Partyflock
 
here

Pumping Amsterdam

album,66 · ok · ical
Pumping Amsterdam

Club Latido (binnen) op de kaart
Buikslotermeerplein 7/9
Amsterdam
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Pumping Amsterdam

Deurverkoop:€ 10,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Winactie (gesloten)
Opmerkingen

Stemresultaat: ok

geweldig29%
zeer goed29%
goed626%
ok939%
voldoende29%
onvoldoende0
slecht14%
zeer slecht0
waardeloos14%

8 waarderingen

Number4
tjah wat moet ik er van zeggen
:bounce: Master Of HardCore :bounce: APC
Geinig Feessie!
---KILLERQUEEN---
was gesjellie (L)
Martijn van Langen
aaaaaaaah lekker weer! :)
;­D DakDuivel o:)
:respect: top gedraaid :bounce: als gewonn ;) top sfeer :bounce: als gewonn ;) hee-wens jullie 1 heel leuke avond op q-base :bounce: :D
M¥$­ter¥ $­p@­cÉjE$­©
was er maar een uurtje nog niet eens:S
voldoende, meer nie
Marja
Gezelligheid :)

Line-up Pumping Amsterdam

vr 23:00 - 00:00:  techno, house, hardstyle, trance, hard techno
hardcore, hardstyle
za 00:00 - 01:00:  hardcore
hardcore, house, hardstyle
za 01:00 - 02:00:  hardcore, hardstyle
za 02:00 - 03:00:  techno, hardcore, trance, hardstyle, house, hard techno
za 03:00 - 04:00:  hardcore
hardcore, retro
za 04:00 - 05:00: 
hardcore
za 05:00 - 06:00:  hardcore, hardstyle
hardcore
· MC house, trance, hardstyle

Statistieken

76Partyflockbezoekers
68 / 26·mannen / vrouwen
24.3Partyflockgemiddelde leeftijd
24.0Partyflockleeftijd mediaan
1·nieuwsbericht
3·forumonderwerpen
31 @ 5× 2·winactie
66·albumfoto's
39·opmerkingen
8·waarderingen
ok·stemresultaat (23 stemmen)

Nieuws

Aanstaande vrijdag is de aftrap voor een nieuw en knallend maandelijks feest in Club Latido. Pak het aan en ga er lekker op vrijdag al tegenaan met de lekkerste Classics, Jump, Hardstyle en Early Rave. 5

39 opmerkingen

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 11161, 194, 2434, 2062}
Artiest {SHOWLIST artist 128, 50507}
en we gaan jumpeeeh! :bounce:
 
:bounce:
 
ben wel aanwezig
 
support TON
Werkzaam bij Audio Confusionz
Artiest {SHOWLIST artist 5770, 41658, 167717, 37789}
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 juli 2007 om 22:23:
support TON


1000%
 
Uitspraak van Martijn van Langen op dinsdag 21 augustus 2007 om 20:20:
Dames voor 0100u gratis entree


zoiezo al 8)
nu is het niet alleen jumping we willen toch ook hardstyle en early rave ...... gewoon pumping toch hahaha
haha ik vind het best ;) als het maar gezellig wordt :P
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4082, 4532}
Werkzaam bij Marcanti
Gezel;lig wordt het op zeker! Knallen, met zn allen!! Yeah! You wanna rock right here! Pumpin it with the best!
De eerste 50 bezoekers krijgen een 2 for 1 ticket voor DETONATOR!!

met z''n ticket kom je 6 okt met ze 2e binnen voor de prijs van 1!

dus kom lekker vroeg zou ik zegge!!
ik ben er bij!! :cheer:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 16419, 2356}
Artiest {SHOWLIST artist 129020, 11370}
omdat micha b lekker met zijn gat in mexio zit zal ik zijn setje overnemen,
dus....:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
De Timetable:

2300-0000 Zeno vs Revolver
0000-0100 Baba vs Minimaster
0100-0200 Cold Fusion
0200-0300 Dr. Rude vs Dr. Underground
0300-0400 Champ-e-on vs Dano
0400-0500 Jordens a.k.a Rapist vs J-Lines
0500-0600 The Vandal vs D-Compoze
MC: UB

:)
laatste aanpassing
 
D-compoze rules the stage:D
thank god it's friday :bounce::bounce::bounce::bounce:
 
nRa Dj's Gonna Rock Yah Body
Oooooh zooooooo een zin in 8)
 
heb er ook zin in :D
Artiest {SHOWLIST artist 1218, 73034}
Uitspraak van DJ Mini op vrijdag 7 september 2007 om 08:25:
thank god it's friday


Uitspraak van REVOLVER op vrijdag 7 september 2007 om 19:20:
Oooooh zooooooo een zin in


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 september 2007 om 21:04:
heb er ook zin in


Uitspraak van *Joy* op dinsdag 4 september 2007 om 20:21:
ik ben er bij!!


pfff hun gaan ook wwer hoor....ik blijf wel lekker thuis weer al die saaie mensen om me heen heb ik geen zin in hoor :roflol:
Uitspraak van xxxangellovexxx op maandag 10 september 2007 om 18:17:
de jump was ver te zoeken..


:roflol: Daarintegen was er genoeg pump! 8)