Partyflock
 
here

Neighbourhood Crime

album,152 · goed · ical
Neighbourhood Crime

Neighbourhood Crime
georganiseerd door

Bar 42 (binnen) op de kaart
kerkstraat 7
Assen
Nederland🇳🇱
hardcore × 13, oldschool × 2, terror × 2

Tickets & prijs Neighbourhood Crime

Deurverkoop:€ 5,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16

Stemresultaat: goed

geweldig0
zeer goed616%
goed2258%
ok821%
voldoende13%
onvoldoende13%
slecht0
zeer slecht0
waardeloos0

19 waarderingen

DJ D-Jackal
SES was weer top lekker hard alleen wel wat warm maar dat nemen we op de koop toe ;) bedankt en op naar de volgende editie
Marije­:honge­r:
beste feestje sinds Ravers 07 :p Was ook nog gezellig in de after :vaag:
X-mass
Geweldig!!! Alleen die warmte daar was niet lekker voor de rest TOP(Y)
Ronald noordeling
weer eem goud vermaakt :bier:
CSR DIZORDER
leuk feejse
Kimbaa­a:chee­r:
veel te warm ..:/ geluid was wel goed (Y) en wel ff gezellig met bekenden..
Michel [Different Aspects]
Jammer dat der geen kip was int begin! Organisatie bedankt dat ik keer mogt komen!(Y) C-Section bedankt voor de respect;) En de hitte was weer eens goed aanwezig:roflol:
Hopake­ee:woe­p:
Heeel gezellig gehad..:bier: Alleen zoooooo warm..:O Afterparty bij marije was leuk..:cheer:
Tof feestje!! Complimenten voor het geluid, S.E.S bedankt!
Truxal
Geweldig genoten!:D Nog steeds piep in m'n oren :P Alleen de warmte was een beetje jammer:D:O
DJ NESSA-S
was wel weer emm gezellig om te knallen in assen goed hard lawaai gelukkig had ik men dopjes mee :P:P:D
MC JORO
wat een warmte,volgende editie in de winter,iedereen bedankt !was top!!
Gezellig feessie :D:bounce:
-H.­L.­X- Producions
peeeeeeeeeeeeeeeeeeep in de oortjes, goed dus!
AJ -
Goed geluid.
Marco [Volatile]
Leuk feestje! gezellige mensen en een leuke tent! :) zelf helaas een heel gevecht met het apparatuur gehad, maar we hebben ons best gedaan:D verder, nice feest.. :)
Janneke_­:doeti­ewoep:
Noizebanger lekker gedraait (Y) .. verder was wel leuk tentje.. Alleen het geluid was oorverdovend :/ Heb het ff gezellig gehad (Y)
gezellig feessie :bier: ging er goed in nu in de after in emmen :vaag:
[BNT]Pietje Puk Doet Aan Keiharde P...­:o
Voor zo'n klein feestje was het echt top! Echt hard en zuiver geluid, goeie sfeer en kwamen goeie platen langs waaronder van onszelf (Contrast) alleen jammer dat het een beetje te warm was maar daar kon niemand wat aan doen :o:D

Line-up Neighbourhood Crime

· live hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
hardcore, hardstyle
· MC

Statistieken

69Partyflockbezoekers
24Partyflockgeïnteresseerd
63 / 33·mannen / vrouwen
22.1Partyflockgemiddelde leeftijd
21.6Partyflockleeftijd mediaan
152·albumfoto's
70·opmerkingen
19·waarderingen
goed·stemresultaat (38 stemmen)

70 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Zo zo terror jongens?
Artiest Joro
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AJ - op zaterdag 23 mei 2009 om 22:37:
Zo zo terror jongens


later op de avond wel..:)
dat word knallen!!!
Werkzaam bij S.E.S
Artiest Skeleton
Waarschuw beheerder
donateur
Yeah "Back on Track"!

Voor dit feest kun je weer meedoen met een verloting op www.skeletonevents.nl!
Hier kun je weer gastenlijst plaatsen winnen!!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 76801, 47382}
Waarschuw beheerder
Ook voor dit feest verloten wij weer 3 x1 gastenlijstplaatsen!
Wil jij weer meedingen voor 1 van die plaatsen? Vanaf 23 mei kun je meedoen!


En waar kun je meedoen:P?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 mei 2009 om 11:47:
https://vip.partyflock.nl/artist/51643:Twisted_Experiment.html Terror rule's!


kansloos! stuur even een pbtje of zo.... :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skeleton op maandag 1 juni 2009 om 00:47:
kansloos!


