Partyflock
 

Sensation black presenteert line up

gepubliceerd door , op
Sensation Black, dat op zaterdag 14 juli wordt gehouden in de Johan Cruijff ArenA, kiest dit jaar voor een hardere koers. Het inmiddels wereldberoemde Black biedt jaarlijks plek aan 35-duizend bezoekers, die over de hele wereld naar Amsterdam komen.
Wat betreft het visuele aspect bouwt Black – het grootste harde indoorevenement ter wereld - voort op de eigen traditie, maar muzikaal gaat het er ditmaal een stuk steviger aan toe, met een programma dat loopt van hardtrance tot hardstyle en harcore, met:

Scot Project
Luna
Lady Dana
Black Identity (live)
Zany
Vince
Outblast & Promo
Angerfist (live)
MC Ruffian

Bekijk hier de trailer


Tesamen vertegenwoordigen deze acht dj’s en live-acts het beste wat de harde stijlen op dit moment te bieden hebben.
Hardtrance, met als muzikale ambassadeur de Duitse pionier Scot Project, is inmiddels een verzamelnaam voor alles van stevige techtrance tot knallende electro-trance en de ideale sound om Black te openen.
Lady Dana, ongekroonde koningin van de harde stijlen, vormt met Luna en Zany de voorhoede van de hardstyle, dat in de afgelopen jaren is uitgegroeid tot de verreweg grootste muzikale stroming binnen de dance. Getuige de nieuwste releases op Zany’s toonaangevende Fusion label, is hardstyle volop in beweging.
Tijdens deze Black is er natuurlijk ook plaats voor Oldstyle en Early Rave, in een speciale set van niemand minder dan Vince, die hiermee uitstekend uit de voeten kan. Niet voor niets is Early Rave nog altijd razend populair bij iedereen die terug verlangd naar die goeie ouwe tijd. Hardcore, de stijl waar alles wat hard is ooit uit voortkwam, en dat in de afgelopen jaren op onnavolgbare wijze uit zijn as herrezen is, krijgt ook alle ruimte op Black. Zo bundelen twee hardcore-iconen, Outblast en Promo, de krachten voor een exclusieve set, die garant staat voor 1,5 uur beuken!
Angerfist is op dit moment de de nummer 1 live-act binnen de hardcore, dus alle reden om hem uit te nodigen als afsluiter voor deze editie van Black.

Met deze acht muzikale zwaargewichten presenteert The world’s Leading Dance Event een line-up, die aan duidelijkheid niets te wensen over laat: Black bekent kleur. En die kleur is een diep, ondoordringbaar zwart.
Verwacht vooral ook geen wilde experimenten, zoals de hardcore rockset van Rob Gee van vorig jaar, die duidelijk niet in goede aarde viel.
Wel zet Black dit jaar een extra troef in: de live-set van Black Identity, wiens identiteit vooralsnog geheim blijft, al is wel duidelijk dat die zwarter is dan de diepste uithoeken van het eeuwige duister.

Everything fades to black…



Sensation Black
Locatie: Johan Cruijff ArenA
Datum: 14/07/07
Tijd: 21.00 – 07.00
Tickets: regular €60,- (ex fee) - Deluxe €110,- (ex fee)
Kaarten zijn verkrijgbaar bij: www.ticketonline.nl en alle Ticketbox outlets.
Meer info: www.sensation-black.nl

[img width=662 height=463]https://dump.partyflock.nl/295/Black Campagnebeeld copy2.jpg[/img]

762 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bassline^InfeCti0n op maandag 16 april 2007 om 20:07:
wuhaha jij wel vriend! neophyte komt niet meer in no0rd h0lland dus dat kun je wel vergete! vo0ral ho0fdstad no0rd h0lland!


daar gaat 't niet om .. kan je wel lezen ??? blijkbaar niet! uitspraak doet nix af over de kwalititen van ea en neo. zijn vele malen beter dan angerfist. (ging niet over amsterdam; trouwes)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het wel een goeie van ID&T is een keer wat anders dan zo standaard afsluiten met wel 1 hardcore dj, nu zijn het er 4! :D Zal Q-Dance nog wel van opgekeken hebben :9

aanwezig :cheer: wordt mn eerste :D wou eerst niet gaan, maar nu ik de line up heb gezien (y)

benieuwd wie Black Identity is... (Donkey Rollers?)
laatste aanpassing
 
Artiest Dontello
Waarschuw beheerder
Uitspraak van |Prod!gy| op dinsdag 17 april 2007 om 15:18:
Donkey Rollers?)


