Partyflock
 

Black bekent kleur

gepubliceerd door , op
Sensation Black, op zaterdag 14 juli in de Johan Cruijff ArenA, was in het verleden min of meer de tegenhanger van Sensation White. Dit jaar zullen de verschillen tussen beide evenementen beduidend groter zijn.

De programmering is dit jaar donkerder en harder dan de vorige edities. Oftewel: Black bekent kleur. Diep en ondoordringbaar zwart. De Line Up zal vrijdag 13 april bekend worden gemaakt op www.sensation-black.nl

Afgelopen week is de kaartverkoop voor Sensation Black van start gegaan bij TicketOnline, maar vanaf aanstaande zaterdag zijn de tickets ook verkrijgbaar via TicketBox.

Everything fades to black...

278 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 15:20:
Dov is masochist in de hardcore-scene en the prophet in de hardstyle-scene


Uitspraak van Penis op zaterdag 17 maart 2007 om 18:29:
prophet is ook masochist 100% zeker gewoon 1 persoon


nope :) Prophet en Duro zitten achter de tracks van masochist ;) (dov elkabas en sjoerd jansen check je bronnen zelf maar)
Waarschuw beheerder
hmm...

persbericht klinkt goed!

ff line-up afwachten en misschien is het dan wel het overwegen waard!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 16 maart 2007 om 14:21:
feesten kwalitatief en organisatorisch van het hoogste niveau zijn. Feesten als Sensation in


nou nou mag het ook voor die entree prijzen hier hier betaal je voor raving nightmare 40 euri vorige week in duitsland 25 euro en je hebt nog 3 uur langer feest waarom kan het daar wel ?
Artiest Lanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ZVEN op zaterdag 17 maart 2007 om 21:24:
nope Prophet en Duro zitten achter de tracks van masochist (dov elkabas en sjoerd jansen check je bronnen zelf maar)


ok mijn fout dan...excuses O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van roy.core op zaterdag 17 maart 2007 om 21:48:
nou nou mag het ook voor die entree prijzen hier hier betaal je voor raving nightmare 40 euri vorige week in duitsland 25 euro en je hebt nog 3 uur langer feest waarom kan het daar wel ?


Minder duur qua dj's security, arena afhuren politie enz enz;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lanoz op zaterdag 17 maart 2007 om 23:53:
en sjoerd jansen check je bronnen zelf maar)


ey das toch walt van showtek of heb ik t weer verkeerd????
 
Artiest Hardstarr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZVEN op zaterdag 17 maart 2007 om 21:24:
nope Prophet en Duro zitten achter de tracks van masochist (dov elkabas en sjoerd jansen check je bronnen zelf maar)


wéér wat geleerd :D
 
Waarschuw beheerder
mijn line-up?

22.00-23.00 Vitalic
23.00-00.00 Miss Djax
00.00-01.00 Rude Awakening
01.00-02.00 Megamix
02.00-03.00 Daisy
04.00-05.00 The Outside Agency & Mindustries
05.00-06.00 The DJ Producer (live)
06.00-07.00 Enzyme X

als dat nou eens zou kunnen..
denk dat ik halverwege al op zn kop rondstuiter ghehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als promo weer komt, ben ik van de partij :D
Waarschuw beheerder
En de mijne>

22.00-23.00 Terrorfakt
23.00-00.00 Dr Macabre
00.00-01.00 Rude Awakening
01.00-02.00 Marc Acardipane PCP
02.00-03.00 Dj Paul Elstak
04.00-05.00 Armageddon project
05.00-06.00 Dj Viper
06.00-07.00 Kotzaak clan
Artiest DeXX
Waarschuw beheerder
22:00/23:00-Sjek Sjek&De Vloeikus
23:00/01:00-Dj Hakmar
01:00/02:00-Ruud Dawiknie
02:00/03:00-MegaNIX
03:00/05:00-DazeeKOE
05:00/06:00-Alles in de HENS(live)

