Partyflock
 
here

Prikkelgeil

· 1 Year Anniversary
Prikkelgeil
Prikkelgeil
georganiseerd door

Lexion (binnen) op de kaart
Overtoom 65-67
Westzaan
Nederland🇳🇱
electro × 8, groove × 7, tech house × 7, techno × 7, club × 6, house × 6, progressive trance × 6, funk × 2, minimal × 2

Tickets & prijzen Prikkelgeil

Voorverkoop:€ 15,-
Deurverkoop:€ 20,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Kledingvoorschrift
Mysterieus Zwart en/of Sensueel Rood
Winactie (gesloten)
Verslag
Door Bramosia (410).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig1435%
zeer goed1435%
goed820%
ok25%
voldoende0
onvoldoende0
slecht13%
zeer slecht0
waardeloos13%

12 waarderingen

$CHR@NZ81
OK, ik geef toe ik ben een betje laat maar kan me alleen maar aansluiten aan de rest: t was niet druk maar de sfeer was heel erg leuk en ik heb zeker genooten ^^
M@­RS aka DIE KALE
wij hebben echt SUPER genoten en de sfeer was echt GEWELDIG allemaal hele leuke en lieve mensen
M~Zone
Zeer enthousiast sfeermakend publiek… wat werd verfijnd door alle aanwezige TOP dj’s waarvan 1 in het bijzonder: DELiRIOUS, 1 brok muziekale energie met talent, op weg naar de top (Y), met open mond en oren staan te kijken en luisteren, sprakeloos......
wat een heerlijk feest weer zeg en wat werd er weer top gedraaid van begin tot het eind door alle dj's complimenten aan de organisatie!!!!helemaal top
Miss 4Play (K)
Zo wat was het weer heerlijk om THUIS te zijn LEXION bedankt (Y) Gezelligheid was er zeker door de gasten zelf wat creert werd door alle DJ's.. Wil met name M-Zone, Mike-vee, Mike-M bedanken voor hun steun en er is 1 groot talent waarbij ik werkelijk kippevel heb gekregen DELRIOUS :respect: Beatz Per Marco die heb ik al bedankt :lief: Je bent mijn kanjer...
Marco Verhoeven
was weer een superrrr sfeertje ;-)
Heerlijk om weer meegewerkt te hebben , kon lekker mezelf zijn, we hebben ons prima vermaakt met allemaal lieve mensen. echt relaxt.......Marco en Alida bedankt.!!!!!
Beatz Per Marco
Heb genoten van de "PrikkelGeil" soundz van begin tot eind, van alle lieve en gezellige mensen en het zeer gastvrije en behulpzame personeel van de Lexion:respect: Op naar 5 december...........! (K)(K)(K)
En hij was weer gezellig,Heb een top avond gehad.
Wij hebben ons zoals altijd prima vermaakt, lieve mensen en gezellige sfeer!
Leuke avond gehad,
Tjello
Erg Erg Geslaagd Feestje Met de gehele avond een Zeer happy makende zeer lekkere uptempo sound. Top sfeer en leuke mensen, complimenten ik heb genoten.

Line-up Prikkelgeil

house, latin
house, techno, trance
house, techno
house, trance
house, techno
techno, trance, house
techno, trance, house
house, techno, trance
house, trance, techno, latin
house, latin
techno, trance, house
house, latin
· MC 🇸🇷 🇳🇱 trance
· visuals house, techno

Statistieken

122Partyflockbezoekers
93Partyflockgeïnteresseerd
52 / 45·mannen / vrouwen
32.5Partyflockgemiddelde leeftijd
32.9Partyflockleeftijd mediaan
1·nieuwsbericht
1·verslag
119 @ 4× 2·winactie
97·albumfoto's
274·opmerkingen
12·waarderingen
zeer goed·stemresultaat (40 stemmen)

Nieuws

Na 2 ½ jaar te hebben rondgezworven in Nederland op diverse toplocaties zijn het dj duo Beatzlovers, beter bekend als Marco en Alida, terug in Westzaan in de new Lexion met een 2-maandelijks terugkerend mystiek, mysterieus, ondeugend en spannend maar vooral vertrouwd gevoel van weleer, gestoken in een nieuw, verfrissend jasje voor iedereen die een ouderwets, onbezorgd en ondeugend avondje uit wil. 5

274 opmerkingen

Uitspraak van Blondy op vrijdag 16 oktober 2009 om 18:53:
Jij stelt ook overal dezelfde vraag!:LOL:


En dat na 1 dag lid zijn op pf en nog kansloos ook! :lol:
 
na ruim 1 jaar heen en weer gemaildt te hebben op partyflock.ga ik eindelijk miss 4play in levendelijven ontmoeten.ben benieuwd naar haar draaistijl.maar weet wel.aan haar enthousiasme zal het vast niet liggen.heb er helemaal zin in.xxx kitty
Uitspraak van M~Zone op vrijdag 16 oktober 2009 om 10:55:
....zal voor de gezelligheid wat nieuwe prikkelende muziek meenemen


:P :P
laatste aanpassing
:D Leuk vooruitzicht op de dansvloer, 11 pinguins en prikkel Nickel beessie :P
:gaap: alles klaar hier, ff een paar uurtjes :z en dan.......

PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!

:P
Uitspraak van M~Zone op zaterdag 17 oktober 2009 om 11:29:
Taalgebruik op niveau


Dit gaat iets te ver vind ik en zou erg op prijs stellen als je die woorden allebei wilt verwijderen. Je kwetst ook daar andere mensen mee en vecht het op een volwassene manier met elkaar uit...
Nog een paar uurtjes en dan vertrekken we samen met Hans naar Westzaan...

We hebben er echt mega mega mega veel zin en zeker om al mijn vriendinnetjes en vriendjes weer te zien :banana:

Tot vanavond allemaal
Uitspraak van Miss 4Play (K) op zaterdag 17 oktober 2009 om 11:37:
Dit gaat iets te ver vind ik en zou erg op prijs stellen als je die woorden allebei wilt verwijderen. Je kwetst ook daar andere mensen mee en vecht het op een volwassene manier met elkaar uit...


Is al geregeld ;)
Thnx PF crew voor de snelle reactie :)

Tot strakkies!!!! :D

:knuffel:

Uitspraak van Miss 4Play (K) op zaterdag 17 oktober 2009 om 11:39:
Tot vanavond allemaal


:bye:
laatste aanpassing
Artiest J
Uitspraak van M~Zone op vrijdag 16 oktober 2009 om 10:41:
Speciaal sport design


hahaha yeah die is goed zeg (y)
Heb er zin in!! ;)
 
*snik*



Hoe graag ik ook had gewild..ik kan echt niet komen.
Heb ongelooflijke kiespijn
Voor mij dus geen gedans en harde muziek.
Ik blijf stilletjes zitten, sabbelend op een ibuutje
Hoop dat dat helpt tegen de pijn

laatste aanpassing
 
Sabbelen op een ibuutje?
Hmm, deed ik verleden week ook, heeft wel mijn nachtje een beetje verpest doordat ik maagklachten kreeg van die ibuutjes.
Maar ach, de kiespijn was weg..
jongens het was weer helemaal super gisteravond Bedankt!!!
laatste aanpassing
Mensen het spijd ons dat wij zo laat aanwezig waren maar toen wij eenmaal binnen waren wilde wij al niet meer weg maar ja na een eigen servies feest in Almere was ik totaal platgeslagen en zeer moe mar wel erg top neer gezet till the next time
Ben het er totaal met Marcello eens ik was meteen aan het dansen geslagen en het was erg gezelig dit keer mensen TOP
 
:-( gemist...

Hoop op een volgende keer,...zonder kiespijn
 
Nog bedankt voor de leuke avond.
Hebben ons erg vermaakt!
oke dan
zo te lezen hebben we echt weer een top feest gemist
wel super dat het helemaal top is gegaan
Wij konden er helaas niet bij zijn wegens omstandigheden:(
Maar goed om te horen dat het toppie was. Volgende x voor 1000% aanwezig.(F)
 
Waar worden de foto,s geplaatst?
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 oktober 2009 om 21:57:
Waar worden de foto,s geplaatst?


www.bramosia.nl
www.lustmagazine.nl
www.prikkelgeil.nl
en
hier op Partyflock :-)
Uitspraak van ]i[ris op zondag 18 oktober 2009 om 21:14:
Wij konden er helaas niet bij zijn wegens omstandigheden


We hebben jullie gemist en we kijken uit om jullie 5 december tijdens Marco's Birthday Bash :cheer:


Uitspraak van verwijderd op zondag 18 oktober 2009 om 13:15:
Hoop op een volgende keer,...zonder kiespijn


Hoop ik ook lieverd :-)

Uitspraak van Yugo Boy op zondag 18 oktober 2009 om 11:39:
wel erg top neer gezet till the next time


Thanxxx we hadden dit niet gekunt zonder de hulp van goeie vrienden, Hans, Erik, Petra, Marc, Alex BEDANKT.....
laatste aanpassing
Ik zal de foto's vandaag nog proberen te plaatsen mensen.
Ciao!!
Foto's staan erop veel plezier!!