9 · bezoekers · herkomst
12 · twijfelaars · herkomst
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AJ - op dinsdag 9 juni 2009 om 13:02:
9 · bezoekers · herkomst
12 · twijfelaars · herkomst


echt nait kansloos heur!
S.E.S is de Org dus dat komt wel goed !let maar op!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
:bounce:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 17:26:
echt nait kansloos heur!
S.E.S is de Org dus dat komt wel goed !let maar op!


dan was de locatie ook wel beter geweest!
 
Waarschuw beheerder
Ik kom effe kijke :)
lekker dichtbij :D(H)
 
Waarschuw beheerder
hahaha dit is naast ons cafe time out jammer dat het daar toen die tijd niet door kon gaan
maar ik zorg dat ik vrij ben heb wel weer even zin aan een feestje tot laters
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Michel [Different Aspects] op zaterdag 30 mei 2009 om 17:31:
Ook voor dit feest verloten wij weer 3 x1 gastenlijstplaatsen!
Wil jij weer meedingen voor 1 van die plaatsen? Vanaf 23 mei kun je meedoen!

En waar kun je meedoen?


www.skeletonevents.nl
Waarschuw beheerder
donateur
lol de line up staat erbij!!!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Yeah, ik ben er bij :beer:
lekker dichtbij op de fiets te doen (H)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=656 height=468 cacheid=00005d1c0000b13547120cfc0a001e41e3]https://album.partyflock.nl/67352868.jpg[/img]
[img width=656 height=468 cacheid=00005d1d0000b1367f3edc1c0a001e41e3]https://album.partyflock.nl/67465248.jpg[/img]
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 46827, 118620}
Waarschuw beheerder
Hoppa! keihard ff beuke hier :D
Eerste feest in Drenthe draaien! :bier:
Cya'all there! :bye:
 
Waarschuw beheerder
Nice flyer :respect:
Dominator als preparty van me verjaardag..en deze als afterparty van me verjaardag :D
kan niet beter dacht ik zo :lol:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 juni 2009 om 19:36:
Nice flyer


:jaja: vetjes heur! lekker sinister!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
de lijn omhoog is gegroeid,,ziet er stukken aangenamer uit:D


Van de partij :bier: :bounce:
 
Waarschuw beheerder
We moete er wel vroeg weze voor de mensen die heen gaan :beer:
anders is de zaal vol xD
zie jullie daar :respect: :cheer:
 
Waarschuw beheerder
maar 100..
vroeg er bij zijn dus :beer:
zie mijn vorige berichtje ;p
Artiest {SHOWLIST artist 21901, 78274}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AJ - op dinsdag 9 juni 2009 om 13:02:
undefined


misschien stond dit feest net online?
nu staat het bezoekers aantal al hoger

mensen veel plezier (y)
 
Waarschuw beheerder
Duurt te lang :jaja:
Kan de tijd niet effe opschiete ofzo ?:O
Artiest Bisbee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juli 2009 om 09:54:
Duurt te lang
Kan de tijd niet effe opschiete ofzo ?


idd.. heb er iig wel zin in, heb me altijd goed vermaakt de vorige paar x draaien voor deze boy'z!!
Komen er ook wat ouwe gedienden/oldskool gappie's??

of jonge vrouwelijke aanhang:):p
Waarschuw beheerder
damn.. heb hier zin in :D
maar ff wat nieuwe sounds met oude toonaangevende klassiekers
laten horen, van hard naar nog harder :D ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skeleton op zondag 19 juli 2009 om 23:46:
hieperdepiep!


Het polonaise gevoel met een dikke kick :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bisbee op zaterdag 25 juli 2009 om 13:48:
Zie niets anders dan een Blanco Line-up???Of de namen zijn zo groot, dat het weer te overzichtelijk is


:) :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op zaterdag 25 juli 2009 om 13:48:
Zie niets anders dan een Blanco Line-up???Of de namen zijn zo groot, dat het weer te overzichtelijk is


nee, maar maybe word het nog aangekondigd, en moet je het ff in de gaten houden
als je interesse hebt ;) dat het nog blanco is betekent tog niet dat ik niet mag
verklappen dat er grote namen komen te staan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AJ - op maandag 27 juli 2009 om 17:50:
Uitspraak van Juzzn op vrijdag 24 juli 2009 om 15:44:
FAIL xD

Scherp !


:(

nog zo op gehoopt dat het niemand zou zien B)
Waarschuw beheerder
Marco & Jeffrey hoelaat draaien jullie??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op zaterdag 1 augustus 2009 om 13:17:
Marco & Jeffrey hoelaat draaien jullie??


vroeg, misschien al vanaf het begin, maar in dat geval wel een lange set samen met een van de andere DJ's.. :)
tenminste volgens de info die ik krijg :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
time table..