dat zou wel heel vet zijn! :D
wil er wel graag heen maar als ik zo de reacties van sensation hoor weet ik het nog zo niet :O
Waarschuw beheerder
donateur
ben ik nou gek of is dit een moh line up... denk daar maar eens over na !
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj chosen few op dinsdag 17 april 2007 om 20:41:
ben ik nou gek of is dit een moh line up... denk daar maar eens over na !


je bent gek....lijkt er nog niet eens op....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 16 april 2007 om 23:13:
ik doe er ook een opleiding voor
en het is juist de kunst om voor weinig veel geld te krijgen (als je doel winst maken is, zelf geloof ik meer in het creatieve en kwalitatieve)

ik zeg niet dat ik het slim vind 60 eu te vragen
maar goed
mensen betalen ook 200 euro voor een gsus broek dus merk bepaald gewoon de prijs (want gsus broeken zijn nou niet van de beste kwaliteit)
dus wat is nou achterlijker?

maar je hebt wel gelijk over waarom mensen gaan
maar goed boeiend komt tog geld in het laadje voor ID&T en dat noem ik slim (ookal weet ik wel dat er betere concepten voor black zijn te bedenken voor 60 eu entree)

ik zelf ga om andere redenen naar sensation
maar ik zou liever naar defqon gaan bijv. helaas kwamen we niet erdoorheen dus geen kaartjes


nou met die broek gaat t om hetzelfde als bij sensation: mensen gaan om de naam, ook als het niks ( meer) voorstelt.
id&t was vroeger heilig. ze hebben alleen iets gigantisch verpest want bijna niks wat ze doen is nog supergoed.

waar t mij om gaat is dat ze proberen in te spelen op wensen van t publiek maar dat ze een matig product geven voor een hele hoge prijs.

tuurlijk zijn er genoeg mensen die 60e betalen voor dit feest maar dat zijn vooral mensen die gaan omdat ze naar een gaaf feest willen en niks geven om wat ze krijgen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 17 april 2007 om 22:54:
nou met die broek gaat t om hetzelfde als bij sensation: mensen gaan om de naam, ook als het niks ( meer) voorstelt.
id&t was vroeger heilig. ze hebben alleen iets gigantisch verpest want bijna niks wat ze doen is nog supergoed.

waar t mij om gaat is dat ze proberen in te spelen op wensen van t publiek maar dat ze een matig product geven voor een hele hoge prijs.

tuurlijk zijn er genoeg mensen die 60e betalen voor dit feest maar dat zijn vooral mensen die gaan omdat ze naar een gaaf feest willen en niks geven om wat ze krijgen


totaal mee eens dat dit een feest is waar alleen mensen naar de naam kijken veel vrienden van mij die nog nooit naar een hardstyle/core feest zijn geweest en er ook niet zoveel om geven gaan hierheen alleen omdat het "sensation" is oeew. Maja je moet alles een keer meegemaakt hebben he dus dit jaar ga ik ook alleen heb ik wel qua line-up de slechtste denk:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Lova-Lova op dinsdag 17 april 2007 om 06:33:
Damn peeps wat kunnen jullie zeiken zeg !!

ik gaat al elk jaar naar black en wil gerust 80 euro betalen voor een kaartje... de show die black geeft overtreft zeker alle andere feesten, vind ik dan !!

zaterdag naar in qontrol geweest nou 40 eurie kaartje maar een opzet van niks !
de lelijkste podia ooit en de dj stages waren afschuwlijk dus...

en mensen kijk anders ffies de opening van black verlede jaar die knalde toch als een malle ofnie !!!


wou je er een versiering erbij?? confetti aan het plafond en mischien wat roze olifantjes, over de opzet zou ik maar na gaan denken want alle soorten waren aanwezig en er waren erg goede dj's voor zo'n prijs in zo'n locatie dus wees tevreden
 
Waarschuw beheerder
sla dit jaar over, kijken hoe de reacties zijn op deze editie.
aangezien het vorig jaar niet de beste edite was, even afw8ten wat id&t ermee doet...
 
