😏

georganiseerd door Project Chaos, D.J. Reza Events
–
Discotheek De Hooizolder (binnen) †
Grindweg 6
Westkapelle
Nederland🇳🇱
Discotheek De Hooizolder (binnen) †

Grindweg 6
Westkapelle
Nederland🇳🇱
early hardcore × 6, hardcore × 6, early rave × 1
Tickets & prijs Artcore
| Deurverkoop: | € 10,- |
Minimumleeftijd?
16Winactie (gesloten)
Stemresultaat: zeer goed
| geweldig | 15 | 14% | |
| zeer goed | 51 | 48% | |
| goed | 35 | 33% | |
| ok | 5 | 5% | |
| voldoende | 1 | 1% | |
| onvoldoende | 0 | ||
| slecht | 0 | ||
| zeer slecht | 0 | ||
| waardeloos | 0 |
Line-up Artcore
Line-up is niet compleet.
| 1Area 1 |
|---|
Chaos hardcore, hardstyle |
| 2Area 2 |
Statistieken
| 215 | bezoekers | |
| 85 | geïnteresseerd | |
| 65 / 32 | · | mannen / vrouwen |
| 22.3 | gemiddelde leeftijd | |
| 22.1 | leeftijd mediaan | |
| 1 | · | forumonderwerp |
| -= Flatliner =-: 173 | · | foto's |
| 80 @ 3× 1 | · | winactie |
| 11 | · | albumfoto's |
| 263 | · | opmerkingen |
| 40 | · | waarderingen |
| zeer goed | · | stemresultaat (107 stemmen) |
Forum
263 opmerkingen
Uitspraak van zoutelande-power op donderdag 27 januari 2011 om 16:25:wil ooooooooook doe een dansje voor mij
Komt goed gijs!!
Uitspraak van zoutelande-power op donderdag 27 januari 2011 om 16:25:
ik wil ooooooooook doe een dansje voor mij
Gaan we doen
Doe jij maar genieten van het mooie weer voor ons
Ja Gijs, moet jij voor ons maar een beetje in het zonnetje chillen! Ik moest gisteren weer krabben...
Pfoeh ben wel benieuwd naar vanavond!! 3 uur Frantic Freak...
Uitspraak van Tommy chaos op vrijdag 28 januari 2011 om 10:39:De foto op je profiel is idd master!
Haha je hebt ff gecheckt?! Maar dat is ie ook echt ja! Lars ook in dat rubber bootje...fantastisch!!
Na Decibel lekker waterfietsen.
Weet je wat, ik zal je er vanavond nog wel een mooi verhaal over vertellen!
Uitspraak van Tommy chaos op dinsdag 25 januari 2011 om 20:41:Dr worden bussen ingezet!
De bussen rijden op route 1 en 2 en dan voor de terugweg om half 4 en op sluitingstijd.
Voor meer informatie kun je even op http://www.dehooizolder.nl/index.php?D=5 kijken
helaas beetje laat aan gedacht dat dit vanavond was.. nu weinig kans om nog vervoer te fixen
jammer! veel plezier allemaal 
laatste aanpassing
Uitspraak van Tommy chaos op vrijdag 28 januari 2011 om 18:09:Dr worden bussen ingezet!
De bussen rijden op route 1 en 2 en dan voor de terugweg om half 4 en op sluitingstijd.
Voor meer informatie kun je even op http://www.dehooizolder.nl/index.php?D=5 kijken
Hier Flow
laatste aanpassing
Uitspraak van G.I.T._JeFry_ op zondag 30 januari 2011 om 14:31:ook nog respect voor NOUKY, die nog ff keihard ging knallen op het begin
Dat was inderdaad ook lang niet verkeerd!
Ik heb erg genoten van 3 uur lang draaien, al is het nog steeds veel te kort!
Bedankt allemaal voor jullie trouwe support en het afleggen van de vele kilometers!!!
Yoni, Anouk en alle andere betrokkenen, helemaal top geregeld! I owe Zeeland big time!!!
Hopelijk binnenkort weer een solo.
Maar die gaat er komen! Een hele speciale!

Bedankt allemaal voor jullie trouwe support en het afleggen van de vele kilometers!!!
Yoni, Anouk en alle andere betrokkenen, helemaal top geregeld! I owe Zeeland big time!!!
Hopelijk binnenkort weer een solo.
Maar die gaat er komen! Een hele speciale!
Uitspraak van Raving Butterfly op maandag 31 januari 2011 om 20:41:Dat was inderdaad ook lang niet verkeerd!
Inderdaad Anouk, dat klonk erg goed!


















![[OKP] :woeptidoe: Flo :woeptidoe:](/images/user/561666_2101082.jpg)