21:00-23:15 noizebanger vs corestrikers
(jeffmeister,c-section & strifer)
23:15-00:45 contrast(d-mon-x vs the redeemer)
00:45-01:30 skeleton
01:30-02:15 bisbee
02:15-03:00 infector
03:00-03:45 d-jackal
03:45-04:15 beukers(live)
04:15-05:00 ragge
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nog even en dan gaat assen weer op zn kop :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ D-Jackal op dinsdag 4 augustus 2009 om 20:55:
nog even en dan gaat assen weer op zn kop


idd! :D heb dr wel zin in (H) word lache, weer de eerste party na mn vakantie :)
 
Waarschuw beheerder
kan ik hier nr's verwachten als..angerfist- cannibal...shattered hope..despairfull tomorrow- and hell will followed? Flink duistere melodieen up tempo? en gouwe ouwe platen natuurlijk..slaves to the rave etc?? ben iig van de partij!! hakkuhh!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco [Volatile] op zaterdag 1 augustus 2009 om 21:00:
misschien al vanaf het begin


das een beetje jammer, had jullie liever later gezien of als afsluiter.:)
voor de rest veel namen die ik nog niet gehoord heb, en toch wel keer zou willen horen. :)
hoop dat ik bij de volgende editie (als die er komt) aanwezig ben! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 23:59:
despairfull tomorrow- and hell will followed


Neem m wel ff mee, heb m mooi op CD (y) ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 23:59:
Flink duistere melodieen up tempo?


hier een preview dan ff :D Valt dit wat bij je in de smaak? voor een intro dan.. ;p
http://rapidshare.com/files/263897908/C-Section_-_Hardcore_mixing__172_bpm_.mp3.html
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ok goeie shit ouwe!! wanneer heb jij je set die avond?? laterrr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco [Volatile] op woensdag 5 augustus 2009 om 12:06:
oooohhww.. ik vond m wel vet.. ^^ nice kick en lekker sfeertje..


Original is veeeel vetter haha,
Vind hem persoonlijk veel beter klinken, de remix is te mainstream...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 augustus 2009 om 17:00:
wanneer heb jij je set die avond


21:45 - 23:15, Corestrikerssss (H)
Waarschuw beheerder
Noizebanger (H)

Ben wle benieuwd.. Nog nooit eerder hiet geweest :)
Waarschuw beheerder
zo nog even en dan knallen!!
dikke geluidset dus dat gaat helemaal goed komen!!:JAJA:
heb er zin in!!:)
 
Waarschuw beheerder
et is zover :D :bounce:
Waarschuw beheerder
Had er veel zin in.. de hele dag naar uitgekeken:)

Kom er verdomme net zo honds-beroerd aan:(
Dit.. in combinatie met het Afrikaans-klimaat.. maakte me wel behoorlijk van sla! kon mijn draai niet vinden..
Wel me best gedaan.. maar baal dat ik m'n set niet draaien kon zoals t hoort..

Zekers.. een leuke locatie, met chill personeel en zeker een top geluid;)

Skeleton & Joro.. bedankt, en sorry voor t direct weggaan.. spreken elkaar waarschijnlijk in sept. weer:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Janneke_:doetiewoep: op zondag 9 augustus 2009 om 11:45:
Noizebanger top gedraait dat was een lekker setje


mee eens! nice gast! :)

Was gezellig feestje, leuke toko en organisatie zeker ook! :)
mag van mij wel vaker, hehe ;p

't was alleen wel eeeerg warm idd, en heb persoonlijk helaas wel wat last gehad met het apparatuur! :( weet niet hoe dat bij de andere DJ's zat.. :)

ik weet iig wel dat ik nooit meer op Pioneer CDJ-100's ga draaien! :lol: die dingen zijn gewoon echt niet geschikt voor (hardcore)feesten, die pitch is echt zwaar onnaukeurig, en als je correcties geeft komen ze ook nog eens vertraagd! bovendien zuigt de bediening van dat ding ook hard omdat je hem niet zoals een platenspeler kan draaien, wat wel met de betere pioneer types kan.. :) en volges mij hebben ze ook niet zo'n beste anti-shock want ik heb ze zelfs horen overslaan :roflol: nja.. andere oorzaak zou ik niet weten als ie zonder iets aan te raken ineens een ander ritme tikt :P

en heb ook paar overslaande naalden gehad die paar overgangen verpest hebben, helaas..
ik neem voortaan wel eigen naalden en slipmatten mee, goeie leer voor de volgende keer! :)

maar iig, het was een leuk feest, het draaien ging verder lekker, en best georganiseerd!
skeleton & joro, bedankt! :D(y) ga zo door!
Waarschuw beheerder
Hij was lekker man!!!!
Waarschuw beheerder
Haha hih Terror In me bRain Eroror:

HXXXXXXXXXXXXXXXXX Groeten Grunn...