Partyflock
 

SEAT presenteert 400ste editie radioshow Armin van Buuren
A State of Trance 400

gepubliceerd door , op
De award-winnende, wekelijkse radioshow ‘A State of Trance’ van DJ Armin van Buuren beleeft alweer bijna zijn 400ste uitzending. Met ruim 30 miljoen luisteraars wereldwijd, is de radioshow binnen 8 jaar uitgegroeid tot een begrip binnen de Dance scene. Deze 400ste uitzending wordt dan ook groots gevierd. Vanuit drie landen is middels een 72 uur durende (video) uitzending alles live te beleven. Donderdag 16 april start de uitzending vanuit club Butan in Duitsland, vrijdag 17 april vanuit Godskitchen, Club Air in Birmingham en op zaterdag 18 april wordt de show in stijl afgesloten vanuit de Maassilo in Rotterdam!! Armin maakt persoonlijk op alle locaties zijn opwachting dankzij de SEAT VIP service.

Voor de Nederlandse fans is zaterdag 18 april dus dé dag om de 400ste uitzending uitgebreid te vieren. Tijdens deze avond zullen naast uiteraard Armin van Buuren zelf, ook diverse collega DJ’s uitgenodigd worden om de avond tot een hoogtepunt te brengen. Voor deze gelegenheid heeft hij de luisteraars gevraagd via een internetpoll op zijn forum te stemmen wie zij het liefste willen zien draaien. Inmiddels zijn alle uitslagen binnen en maakte Armin de volgende namen bekend:

Donderdag 16 april // Club Butan, Wuppertal 🇩🇪 // 20.00 – 06.00 uur
Armin van Buuren
Gareth Emery
Roger Shah
Daniel Kandi
Myon & Shane 54
Sied van Riel
Super8 & Tab
Duderstadt
Arnej

Vrijdag 17 april // Club Air, Birmingham (gb) // 21:30 – 06:00
Armin van Buuren
Markus Schulz
Gareth Emery
Daniel Kandi
Simon Patterson
Sied van Riel
Arnej

Zaterdag 18 april // Maassilo, Rotterdam 🇳🇱 // 22:00 – 06:00
A State of Trance Area 1
Armin van Buuren
Gareth Emery
Aly & Fila
Daniel Kandi
Simon Patterson
Sied van Riel
Mr. Sam

A State of Trance Area 2
Richard Durand
Roger Shah
Cosmic Gate
Nitrous Oxide
Ronski Speed

De 400ste show zal tijdens de evenementen live worden uitgezonden op meer dan 40 FM radiostations, wereldwijd. Voor deze speciale gelegenheid zal ook alles geheel gratis te volgen zijn op www.astateoftrance.com

Armin van Buuren: “Het is inmiddels uitgegroeid tot een traditie om eens per jaar een groot feest te houden en dit live uit te zenden over de hele wereld. De 400ste aflevering en de 8e verjaardag van A State of Trance gaat groter en spectaculairder worden dan ooit tevoren. Het feest begint in Duitsland op 16 april waar de radioshow net is opgepikt door Sunshine Live, gaat daarna naar Engeland op 17 april en dan 18 april naar Nederland voor de grote finale in twee zalen. Trance is voor velen een grote liefhebberij geworden en het genre heeft een net zo grote status en aanhang als andere substromingen binnen de hedendaagse muziek. Om dit te vieren heb ik de luisteraars gevraagd wie hun helden zijn en meeste ook bereid gevonden om een set te draaien op een van de drie locaties. Uiteraard zullen alle sets zoveel mogelijk te volgen zijn via de stations en speciale internetsites. Omdat radio nog steeds gratis is is de toegangsprijs dit jaar ook weer extra laag om zoveel mogelijk mensen de kans te geven hierbij te zijn. ”

De voorverkoop voor het feest op zaterdag 18 april gaat op vrijdag 13 februari om 12:00 uur van start. Kaarten kosten € 15,- (ex. Fee) en zijn vanaf dan verkrijgbaar via www.arminvanbuuren.com // www.aldaevents.com en in alle Primera winkels.

42 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
En waar staat Menno de Jong???????????
Waarschuw beheerder
Ticket in the pocket
Waarschuw beheerder
Hier wil ik naar toe!
Waarschuw beheerder
Aanwezig en tickets in de pocket!!!
Waarschuw beheerder
Yes,yes, Aly & Fila!!!!!!!... en natuurlijk de rest.
Waarschuw beheerder
SIMON PATTERSON, GARETH, N2O, MARKUS, KANDI :O HIER MOET IK HEEN!!!!
Waarschuw beheerder
Tickets in de pocket nu hopen dat iedereen meegaat :D
 
Waarschuw beheerder
Area 2 = Factory 010?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buteo Buteo op vrijdag 13 februari 2009 om 13:34:
Yes,yes, Aly & Fila!!!!!!!... en natuurlijk de rest.


knallen met de Egyptenaren!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dikke line up!
 
