😏

–
Centrum Haghorst (buiten)
Sint Josephstraat 1a
Haghorst
Nederland🇳🇱
Centrum Haghorst (buiten)

Sint Josephstraat 1a
Haghorst
Nederland🇳🇱
Tickets Het Stuiterbal
Gratis entree!
Toegang voor alle leeftijden!?
Stemresultaat: zeer goed
| geweldig | 24 | 14% | |
| zeer goed | 88 | 52% | |
| goed | 45 | 26% | |
| ok | 4 | 2% | |
| voldoende | 2 | 1% | |
| onvoldoende | 4 | 2% | |
| slecht | 2 | 1% | |
| zeer slecht | 1 | 1% | |
| waardeloos | 0 |
Foto's (→ toon alle 141 foto's)
fotograaf: Yaske
Line-up Het Stuiterbal
Line-up is niet compleet.
Deepack hardstyle |
Distractor hardcore |
Johnstar house |
Luna techno, hardstyle |
Mach2 hardstyle |
Stereotuners hardstyle |
Tommy Santo house, disco |
Statistieken
| 378 | bezoekers | |
| 32 | geïnteresseerd | |
| 65 / 30 | · | mannen / vrouwen |
| 20.0 | gemiddelde leeftijd | |
| 20.2 | leeftijd mediaan | |
| 1 | · | forumonderwerp |
| Yaske: 142 | · | foto's |
| 37 | · | albumfoto's |
| 169 | · | opmerkingen |
| 44 | · | waarderingen |
| zeer goed | · | stemresultaat (170 stemmen) |
Forum
169 opmerkingen
2000 man op deze plein JWT!!!!
Hahaha zooo erg!
zelf een aftermovie gemaakt
Leuk geprobeerd, maar ben niet echt te spreken over het resultaat.
dacht overal liliputters te zien.. waren het kinderen
Seriously, heb nog nooit ZOVEEL bezopen kinderen gezien die absoluut niet ouder waren dan 14.
Waar the hell ben je als ouder dan mee bezig?!
Afijn, ik vond 't geniaal.
Mega gezellige avond gehad en onwijs genoten met z'n alle - zeker voor herhaling vatbaar!
Seriously, heb nog nooit ZOVEEL bezopen kinderen gezien die absoluut niet ouder waren dan 14.
Waar the hell ben je als ouder dan mee bezig?!
ja, dat is idd niet de organisatie te wijten, want die deelde netjes 16 jaar en ouder bandjes uit, maar de ouders van deze kinderen.
Het was echt een dik feest daar in haghorst
Seriously, heb nog nooit ZOVEEL bezopen kinderen gezien die absoluut niet ouder waren dan 14.
Waar the hell ben je als ouder dan mee bezig?!
ach je gaat mij niet vertellen dat jij nooit een pilsje dronk toen je 14 was.. en de organisatie deelde idd bandjes uit maar je hoeft maar 1 iemand van 16 te kennen die bier voor je wil halen en je kunt zoveel zuipen als je wil want op het plein zelf was toch geen controle. Achja het gaat om het idee. Valt al niet tegen dat er bandjes worden uitgedeeld.
er waren zo veel kinderen om dat het in het cafe kinder carnaval was zo als dat al jaren gegeven word.
en dat die dan nader hand buiten komen kijken kunne we niks van zeggen dat is de keuze van de ouders
Sure, gelijk hebben ze...
Ik zou ook gaan kijken wat er allemaal gaande is als er een menigte springende jongeren op een afstand te zien is.
Neemt niet weg dat het ronduit belachelijk is dat sommige ouders (of wie dan ook) ervoor kiezen om kinderen (want dat zijn 't) meer dan 1 pilsje/overige alcohol te geven.
Dat soort grut stond rond 7 uur al ladderzat op een wagen naar beneden te spugen en rond het einde hingen zij in de boom om die ook maar eens goed naar de klote te helpen.
Spijt me zeer, maar toen ik 13/14 was hield ik me niet bezig met dat soort onzin en kwam dat niet eens in me op.
Kijk, ieder zijn/haar ding, maar iedereen kijkt op dit punt er een beetje lichtjes tegenaan.
Natuurlijk is dit niet de schuld van de organisatie!
Heb het werkelijk top gehad en vond het mega geregeld voor een eerste editie..
Dit mag alleen best gezegd worden
Inderdaad, er liepen wel heel veel kleine kinderen rond, zelfs moeders met kinderwagens!
is toch vet
waar blijven pf fotos
die zullen vast goed gelukt zijn wiebje
Idd waar blijven de fotos 
Foto's van DancePhoto staan al wel online:
http://www.dancephoto.nl/Haghorst_Centrum_Het_Stuiterbal_Haghorst_07_03_2011/
http://www.dancephoto.nl/Haghorst_Centrum_Het_Stuiterbal_Haghorst_07_03_2011/


























