😏
Stemresultaat: geweldig
| geweldig | 100 | 69% | |
| zeer goed | 26 | 18% | |
| goed | 17 | 12% | |
| ok | 1 | 1% | |
| voldoende | 1 | 1% | |
| onvoldoende | 0 | ||
| slecht | 0 | ||
| zeer slecht | 0 | ||
| waardeloos | 0 |
Line-up 1992 is 4 you!
Line-up is niet compleet.
Statistieken
| 400 | bezoekers | |
| 1 | geïnteresseerd | |
| 57 / 36 | · | mannen / vrouwen |
| 29.0 | gemiddelde leeftijd | |
| 29.7 | leeftijd mediaan | |
| 1 | · | forumonderwerp |
| 1 | · | verslag |
| 217 | · | albumfoto's |
| 428 | · | opmerkingen |
| 68 | · | waarderingen |
| geweldig | · | stemresultaat (145 stemmen) |
Forum
| Forumonderwerp | Forum | # | Tijd |
|---|---|---|---|
Parkzicht 1992is4you 26 mei 2007 ![]() | muziek | 18 | |
GZ: 1, 1992is4you kaartje ![]() | tickets | 4 | |
GZ: 1992is4you ![]() | tickets | 2 |
428 opmerkingen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 10:38:werd housent geboren 1975 tot 1995
ja dat wel, maar doelde op de periode die ik zelf bewust (euhmz door bepaalde invloeden was ik er niet altijd bewust bij
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 00:53:u bent er de 26ste ook
maar is er iemand die heel misschien toevallig nog 1 of twee kaartjes overheeft??
Uitspraak van miranda010ik ben er weer eens een keertje bijop zaterdag 19 mei 2007 om 08:35:
das mooi, kennen we jou eens een nachtje pesten
Uitspraak van miranda010maar is er iemand die heel misschien toevallig nog 1 of twee kaartjes overheeft??op zaterdag 19 mei 2007 om 08:35:
Uitspraak van ZomerBloempje op zaterdag 19 mei 2007 om 14:10:nog ff en dan staan we met zijn alle voor de deur!!!
ik wou nog ff wachten hoor, anders sta ik er weer veels tevroeg
Uitspraak van miranda010maar is er iemand die heel misschien toevallig nog 1 of twee kaartjes overheeft??op zaterdag 19 mei 2007 om 08:35:
Misschien heb ik er nog wel 2 voor jou Miranda!! Je hoort nog van me!!
Uitspraak van Kleine Panic - D.O.T.F. - FAN op zaterdag 19 mei 2007 om 15:29:Misschien heb ik er nog wel 2 voor jou Miranda!! Je hoort nog van me!!
GRAAG.....
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 01:16:Zijn de oranje munten van vorige keer nog geldig deze keer ???
b2s kennende niet
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 01:16:Zijn de oranje munten van vorige keer nog geldig deze keer ???
NAH HAD AARDAG VEEL MUNTE OVER
Uitspraak van 1992 IS 4 YOU op zondag 20 mei 2007 om 14:19:NAH HAD AARDAG VEEL MUNTE OVER
en ze waren ook aardig prijzig
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 15:56:NAH HAD AARDAG VEEL MUNTE OVER
21 stuks..........biertje boekie ???
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 20:34:21 stuks..........biertje boekie ???
tsjoohww ja ik had er 14 over (heb ze weggepleurd)
zaterdag drinke we wel ff een bierie
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 20:34:21 stuks..........biertje boekie ???
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 mei 2007 om 20:17:beste house periode algemeen was 1991 tot halverwege 1997 (o.a park & de energiehal)
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 23:14:nee joh dikkie had toen al genoeg op, heb een half uur over gedaan om op de westzeedijk te komen voor een taxi, nou dan weet je het wel haha
HAHAHAHAHA