Waarschuw beheerder
duidelijk niet de moeite waard..
Waarschuw beheerder
Ik vind strakke lineup. :yes:(Y)
Artiest {SHOWLIST artist 60617, 68482}
Waarschuw beheerder
Hoe Heet dig nummer ?
nice line-Up Angerifist Live xD
 
Waarschuw beheerder
ik vin mooi :D
dit jaar weer van de party!!!!!
Waarschuw beheerder
:respect:
sowieso aanwezig ,superfeest(Y)
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij Creative Elements
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van dj chosen few op dinsdag 17 april 2007 om 20:41:
ben ik nou gek of is dit een moh line up... denk daar maar eens over na !


Dat viel mij ook al op ja. Ik dacht heel even dat black misschien wel door art of dance gedaan zou worden dit jaar 'met de stempel ID&T) omdat ID&T zelf de handen vol heeft aan al die europese sensation white feesten * als hoofd prioriteit wellicht).

maarja ach slechts een gedachte :D maar ik was blijkbaar niet de enige :flower:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 19 april 2007 om 18:02:
Uitspraak van dj chosen few op dinsdag 17 april 2007 om 20:41:
ben ik nou gek of is dit een moh line up... denk daar maar eens over na !

Dat viel mij ook al op ja. Ik dacht heel even dat black misschien wel door art of dance gedaan zou worden dit jaar 'met de stempel ID&T) omdat ID&T zelf de handen vol heeft aan die europese sensation white feesten * als hoofd prioriteit wellicht).

maarja ach slechts een gedachte maar ik was blijkbaar niet de enige


OP MOH zouden geen Hardstyle dj's staan en zouden er meer dj's staan die stevigere muziek draaien (endymion, ophidian, nosferatu, stunned guys etc).

En nu id&t wat meer hardcore wil introduceren worden ze ineens vergeleken met Art of dance en sensation met MOH...beetje ver gezocht...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee duhhh.. tuurlijk staan er op MoH geen hardstyle DJ's denk dat chosen few ook art of dance bedoelde maar MoH gebruikte omdat dat bekender is ;)

Outblast
Angerfist
Vince

alle 3 uit de MoH stal. Waarom niet meer variatie?

Zo orgineel zijn ze bij Art of Dance niet.. en als er dan staat.. Zany / Luna / Dana .. Kan het nog eenvoudiger ? Ik bedoel waarom ook hier niet meer variatie.

Niks tegen die dj's.. ze doen het prima verder.. Qua line up vind ik het alleen totaal niet iets waar ID&T mee zou komen.

Maar het is maar net wie er de leiding heeft.

Anyway.. laat maar.. het was puur een gedachte... Verder niks serieus.. Niet op in gaan verder ;) deal ? :P Anders krijgen we weer een loze discusse en heb ik het weer gedaan haha :P
 
Waarschuw beheerder
.. vind het een beetje jammer van de line up! was van plan te gaan! maar nu niet meer:( helaas vorig jaar was top! naar mijn mening!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 19 april 2007 om 20:40:
nee duhhh.. tuurlijk staan er op MoH geen hardstyle DJ's denk dat chosen few ook art of dance bedoelde maar MoH gebruikte omdat dat bekender is

Outblast
Angerfist
Vince

alle 3 uit de MoH stal. Waarom niet meer variatie?

Zo orgineel zijn ze bij Art of Dance niet.. en als er dan staat.. Zany / Luna / Dana .. Kan het nog eenvoudiger ? Ik bedoel waarom ook hier niet meer variatie.

Niks tegen die dj's.. ze doen het prima verder.. Qua line up vind ik het alleen totaal niet iets waar ID&T mee zou komen.

Maar het is maar net wie er de leiding heeft.

Anyway.. laat maar.. het was puur een gedachte... Verder niks serieus.. Niet op in gaan verder deal ? Anders krijgen we weer een loze discusse en heb ik het weer gedaan haha


en toch reageer ik er ff op. Ik vind het niet raar dat Dana, Luna en Zany gevraagd zijn: deze zijn toch wel alle 3 zeer belangrijk (geweest) voor de Nederlandse Harddance industrie. En waarom zou id&t ze niet een keer alle 3 op 1 sensation mogen vragen? dana & luna hadden een goede dj set in 2005 en Zany in 2006. En nu in 2007 staan ze er alle 3, stuk voor stuk grote hardstyle namen, en ok misschien heeft dana een wat mindere periode, maar zowat, geef haar gewoon een kans om een topset neer te zetten en ga haar niet gelijk afkraken zonder dat het 14 juli is geweest...idem dito voor angerfist...

