Partyflock
 
here

1992 is 4 you!

album,217 · geweldig · ical
1992 is 4 you!
georganiseerd door Site

Parkzicht (binnen) op de kaart
Kievitslaan 25
Rotterdam
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs 1992 is 4 you!

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 21,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
25
Verslag
Door anoniem (814).

Stemresultaat: geweldig

geweldig10069%
zeer goed2618%
goed1712%
ok11%
voldoende11%
onvoldoende0
slecht0
zeer slecht0
waardeloos0

Line-up 1992 is 4 you!

Statistieken

400Partyflockbezoekers
1Partyflockgeïnteresseerd
57 / 36·mannen / vrouwen
29.0Partyflockgemiddelde leeftijd
29.7Partyflockleeftijd mediaan
1·forumonderwerp
1·verslag
217·albumfoto's
428·opmerkingen
68·waarderingen
geweldig·stemresultaat (145 stemmen)

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Parkzicht 1992is4you 26 mei 2007 muziek18
GZ: (gesloten) 1, 1992is4you kaartje tickets4
GZ: (gesloten) 1992is4you tickets2

428 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
mijn visie


werd housent geboren 1975 tot 1995
beste house periode


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 10:38:
werd housent geboren 1975 tot 1995


ja dat wel, maar doelde op de periode die ik zelf bewust (euhmz door bepaalde invloeden was ik er niet altijd bewust bij O:) ) heb mee gemaakt ;)
Waarschuw beheerder
Is het nou nog geen 26 mei??????


...


Pfff... ik haat wachten! :@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8) Iertjuhhh 8) op vrijdag 18 mei 2007 om 17:04:
Is het nou nog geen 26 mei??????


:no: het is 18 mei:)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miranda010:D op vrijdag 18 mei 2007 om 22:44:
het is 18 mei


u bent er de 26ste ook :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Nog een weekie..
Waarschuw beheerder
nog 7 nachten..
ik kan haast niet wachten...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 00:53:
u bent er de 26ste ook


:yes: ik ben er weer eens een keertje bij,dankzij mijn vriendin zonneschijntje:D

maar is er iemand die heel misschien toevallig nog 1 of twee kaartjes overheeft??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miranda010:D op zaterdag 19 mei 2007 om 08:35:
ik ben er weer eens een keertje bij


das mooi, kennen we jou eens een nachtje pesten :P
Uitspraak van miranda010:D op zaterdag 19 mei 2007 om 08:35:
maar is er iemand die heel misschien toevallig nog 1 of twee kaartjes overheeft??


:no: zou het niet weten, mijne krijg je in iedergeval niet :P
Waarschuw beheerder
nog ff en dan staan we met zijn alle voor de deur!!! :D:D:D:D:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZomerBloempje op zaterdag 19 mei 2007 om 14:10:
nog ff en dan staan we met zijn alle voor de deur!!!


ik wou nog ff wachten hoor, anders sta ik er weer veels tevroeg :P
donateur
Uitspraak van miranda010:D op zaterdag 19 mei 2007 om 08:35:
maar is er iemand die heel misschien toevallig nog 1 of twee kaartjes overheeft??


Misschien heb ik er nog wel 2 voor jou Miranda!! Je hoort nog van me!! (k)
Waarschuw beheerder
en 1 voor mij ??
 
Waarschuw beheerder
Zijn de oranje munten van vorige keer nog geldig deze keer ???
Waarschuw beheerder
zal wel niet hoor!!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 01:16:
Zijn de oranje munten van vorige keer nog geldig deze keer ???


b2s kennende niet ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 01:16:
Zijn de oranje munten van vorige keer nog geldig deze keer ???


NAH HAD AARDAG VEEL MUNTE OVER
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1992 IS 4 YOU op zondag 20 mei 2007 om 14:19:
NAH HAD AARDAG VEEL MUNTE OVER


en ze waren ook aardig prijzig :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 15:56:
NAH HAD AARDAG VEEL MUNTE OVER


21 stuks..........biertje boekie ???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 20:34:
21 stuks..........biertje boekie ???


tsjoohww ja ik had er 14 over (heb ze weggepleurd)
zaterdag drinke we wel ff een bierie :-9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 20:34:
21 stuks..........biertje boekie ???


:o de tering, had vroeger ook altijd veel over, maar koop nu wat verstandiger in O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 20:34:
21 stuks..........biertje boekie ???


hebbie die nie allemaal opgezopen dan toen ik weg was??? Valt me van je tegen opa ;-)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Dikkie- op zondag 20 mei 2007 om 22:16:
hebbie die nie allemaal opgezopen dan toen ik weg was??? Valt me van je tegen opa


nee joh dikkie had toen al genoeg op, heb een half uur over gedaan om op de westzeedijk te komen voor een taxi, nou dan weet je het wel haha :bier: :coke:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 mei 2007 om 20:17:
beste house periode algemeen was 1991 tot halverwege 1997 (o.a park & de energiehal)


:respect:
 
Waarschuw beheerder
heeft er nog iemand 2 kaarten te koop voor mij?
graag een pb aub!
alvast bedankt.
Waarschuw beheerder
Het is nu alleen nog maar af tellen hihihihi :D:D:D:D:D:D:D:D:D:
Voor mij de eerste keer in Park!! (voor mijn vriend niet)GGGGGRRRRRR
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 23:14:
nee joh dikkie had toen al genoeg op, heb een half uur over gedaan om op de westzeedijk te komen voor een taxi, nou dan weet je het wel haha


HAHAHAHAHA