here
here
| geweldig | 53 | 17% | |
| zeer goed | 120 | 38% | |
| goed | 105 | 33% | |
| ok | 12 | 4% | |
| voldoende | 16 | 5% | |
| onvoldoende | 5 | 2% | |
| slecht | 3 | 1% | |
| zeer slecht | 0 | ||
| waardeloos | 3 | 1% |
| 1Area 1 |
|---|
D-Attack hardstyle |
Da Pauli hardcore, hardstyle |
Delic hardcore |
Demolution-X hardstyle |
Diabolic hardstyle |
Silver Nikan hardstyle |
| 2Area 2 |
Thijsstyle house, techno, hardstyle, trance |
| 685 | bezoekers | |
| 96 | geïnteresseerd | |
| 58 / 30 | · | mannen / vrouwen |
| 19.1 | gemiddelde leeftijd | |
| 18.9 | leeftijd mediaan | |
| 1 | · | forumonderwerp |
| 1 | · | verslag |
| Versteeg: 153 | · | foto's |
| 1 | · | meeting |
| 35 | · | albumfoto's |
| 651 | · | opmerkingen |
| 94 | · | waarderingen |
| zeer goed | · | stemresultaat (317 stemmen) |
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 februari 2009 om 22:38:Sans Souci
Uitspraak van !!^Stamp*TijgieIn de bus wel jaop zondag 1 februari 2009 om 22:33:
..hadden ze buiten ook wel mogen doen damn verga van de spierpijn doordat gebeuk en getrap
Uitspraak van MC Arteroot op zondag 1 februari 2009 om 23:01:Mijn oom maar eens vragen wanneer ze weer eens wat zinnigs met die tent gaan doen
Dit was een geweldige editie van Planet V.I.P.!
Ik snap sommige reacties dan ook echt niet. Ik heb de hele avond rondjes gelopen en er was altijd wel ergens ruimte over. Misschien niet altijd op de dansvloer, maar ja dat hou je helaas toch.
Verder is er amper vechterij geweest en al helemaal niet in de Club. Daar was de sfeer echt de hele nacht gewoon goed, ook veel oude bekenden gezien uit het vroegere Planet V.I.P. tijdperk
Er waren precies evenveel mensen als de capaciteit aan kon, deze waren er niet eens allemaal tegelijk dus de doorstroom was perfect. En ja om de doorstroom te bevorderen kan er natuurlijk altijd een jonger iemand doorheen glippen maar vergeet niet dat de entree vanaf 16 jaar is en jullie misschien soms 16 jarigen aanzien voor een 14 of 15 jarige vanuit de perceptie van een 20 jarige.
Wij hebben echt ons best gedaan en veel verbetering gezien vergeleken met de editie van november. Natuurlijk nemen we ook deze commentaren mee voor de volgende keer maar als jullie zulke grote artiesten willen blijven zien zullen jullie toch bepaalde dingen voor lief moeten nemen. Klachten en verbeter punten ontvangen wij natuurlijk altijd graag op info@tdf-berlikum.nl
Ik kijk na vannacht in ieder geval ontzettend uit naar de volgende editie met o.a Alpha Twins, Trilok & Chiren, Luna etc. --> Planet V.I.P. invites
Uitspraak van Triggah MC op maandag 2 februari 2009 om 07:22:was een top editie Patrick
nothing but respect
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 09:25:Alleen de bus tijden en locaties waar de bussen heenrijden moeten wat beter worden. In de 4 uur bus van Franeker paste niemand meer dus kon ik tot 5 uur wachten. Hebben we aan beveiliging gevraagd welke bus we moesten hebben. Die zei nummer 3. Nou mooi niet. Overal vragen waar de bus langs gaat. En toen konden we om 5 uur eindelijk met de bus. Was om 6 uur pas thuis
En ohja!
Op welke websites kunnen de foto`s staan. Ik mis er nog een paar.
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 februari 2009 om 20:58:Was leuk , jammergenoeg gooien sommige mensen nog weleens
drugs in je drinken !
...
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 11:32:gebeurt mij nou nooit..
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 12:15:Heb fotos gevonden op
www.axeweb.nl
en
www.hokje10.nl
Uitspraak van MC Arteroot op maandag 2 februari 2009 om 20:31:tot dat je een met je hoofd vangt
Ik snap sommige reacties dan ook echt niet. Ik heb de hele avond rondjes gelopen en er was altijd wel ergens ruimte over. Misschien niet altijd op de dansvloer, maar ja dat hou je helaas toch.
Uitspraak van !!^Stamp*TijgieT zou niet best wezen als t de normaalste gang van zaken was..op dinsdag 3 februari 2009 om 18:34:
dat bedoel ik.. je hoeft ook niet altijd op 1 meter afstand te staan van de dj'smuziek is achterin ook prima..