Kortom:BOUT
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dammetje op zondag 18 maart 2007 om 14:09:
22:00/23:00-Sjek Sjek&De Vloeikus
23:00/01:00-Dj Hakmar
01:00/02:00-Ruud Dawiknie
02:00/03:00-MegaNIX
03:00/05:00-DazeeKOE
05:00/06:00-Alles in de HENS(live)

Kortom:BOUT


:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 15:20:
Dov is masochist in de hardcore-scene en the prophet in de hardstyle-scene


nee das niet helemaal waar k heb ut laats nog na gevraagd aan hem ut zit zo vroeger was the prophet the masochist maar the prophet zelf wou wat rustiigger aan doen en doet nog alleen de hardstyle scene en heeft iemand anders the masochist over late neme hoewel the prophet nog wel de hardcore maakt voor the masochist ut zijn dus gewoon 2 persoonlijk hede
 
Waarschuw beheerder
o o jongens jullie snappen er weer helemaal niks van
black is in dit geval natuurlijk echt de hele andere kant op.

uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat within temptation een live act doet. en dat ozzy osbourne afsluit.

thema is dan ook nachtdieren. de hele arena zal worden versierd met onder andere vleermuizen en zal omgetoverd worden tot een hele grote batcave.

gothic avond dus
 
Waarschuw beheerder
o ja en ik hoor net dat na afloop er diverse afterpartys zijn in verschillende darkrooms verspreidt over de stad. voor de liefhebbers.
Waarschuw beheerder
ID-T staat voor dance muziek en daar vallen within temptation en ozzy osbourne niet onder.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op zondag 18 maart 2007 om 17:59:
ID-T staat voor dance muziek en daar vallen within temptation en ozzy osbourne niet onder.


Nooit gehoord van sarcasme :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2007 om 11:36:
02.00-03.00 Daisy
04.00-05.00 The Outside Agency & Mindustries
05.00-06.00 The DJ Producer (live)
06.00-07.00 Enzyme X


Op een Sensation??
Jij bent echt niet goed :looser:
Waarschuw beheerder
jump - hardstyle - megamix - oldstyle/hardstyle -hardcore - darkcore
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 16:45:
Ik hoorde dat ze Rob Gee voor een extra lange set hebben gevraagd!


was dat maar zo..;)
 
Waarschuw beheerder
afsluiter moet Partyraiser vs Unexist worden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2007 om 21:43:
afsluiter moet Partyraiser vs Unexist worden!


ik geloof niet echt dat dat hoort bij een sensation.

maar zou wel vet zijn
 
Waarschuw beheerder
t zal iig beter dan vorig jaar worden, veel slechter kan niet.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van toerist op zondag 18 maart 2007 om 21:58:
ik geloof niet echt dat dat hoort bij een sensation.

maar zou wel vet zijn


'De programmering is dit jaar donkerder en harder dan de vorige edities.'

dan zou zo'n afsluiter nog niet zo gek zijn toch..?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2007 om 22:14:
dit jaar donkerder en harder dan de vorige edities


zeiltje over het glazen dak en 3 boxen extra?:D :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op zondag 18 maart 2007 om 17:59:
ID-T staat voor dance muziek en daar vallen within temptation en ozzy osbourne niet onder.


huh? serieus....?
dan moet ik toch maar is mijn bronnen aan de tand voelen.......
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2007 om 23:53:
zeiltje over het glazen dak en 3 boxen extra?


:lol:
Waarschuw beheerder
Jammer wij hadden wel weer zin in een lekker hardstyle feestje:( Maar toch het proberen waard:D
Werkzaam bij Confused Events
Artiest {SHOWLIST artist 70070, 45029, 28347, 165768, 10470}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZVEN op zaterdag 17 maart 2007 om 21:24:
nope Prophet en Duro zitten achter de tracks van masochist (dov elkabas en sjoerd jansen check je bronnen zelf maar)


Dat is alleen die laatste release geweest en geloof ook alleen dat achterkantje.