😏
Stemresultaat: goed
| geweldig | 11 | 9% | |
| zeer goed | 34 | 27% | |
| goed | 48 | 38% | |
| ok | 21 | 17% | |
| voldoende | 6 | 5% | |
| onvoldoende | 2 | 2% | |
| slecht | 4 | 3% | |
| zeer slecht | 0 | ||
| waardeloos | 0 |
Line-up Mad Electronics
Line-up is niet compleet.
| 1Area 1 |
|---|
Angerfist hardcore |
Crucifier hardcore |
D-Spirit hardcore |
Desolate 1 hardcore |
Neutron K hardcore |
Stikko hardcore |
The Demon Dwarf hardcore |
| 2Area 2 |
Crackor techno, hardcore, hardstyle |
D-Natara hardcore, hardstyle |
Nick E trance, house |
O.D hardcore |
Planet X techno, hardcore, hardstyle |
Royalty hardstyle, hardcore |
The Bass Navigators hardcore |
Trizz hardcore |
Statistieken
| 228 | bezoekers | |
| 31 | geïnteresseerd | |
| 56 / 34 | · | mannen / vrouwen |
| 20.3 | gemiddelde leeftijd | |
| 19.9 | leeftijd mediaan | |
| 1 | · | forumonderwerp |
| 96 | · | albumfoto's |
| 162 | · | opmerkingen |
| 37 | · | waarderingen |
| goed | · | stemresultaat (126 stemmen) |
Forum
| Forumonderwerp | Forum | # | Tijd |
|---|---|---|---|
Mad Electronics - The Final Destruction ![]() | f:hard | 112 | |
Mad Electronics - The Final Destruction ![]() | f:hard | 4 |
162 opmerkingen
En of jij komt
Uitspraak van WKD-diefjuhnog niet cker op ik wel aanwezig benop donderdag 3 april 2008 om 19:40:
dan krijg jij een koekje van mij
Uitspraak van Acid muttly op vrijdag 4 april 2008 om 19:09:Heb nog een lekker biertje voor je staan
Neem aan dat dit niet voor mij was bedoeld
Uitspraak van Acid muttly op vrijdag 4 april 2008 om 19:09:Heb nog een lekker biertje voor je staan
Lekker!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 april 2008 om 13:12:Hej rukloos heb ie wel gedraait...?
laatste half uurtje samen met snolly.
Uitspraak van --SJON BETON--*TOTSCHLÄGER* op zaterdag 5 april 2008 om 17:42:half uurtje
?
Was langer dan een uur joh, lijpo












![[K] y l i e j](/images/user/465681_2995844.jpg)


![Tristan [SoE]](/images/user/38740_2785863.jpg)




