Sensation Black, op zaterdag 14 juli in de Johan Cruijff ArenA, was in het verleden min of meer de tegenhanger van Sensation White. Dit jaar zullen de verschillen tussen beide evenementen beduidend groter zijn.
De programmering is dit jaar donkerder en harder dan de vorige edities. Oftewel: Black bekent kleur. Diep en ondoordringbaar zwart. De Line Up zal vrijdag 13 april bekend worden gemaakt op www.sensation-black.nl
Afgelopen week is de kaartverkoop voor Sensation Black van start gegaan bij TicketOnline, maar vanaf aanstaande zaterdag zijn de tickets ook verkrijgbaar via TicketBox.
Everything fades to black...
Black bekent kleur
gepubliceerd door Karian, op

| Feest | Sensation · Black |
| Datum | zaterdag 14 juli 2007 |
| Locatie | Johan Cruijff ArenA ![]() |
278 opmerkingen
Dov is masochist in de hardcore-scene en the prophet in de hardstyle-scene
prophet is ook masochist 100% zeker gewoon 1 persoon
nope
feesten kwalitatief en organisatorisch van het hoogste niveau zijn. Feesten als Sensation in
nou nou mag het ook voor die entree prijzen hier hier betaal je voor raving nightmare 40 euri vorige week in duitsland 25 euro en je hebt nog 3 uur langer feest waarom kan het daar wel ?
nou nou mag het ook voor die entree prijzen hier hier betaal je voor raving nightmare 40 euri vorige week in duitsland 25 euro en je hebt nog 3 uur langer feest waarom kan het daar wel ?
Minder duur qua dj's security, arena afhuren politie enz enz
mijn line-up?
22.00-23.00 Vitalic
23.00-00.00 Miss Djax
00.00-01.00 Rude Awakening
01.00-02.00 Megamix
02.00-03.00 Daisy
04.00-05.00 The Outside Agency & Mindustries
05.00-06.00 The DJ Producer (live)
06.00-07.00 Enzyme X
als dat nou eens zou kunnen..
denk dat ik halverwege al op zn kop rondstuiter ghehe
22.00-23.00 Vitalic
23.00-00.00 Miss Djax
00.00-01.00 Rude Awakening
01.00-02.00 Megamix
02.00-03.00 Daisy
04.00-05.00 The Outside Agency & Mindustries
05.00-06.00 The DJ Producer (live)
06.00-07.00 Enzyme X
als dat nou eens zou kunnen..
denk dat ik halverwege al op zn kop rondstuiter ghehe
laatste aanpassing
Dov is masochist in de hardcore-scene en the prophet in de hardstyle-scene
nee das niet helemaal waar k heb ut laats nog na gevraagd aan hem ut zit zo vroeger was the prophet the masochist maar the prophet zelf wou wat rustiigger aan doen en doet nog alleen de hardstyle scene en heeft iemand anders the masochist over late neme hoewel the prophet nog wel de hardcore maakt voor the masochist ut zijn dus gewoon 2 persoonlijk hede
o o jongens jullie snappen er weer helemaal niks van
black is in dit geval natuurlijk echt de hele andere kant op.
uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat within temptation een live act doet. en dat ozzy osbourne afsluit.
thema is dan ook nachtdieren. de hele arena zal worden versierd met onder andere vleermuizen en zal omgetoverd worden tot een hele grote batcave.
gothic avond dus
black is in dit geval natuurlijk echt de hele andere kant op.
uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat within temptation een live act doet. en dat ozzy osbourne afsluit.
thema is dan ook nachtdieren. de hele arena zal worden versierd met onder andere vleermuizen en zal omgetoverd worden tot een hele grote batcave.
gothic avond dus
Jammer wij hadden wel weer zin in een lekker hardstyle feestje
Maar toch het proberen waard




















![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)