Waarschuw beheerder
Supergaaf! Kaartjes in de pocket!!!
En idd: WAAR is Menno de Jong?!

Dit begrijp ik niet:'Omdat radio nog steeds gratis is is de toegangsprijs dit jaar ook weer extra laag om zoveel mogelijk mensen de kans te geven hierbij te zijn.'

Waar zijn de prijzen van uitzending 250 en 300 gebleven? (gratis dus?:P)
Waarschuw beheerder
donateur
Maassilo line up :K
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 12:32:
En waar staat Menno de Jong???????????


Wie is dat???
;)
Waarschuw beheerder
ASOT 400 ROTTERDAM!!!!!!!!!!!!! Lekker ernaast :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van maupy op vrijdag 13 februari 2009 om 16:56:
geheugen verlies!!!!!ouwe


hoe zou dat komen :roflol:
Waarschuw beheerder
armin in de maas silo, geweldig :D



jammer dat menno er niet is idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 16:19:
Waar zijn de prijzen van uitzending 250 en 300 gebleven? (gratis dus?:P)


Ben juist blij dat er kaarten zijn, hoef je niet om 2 uur smiddags voor de deur te gaan staan :D
Waarschuw beheerder
donateur
precies, zo hou je het dagjesvolk weg..

UK & NL here we come!! :cheer:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 14:28:
Area 2 = Factory 010?


hoop ik ook op! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 16:19:
Waar zijn de prijzen van uitzending 250 en 300 gebleven? (gratis dus?:P)


Liever een paar tientjes betalen en een dikke avond dan een gratis feestje in een circustent vol met dagjesmensen en 3 gloeilampen!
Waarschuw beheerder
Klinkt nice :) Helaas niet bij :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga denk ik voor Butan :D
Waarschuw beheerder
Powered by SEAT?? Wtf. Rijdt Armin in een Seat dan :-) Haha, tres chique.
Natuurlijk wel dabei.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Richard Durand topper (Y)
Waarschuw beheerder
ooo my god!!!! what a Line up

Dj Shah, Aly&Fila, Richard Durand

oooohhhh wat een genot

Tickets in the pocket
Waarschuw beheerder
Whhoeeiei vette line up! Met mijn favoriete producer van dit moment, Shah!!!
 
Artiest Sirius
Waarschuw beheerder
Uiteraard!!! Tickets binnen :) Aly & Fila, Daniel Kandi, Nitrous Oxide, Cosmic gate, Armin v. buuren!!! En dat voor 15 EURO :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ypl op vrijdag 13 februari 2009 om 20:06:
gloeilampen


(L)
Waarschuw beheerder
Ik zal maar eens kaarten gaan halen, wat een belachelijk goedkoop feest met een belachelijk goede lineup
Artiest {SHOWLIST artist 53429, 65021}
Waarschuw beheerder
Tickets in de pocket :D
wat een vette line-up voor dat geld :respect:

zin in :D
Artiest {SHOWLIST artist 54656, 65278, 58189}
Waarschuw beheerder
ohhh fuck dat duderstadt niet in rotterdam staat!!! Maar verder wel een lekkere lineup :D. Denk wel dat dit 'm gaat worden heheh.
 
Waarschuw beheerder
hier wil ik eigenlijk wle bij zijn :D


maar zal wel niemand met me meewillen :(
Waarschuw beheerder
maar zal wel niemand met me meewillen


Dat probleem heb ik dus ook kwam ik vandaag achter.. Mensen schijnen betere dingen hebben te doen :(
Waarschuw beheerder
donateur
Menno de jong. Waarom NL beste aankomend talent NIET op dit event!!!!
CRAZY, CRAZY WORLD!!!!
Waarschuw beheerder
18e zeker aanwezig!!!!!!! :-D
 
Waarschuw beheerder
zeker aanwezig! :D alleen nog kaarten bestellen
Artiest {SHOWLIST artist 140061, 48145}
Waarschuw beheerder
Hoppa mooie line-up ja! Ben er ook weer bij :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 12:32:
En waar staat Menno de Jong???????????


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 16:19:
En idd: WAAR is Menno de Jong?!


Uitspraak van MAQ op vrijdag 13 februari 2009 om 17:30:
jammer dat menno er niet is idd


Uitspraak van PeeJee45 op dinsdag 17 februari 2009 om 10:16:
Menno de jong. Waarom NL beste aankomend talent NIET op dit event!!!!
CRAZY, CRAZY WORLD!!!!


Je kon zelf stemmen, hebben JULLIE gestemd??? Ik ben blij dat ie er niet is :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 februari 2009 om 21:03:
Je kon zelf stemmen, hebben JULLIE gestemd??? Ik ben blij dat ie er niet is :lol:


Hij had er mogen zijn, maar er zijn genoeg toppers. Je houd altijd wel goede DJs over die er niet kunnen zijn :)
Artiest {SHOWLIST artist 10017, 3428}
Waarschuw beheerder
donateur
Kaarten op zak en gaan met die banaan!

Wat een Line Up! Tot in R-Dam peeps :kwijl: