😏
Stemresultaat: goed
| geweldig | 0 | ||
| zeer goed | 6 | 16% | |
| goed | 22 | 58% | |
| ok | 8 | 21% | |
| voldoende | 1 | 3% | |
| onvoldoende | 1 | 3% | |
| slecht | 0 | ||
| zeer slecht | 0 | ||
| waardeloos | 0 |
Line-up Neighbourhood Crime
Line-up is niet compleet.
Bisbee hardcore |
C-Section hardcore |
Contrast hardcore |
Corestrikers hardcore |
D-Jackal hardcore |
D-Mon-X hardcore |
Jeffmeister hardcore |
Noizebanger hardcore |
Ragge hardcore |
Skeleton hardcore |
Strifer hardcore |
The Redeemer hardcore, hardstyle |
Joro · MC |
Statistieken
| 69 | bezoekers | |
| 24 | geïnteresseerd | |
| 63 / 33 | · | mannen / vrouwen |
| 22.1 | gemiddelde leeftijd | |
| 21.6 | leeftijd mediaan | |
| 152 | · | albumfoto's |
| 70 | · | opmerkingen |
| 19 | · | waarderingen |
| goed | · | stemresultaat (38 stemmen) |
70 opmerkingen
.
laatste aanpassing
https://partyflock.nl/artist/51643:Twisted_Experiment Terror rule's!
Ook voor dit feest verloten wij weer 3 x1 gastenlijstplaatsen!
Wil jij weer meedingen voor 1 van die plaatsen? Vanaf 23 mei kun je meedoen!
En waar kun je meedoen?
www.skeletonevents.nl
jeah ook weer van de party
ses bedankt gaan er weer een leuk feesie van maken
spam:
https://partyflock.nl/party/148779:The_Underground_Revolution
ses bedankt gaan er weer een leuk feesie van maken
spam:
zet bij muziek genres darkcore er ook maar ff bij
Industrial..
hieperdepiep!
welke style is dat nou weer?
Het polonaise gevoel met een dikke kick
Hahahahaha
owja ff spammen!
https://partyflock.nl/party/159339:The_Good_Old_Days
voor de liefhebbers, VEEEEL grote namen!!
laatste aanpassing
Hahahahaha
owja ff spammen!
https://partyflock.nl/party/159339:The_Good_Old_Days
voor de liefhebbers, VEEEEL grote namen!!
Zie niets anders dan een Blanco Line-up???Of de namen zijn zo groot, dat het weer te overzichtelijk is
Zie niets anders dan een Blanco Line-up???Of de namen zijn zo groot, dat het weer te overzichtelijk is
nee, maar maybe word het nog aangekondigd, en moet je het ff in de gaten houden
als je interesse hebt
verklappen dat er grote namen komen te staan
Misschien toch ff kijken..
nog even en dan gaat assen weer op zn kop
idd!
misschien al vanaf het begin
das een beetje jammer, had jullie liever later gezien of als afsluiter.
voor de rest veel namen die ik nog niet gehoord heb, en toch wel keer zou willen horen.
hoop dat ik bij de volgende editie (als die er komt) aanwezig ben!
despairfull tomorrow- and hell will followed
Neem m wel ff mee, heb m mooi op CD
Flink duistere melodieen up tempo?
hier een preview dan ff
http://rapidshare.com/files/263897908/C-Section_-_Hardcore_mixing__172_bpm_.mp3.html
laatste aanpassing
Neem m wel ff mee, heb m mooi op CD![]()
Wel origineeel he
niet die shit remix
oooohhww..
oooohhww.. ik vond m wel vet.. ^^ nice kick en lekker sfeertje..
Original is veeeel vetter haha,
Vind hem persoonlijk veel beter klinken, de remix is te mainstream...
Zaterdag is het al weer zo ver
zin aan jah
wie nog kaartje moet voor 22 aug ik neem ze mee dus https://partyflock.nl/party/148779:The_Underground_Revolution
wie kopen wil 8 euro prikkie tog
zie jullie allemaal zaterdag

zin aan jah
wie nog kaartje moet voor 22 aug ik neem ze mee dus https://partyflock.nl/party/148779:The_Underground_Revolution
wie kopen wil 8 euro prikkie tog
zie jullie allemaal zaterdag
Had er veel zin in.. de hele dag naar uitgekeken
Kom er verdomme net zo honds-beroerd aan
Dit.. in combinatie met het Afrikaans-klimaat.. maakte me wel behoorlijk van sla! kon mijn draai niet vinden..
Wel me best gedaan.. maar baal dat ik m'n set niet draaien kon zoals t hoort..
Zekers.. een leuke locatie, met chill personeel en zeker een top geluid
Skeleton & Joro.. bedankt, en sorry voor t direct weggaan.. spreken elkaar waarschijnlijk in sept. weer
Kom er verdomme net zo honds-beroerd aan
Dit.. in combinatie met het Afrikaans-klimaat.. maakte me wel behoorlijk van sla! kon mijn draai niet vinden..
Wel me best gedaan.. maar baal dat ik m'n set niet draaien kon zoals t hoort..
Zekers.. een leuke locatie, met chill personeel en zeker een top geluid
Skeleton & Joro.. bedankt, en sorry voor t direct weggaan.. spreken elkaar waarschijnlijk in sept. weer
Noizebanger top gedraait dat was een lekker setje
mee eens! nice gast!
Was gezellig feestje, leuke toko en organisatie zeker ook!
mag van mij wel vaker, hehe
't was alleen wel eeeerg warm idd, en heb persoonlijk helaas wel wat last gehad met het apparatuur!
ik weet iig wel dat ik nooit meer op Pioneer CDJ-100's ga draaien!
en heb ook paar overslaande naalden gehad die paar overgangen verpest hebben, helaas..
ik neem voortaan wel eigen naalden en slipmatten mee, goeie leer voor de volgende keer!
maar iig, het was een leuk feest, het draaien ging verder lekker, en best georganiseerd!
skeleton & joro, bedankt!
Hij was lekker man!!!!
Haha hih Terror In me bRain Eroror:
HXXXXXXXXXXXXXXXXX Groeten Grunn...
HXXXXXXXXXXXXXXXXX Groeten Grunn...

















![Michel [Different Aspects]](/images/user/450544_3752062.jpg)


![Marco [Volatile]](/images/user/801241_3710910.gif)



