😏

georganiseerd door Beatz Per Marco Productions
tech house × 6, electro × 5, progressive trance × 5, groove × 4, minimal × 4, club × 3, house × 2, latin × 2, tribal house × 2
Tickets & prijzen Prikkelgeil
| Voorverkoop: | € 15,- |
| Deurverkoop: | € 20,- |
Minimumleeftijd?
21Bezoekers
Maximaal 1000.
Maximaal 1000.
Winacties (gesloten)
Opmerkingen
Prijzen voor couples zijn vvk: €25,- en dvk: €30,-
Stemresultaat: goed
| geweldig | 9 | 11% | |
| zeer goed | 27 | 34% | |
| goed | 28 | 35% | |
| ok | 3 | 4% | |
| voldoende | 5 | 6% | |
| onvoldoende | 3 | 4% | |
| slecht | 5 | 6% | |
| zeer slecht | 0 | ||
| waardeloos | 0 |
Line-up Prikkelgeil
Statistieken
| 188 | bezoekers | |
| 91 | geïnteresseerd | |
| 45 / 50 | · | mannen / vrouwen |
| 35.6 | gemiddelde leeftijd | |
| 36.7 | leeftijd mediaan | |
| 1 | · | nieuwsbericht |
| 117 @ 7× 2 1796 @ 1× 1 | · | winacties |
| 257 | · | albumfoto's |
| 163 | · | opmerkingen |
| 27 | · | waarderingen |
| goed | · | stemresultaat (80 stemmen) |
Nieuws
Prikkelgeil
22 november 2008
Nog maar net bijgekomen van de eerste succesvolle editie van Prikkelgeil van 25 oktober j.l. is er weer nieuws. Vanwege de enorme belangstelling heeft de organisatie Beatz per Marco Productions besloten 2009 in te knallen met een vast terugkerend ondeugend, zinnenprikkelend maar vooral stijlvol erotisch feest op een vaste locatie in het midden van Nederland. 13
163 opmerkingen
Uitspraak van Nicky Beessie op woensdag 10 december 2008 om 19:09:We beginnen die knuffeloorlog stiekem al in de auto onderweg naar Prikkelgeil
Pas je wel op...je zal de eerste niet zijn die de berm ingaat met die taferelen
Allemaal lots of fun in Zaandam
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 december 2008 om 19:46:wij wensen iedereen een leuke prikkel geile nacht toe en hou het droog xxxxxxxxx
Hahaha dat ene gaat lukken.... dat andere niet....
Mmmm nog maar 24 uur dan gaan we er weer een super feestje van maken.
Tot morgen.
Uitspraak van Miss 4PlayHet draait toch om passie die nacht dus zou voor ROOD gaan...op maandag 1 december 2008 om 14:45:
Lieve schatten,
Drukke week gehad, dus weinig online, maar
red (and black) it will be...
Cu 2morrow...
XXX
laatste aanpassing
Uitspraak van Nicky Beessie op donderdag 11 december 2008 om 22:34:it will be black
i won't tell
Misschien wel in EVA kostuum
Uitspraak van Miss 4PlayNog eventjes en dan gaat de grond trillen in Zaandamop vrijdag 12 december 2008 om 01:13:
ff rustig aan hé............woon er 2 min vandaan en dan springen zometeen de scheuren in mijn muren
Uitspraak van Kierewieters op vrijdag 12 december 2008 om 07:16:ff rustig aan hé............
Gas en gaan zal je bedoelen
Dus crew......tot zo en alle partypeople .....
Prikkel ze!!!
laatste aanpassing
Auto staat geladen, bijna klaar voor vertrek.....
Dus crew......tot zo en alle partypeople ..... tot vanavond!!!
Nog 15 min 4 take off
Eerst even vanmiddag met het team opbouwen en helemaal VERLIEFD worden op wat gecreerd wordt
Tot vanavond iedereen
Uitspraak van Miss 4PlayEerst even vanmiddag met het team opbouwen en helemaal VERLIEFD worden op wat gecreerd wordtop vrijdag 12 december 2008 om 12:04:
zijn er zeer benieuwd naar!!!!!
heerlijk wknd!!!!!
heb er zin innnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!! tot vanaaf!!!!!!!!
We hadden een verloting tijdens het feest van het jurkje wat ook hier op PF werd verloot. Doordat we tijdens deze nacht geen Mc hadden en daardoor geen microfoon. Daar was Agenla ook al achter gekomen
Ik kon het dus niet omroepen.
Nr 208 had gewonnen en heb die dame het jurkje mee gegeven...
Dit alles beter dan zoals het via Pf is gegaan en heeft toch een vaste gast van die nacht iets gewonnen. En geheel verdiend
Nr 208 had gewonnen en heb die dame het jurkje mee gegeven...
Dit alles beter dan zoals het via Pf is gegaan en heeft toch een vaste gast van die nacht iets gewonnen. En geheel verdiend

















