Sensation Black, op zaterdag 14 juli in de Johan Cruijff ArenA, was in het verleden min of meer de tegenhanger van Sensation White. Dit jaar zullen de verschillen tussen beide evenementen beduidend groter zijn.
De programmering is dit jaar donkerder en harder dan de vorige edities. Oftewel: Black bekent kleur. Diep en ondoordringbaar zwart. De Line Up zal vrijdag 13 april bekend worden gemaakt op www.sensation-black.nl
Afgelopen week is de kaartverkoop voor Sensation Black van start gegaan bij TicketOnline, maar vanaf aanstaande zaterdag zijn de tickets ook verkrijgbaar via TicketBox.
Everything fades to black...
Black bekent kleur
gepubliceerd door Karian, op

| Feest | Sensation · Black |
| Datum | zaterdag 14 juli 2007 |
| Locatie | Johan Cruijff ArenA ![]() |
278 opmerkingen
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2007 om 11:36:mijn line-up?
22.00-23.00 Vitalic
23.00-00.00 Miss Djax
00.00-01.00 Rude Awakening
01.00-02.00 Megamix
02.00-03.00 Daisy
04.00-05.00 The Outside Agency & Mindustries
05.00-06.00 The DJ Producer (live)
06.00-07.00 Enzyme X
Ik ben niet zo van hardcore maar deze lineup
te veel hardcore namen is ook niet goed voor een sensation. daar vul je zo'n stadion niet mee.
Uitspraak van Mijn naam is Haas, en ik weet van NIX!!! op maandag 19 maart 2007 om 20:25:22.00-23.00 activator
23.00-00.00 showtek
00.00-01.00 headhunterz vs donkeyrollers
01.00-02.00 coone
02.00-03.00 greg c
04.00-05.00 lobotomy inc vs bad boyz
05.00-06.00 darkraver
06.00-07.00 partyraiser
opbouw zit r ook niet echt in.
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 17:00:Volgens mij ben ik hier een van de weinige die Sensation elk jaar weer een top feest vind
Ik heb ze tot nu toe ook allemaal een geweldig gegevenO:)
Uitspraak van GabberPinda4Life op maandag 19 maart 2007 om 21:04:Ik heb ze tot nu toe ook allemaal een geweldig gegeven
ik ben na 2003 van wit naar black gegaan, maar elke jaar zijn het toch leuke feesjes geweest en van 4x special threatment
vooral 2000, het geluid was bagger, maar bij iedereen viel zijn bek open van verbazing.
en de line up tiesto, jude jules en dana op de gang.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2007 om 21:43:afsluiter moet Partyraiser vs Unexist worden!
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2007 om 11:36:mijn line-up?
22.00-23.00 Vitalic
23.00-00.00 Miss Djax
00.00-01.00 Rude Awakening
01.00-02.00 Megamix
02.00-03.00 Daisy
04.00-05.00 The Outside Agency & Mindustries
05.00-06.00 The DJ Producer (live)
06.00-07.00 Enzyme X
En de mijne>
22.00-23.00 Terrorfakt
23.00-00.00 Dr Macabre
00.00-01.00 Rude Awakening
01.00-02.00 Marc Acardipane PCP
02.00-03.00 Dj Paul Elstak
04.00-05.00 Armageddon project
05.00-06.00 Dj Viper
06.00-07.00 Kotzaak clan
23:00 - 00:00 Kay Tracid
00:00 - 01:00 Warmdusher
01:00 - 01:30 Megamix hardstyle edition
01:30 - 02:30 Zany
02:30 - 03:30 Darkraver
03:30 - 04:00 Megamix hardcore edition
04:00 - 05:00 Promo
05:00 - 06:00 Vince
06:00 - 07:00 Partyraiser
vind dit weleen goede lineup
dan ben ik er zeker wel


















![<--[=[=BEERTJUH=]=]-->](/images/user/441125_639519.jpg)

