😏
Stemresultaat: geweldig
| geweldig | 100 | 69% | |
| zeer goed | 26 | 18% | |
| goed | 17 | 12% | |
| ok | 1 | 1% | |
| voldoende | 1 | 1% | |
| onvoldoende | 0 | ||
| slecht | 0 | ||
| zeer slecht | 0 | ||
| waardeloos | 0 |
Line-up 1992 is 4 you!
Line-up is niet compleet.
Statistieken
| 400 | bezoekers | |
| 1 | geïnteresseerd | |
| 57 / 36 | · | mannen / vrouwen |
| 29.0 | gemiddelde leeftijd | |
| 29.7 | leeftijd mediaan | |
| 1 | · | forumonderwerp |
| 1 | · | verslag |
| 217 | · | albumfoto's |
| 428 | · | opmerkingen |
| 68 | · | waarderingen |
| geweldig | · | stemresultaat (145 stemmen) |
Forum
| Forumonderwerp | Forum | # | Tijd |
|---|---|---|---|
Parkzicht 1992is4you 26 mei 2007 ![]() | muziek | 18 | |
GZ: 1, 1992is4you kaartje ![]() | tickets | 4 | |
GZ: 1992is4you ![]() | tickets | 2 |
428 opmerkingen
ik ben er weer eens een keertje bij
das mooi, kennen we jou eens een nachtje pesten
maar is er iemand die heel misschien toevallig nog 1 of twee kaartjes overheeft??
nog ff en dan staan we met zijn alle voor de deur!!!
ik wou nog ff wachten hoor, anders sta ik er weer veels tevroeg
maar is er iemand die heel misschien toevallig nog 1 of twee kaartjes overheeft??
Misschien heb ik er nog wel 2 voor jou Miranda!! Je hoort nog van me!!
Misschien heb ik er nog wel 2 voor jou Miranda!! Je hoort nog van me!!
GRAAG.....
NAH HAD AARDAG VEEL MUNTE OVER
en ze waren ook aardig prijzig


