En over vince, angerfist en outblast, dat die van MOH label zijn, lijkt me ook geen toeval. Onder MOH staan wel meer GROTE namen, dus als ID&T grote namen in de line-up wil zul je toch al snel bij MOH label uitkomen lijkt mij...dus ik vind dit maar een beetje dom gezeik om niks. wacht eerst 14 juli ff af en ga dan pas commentaar leveren, als je gehoord hebt hoe de dj's het er vanaf hebben gebracht...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik gaf geen commentaar.. ik haakte alleen ergens op in.. en qua angerfist.. dat vind ik gewoon niks :) maar met mij nog genoeg mensen. Hoe dan ook ik hoor het allemaal wel. Het idee ze samen op 1 sensation te zetten snap ik. Persoonlijk zou ik het expres vermijden juist om dit soort reacties te voorkomen want het is vragen om gezeik maarja.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr. Lova-Lova op dinsdag 17 april 2007 om 06:33:
ik gaat al elk jaar naar black en wil gerust 80 euro betalen voor een kaartje... de show die black geeft overtreft zeker alle andere feesten, vind ik dan !!


Ga jij naar een feest voor de show of voor de muziek? Die hele show kan mij gestolen worden. Ik wil los kunnen gaan omdat er goed gedraaid wordt en niet 10 min stil moeten staan tussen de DJ's omdat ze voor de show een ellende lang verhaal ophangen. :/ Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening. 8)

Maar goed, denk dat ik dit jaar wel aanwezig ben. :9
show kan toch wel leuk zijn :yes:

net als intro in 2004 waar ze spectaculair openden met vuurwerk daar en hele opzet met grieks thema.. jaar daarna werd het minder.. en benieuwd hoe ze het hele gebeuren dit jaar gaan aanpakken.. maar los gaan komt wel goed ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 17 april 2007 om 22:54:
tuurlijk zijn er genoeg mensen die 60e betalen voor dit feest maar dat zijn vooral mensen die gaan omdat ze naar een gaaf feest willen en niks geven om wat ze krijgen


Of mensen die het wel kunnen betalen:loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2007 om 18:07:
OP MOH zouden geen Hardstyle dj's staan en zouden er meer dj's staan die stevigere muziek draaien (endymion, ophidian, nosferatu, stunned guys etc).


Afgelopen moh was er een freestyle area;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 1 mei 2007 om 19:22:
Ga jij naar een feest voor de show of voor de muziek?


Dat onderscheid sensation nu van alle andere feesten. De show staat een beetje centraal.


Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 1 mei 2007 om 19:22:
Ik wil los kunnen gaan omdat er goed gedraaid wordt en niet 10 min stil moeten staan tussen de DJ's omdat ze voor de show een ellende lang verhaal ophangen


Na die 10 minuten kan je nog ander half uur op de zelde dj los gaan(Y) Of is Qlimax soms geen show op zich!!!


Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 1 mei 2007 om 19:22:
Maar goed, denk dat ik dit jaar wel aanwezig ben.


Dan zeur niet zo en ga feesten die avond:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 1 mei 2007 om 19:22:
Ik wil los kunnen gaan omdat er goed gedraaid wordt en niet 10 min stil moeten staan tussen de DJ's omdat ze voor de show een ellende lang verhaal ophangen.


idd!

Angerfist is op dit moment de de nummer 1 live-act binnen de hardcore


Daar zijn de meningen over verdeeld 8)
Uitspraak van GabberPinda4Life op woensdag 16 mei 2007 om 14:34:
Na die 10 minuten kan je nog ander half uur op de zelde dj los gaan


kan je toch 10 minuten ruste ;p ;)

vind t soms ook wel irritant dat gew8 maar anderzijds wel mooi opgevoerd die hele show deromheen krijg je toch goed waar voor die 60 balle
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
wat een gemauw over die lineup allemaal zeg :S
je betaald voor een groots opgezet feest en niet voor de line up. Er zijn zat feesten met meer en betere DJ's maar die zijn anders opgezet. Als je alleen voor de muziek gaat, zoek dan een ander feestje uit :)

Ik ga er in ieder geval een leuk feest van maken met mn maatjes! :cheer:
 
Waarschuw beheerder
ach, is toch lachen.

Vind het feest zelf ook niet zo bijzonder, maar het is toch wel geinig :D