
- Slechts toegankelijk op vertoon VIP-kaart
- Glas champagne als welkomsdrankje
- Overzicht area's vanaf riant balkon
- Onbeperkt keuze uit frisdranken,wijn en bieren
- Diverse trendy hapjes
- Luxe warm/koud Buffet
- Persoonlijke bediening
Stemresultaat: goed
| geweldig | 4 | 8% | |
| zeer goed | 16 | 33% | |
| goed | 21 | 44% | |
| ok | 3 | 6% | |
| voldoende | 4 | 8% | |
| onvoldoende | 0 | ||
| slecht | 0 | ||
| zeer slecht | 0 | ||
| waardeloos | 0 |
Line-up Dance in the Park 2012
Line-up is niet compleet.
2000 and One house, techno |
Asino di Medico house |
Chris Pinto techno, house |
Erick E house |
Funkerman house, trance |
Gregor Salto house, latin |
Harde Baas techno, trance, house |
Lucien Foort house |
Madskillz house |
Mason house, disco |
Randy Katana house |
Ruëll house, techno |
Zawdi MC · MC |
Statistieken
| 183 | bezoekers | |
| 161 | geïnteresseerd | |
| 56 / 36 | · | mannen / vrouwen |
| 26.6 | gemiddelde leeftijd | |
| 25.6 | leeftijd mediaan | |
| 1 | · | nieuwsbericht |
| 2 | · | video's |
| 1 | · | albumfoto |
| 46 | · | opmerkingen |
| 3 | · | waarderingen |
| goed | · | stemresultaat (48 stemmen) |
Nieuws
Drafbaan twee dagen in teken van hardstyle en dance
21 augustus 2012
In navolging van de buitengewoon succesvolle editie van Dance Experience XL is het initiatief genomen om nu een nieuw tweedaags festival te organiseren met de alles omvattende naam Hardstyle in the Park op vrijdag 31 augustus en Dance in the Park op zaterdag 1 september aanstaande.
46 opmerkingen
Is Lief een leuk festival?
Ik ben er nog niet eerder heen geweest maar het leek mij heel tof
Line-up al bekend?
laatste aanpassing
Ground zero 's nachts gaat echt wel voor!
een early hardcore en of early style
Kan je denk ik wel vergeten. Wordt gewoon middle of the road house en een kleinere technostage ofzo. Wellicht mag iemand ook wat hippe dubstepplaatjes komen draaien.
Anyway, dat wordt denk ik Ground Zero voor mij, is al weer jaren geleden en de lineup is goed en het kaartje relatief goedkoop.
Kan je denk ik wel vergeten. Wordt gewoon middle of the road house en een kleinere technostage ofzo. Wellicht mag iemand ook wat hippe dubstepplaatjes komen draaien.
Gewoon een safe line-up zoals gewoonlijk..
chillllll!! Ik kom zeker wel vorig jaar was ook tof
!! Yeaaah
!
Combi Ticket geeft toegang tot beide events Hardstyle in the Park 2012 & Dance in the Park 2012
Combi Tickets € 25,00
Kijk bij Tickets of op de Website
www.DanceinthePark.nl
Combi Tickets € 25,00
Kijk bij Tickets of op de Website
www.DanceinthePark.nl
laatste aanpassing
Ook leuk 
Dance at the Beach 21 Juli 2012 Kardingplas Groningen.
https://partyflock.nl/party/225353:Dance_at_the_Beach_2012
www.DanceattheBeach.nl
Dance at the Beach 21 Juli 2012 Kardingplas Groningen.
https://partyflock.nl/party/225353:Dance_at_the_Beach_2012
www.DanceattheBeach.nl
Kaiserdisco komt!
laatste aanpassing
Line-up
lucien foort
erick e
gregor salto
dj mason
funkerman
rene amesz
asino di medico
ruell
2000 and one
kaiserdisco
nakadia
dj madskillz
chris pinto
harde baas
mitch crown
mc ambush
special guest
lucien foort
erick e
gregor salto
dj mason
funkerman
rene amesz
asino di medico
ruell
2000 and one
kaiserdisco
nakadia
dj madskillz
chris pinto
harde baas
mitch crown
mc ambush
special guest
Mooie line up
Inderdaad ,bij stralend weer ,biertje in de hand ,beetje kletsen en mooi zijn dan inderdaad wel ,is het wat koeler en regenachtig hoe ga je dan warm worden ?
Daar is die dan! De nieuwe trailer voor Dance in the Park 2012!
Bekijk hem snel zodat je alvast weer even in de stemming komt!
Don't miss it! 1 september 2012 - Stadspark Groningen
Bekijk hem snel zodat je alvast weer even in de stemming komt!
Don't miss it! 1 september 2012 - Stadspark Groningen































